Brokeback mountain, is dat een film met homosuele cowboys of zoiets?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:02 schreef RamboDirk het volgende:
The Boys klinkt als iets dat tussen bromance titels als brokeback mountain staat.
Dat viel mij ook al op. Het wordt wel een stuk lastiger om de Amerikaanse verkiezingen te volgen nu onze grootste Amerikakenner gecancelled is.quote:
Dit meende hij niet, eerder vandaag tweette hij dit nog vol trots!quote:
Sorry, ik zou graag op de post reageren maar ik ben verdwenen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit meende hij niet, eerder vandaag tweette hij dit nog vol trots!
[ twitter ]
Echt weer iets voor @GGMM @jongejongaquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Speciaal voor mijn inloggegevens met één of andere vreemde site voor gedeeld.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lucille.jpgquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speciaal voor mijn inloggegevens met één of andere vreemde site voor gedeeld.
Ik ben trots op je makker!quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb een mondkapje opgezet met boodschappen.
Je mag trots op me zijn
Gezwichtquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb een mondkapje opgezet met boodschappen.
Je mag trots op me zijn
Dat zijn er driequote:Op maandag 19 oktober 2020 18:22 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM mist een ruggengraat
[ afbeelding ]
Zie dit plaatje ter illustratie.
Ah dat verklaart een hoop, bedankt!quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is dezelfde ruggengraat, vanuit verschillende perspectieven gezien.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een hoop, bedankt!
Vind jij het ook walgelijk dat forum moderator @:superwormjim een topic van mede forum moderator @:onlogisch heeft gesloten?
Graag je mening
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Dat vond ik eigenlijk wel logisch. Iedereen met een IQ van boven de 60 had ook van tevoren kunnen bedenken dat dat zou gaan gebeuren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind jij het ook walgelijk dat forum moderator @:superwormjim een topic van mede forum moderator @:onlogisch heeft gesloten?
Graag je mening
FB / Zinloos topic geopend door mod.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag je mening
Gereageerd makkerquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
FB / Zinloos topic geopend door mod.
Hier verder
Gereageerd.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier verder
Tijd voor een VBL ON TOUR. Dan is dat topic ook snel dicht. TS gaat het voelen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier verder
Dat ging snel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijd voor een VBL ON TOUR. Dan is dat topic ook snel dicht. TS gaat het voelen.
Dat ging snelquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dicht.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die @murp luistert primaquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:
Zo rol ikquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die @:murp luistert prima
Goed afgericht
En als dat niet lukt, zet er maar een avondklok op. Stukje Corona.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
VBL / AFC AJAX #3454: Keeper binnen gehengeld
En sluit meteen deze ook even @:murp
Dat ONZ en KLB gebeuren kun je maar beter overslaan, of je moet een grote mongool zijn, dan voel je je daar waarschijnlijk wel op je plek.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
ONZ is een parodie op een subforum. #freebraddie
@Paulquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ONZ en KLB gebeuren kun je maar beter overslaan, of je moet een grote mongool zijn, dan voel je je daar waarschijnlijk wel op je plek.
@KingRoland zet even de toonquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:54 schreef Zipportal het volgende:
FB / Mohammed B. in de Fok serverruimte los laten
Deze mag ook wel dicht. @:murp
Echt verschrikkelijke mensen inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ONZ en KLB gebeuren kun je maar beter overslaan, of je moet een grote mongool zijn, dan voel je je daar waarschijnlijk wel op je plek.
Eens.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
ONZ is een parodie op een subforum. #freebraddie
Kut topic.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:21 schreef onlogisch het volgende:
Wat een waardeloze kutzooi dat mijn topic gesloten is. Een compleet raadsel waarom user @:aloa hierover begint te janken. Het was toch een prima topic? Wat jij @:DeBraad
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:21 schreef onlogisch het volgende:
Wat een waardeloze kutzooi dat mijn topic gesloten is. Een compleet raadsel waarom user @:aloa hierover begint te janken. Het was toch een prima topic? Wat jij @:DeBraad
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is een gifjes topic waardeloos?
quote:
Beter kijk je eens voor een leuk hospice.quote:
Fap ze, Henk!quote:
Dat zal God waarderenquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Beter kijk je eens voor een leuk hospice.
Om vrijwilligerswerk te doen in deze zware tijden. Is een betere besteding van je tijd.
Post 66 gepost om 22:33:33quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Post 66 gepost om 22:33:33
Jammer dat flapdrol @:muskusboktor57 dit niet is opgevallen.
@:Caland en ik vinden dit jammer.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:18 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen post ik post 71 om 08:17:17
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:26 schreef onlogisch het volgende:
@:Superwormjim en @:Aloa vinden hier iets van.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:26 schreef onlogisch het volgende:
@:Superwormjim en @:Aloa vinden hier iets van.
Dollehond.gifquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:40 schreef Caland het volgende:
Zou user @:elan zich vandaag weer laten testen omdat hij vanmorgen even moest hoesten bij het opstaan?
#dtv
Exact gepost om 09.00 uur. Je bent op dreef.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk de nieuwe dollehond.gif leuker, maar ben die kwijt.
@:3rr0r
Wat een binnenkomer!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact gepost om 09.00 uur. Je bent op dreef.
Welke nieuwe bedoel je eigenlijk? Ik ben nu enorm nieuwsgierig.
Dit vind jij beter dan de dollehond.gif?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even opgezocht, toch niks te doen ( @:drizzt_dourden @:elan @:charrell )
[ afbeelding ]
Hier roddelen we niet. @Drizztquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je hebt nog niet echt het Drizzt-ritme aangenomen he?
Schuld ligt bij de baby. Misschien moet ik haar ook gewoon aan het werklozen ritme laten wennen. Niet meer om 19:30 naar bed maar rond 00:00. Dan slaapt ze mooi tot 11.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je hebt nog niet echt het Drizzt-ritme aangenomen he?
Ik vind het een erg leuk hondje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vind jij beter dan de dollehond.gif?
Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen
Hier roddelen we niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Isonox erin stoppen als ze te vroeg wakker is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Schuld ligt bij de baby. Misschien moet ik haar ook gewoon aan het werklozen ritme laten wennen. Niet meer om 19:30 naar bed maar rond 00:00. Dan slaapt ze mooi tot 11.
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even opgezocht, toch niks te doen ( @:drizzt_dourden @:elan @:charrell )
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk de nieuwe dollehond.gif leuker, maar ben die kwijt.
@:3rr0r
Over een paar weken weer sinterklaas en zwarte piet genotquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vind jij beter dan de dollehond.gif?
Viel me reuze mee, 15 minuten rijden en morgenavond al.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de buurt of moet je 40/45 km omrijden?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben een enquete aan het invullen over werken vanuit huis.
Tijd om ze KEIHARD aan te pakken nu.
@:lenny_leonard @:drizzt @:elan
Gaat steeds beter, genot.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Viel me reuze mee, 15 minuten rijden en morgenavond al.
Ik ging sporten vlak voor mijn test. Die twee lagen namelijk naast elkaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat steeds beter, genot.
Nu nog korte metten maken met lefgozertjes zoals @:Caland en we krijgen deze shit binnen no time weer onder controle.
User @Caland had een mondkapje op in de winkel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat steeds beter, genot.
Nu nog korte metten maken met lefgozertjes zoals @:Caland en we krijgen deze shit binnen no time weer onder controle.
Ik heb er geen problemen mee om me soms aan onzinnige regels te houdenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:17 schreef Coco het volgende:
[..]
User @:Caland had een mondkapje op in de winkel.
Wat praat je prematuur, lul. Je weet van niks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Post 66 gepost om 22:33:33
Jammer dat flapdrol @:muskusboktor57 dit niet is opgevallen.
@:Caland en ik vinden dit jammer.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ging sporten vlak voor mijn test. Die twee lagen namelijk naast elkaar.
Gewoon schijt aan hebben toch
Toch heerlijk. Heb nu al regelmatig de sportschool voor mezelf, al was het gistermiddag weer een aardig boomerfest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Indien positief ben je dan wel binnen no time van die boomers af. Al beroof je de eigenaar daarmee dan wel van zijn voornaamste bron van inkomsten.
Nog even en ze krijgen een speciaal uurtje. Kan je ze er uit laten tiefen als dat weer voorbij isquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch heerlijk. Heb nu al regelmatig de sportschool voor mezelf, al was het gistermiddag weer een aardig boomerfest.
Gisteren was Rob Jetten er ook weerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog even en ze krijgen een speciaal uurtje. Kan je ze er uit laten tiefen als dat weer voorbij is
Haha, woedend omdat het je niet was opgevallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat praat je prematuur, lul. Je weet van niks.
:’)quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:30 schreef Charrell het volgende:
Zit voor het eerst in mijn leven aan een kopje Decafé :’) ... mis de koffie zo erg.
:’)quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:30 schreef Charrell het volgende:
Zit voor het eerst in mijn leven aan een kopje Decafé :’) ... mis de koffie zo erg.
Goed bezig meidquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:30 schreef Charrell het volgende:
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:31 schreef Caland het volgende:
Ik ga even een lekker sterk bakkie koffie zetten.
👍🏿👍🏿👍🏿💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:52 schreef Caland het volgende:
V-V-V-V-V-V-VIER OP EEN RIJ!!111 @:lange_lans
Schrijf het van je af poes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:30 schreef Charrell het volgende:
Lief dagboekquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schrijf het van je af poes.
Dat red team is de jihadistische zijtak van het OMT?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:35 schreef onlogisch het volgende:
Experts RedTeam: Sluit scholen nu direct!,
@:elan
@:Scrummie
[ afbeelding ]
Eng clubje is dat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat red team is de jihadistische zijtak van het OMT?
quote:De onafhankelijke corona-experts van RedTeam slaan alarm en pleiten voor een onmiddellijke sluiting van de scholen. Scholieren vormen een groeiende groep die het virus oploopt. Sinds de zomer neemt het aandeel middelbare scholieren onder de mensen die besmet zijn met het coronavirus toe.
Bijna een op de tien van alle in de tweede week van oktober positief geteste personen, heeft de middelbare schoolleeftijd, blijkt uit een analyse van de RIVM-cijfers. In de week van 5 tot 11 oktober viel 8 procent van de positieve tests in de leeftijdsgroep 12 tot en met 17 jaar. Met de 18-jarigen erbij komt het besmettingspercentage op ruim 10.
Ja meen dat zij vlak voor de vorige maatregelen ook al omriepen om ALLES TE SLUITENquote:
En hoe gelijk hebben ze gehad met al die besmettingen nu???????quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja meen dat zij vlak voor de vorige maatregelen ook al omriepen om ALLES TE SLUITEN
Zit vooral veel zelfbenoemd intellect. Mevrouwtje de antropoloog heeft haar proefschrift nog niet eens voldaan en begint nu al prominent om aandacht te roeptoeteren in de media.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat red team is de jihadistische zijtak van het OMT?
Valt toch allemaal wel mee ook, hier is het al dagelijks aan het afnemen. Kroegen mogen wel weer gewoon open, beetje alles op slot gooien voor wat dikke bejaarden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En hoe gelijk hebben ze gehad met al die besmettingen nu???????
Dollehond.gifx4045
En wat zegt het Blue Team?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk ook de basisscholen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt jouw proefschrift?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit vooral veel zelfbenoemd intellect. Mevrouwtje de antropoloog heeft haar proefschrift nog niet eens voldaan en begint nu al prominent om aandacht te roeptoeteren in de media.
Wie de fuck is zij dan joh.
Dan krijg je weer die ouders die janken dat ze hun kinderen thuis niet aankunnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk ook de basisscholen.
Gvd teringherrie de hele dag door.
moet je ergens anders gaan wonenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk ook de basisscholen.
Gvd teringherrie de hele dag door.
Laats over de rug van Muskusboktor57 paar notes gescoord.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:41 schreef onlogisch het volgende:
User @:muskusboktor57 zet user @:elan schaakmat.
Welgemeend makker! Zoals je weet ben ik bepaald niet ruimhartig wanneer het gaat om het uitdelen van likes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:42 schreef Coco het volgende:
Zo een like van @:Lange_Lans .
Vandaag kan niet meer stuk!
Ik moet nog altijd een vier op een rij likes van jou hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welgemeend makker! Zoals je weet ben ik bepaald niet ruimhartig wanneer het gaat om het uitdelen van likes.
Om FOK!-antropoloog te worden heb je dat helemaal niet nodig. Stikt ook van de zelfbenoemde virologen hier @Caland @Kyranquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw proefschrift?
@Amarantha @Erasmusquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:49 schreef Zipportal het volgende:
KLB / Was ik maar een transgender
KLB / Handen kapot van het klappen
Kan @:murp het modden in KLB nog wel aan? Want @:justin_case heeft zijn herfstvakantie act weer uit de kast gehaald. @:wereldgozer
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:49 schreef Zipportal het volgende:
KLB / Was ik maar een transgender
KLB / Handen kapot van het klappen
Kan @:murp het modden in KLB nog wel aan? Want @:justin_case heeft zijn herfstvakantie act weer uit de kast gehaald. @:wereldgozer
Welkom @Pharkusquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:11 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Eindelijk post er eens een capabele FA in de VBL-SC.
Zo dan. @GGMM wordt hier even voor de bus gegooid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:11 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Eindelijk post er eens een capabele FA in de VBL-SC.
Arme bus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo dan. @:GGMM wordt hier even voor de bus gegooid.
Ben je nog boos?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Viel me reuze mee, 15 minuten rijden en morgenavond al.
Leugens. Ik pruts maar wat aan. Vraag maar rond.quote:
@GGMM ingewerkt zeker?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Leugens. Ik pruts maar wat aan. Vraag maar rond.
Erg jammer om te lezen dat die gek weer terug is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Lange frans spartelt op twitter
@:charrell
Wat heb je gedaan dat user @Scrummie boos is?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat we ooit weer vriendjes kunnen worden @:Scrummie
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Niets.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat user @:scrummie boos is?
Hij staat nu op plek 5 qua aantal likes, plekje gezakt door mij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat user @:scrummie boos is?
Hoezo weer?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan mijn eigen berichtjes niet eens liken dus ik misbruik helemaal niks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets.
Ik ben ook niet boos.
Ik vond het alleen wat kinderachtig dat o.a. Amarantha dat like systeem misbruikt. Dat is alles.
Dit had anders kunnen zijn. Maar hij begon hard te huilen bij niet nader te noemen FA's.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij staat nu op plek 5 qua aantal likes, plekje gezakt door mij.
Oh, ik wist niet eens dat daar een top voor werd bijgehouden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij staat nu op plek 5 qua aantal likes, plekje gezakt door mij.
Uh oke.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:03 schreef Amarantha het volgende:
Maar fijn dat je niet meer boos bent. Kunnen we weer samen huppelen door een weiland met regenboogjes.
Wat is dit voor een rare act?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:03 schreef Amarantha het volgende:
Maar fijn dat je niet meer boos bent. Kunnen we weer samen huppelen door een weiland met regenboogjes.
Wooooowquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare act?
Tyf lekker op, debiel.
Lekker Lennyquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare act?
Tyf lekker op, debiel.
Zoals ik al zei; ik weet net hoe ik je naam moet spellen. Ik ken je niet en heb ook niet de behoefte je te leren kennen. Dat huppelen kan je dus beter doen met iemand die daar wel interesse in heeftquote:
Ik denk dat @GGMM wel zin heeft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; ik weet net hoe ik je naam moet spellen. Ik ken je niet en heb ook niet de behoefte je te leren kennen. Dat huppelen kan je dus beter doen met iemand die daar wel interesse in heeft. No hard feelings verder.
Ligt eraan, ben je jonger dan 12?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat @:GGMM wel zin heeft.
heb je je aandacht weer gehadquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ga wel weer hoor, wou alleen even zeker zijn dat niemand boos is enz.
joden lopen altijd wegquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ga wel weer hoor, wou alleen even zeker zijn dat niemand boos is enz.
Bedankt voor de malware.quote:
Zal wel gedaan zijn om hem te laten schrikken. Ze kunnen elke user die wat toevoegt hier op FOK! hard gebruiken.quote:
Bedankt voor de toelichting!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:35 schreef Coco het volgende:
Heeft @:JanCees permaban? Als in PERMANENT?! (dus niet tijdelijk)
Ik ga niet teruglezen waar dit over gaatquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat @:GGMM wel zin heeft.
iemand had het over een kinderhandquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen waar dit over gaat
ripquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:35 schreef Coco het volgende:
Heeft @:JanCees permaban? Als in PERMANENT?! (dus niet tijdelijk)
Je moet je bek houden teringhondquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
rip
Gelukkig mogen typetjes als @:kingroland en @:neef_wuppie wel blijven posten!!!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
rip
Gelukkig mogen typetjes als @:kingroland en @:neef_wuppie wel blijven posten!!!
sowquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet je bek houden teringhond
Denk aan je hart, Roland!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Ik beticht KingRoland, fanatiek kerkganger, ervan een typetje te zijn en direct gaat hij mij uitschelden. Wat is dit nou? Als ik @JanCees een typetje zou noemen zou hij dat nooit doen, en hij is niet eens gelovig. Nee, JanCees zou met een rake opmerking mijn stelling ontkrachten, want JanCees staat voor de onderdrukte groep op Fok! De groep mensen die zich niet voordoet als een typetje, of het IQ heeft van de gemiddelde klapjostie-deelnemer aan Idols, maar die gewoon voor de gezelligheid komt. En juist die groep raken we nu kwijt. Eerst @kapiteintje, toen @doublepain, nu @JanCees, en het zullen er wel meer zijn want ik ben hier nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Ik beticht KingRoland, fanatiek kerkganger, ervan een typetje te zijn en direct gaat hij mij uitschelden. Wat is dit nou? Als ik @:jancees een typetje zou noemen zou hij dat nooit doen, en hij is niet eens gelovig. Nee, JanCees zou met een rake opmerking mijn stelling ontkrachten, want JanCees staat voor de onderdrukte groep op Fok! De groep mensen die zich niet voordoet als een typetje, of het IQ heeft van de gemiddelde klapjostie-deelnemer aan Idols, maar die gewoon voor de gezelligheid komt. En juist die groep raken we nu kwijt. Eerst @:kapiteintje, toen @:doublepain, nu @:jancees, en het zullen er wel meer zijn want ik ben hier nog niet zo lang.
Over een tijdje is iedereen een typetje en zit heel dit forum vol gekkies die elkaar napraten over dar Mark Rutte kinderbloed drinkt. We kunnen Fok! net zo goed opdoeken, manmanman
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Ik beticht KingRoland, fanatiek kerkganger, ervan een typetje te zijn en direct gaat hij mij uitschelden. Wat is dit nou? Als ik @:jancees een typetje zou noemen zou hij dat nooit doen, en hij is niet eens gelovig. Nee, JanCees zou met een rake opmerking mijn stelling ontkrachten, want JanCees staat voor de onderdrukte groep op Fok! De groep mensen die zich niet voordoet als een typetje, of het IQ heeft van de gemiddelde klapjostie-deelnemer aan Idols, maar die gewoon voor de gezelligheid komt. En juist die groep raken we nu kwijt. Eerst @:kapiteintje, toen @:doublepain, nu @:jancees, en het zullen er wel meer zijn want ik ben hier nog niet zo lang.
Over een tijdje is iedereen een typetje en zit heel dit forum vol gekkies die elkaar napraten over dar Mark Rutte kinderbloed drinkt. We kunnen Fok! net zo goed opdoeken, manmanman
[..]
Over een tijdje is iedereen een typetje en zit heel dit forum vol gekkies die elkaar napraten over dat Mark Rutte kinderbloed drinkt. We kunnen Fok! net zo goed opdoeken, manmanman
Voor ons is dat verboden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
Kerstvakantie is iig goedgekeurd.
Van de 23e tot de 4e vrij
Ter info
Zorgpiek, uit solidariteitsprincipe is het niet mogelijk verlof te vragen voor de laatste 2 weken van het jaar.quote:
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Zorgpiek, uit solidariteitsprincipe is het niet mogelijk verlof te vragen voor de laatste 2 weken van het jaar.
Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net de plee COMPLEET volgescheten
Grote meid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker gewerkt pik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens met deze post. Ook ik schat mijzelf in de categorie van Janceesquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over een tijdje is iedereen een typetje en zit heel dit forum vol gekkies die elkaar napraten over dat Mark Rutte kinderbloed drinkt. We kunnen Fok! net zo goed opdoeken, manmanman
Heb je een heel volkorenbrood opgevroten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Allemaal terug naar Istanbul?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
Vooral erg vreemd dat @:jancees een permban krijgt terwijl hij gewoon meedacht over een structurele oplossing mbt het Marokkanenprobleem.
Maar dit geheel terzijde.
Die KingRoland houdt wel van likken aan een chocoster jongensquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu koffie verkeerd met een koekje van Prince(ronde koekjes met choco ster)
Genot.
Dat mag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik drink nu een Nespresso
@:GGMM @:Zipportal @:Jojoortje
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:24 schreef Zipportal het volgende:
https://www.rechtspraak.n(...)=rssfeed&pk_medium=r
De racismekaart heeft NIET gewerkt. Weer een nederlaag voor het kantoor Ficq.
Dan weet je ook weer hoe je ervoor staat.quote:Voordat de politieman naar de hal kwam kreeg hij van deze agent te horen dat er een ‘gestoord gebakje’ in de hal stond
Lolquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dan weet je ook weer hoe je ervoor staat.
@DeBraadquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Net een heerlijk zalmfiletje (met pesto) gekocht bij de visboer voor in de airfryer straks.
Dit even ter info.
Sorry hier kan ik niks meequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dit is nu LIVE gaande in DRT allen. @:GGMM
Daar vind ik het net niet boeiend genoeg voorquote:
Dan pakt @Caland wel weer de handschoen op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar vind ik het net niet boeiend genoeg voor
Als het nou iemand met veel volgers was en er was een hoop ophef
Maar hij praat een beetje in zichzelf, wat gelijk het gelijk bewijst van de user die dat zei.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan pakt @:Caland wel weer de handschoen op.
Gewoon.
Wintersport?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
Kerstvakantie is iig goedgekeurd.
Van de 23e tot de 4e vrij
Ter info
Was da voor een bullshit dan jonguhquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Zorgpiek, uit solidariteitsprincipe is het niet mogelijk verlof te vragen voor de laatste 2 weken van het jaar.
12 november gaat het los
#VIRUSWAANZINquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
Vanwege corona zou ik jullie willen verzoeken vanaf heden enkel nog smileys met mondkapjes te gebruiken.
Alvast bedankt voor de medewerking.
Oké.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
Vanwege corona zou ik jullie willen verzoeken vanaf heden enkel nog smileys met mondkapjes te gebruiken.
Staat nog niet tussen de smilies. WOEDEND.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
xD haha lolquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
Ik ga er even werk van maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
Ik zie die smiley niet staan in de smileybalk
@:Danny ?????
User @Caland vindt dit een leuk initiatiefquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
#thailandquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
[ instagram ]
Dit is geen vrouw.
@:KingRoland
Lekker manquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
Denk toch dat ik hem doortrek en vanaf 17 december al vrij pak.
Ter info trouwens.
Gereageerd.quote:
Die idioot moeten ze ook eens cancellen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
‘nog’![]()
@:onlogisch @:jancees check deze mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |