Meer stabilisatiequote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog meer stabilisatie. En elan en de zijnen kunnen de paniekact weer eens in de koelkast zetten
jij had die?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Ik had bij mijn laatste verhuizing in 2015 een jongen uit Amsterdam die had gevochten in Beverwijk. Schijnbaar kan/kon de burgemeester je verplichten te verhuizen. Wist ik niet.
Dat zeggen ze allemaal in Amsterdam, uiteindelijk kwam er gewoon niemand opdagen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Ik had bij mijn laatste verhuizing in 2015 een jongen uit Amsterdam die had gevochten in Beverwijk. Schijnbaar kan/kon de burgemeester je verplichten te verhuizen. Wist ik niet.
Financieert of regelt de gemeente dat? Een huis zoeken was in 2015 ook al teringmoeilijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Verhuizer ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
jij had die?
als verhuisneger of wat?
Geen idee, hij kwam in Twente terecht. Zal niet extreem duur wonen zijn daarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Financieert of regelt de gemeente dat? Een huis zoeken was in 2015 ook al teringmoeilijk.
Ze kunnen je moeilijk op straat kankeren. Krijg je gewoon urgentie in een plek waar geen hond wil wonen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Financieert of regelt de gemeente dat? Een huis zoeken was in 2015 ook al teringmoeilijk.
Twente dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee, hij kwam in Twente terecht. Zal niet extreem duur wonen zijn daar
Gezien de post van @Buitendam heb je gelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kunnen je moeilijk op straat kankeren. Krijg je gewoon urgentie in een plek waar geen hond wil wonen.
Twente dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kunnen je moeilijk op straat kankeren. Krijg je gewoon urgentie in een plek waar geen hond wil wonen.
Ik heb op winst gewed maar ben wel voorzichtig, 1-0.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:34 schreef KingRoland het volgende:
@:karina
Ajax liverpool
Zeg het maar.
Ik zeg 2-0
Als je daar bent wil ik je de life animal market aanbevelen in de wijk Putu.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:33 schreef KingRoland het volgende:
Shanghai lijkt me wel echt een toffe stad.
Hoop dezelfde getalletjes in de datum/tijdformat +postnummer maat. @Muskusboktor57 en ik vinden dit prettig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:55 schreef Scrummie het volgende:
PayPal de crypto in @:onlogisch @:atypisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |