Brokeback mountain, is dat een film met homosuele cowboys of zoiets?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:02 schreef RamboDirk het volgende:
The Boys klinkt als iets dat tussen bromance titels als brokeback mountain staat.
Dat viel mij ook al op. Het wordt wel een stuk lastiger om de Amerikaanse verkiezingen te volgen nu onze grootste Amerikakenner gecancelled is.quote:
Dit meende hij niet, eerder vandaag tweette hij dit nog vol trots!quote:
Sorry, ik zou graag op de post reageren maar ik ben verdwenen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit meende hij niet, eerder vandaag tweette hij dit nog vol trots!
[ twitter ]
Echt weer iets voor @GGMM @jongejongaquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Speciaal voor mijn inloggegevens met één of andere vreemde site voor gedeeld.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lucille.jpgquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speciaal voor mijn inloggegevens met één of andere vreemde site voor gedeeld.
Ik ben trots op je makker!quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb een mondkapje opgezet met boodschappen.
Je mag trots op me zijn
Gezwichtquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb een mondkapje opgezet met boodschappen.
Je mag trots op me zijn
Dat zijn er driequote:Op maandag 19 oktober 2020 18:22 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM mist een ruggengraat
[ afbeelding ]
Zie dit plaatje ter illustratie.
Ah dat verklaart een hoop, bedankt!quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is dezelfde ruggengraat, vanuit verschillende perspectieven gezien.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een hoop, bedankt!
Vind jij het ook walgelijk dat forum moderator @:superwormjim een topic van mede forum moderator @:onlogisch heeft gesloten?
Graag je mening
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Dat vond ik eigenlijk wel logisch. Iedereen met een IQ van boven de 60 had ook van tevoren kunnen bedenken dat dat zou gaan gebeuren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind jij het ook walgelijk dat forum moderator @:superwormjim een topic van mede forum moderator @:onlogisch heeft gesloten?
Graag je mening
FB / Zinloos topic geopend door mod.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag je mening
Gereageerd makkerquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
FB / Zinloos topic geopend door mod.
Hier verder
Gereageerd.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier verder
Tijd voor een VBL ON TOUR. Dan is dat topic ook snel dicht. TS gaat het voelen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier verder
Dat ging snel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijd voor een VBL ON TOUR. Dan is dat topic ook snel dicht. TS gaat het voelen.
Dat ging snelquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dicht.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die @murp luistert primaquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:
Zo rol ikquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die @:murp luistert prima
Goed afgericht
En als dat niet lukt, zet er maar een avondklok op. Stukje Corona.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
VBL / AFC AJAX #3454: Keeper binnen gehengeld
En sluit meteen deze ook even @:murp
Dat ONZ en KLB gebeuren kun je maar beter overslaan, of je moet een grote mongool zijn, dan voel je je daar waarschijnlijk wel op je plek.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
ONZ is een parodie op een subforum. #freebraddie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |