Kamervragen!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gelijk even forum moderator @:erasmus een like gegeven
Ik volg jouw voorbeeld!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Erg bijzonder. Dit kunnen we niet waarderen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland roddelt.
Check dat @:Lenny_Leonard
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Wat heeft Lubach daar eigenlijk mee te maken
Graag een samenvatting
Ja dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Graag een samenvatting
Lange Frans kwam met beelden aan bod tijdens Lubachquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Graag een samenvatting
Die had een item over complot mongolen zondag, waar Lange Frans veelvuldig in voorkwam.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Graag een samenvatting
De CIA heeft zijn werk goed gedaan bij jou.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die had een item over complot mongolen zondag, waar Lange Frans veelvuldig in voorkwam.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De CIA heeft zijn werk goed gedaan bij jou.
Geprobeerd te kijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lange Frans kwam met beelden aan bod tijdens Lubach
@Zipportal en ik vinden het jammer dat we niet meer op Jan Roos kunnen stemmen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb een vaag voorgevoel dat Fransie binnenkort de politiek in gaat, want dat is de volgende stap die dat soort minkukels zetten.
Dank voor de likes allen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als je daar je waardevolle stemrecht voor hebt gebruikt, dan ben je in principe het licht in de ogen, laat staan het leven in zijn totaliteit niet waard.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal en ik vinden het jammer dat we niet meer op Jan Roos kunnen stemmen.
Ok, geen idee hoe het was, zag slechts een kort stukje dat ze lieten zien in Op1quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geprobeerd te kijken.
Maar ik kom er niet doorheen. De "grap": 'complot en corona begint allebei met C O, toeval?' was voor mij de druppel het weer weg te klikken.
Heb je zijn boekjes gelezen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Lubach heeft een snuitje dat uitnodigt om er een ferme vuistslag op te planten.
Zijn stem ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Lubach heeft een snuitje dat uitnodigt om er een ferme vuistslag op te planten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |