sowquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet je bek houden teringhond
Denk aan je hart, Roland!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Ik beticht KingRoland, fanatiek kerkganger, ervan een typetje te zijn en direct gaat hij mij uitschelden. Wat is dit nou? Als ik @JanCees een typetje zou noemen zou hij dat nooit doen, en hij is niet eens gelovig. Nee, JanCees zou met een rake opmerking mijn stelling ontkrachten, want JanCees staat voor de onderdrukte groep op Fok! De groep mensen die zich niet voordoet als een typetje, of het IQ heeft van de gemiddelde klapjostie-deelnemer aan Idols, maar die gewoon voor de gezelligheid komt. En juist die groep raken we nu kwijt. Eerst @kapiteintje, toen @doublepain, nu @JanCees, en het zullen er wel meer zijn want ik ben hier nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Ik beticht KingRoland, fanatiek kerkganger, ervan een typetje te zijn en direct gaat hij mij uitschelden. Wat is dit nou? Als ik @:jancees een typetje zou noemen zou hij dat nooit doen, en hij is niet eens gelovig. Nee, JanCees zou met een rake opmerking mijn stelling ontkrachten, want JanCees staat voor de onderdrukte groep op Fok! De groep mensen die zich niet voordoet als een typetje, of het IQ heeft van de gemiddelde klapjostie-deelnemer aan Idols, maar die gewoon voor de gezelligheid komt. En juist die groep raken we nu kwijt. Eerst @:kapiteintje, toen @:doublepain, nu @:jancees, en het zullen er wel meer zijn want ik ben hier nog niet zo lang.
Over een tijdje is iedereen een typetje en zit heel dit forum vol gekkies die elkaar napraten over dar Mark Rutte kinderbloed drinkt. We kunnen Fok! net zo goed opdoeken, manmanman
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Ik beticht KingRoland, fanatiek kerkganger, ervan een typetje te zijn en direct gaat hij mij uitschelden. Wat is dit nou? Als ik @:jancees een typetje zou noemen zou hij dat nooit doen, en hij is niet eens gelovig. Nee, JanCees zou met een rake opmerking mijn stelling ontkrachten, want JanCees staat voor de onderdrukte groep op Fok! De groep mensen die zich niet voordoet als een typetje, of het IQ heeft van de gemiddelde klapjostie-deelnemer aan Idols, maar die gewoon voor de gezelligheid komt. En juist die groep raken we nu kwijt. Eerst @:kapiteintje, toen @:doublepain, nu @:jancees, en het zullen er wel meer zijn want ik ben hier nog niet zo lang.
Over een tijdje is iedereen een typetje en zit heel dit forum vol gekkies die elkaar napraten over dar Mark Rutte kinderbloed drinkt. We kunnen Fok! net zo goed opdoeken, manmanman
[..]
Over een tijdje is iedereen een typetje en zit heel dit forum vol gekkies die elkaar napraten over dat Mark Rutte kinderbloed drinkt. We kunnen Fok! net zo goed opdoeken, manmanman
Voor ons is dat verboden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
Kerstvakantie is iig goedgekeurd.
Van de 23e tot de 4e vrij
Ter info
Zorgpiek, uit solidariteitsprincipe is het niet mogelijk verlof te vragen voor de laatste 2 weken van het jaar.quote:
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Zorgpiek, uit solidariteitsprincipe is het niet mogelijk verlof te vragen voor de laatste 2 weken van het jaar.
Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net de plee COMPLEET volgescheten
Grote meid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker gewerkt pik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |