Eens met deze post. Ook ik schat mijzelf in de categorie van Janceesquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Ik beticht KingRoland, fanatiek kerkganger, ervan een typetje te zijn en direct gaat hij mij uitschelden. Wat is dit nou? Als ik @:jancees een typetje zou noemen zou hij dat nooit doen, en hij is niet eens gelovig. Nee, JanCees zou met een rake opmerking mijn stelling ontkrachten, want JanCees staat voor de onderdrukte groep op Fok! De groep mensen die zich niet voordoet als een typetje, of het IQ heeft van de gemiddelde klapjostie-deelnemer aan Idols, maar die gewoon voor de gezelligheid komt. En juist die groep raken we nu kwijt. Eerst @:kapiteintje, toen @:doublepain, nu @:jancees, en het zullen er wel meer zijn want ik ben hier nog niet zo lang.
Over een tijdje is iedereen een typetje en zit heel dit forum vol gekkies die elkaar napraten over dat Mark Rutte kinderbloed drinkt. We kunnen Fok! net zo goed opdoeken, manmanman
Heb je een heel volkorenbrood opgevroten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net de plee COMPLEET volgescheten
Allemaal terug naar Istanbul?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
Vooral erg vreemd dat @:jancees een permban krijgt terwijl hij gewoon meedacht over een structurele oplossing mbt het Marokkanenprobleem.
Maar dit geheel terzijde.
Die KingRoland houdt wel van likken aan een chocoster jongensquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu koffie verkeerd met een koekje van Prince(ronde koekjes met choco ster)
Genot.
Dat mag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik drink nu een Nespresso
@:GGMM @:Zipportal @:Jojoortje
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:24 schreef Zipportal het volgende:
https://www.rechtspraak.n(...)=rssfeed&pk_medium=r
De racismekaart heeft NIET gewerkt. Weer een nederlaag voor het kantoor Ficq.
Dan weet je ook weer hoe je ervoor staat.quote:Voordat de politieman naar de hal kwam kreeg hij van deze agent te horen dat er een ‘gestoord gebakje’ in de hal stond
Lolquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dan weet je ook weer hoe je ervoor staat.
@DeBraadquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Net een heerlijk zalmfiletje (met pesto) gekocht bij de visboer voor in de airfryer straks.
Dit even ter info.
Sorry hier kan ik niks meequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dit is nu LIVE gaande in DRT allen. @:GGMM
Daar vind ik het net niet boeiend genoeg voorquote:
Dan pakt @Caland wel weer de handschoen op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar vind ik het net niet boeiend genoeg voor
Als het nou iemand met veel volgers was en er was een hoop ophef
Maar hij praat een beetje in zichzelf, wat gelijk het gelijk bewijst van de user die dat zei.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan pakt @:Caland wel weer de handschoen op.
Gewoon.
Wintersport?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
Kerstvakantie is iig goedgekeurd.
Van de 23e tot de 4e vrij
Ter info
Was da voor een bullshit dan jonguhquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Zorgpiek, uit solidariteitsprincipe is het niet mogelijk verlof te vragen voor de laatste 2 weken van het jaar.
12 november gaat het los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |