Wie niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wie niet, die lijst is VEEL korter.
Over jouquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoorde je eerder vandaag ook al over onlogisch die een hekel over jou zou hebben.
Een hekel overquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoorde je eerder vandaag ook al over onlogisch die een hekel over jou zou hebben.
Over jouquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja begrijp niet zo goed waarom.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
over jouquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je familie (hoop ik voor je).
Einde lijst.
Misschien heeft hij ook geen behoefte aan jou.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Doet hij een Stijntje? Voelt meneer zich opeens te goed voor ons?
laatste bezoek: 2 uur, 19 minuten geleden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Denk dat het eerder door moderator @Tjacka komtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook geen behoefte aan jou.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou me niet druk maken om de mening van onlogisch verder.
Mwa. Het is vrij irritant. De vorige keer had zijn haat mij een ban opgeleverd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou me niet druk maken om de mening van onlogisch verder.
Dus users die nog op Fok posten maar niet meer in de sc: JR-style, Stijn, maxi-mus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Dat denk ik niet. @maxi-mus en ik zijn goede vrienden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat het eerder door moderator @:Tjacka komt
Oh, onbewust tijdens scrollen denk ik..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:03 schreef onlogisch het volgende:
Oh god, like binnen van @:Charrell
Ik ga vast lunchen.
Dus morgen wordt het banaan met yoghurt en kiwi-wi-wiquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:04 schreef Charrell het volgende:
Lunch: banaan met yoghurt en kiwi.
Morgen een echo!
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus morgen wordt het banaan met yoghurt en kiwi-wi-wi
Hahaha
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus users die nog op Fok posten maar niet meer in de sc: JR-style, Stijn, maxi-mus.
Deze users hebben opzich wel iets gemeen.
@:caland @:onlogisch
Zquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Z
De echo ... van de kiwi iwi iwi
Koekoekquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:onlogisch @:jancees(rip) @:kingroland @:caland
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus users die nog op Fok posten maar niet meer in de sc: JR-style, Stijn, maxi-mus.
Deze users hebben opzich wel iets gemeen.
@:caland @:onlogisch
Werklozenleef.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:07 schreef Charrell het volgende:
Was van 5 tot 7 wakker en misselijk, toen doorgeslapen tot 10.
Bijna iedereen hier stemt VVDquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:07 schreef KingRoland het volgende:
VBL is denk ik wel soort van PVV/FVD bolwerk
Op dat punt wel eens met koffie
Er zijn hier inderdaad wel 3 of 4 users die PVV/FvD stemmen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:07 schreef KingRoland het volgende:
VBL is denk ik wel soort van PVV/FVD bolwerk
Op dat punt wel eens met koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |