:’)quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:30 schreef Charrell het volgende:
Zit voor het eerst in mijn leven aan een kopje Decaf :’) ... mis de koffie zo erg.
:’)quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:30 schreef Charrell het volgende:
Zit voor het eerst in mijn leven aan een kopje Decaf :’) ... mis de koffie zo erg.
Goed bezig meidquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:30 schreef Charrell het volgende:
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:31 schreef Caland het volgende:
Ik ga even een lekker sterk bakkie koffie zetten.
👍🏿👍🏿👍🏿💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:52 schreef Caland het volgende:
V-V-V-V-V-V-VIER OP EEN RIJ!!111 @:lange_lans
Schrijf het van je af poes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:30 schreef Charrell het volgende:
Lief dagboekquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schrijf het van je af poes.
Dat red team is de jihadistische zijtak van het OMT?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:35 schreef onlogisch het volgende:
Experts RedTeam: Sluit scholen nu direct!,
@:elan
@:Scrummie
[ afbeelding ]
Eng clubje is dat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat red team is de jihadistische zijtak van het OMT?
quote:De onafhankelijke corona-experts van RedTeam slaan alarm en pleiten voor een onmiddellijke sluiting van de scholen. Scholieren vormen een groeiende groep die het virus oploopt. Sinds de zomer neemt het aandeel middelbare scholieren onder de mensen die besmet zijn met het coronavirus toe.
Bijna een op de tien van alle in de tweede week van oktober positief geteste personen, heeft de middelbare schoolleeftijd, blijkt uit een analyse van de RIVM-cijfers. In de week van 5 tot 11 oktober viel 8 procent van de positieve tests in de leeftijdsgroep 12 tot en met 17 jaar. Met de 18-jarigen erbij komt het besmettingspercentage op ruim 10.
Ja meen dat zij vlak voor de vorige maatregelen ook al omriepen om ALLES TE SLUITENquote:
En hoe gelijk hebben ze gehad met al die besmettingen nu???????quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja meen dat zij vlak voor de vorige maatregelen ook al omriepen om ALLES TE SLUITEN
Zit vooral veel zelfbenoemd intellect. Mevrouwtje de antropoloog heeft haar proefschrift nog niet eens voldaan en begint nu al prominent om aandacht te roeptoeteren in de media.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat red team is de jihadistische zijtak van het OMT?
Valt toch allemaal wel mee ook, hier is het al dagelijks aan het afnemen. Kroegen mogen wel weer gewoon open, beetje alles op slot gooien voor wat dikke bejaarden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En hoe gelijk hebben ze gehad met al die besmettingen nu???????
Dollehond.gifx4045
En wat zegt het Blue Team?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk ook de basisscholen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt jouw proefschrift?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit vooral veel zelfbenoemd intellect. Mevrouwtje de antropoloog heeft haar proefschrift nog niet eens voldaan en begint nu al prominent om aandacht te roeptoeteren in de media.
Wie de fuck is zij dan joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |