Fixed.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit moet de plaat van de dag worden, @:fetX
Jouw dag kan niet meer stuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als je het helemaal wil afmaken dat het een kunststukje wordt, zorg je dat de plaat van de dag en Toeterjan een witregel boven hun kop hebben. @:fetX
Ze hebben gewoon van me af gemoeten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt. Je bent namelijk ontslagen.
Ik verwacht niet dat hij zijn excuses gaat aanbieden aan @GGMM en kornuiten.quote:
ontzagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon van me af gemoeten.
Paar maanden na mijn ontzag hebben ze het bedrijf verkocht met het huidige team samengevoegd. Daar zaten al een aantal secretaresses.
na je ontzagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Paar maanden na mijn ontzag hebben ze het bedrijf verkocht met het huidige team samengevoegd. Daar zaten al een aantal secretaresses.
Waar gaan wij jou terugvinden na het overlijden van FOK!?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij zijn excuses gaat aanbieden aan @:ggmm en kornuiten.
Daarnaast zal FOK! niet zo heel lang meer bestaan.
Vandaar
www.hookers.nlquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waar gaan wij jou terugvinden na het overlijden van FOK!?
Ik hoop te gaan werken bij een seksshopquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In het crematorium.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Snap ook wel dat ze af willen van zo'n complotgekquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Wanneer gaat jouw seksuele gefrustreerdheid ten opzichte van @Charrell eigenlijk afnemen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Snap ook wel dat ze af willen van zo'n complotgek
Flikker op met je kut appquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zit je er niet in? Wat een gemis.
We wachten nog altijd met smart op jouw komst.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zit je er niet in? Wat een gemis.
Oké, het is ook wat flauw om je na twee keer nog steeds geen aandacht te geven.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oké, het is ook wat flauw om je na twee keer nog steeds geen aandacht te geven.
Ha Scrummie!
Als je echt goed bent willen ze je nooit kwijt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Vertel je dit iedere dag tegen jezelf zodat het gerechtvaardigd blijft dat je zelf ontslag hebt genomen???quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je echt goed bent willen ze je nooit kwijt.
Doe met deze info wat je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |