Dan krijg je weer die ouders die janken dat ze hun kinderen thuis niet aankunnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk ook de basisscholen.
Gvd teringherrie de hele dag door.
moet je ergens anders gaan wonenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk ook de basisscholen.
Gvd teringherrie de hele dag door.
Laats over de rug van Muskusboktor57 paar notes gescoord.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:41 schreef onlogisch het volgende:
User @:muskusboktor57 zet user @:elan schaakmat.
Welgemeend makker! Zoals je weet ben ik bepaald niet ruimhartig wanneer het gaat om het uitdelen van likes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:42 schreef Coco het volgende:
Zo een like van @:Lange_Lans .
Vandaag kan niet meer stuk!
Ik moet nog altijd een vier op een rij likes van jou hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welgemeend makker! Zoals je weet ben ik bepaald niet ruimhartig wanneer het gaat om het uitdelen van likes.
Om FOK!-antropoloog te worden heb je dat helemaal niet nodig. Stikt ook van de zelfbenoemde virologen hier @Caland @Kyranquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw proefschrift?
@Amarantha @Erasmusquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:49 schreef Zipportal het volgende:
KLB / Was ik maar een transgender
KLB / Handen kapot van het klappen
Kan @:murp het modden in KLB nog wel aan? Want @:justin_case heeft zijn herfstvakantie act weer uit de kast gehaald. @:wereldgozer
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:49 schreef Zipportal het volgende:
KLB / Was ik maar een transgender
KLB / Handen kapot van het klappen
Kan @:murp het modden in KLB nog wel aan? Want @:justin_case heeft zijn herfstvakantie act weer uit de kast gehaald. @:wereldgozer
Welkom @Pharkusquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:11 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Eindelijk post er eens een capabele FA in de VBL-SC.
Zo dan. @GGMM wordt hier even voor de bus gegooid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:11 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Eindelijk post er eens een capabele FA in de VBL-SC.
Arme bus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo dan. @:GGMM wordt hier even voor de bus gegooid.
Ben je nog boos?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Viel me reuze mee, 15 minuten rijden en morgenavond al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |