Waarom hebben ze jou geen Wanker genoemd?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke dan zou ik haar gewoon anker noemen.
Haar zoontje zou wel goed zijn als keeper. Die heeft al op jonge leeftijd geoefend met grote ballen.quote:
Niet echt een hele normale naam.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:13 schreef Charrell het volgende:
[..]
Waarom hebben ze jou geen Wanker genoemd?
DIT IS EEN TEKEN!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:17 schreef Charrell het volgende:
Als we even terug gaan naar de vroegere TRU tafferelen, heeft mijn moeder gedroomd dat ik haar ging vertellen dat ik zwanger was van een meisje..
tafferelenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:17 schreef Charrell het volgende:
Als we even terug gaan naar de vroegere TRU tafferelen, heeft mijn moeder gedroomd dat ik haar ging vertellen dat ik zwanger was van een meisje..
Dat kan biologisch gezien helemaal niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:17 schreef Charrell het volgende:
Nouja, opzich hoef je daar ook bijzonder weinig voor te kunnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Charrell het volgende:
Ben niet voor niks geen secretaresse meer
Jij kan biologisch gezien ook helemaal niet, en toch zit je hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan biologisch gezien helemaal niet.
Wow.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij kan biologisch gezien ook helemaal niet, en toch zit je hier.
Klopt. Je bent namelijk ontslagen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Charrell het volgende:
Ben niet voor niks geen secretaresse meer
Goeie Niek!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |