quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel je dit iedere dag tegen jezelf zodat het gerechtvaardigd blijft dat je zelf ontslag hebt genomen???
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom
Laat die man lekker op vakantie gaan
Flauwekul allemaal.quote:
Ach ik vind het wel geinigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da's het hele koningshuis makker
Man man manquote:LIVE: Extra NOS-uitzending, koning reageert op commotie Griekenland-vakantie
1.878 nu aan het kijken•11 minuten geleden begonnen met streamen
Als hun goed waren geweest hadden ze hun bedrijf ook niet hoeven te verkopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je echt goed bent willen ze je nooit kwijt.
Doe met deze info wat je wil.
Zou hij het duimpje bij Maxima er wel eens induwen denk je?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Caland het volgende:
Toch kijk je dat filmpje en hoop je de heletijd dat hij opeens plat Haags gaat praten.
Vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef Caland het volgende:
Waarom kijkt Maxima op het eind alsof ze gigantisch moet schijten.
Wat raar dat het aantal likes en dislikes niet zichtbaar zijn.quote:
Oké Inspector Gadget.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat raar dat het aantal likes en dislikes niet zichtbaar zijn.
VOLGENS MIJ BEN IK IETS OP HET SPOOR
In Amerika... bij de Bohemian Grove normaal gesproken...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:59 schreef Buitendam het volgende:
Die moesten naar Griekenland voor nieuw kinderbloed natuurlijk. Voor de satanische rituelen.
Adolf.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:09 schreef Charrell het volgende:
Vind Jasmijn of James wel leuk... maar er zijn zoveel leuke namen...
Blijft genot.quote:
Een halve fles wodka asjeblaf, opdat je nog te baren kroost zonder snotgootje wordt geboren. (een mogelijke uitwerking van alcoholgebruik onder vrouwen bij zwangerschap)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:13 schreef Charrell het volgende:
Complot gekkie gaat even wat drinken
Godsamme gastquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een halve fles wodka asjeblaf, opdat je nog te baren kroost zonder snotgootje wordt geboren. (een mogelijke uitwerking van alcoholgebruik onder vrouwen bij zwangerschap)
Ohjee, jij gelooft die gekkigheid ook echt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:13 schreef Charrell het volgende:
Complot gekkie gaat even wat drinken
Mensen uit het vliegtuig flikkeren. Genot.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NietMijnKoningshuis. Met al die Duitsers en Argentijnen.
User @Charrell is ten prooi gevallen aan de tentakels van het algoritme.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ohjee, jij gelooft die gekkigheid ook echt?
Bekijk die podcast hierboven, Google eens op Moloch.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ohjee, jij gelooft die gekkigheid ook echt?
Bekeken. Ik zou hier geen note voor hebben gegeven, maar ik wil mijn collega's niet voor de schermen belachelijk maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:23 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe note is binnen. @:lenny_leonard mag een kijkje nemen naar de onterechte note.
Wanneer is de nieuwe COR binnenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:23 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe note is binnen. @:lenny_leonard mag een kijkje nemen naar de onterechte note.
Straks de nieuwe cijfers. Dollehond.gif vast afstoffen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wanneer is de nieuwe COR binnen
Nog meer stabilisatie. En elan en de zijnen kunnen de paniekact weer eens in de koelkast zettenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks de nieuwe cijfers. Dollehond.gif vast afstoffen.
@Caland roddelt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog meer stabilisatie. En elan en de zijnen kunnen de paniekact weer eens in de koelkast zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |