Meen je dit of is dit een doodsverwensing of beidequote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je daar bent wil ik je de life animal market aanbevelen in de wijk Putu.
Lekker makker join de clubquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Walgelijk. Notes ontvangen vanuit AVK forum
Nou ja het is gewoon erg jammer dat je als uitgesproken Trump-supporter daar geen voet aan de grond krijgt. Het zijn allemaal linkse ratten daarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker makker join de club
Mods daar gedragen zich op een leider die een tijd geleden een hoop dingen fout deed
Waarschijnlijk heb je veel bladluis op je planten zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb ineens 40-45 lieveheersbeestjes bij mijn voordeur zitten. Wat is dit nou weer
Hebben we hier een expert?
En nou?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je veel bladluis op je planten zitten.
Ik ben tegen zinloos geweld.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb ineens 40-45 lieveheersbeestjes bij mijn voordeur zitten. Wat is dit nou weer
Vrijlaten en ze je bladluizen op laten vreten. Anders gaan al je planten kapot.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En nou?
Ik heb ze gevangen trouwens. Heb ze allemaal in een potje zitten.
We halen er een insectenexpert bij. Oh wacht die ken ik niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar gaan ze dan niet weer naar binnen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrijlaten en ze je bladluizen op laten vreten. Anders gaan al je planten kapot.
Zal ik een topic ervoor openen, Roland?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We halen er een insectenexpert bij. Oh wacht die ken ik niet.
Automatisch doorgestuurd naar @:zipportal en zijn team van experts
Bedankt. Jouw dossiernummer is 1888043 @Lenny_Leonard daar kun je het verloop van jouw vraag tracken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We halen er een insectenexpert bij. Oh wacht die ken ik niet.
Automatisch doorgestuurd naar @:zipportal en zijn team van experts
Heb je planten buiten staan? Voor je deur of zo? Lieveheersbeestjes zijn echte slopers van bladluizenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar gaan ze dan niet weer naar binnen?
Beter blijven die beesten gewoon buiten. Ik wil geen beesten in huis hebben.
Uiteraard. Overal planten maat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je planten buiten staan? Voor je deur of zo? Lieveheersbeestjes zijn echte slopers van bladluizen
Matige foto.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
F&F / 40-45 lieveheersbeestjes in huis
Topic geopend.
Geklikt, gezien, gelezen en gereageerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
F&F / 40-45 lieveheersbeestjes in huis
Topic geopend.
Lenny hep schaamluis allenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je veel bladluis op je planten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |