wat is een goed politicus? Hij is een goed 2e kamerlid, of hij andere aspecten van het vak beheerst is nog maar de vraag, integer lijkt hij me wel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
CDA
Heb je de kans een goede politicus te kiezen, kies je voor Hugo "De schoen" De Jonge
Wat een faalpartij.
integer is al meer dan de restquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is een goed politicus? Hij is een goed 2e kamerlid, of hij andere aspecten van het vak beheerst is nog maar de vraag, integer lijkt hij me wel.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh sorry, net te laat deze post. Moment.
Nouja goed 2e kamerlid dan, ik ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is een goed politicus? Hij is een goed 2e kamerlid, of hij andere aspecten van het vak beheerst is nog maar de vraag, integer lijkt hij me wel.
Lijkt me juist veel meer een lijsttrekker ipv Omtzigtquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
CDA
Heb je de kans een goede politicus te kiezen, kies je voor Hugo "De schoen" De Jonge
Wat een faalpartij.
Scrummie is een FVDerquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me juist veel meer een lijsttrekker ipv Omtzigt
eensquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar dat is makkelijker als je aan die kant zit ipv de uitvoerende
Als liegen en bedriegen daar een goede kwaliteit voor is, ja eens.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij vindt dat 'ipv' daar handig staat?
Hoe kan je dat denken je hebt het toch zelf getypt?quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik dacht dat er itt stond
verveel je je weer ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij vindt dat 'ipv' daar handig staat?
Vervelen niet echt. Maar ik heb inderdaad niet zoveel te doen. Beetje ontspannen, morgen dagje werken en dan weekend. Jij dan?quote:
Mooi woordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |