Oh das lang geleden wel geloof ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef roos94 het volgende:
Wie keek ook The Staircase. Wat een verhaal
Ja, gezien, idd wat een verhaal. Tijdje terug alweer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef roos94 het volgende:
Wie keek ook The Staircase. Wat een verhaal
Dit lijkt me wel echt verschrikkelijk interessant.quote:
Ben bij aflevering 7 maar ik kom er niet meer echt goed doorheen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh boy ik vond Bly Manor echt tenenkrommend slecht. Ook nog uitgekeken bij gebrek aan iets anders maar echt zeldzaam slecht.
De recensies zijn echt heel uiteenlopend. Ik ben pas bij de tweede aflevering, maar vind het wel goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh boy ik vond Bly Manor echt tenenkrommend slecht. Ook nog uitgekeken bij gebrek aan iets anders maar echt zeldzaam slecht.
Titans is vooral zn eigen ding, geen link met andere DC series/films. Al is Doom Patrol (staat op Amazon Prime) een soort van spinoff (hun introductie in aflevering 3 ofzo van Titans, daarna eigen serie). Veel meer dan standaard dingen als "Bruce Wayne is Batman" hoef je niet te wetenquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:13 schreef Baltar het volgende:
Daarna begonnen met Titans van DC. Tot op heden erg leuk. Geen idee of deze serie het beste startpunt in de DC universe (Batman films uiteraard gekeken).
Oh Hill House had ik zo veel zin in maar ik kwam niet door de eerste twee eps heen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ben bij aflevering 7 maar ik kom er niet meer echt goed doorheen.
Hill House is echt veel beter en zit beter in elkaar.
Stond of staat op Videoland.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Als Kingdom ook op de NL Netflix staat is dat echt een aanrader. Hier in de UK staat hij er nu op zag ik in zijn geheel. Ik heb eigenlijk niks met vechtsport, maar dit was echt tof.
Dus niet de Koreaanse zombieserie..Dit gaat over MMA
Toffe feel good moviequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:45 schreef Aether het volgende:
About Time – [VK] 2013 9 2:03 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Tim ontdekt dat de mannen in zijn familie door de tijd kunnen reizen en hun leven veranderen en besluit terug te gaan om de vrouw van zijn dromen voor zich te winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
Even over Bly Manor, voor de mensen die het al uitgekeken hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je het ook aanraden voor een 5-jarige? De gewone Jurassic Park mag hij uiteraard nog niet kijken, en ik zag dat de adviesleeftijd van deze serie niet AL was, maar is er veel ‘bloed’ of gaan er mensen of dieren niet zo fijn dood? Mijn zoon wil het heel graag zien, maar ik heb mijn twijfels of het daar geschikt voor is. De losse LEGO Jurassic Park film heeft hij wel al gezien.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Camp Cretaceous![]()
die muziek... En gewoon tof om te kijken
Het is alweer een tijdje geleden dat ik 5 was, maar ik denk het wel. Ik zag volgens mij geen bloed. Check anders de openingsscene. Daar speelt de hoofdrolspeler een Jurassic Park game in virtual reality en wordt hij 'opgegeten' door een T-Rex. Je ziet dan de T-Rex met zijn bek open naar de camera en dan stopt het.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:48 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zou je het ook aanraden voor een 5-jarige? De gewone Jurassic Park mag hij uiteraard nog niet kijken, en ik zag dat de adviesleeftijd van deze serie niet AL was, maar is er veel ‘bloed’ of gaan er mensen of dieren niet zo fijn dood? Mijn zoon wil het heel graag zien, maar ik heb mijn twijfels of het daar geschikt voor is. De losse LEGO Jurassic Park film heeft hij wel al gezien.
Dat is wel een makkelijke snelle check, ga ik doen! Thanks!quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dat ik 5 was, maar ik denk het wel. Ik zag volgens mij geen bloed. Check anders de openingsscene. Daar speelt de hoofdrolspeler een Jurassic Park game in virtual reality en wordt hij 'opgegeten' door een T-Rex. Je ziet dan de T-Rex met zijn bek open naar de camera en dan stopt het.
Dus eigenlijk gewoon crime series op GoT na? Dan moet je nog Narcos en Mindhunter kijken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:27 schreef Schnitzels het volgende:
Zijn er eigenlijk goede websites om suggesties te krijgen?
Ik heb de volgende series gekeken die ik echt leuk vond:
Game of Thrones, La Casa de Papel, Peaky Blinders, Suits, Sons of Anarchy, Ozark, the Blacklist, Breaking Bad, the Bodyguard, Shooter, La Victima numer Ocho, Person of Interest, Lucifer (niet helemaal), Homeland (niet helemaal) Prison Break (niet helemaal), House of Cards (niet helemaal), Blindspot (niet helemaal), Hawaii Five O (niet helemaal).
Beide series geprobeerd, maar te veel serie [voiceover] serie [voiceover]. Dat vond ik beide niet veel aan na een aflevering of vier/vijf.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon crime series op GoT na? Dan moet je nog Narcos en Mindhunter kijken.
Die van mij is 5,5 en heeft al twee keer de serie gekeken. Maar die is gek van dino's. Misschien helpt dat.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:48 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zou je het ook aanraden voor een 5-jarige? De gewone Jurassic Park mag hij uiteraard nog niet kijken, en ik zag dat de adviesleeftijd van deze serie niet AL was, maar is er veel ‘bloed’ of gaan er mensen of dieren niet zo fijn dood? Mijn zoon wil het heel graag zien, maar ik heb mijn twijfels of het daar geschikt voor is. De losse LEGO Jurassic Park film heeft hij wel al gezien.
Ja erg sterke filmquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:13 schreef speknek het volgende:
Holy shit, The Trial of the Chicago 7 is echt peak Sorkin.
Mijn favoriete film van het jaar. In de buurt van The Social Network.
Gisteren gezien, mooie film inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:13 schreef speknek het volgende:
Holy shit, The Trial of the Chicago 7 is echt peak Sorkin.
Mijn favoriete film van het jaar. In de buurt van The Social Network.
The Sinner dan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:15 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Beide series geprobeerd, maar te veel serie [voiceover] serie [voiceover]. Dat vond ik beide niet veel aan na een aflevering of vier/vijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, om het ontopic te houden hoop ik dat deze film op Netflix komt
"You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:09 schreef TLC het volgende:
Ik ben gisteren weer eens retro gegaan en zowaar een film op een tv zender gekeken.
Zelf vind ik het toch altijd jammer dat reclames worden onderbroken door een film trouwens.
Maar enfin, The Sixth Sense
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, om het ontopic te houden hoop ik dat deze film op Netflix komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:20 schreef TLC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ja. Het is op basis van een comic dat klopt maar die kende ik totaal niet, is ook vrij obscuur volgens mij. En in elk geval totaal niet te vergelijken met je spiderman en superman enzo.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
Is The Umbrella Academy ook leuk voor mensen die niets met stripfiguren etc hebben?
Beterquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:36 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja. Het is op basis van een comic dat klopt maar die kende ik totaal niet, is ook vrij obscuur volgens mij. En in elk geval totaal niet te vergelijken met je spiderman en superman enzo.
Die jongens en meisjes van Umbrella hebben allemaal een soort superkracht maar het is echt iets anders dan je X-men en Marvel films.
Ja! Ik heb een hekel aan alles wat Marvel heet (want gemakzucht en over de top), maar dit is echte een goeie serie. Je zal een aantal afleveringen nodig hebben om erin te komen, maar dan is het echt dikke prima. S2 is zelfs nog sterker dan S1.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
Is The Umbrella Academy ook leuk voor mensen die niets met stripfiguren etc hebben?
quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:38 schreef Aether het volgende:
Unsolved Mysteries – V02 2020 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze spannende revival van de bekende documentaireserie gaat over waargebeurde, raadselachtige verdwijningen, schokkende moorden en bovennatuurlijke ervaringen.
Een zeer interessante documentaire, met veel oud beeldmateriaal en een stukje voorgeschiedenis. Je ziet er wel aan af dat de makers er moeite voor gedaan hebben om er wat goeds van te maken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:44 schreef Ryan3 het volgende:
'Rohwedder: enigkeit und mord und freiheit' is wel een aanrader. 4-delige docuserie over de nog steeds niet opgeklaarde moord, in 1991, op Treuhandanstalt chef Detlev Karsten Rohwedder. Het tempo, in de serie, ligt net zo hoog, of liever gezegd is net zo traag, als een gemiddelde aflevering van Derrick, maar uiteindelijk is de suggestie die gewekt wordt, nadat enkele verdachten worden afgestreept, toch wel erg verrassend. Ben benieuwd wat men er in Duitsland van vindt eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja verder was het .........
"You can call me Susan if it makes you happy"
Echt he?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Camp Cretaceous![]()
die muziek... En gewoon tof om te kijken
Ik vind dit seizoen echt vies tegenvallenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:15 schreef maily het volgende:
Gisteren begonnen aan S3 van The Restaurant![]()
Jammer dat er Nina en Christina qua uiterlijk zo weinig in leeftijd schelen.
Jammer is dat he ... als een of twee seizoenen top zijn en het volgende niet (waar je wel op hoopt).quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen echt vies tegenvallen
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:09 schreef TLC het volgende:
Ik ben gisteren weer eens retro gegaan en zowaar een film op een tv zender gekeken.
Zelf vind ik het toch altijd jammer dat reclames worden onderbroken door een film trouwens.
Maar enfin, The Sixth Sense
Hehe, dit grapje maakte mijn opa ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, om het ontopic te houden hoop ik dat deze film op Netflix komt![]()
![]()
Shit, nu twijfel ik of ik er aan zal beginnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Chicago 7 aan het kijken. Boeit me niet
Snap ook niet waarom deze film zo'n hoog cijfer kreeg op IMDB, vond het bijzonder matig allemaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Chicago 7 aan het kijken. Boeit me niet
Gewoon doen, ijzersterke filmquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Shit, nu twijfel ik of ik er aan zal beginnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Yup. Ook wel een beetje 'oh, doe dat nou niet jongens' af en toe. Maar dat maakt het ook leuk! nog één aflevering.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?
Ik vond t uiteindelijk een heel volwassen verhaal met best wel wat shock momenten er in ook. En spannend!
Hear, hearquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:01 schreef Nielojram75 het volgende:
I, Tonya, geweldige film.
En ik ben totaal geen sport-Billy.
Margot Robbie speelt deze rol weergaloos.
Same.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen echt vies tegenvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren #Alive gekeken, die vond ik wel leuk, en Bumperkleef vond ik ook leuk!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ja, een hele hoge score ook op IMDB.quote:
Ik vind haar wel leukquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:14 schreef maily het volgende:
[..]
Spoiler van gezien ... eng hoofd heeft dat kind
haha dacht toen ik keek moet wel Dick Maas zijn zo kitschquote:
Ze hadden Nina in het vorige seizoen wat ouder gemaakt en nu weer soort teruggeschroefd vond ik. Ze leek hier jonger dan in S2.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:15 schreef maily het volgende:
Gisteren begonnen aan S3 van The Restaurant![]()
Jammer dat er Nina en Christina qua uiterlijk zo weinig in leeftijd schelen.
Niet voor, ondanks....quote:
Is echt geen probleem hoor. Ik vond het een prima film en heb Firefly nooit gezien.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:38 schreef speknek het volgende:
Weet iemand of je Serenity een beetje goed kan kijken als je nooit Firefly hebt gezien?
Is imho prima te doen. Ik heb de film gezien voordat ik de serie gezien had.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:38 schreef speknek het volgende:
Weet iemand of je Serenity een beetje goed kan kijken als je nooit Firefly hebt gezien?
De film is heel aardig, maar net zoals veel van die films na een tv-serie, is het toch een beetje een teleurstelling. Probeer als je kan een keer de serie te kijken. Aflevering "Our Mrs. Reynolds" met Christina Hendricks bijvoorbeeld, is absoluut perfect gemaakte tv, niet te overtreffen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:38 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet wie dat zegt via Google, maar ik heb het ook in omgekeerde volgorde gekeken en dat was prima te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:43 schreef speknek het volgende:
Okay ik heb even gegoogled, en het antwoord lijkt dus nee. Suf dat ze dan niet hun best doen ook Firefly aan te bieden. Amazon Prime doet hetzelfde zo te zien. Misschien was dat ook wel de gedachte van de publisher.
Ik ga hier ook maar eens aan beginnenquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Season 2 van Unsolved Mysteries is wel weer goed hoor. 2 episodes gezien nu maar weer verbijsterende cases.
Vond hem heel tof. Met of zonder voorkennis van de serie.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:38 schreef speknek het volgende:
Die dame in Oslo: dat hebben ze wel iets te kort door de bocht geformuleerd. Ik googel me suf met dit soort series.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Season 2 van Unsolved Mysteries is wel weer goed hoor. 2 episodes gezien nu maar weer verbijsterende cases.
2 afleveringen gezien, maar ik hou wel van dit soort series. Geen hysterisch gedoe. Deed me denken aan Norsemen maar dan zonder de grappen en grollen (wat ook zeker leuk wasquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:49 schreef Vinture het volgende:
Zoo barbaren gezien,
Leuke serie maar had meer ingezeten
Het is geen vikings of the last kingdom
Are you ready to watch me be legendary?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:28 schreef speknek het volgende:
Ik vond Over the Moon ook wel wat. Prachtig gemaakt en leuk dat er eens een Chinese high budget avonturenfilm is die niet eindeloos de middeleeuwen van hun plundert. Het verhaal is niet standaard maar wel een beetje voorspelbaar, maar goed het is dan ook een kinderfilm.
Jammer dat ik de geschiedenis al kende en dat de actie al getoond werd in de trailer en de visioenen uit de eerste afleveringen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
2 afleveringen gezien, maar ik hou wel van dit soort series. Geen hysterisch gedoe. Deed me denken aan Norsemen maar dan zonder de grappen en grollen (wat ook zeker leuk was). En aan Asterix en Obelix, de "barbaren" tegen de Romeinen.
Ja same. Wil pas beginnen als t af is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is Undercover nog maar weer helemaal afgelopen?Wil niet zoeken want bang voor spoilers.
Nog twee afleveringen dus laatste aflevering is zondag 8 november.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is Undercover nog maar weer helemaal afgelopen?Wil niet zoeken want bang voor spoilers.
Dankjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog twee afleveringen dus laatste aflevering is zondag 8 november.
F&S / [Netflix NL #168] Perfectly splendidquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:45 schreef heywoodu het volgende:
Blood of Zeus vandaag als het goed is, die lijkt me stiekem retegaaf
Daar word je niet Bly van inderdaad.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de serie nog niet gezien, maar weet dat de TT op Bly manor slaat tot vervelends toe. Toch?
Ga er vanavond aan beginnen.
Ah Gigantosaurusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:19 schreef Aether het volgende:
Debt Collector 2, The – 2020 16 1:37 uur | Actie, Misdaad
French en Sue hebben twee dagen om drie schulden te innen, met zoveel geweld als nodig is – en om tegelijk een woedende misdaadbaas te omzeilen die op wraak uit is.
Gigantosaurus – S01 2019 AL | Kinderserie
Vier prehistorische vriendjes beleven tal van avonturen en proberen een mysterie over een groot, woest wezen te ontrafelen. Gebaseerd op het boek van Jonny Duddle.
Ga ik er maar eens aan beginnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:52 schreef Vinture het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 29 oktober 2020 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Ben helemaal into Vlaamse series op dit moment op Netflix. Is Eigen Kweek een aanrader?
[/quote
Jaa erg leuke serie eigen kweek
Dan vind je de Dag ook wel een mooie. Staat alleen op videoland. Gaat over een bankoverval. Om de aflevering beleef je het van buiten (politie) en dan weer van binnen (overvallers).quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Ben helemaal into Vlaamse series op dit moment op Netflix. Is Eigen Kweek een aanrader?
Lijkt mij echt geweldig, ga ik zeker snel kijken, wanneer komt die op netflix?quote:
De trailer zegt 10 decemberquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:04 schreef Omega het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig, ga ik zeker snel kijken, wanneer komt die op netflix?
Ik heb Videoland dus ik zal dat ook eens checken. Dank.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dan vind je de Dag ook wel een mooie. Staat alleen op videoland. Gaat over een bankoverval. Om de aflevering beleef je het van buiten (politie) en dan weer van binnen (overvallers).
10 decemberquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:04 schreef Omega het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig, ga ik zeker snel kijken, wanneer komt die op netflix?
zou me niet verbazen als netflix de stekker daar ook gewoon uittrekt uit het niets..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:30 schreef Che_ het volgende:
Wanneer komt snowpiercer seizoen 2
En BCS seizoen 6
Is wel al opgenomen als het goed is. Maar ja, dat zijn wel typische netflix taferelen iddquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als netflix de stekker daar ook gewoon uittrekt uit het niets..
zijn ze helden in..
Nee, seizoen 2 is al opgenomen.Seizoen 2 begint op 25 januari.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als netflix de stekker daar ook gewoon uittrekt uit het niets..
zijn ze helden in..
is ook niet van netflix zelf, maar van TNT. De zender van Falling Skies, krijg beetje hetzelfde gevoel hierbij. Niet hoogstaand maar toch zo een doorlopend verhaal dat je door blijft kijken. Seizoen 1 vond ik wel leuk in ieder gevslquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn ze helden in..
Verschrikkelijke act die vent. Was er na driekwart aflevering al echt klaar mee. Bij elke hap die blik alsof ie het lekkerste eten ooit neemtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 04:31 schreef dud0r het volgende:
Somebody feed Phil![]()
Vandaag maar eens kijken
Mad Men komt naar Prime volgende maand! Dus je kan daar verder kijken. 2,99 per maand.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:52 schreef VeX- het volgende:
Ik probeer Bevergem af te kijken voordat ie van Netflix af gaat. Mijn hemel wat is dat een prachtserie. Droge Vlaamse humor van de bovenste plank. Praktisch elke aflevering heeft wel iets onvervalst geniaal. Ik heb me stukgelachen en ben zwaar fan.
Ook Mad Men gebinged, helaas nog 3 seizoenen te gaan. Jammer dat die opeens van Netflix af gaat.
Moet je vreemd genoeg wel een CC hebben.quote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Mad Men komt naar Prime volgende maand! Dus je kan daar verder kijken. 2,99 per maand.
Sinds een maand kun je iDEAL gebruiken.quote:Op zondag 1 november 2020 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je vreemd genoeg wel een CC hebben.
Saaie kutfilmquote:Op zondag 1 november 2020 12:23 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand Kadaver al gezien? Het lijkt me wel wat, even griezelen.
Al denk ik wel dat ik het plot al kan raden.
Niet meer.quote:Op zondag 1 november 2020 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je vreemd genoeg wel een CC hebben.
Oh nice!! Dan kan ik dat overwegenquote:Op zondag 1 november 2020 11:54 schreef Aether het volgende:
[..]
Sinds een maand kun je iDEAL gebruiken.
Erg fijne serie inderdaad, blijft ook boeiend ook al heb je (net zoals ik) weinig tot niks met de schaaksportquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:37 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan The Queen's Gambit (TV Mini-Series 2020) - IMDb
Veelbelovend begin en mooi verhaal.
Ik vond hem niet heel stom eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 12:23 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand Kadaver al gezien? Het lijkt me wel wat, even griezelen.
Al denk ik wel dat ik het plot al kan raden.
Eerste maand is nog gratis ook.quote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Mad Men komt naar Prime volgende maand! Dus je kan daar verder kijken. 2,99 per maand.
Vond het ook goed, alleen op het einde wat minder. Ik speel geen schaak en die gesprekken erover zeggen me totaal niks. Duurde net 2 afleveringen te lang.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:37 schreef golfer het volgende:
Deze tipquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:37 schreef golfer het volgende:
Betere prijs-kwaliteit-verhouding dan Netflix tegenwoordig o.a.: Jiskefet, The Boys, The Office, The Shield, Joker, Borat 2 en Indiana Jones en Back to the Future wel compleet ipv half.quote:Op zondag 1 november 2020 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh nice!! Dan kan ik dat overwegen
quote:Op zondag 1 november 2020 15:48 schreef Injetta het volgende:
Vond het ook goed, alleen op het einde wat minder. Ik speel geen schaak en die gesprekken erover zeggen me totaal niks. Duurde net 2 afleveringen te lang.
En in aflevering 6 doet Nederland ook nog mee, want ze spelen op de TV Venus van Shocking Blue met Mariska Veresquote:Op zondag 1 november 2020 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze tip. Eerste twee afleveringen gezien, heel benieuwd naar de rest.
Best wel aardige comic verfilming qua serie, maar jammer genoeg gecancelled na 1 seizoen door Syfy.quote:Op zondag 1 november 2020 17:29 schreef Aether het volgende:
Deadly Class – 2019 16 0:53 uur | Actie, Comedy, Drama, Misdaad, Thriller
In de jaren 80 wordt in San Francisco een dakloze tiener aangenomen op een legendarische privéschool, waar kinderen uit misdaadfamilies 'de dodelijke kunsten' leren.
Geeft ook een mooi (voor mij nog erg herkenbaar) tijdsbeeld, qua auto's, inrichting en kleding.quote:Op zondag 1 november 2020 19:36 schreef Mandy040986 het volgende:
The Queen’s Gambit. Fijne serie, ondanks dat ik schaken gruwelijk saai vind. Het is ontzettend mooi in elkaar gezet en ik heb het in één keer uitgekeken.
En een prachtige soundtrackquote:Op zondag 1 november 2020 19:36 schreef Mandy040986 het volgende:
The Queen’s Gambit. Fijne serie, ondanks dat ik schaken gruwelijk saai vind. Het is ontzettend mooi in elkaar gezet en ik heb het in één keer uitgekeken.
Had ik gisteren ook, ook bij kpn. Even de stekker uit de digitale ontvanger 10 sec wachten en opnieuw opstarten en hij deed het weer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Half uur zoeken naar iets om te kijken....krijg ik zwart beeld en alleen geluid (kpn). Meer mensen last van?
Dan wordt dat mn volgende. Had m al aangevinkt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik klikte er vorige week uit verveling op, 'The Queen's Gambit'. Ook omdat ik 'Ratched' toch niet kon uitstaan na 4 afleveringen. Maar wat een pareltje was dat zegEcht, ik heb ook niets met schaken maar jeetje, wat een toffe serie.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik klikte er vorige week uit verveling op, 'The Queen's Gambit'. Ook omdat ik 'Ratched' toch niet kon uitstaan na 4 afleveringen. Maar wat een pareltje was dat zegEcht, ik heb ook niets met schaken maar jeetje, wat een toffe serie.
Wij ook. En het schaakbord ook weer opgezocht en gebruiktquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam even melden dat ik The Queen’s Gambit geweldig vond. Ok doei.
Inmiddels alles gezien. Het wasquote:Op zondag 1 november 2020 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze tip. Eerste twee afleveringen gezien, heel benieuwd naar de rest.
Lol nu je het zegtquote:Op woensdag 4 november 2020 23:48 schreef Djeez het volgende:
Bedankt voor de tip over de Queens nog wat. Als man was ik eerst wat sceptisch, maar wat een geweldige serie! Kwam er later achter dat dat mokkel de vriendin van Michael speelt in Peaky Blinders
Heeft iemand Eigen kweek gevolgd en is het watquote:Op donderdag 5 november 2020 09:25 schreef Aether het volgende:
Eigen kweek – [België] S04 2016 | Drama, Misdaad
Als de aardappelen geen uitkomst meer bieden wordt het misschien tijd om een marihuana-akkertje aan te leggen...
Jaa eigen kweek is een geweldige serie!quote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Heeft iemand Eigen kweek gevolgd en is het wat
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, erg leukquote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook,quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:00 schreef Nielojram75 het volgende:
Twee afleveringen van Queen Gambit gekeken.
Ligt het aan mij, of is het gewoon een wat langzamere serie?
Zie wel dat de serie met liefde is gemaakt, maar dat lyrische wat iedereen heeft mis ik..
Wanneer pakte de serie jullie echt? Na hoeveel afleveringen?
Het is inderdaad geen actieserie met veel pief-paf-poef en elke 12 secondes een ander shot van de camera.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:00 schreef Nielojram75 het volgende:
Zie wel dat de serie met liefde is gemaakt, maar dat lyrische wat iedereen heeft mis ik..
Ja aanradertje! Met de Belgische acteurs die nu ook in undercover seizoen 2 spelen. (als je die kent)quote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
En vanuit welk bericht van mij had jij het idee dat ik pief-paf-poef series ambieerde?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen actieserie met veel pief-paf-poef en elke 12 secondes een ander shot van de camera.
Gewoon ouderwets goede scenes en prachtige opnames van kloppende kleding, decors, auto's etc. uit de tijd waarin het zich afspeelt. Pakte mij meteen bij de eerste aflevering. Nog los van alle kloppende schaakzetten.
Het is mooi gemaakt en goed geacteerd. Mensen die 'lyrisch' zijn, zijn neem ik aan mensen met een liefde voor schaken waardoor ze er extra blij van worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:00 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik ben vrij lyrisch en ik kan niet eens schaken. Mn vader en mn neefje kunnen het wel heel erg goed maar ik weet echt niksquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is mooi gemaakt en goed geacteerd. Mensen die 'lyrisch' zijn, zijn neem ik aan mensen met een liefde voor schaken waardoor ze er extra blij van worden.
Ben al bij het laatste seizoen. Ik vind het hilarisch en erg droog. Ria is de smaakmaker. En de wat dommige Frank. Wel een hele andere rol die hij hierin vertolkt als in Undercover. Jammer dat het gestopt is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja aanradertje! Met de Belgische acteurs die nu ook in undercover seizoen 2 spelen. (als je die kent)
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Aan begonnen!quote:Op zondag 8 november 2020 00:08 schreef mschol het volgende:
Secrets of the saqqara tomb was best intressant
Op mijn lijst gezet voor tijdens het sporten.quote:Op zondag 8 november 2020 00:30 schreef maily het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open![]()
Ik vond het geweldig! Ook Bevergem trouwens!!
Die serie is vermakelijk maar het valt me wel erg op dat men het zo brengt alsof de politie en rest van de samenleving niet bestaat. Maar goed, met name actieseries zijn wel vaker flink ongeloofwaardig natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 12:27 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan seizoen 3 van Suburra - La serie (TV Series 2017–2020) - IMDb
Zitten er gelijk weer helemaal in, qua beelden en sfeer.
Wel ff lekker tussen al het geweld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Bevergem te zien? Zie hem op Videoland en Netflix niet.quote:Op zondag 8 november 2020 00:30 schreef maily het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open![]()
Ik vond het geweldig! Ook Bevergem trouwens!!
Zondag...quote:Op zondag 8 november 2020 17:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Veel zin in vrijdag; nieuwe seizoen van The Crown![]()
Is er een week geleden afgehaald.quote:Op maandag 9 november 2020 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar is Bevergem te zien? Zie hem op Videoland en Netflix niet.
Oei ... ik heb die toen wel op Netflix gezien. Jammer ....quote:Op maandag 9 november 2020 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar is Bevergem te zien? Zie hem op Videoland en Netflix niet.
God dammit...quote:Op maandag 9 november 2020 15:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Is er een week geleden afgehaald.
https://www.netflix.com/browse/genre/100372
jammerrrrrrquote:Op maandag 9 november 2020 15:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Is er een week geleden afgehaald.
https://www.netflix.com/browse/genre/100372
Ja, dit is sinds een paar maanden, invloed van de smartphone waarschijnlijk. Ik vind de website van Netflix sinds 2013 steeds slechter geworden.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef Sorella het volgende:
Als ik op info klik van een serie/film dan opent zich een tweede venster wat kleiner is als het beeld dus zie ik een klein beeld een groter beeld heen ? hoogst irritant.
Heeft iedereen dit of is dit zo,n leuke update ?
Zolang heb ik netflix nog niet maar dit is zeker geen verbetering.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, dit is sinds een paar maanden, invloed van de smartphone waarschijnlijk. Ik vind de website van Netflix sinds 2013 steeds slechter geworden.
Oeh klinkt als een aflevering van Red Shoes Diaries wat je vroeger op tv had.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:02 schreef fliert het volgende:
Karlek & Anarki (Love & Anarchy) is een Zweedse serie, met een vrouwelijk hoofdpersoon die op het werk masturbeert en betrapt wordt door een jongere IT werker. In ruil voor zijn zwijgen… Afijn, bekijk het maar, is vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Staat op Primequote:Op vrijdag 13 november 2020 20:19 schreef Blues het volgende:
Is Mr. Robot van Netflix af of zo?
Ik tipte het vandaag (associatie met iemand met de naam Malek) aan een collega, we konden het niet meer vinden
5 minuten gekeken, rond gekeken op reviews en ik ben dus niet alleen. Met jou erbij. Wat een ellende.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Een aflevering van The Liberator geprobeerd.De imdb reviews met 'goed a la band of brothers' waren van friends and family van de makers denk ik. B-film kwaliteit die ze proberen te maskeren met een kutfilter, heb nu beginnende oogaids denk ik.
Sorry, maar daar lijkt het totaal niet op. Karlek & Anarki is vooral amusant, met wat serieuze relatie perikelen tussendoor. Gaat nog wel een hit worden denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:05 schreef TLC het volgende:
[..]
Oeh klinkt als een aflevering van Red Shoes Diaries wat je vroeger op tv had.
Niet dat ik het als kind ooit keek natuurlijk....
Vond het een gruwel. Vorig(?)jaar was het op de Nederlandse tv. Vreselijk acteerwerk..quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgt iemand Keizersvrouwen? Ik ben normaal gezien niet echt kapot van Nederlandse series, maar ik wil deze wel een kans geven.
Hmm ok. Wisselende recensies. Ik kijk het even aan...quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:15 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Vond het een gruwel. Vorig(?)jaar was het op de Nederlandse tv. Vreselijk acteerwerk..
Zou zeker doorgaan.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:16 schreef soapie het volgende:
Met 'eigen kweek' begonnen, nu anderhalve afl. gezien vindt het niet veel bijzonders, wordt het nog wat, of kan ik er beter mee stoppen.....
Een of twee afleveringen op tv gezien maar vond het erg matig.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgt iemand Keizersvrouwen? Ik ben normaal gezien niet echt kapot van Nederlandse series, maar ik wil deze wel een kans geven.
Ik vond het een erg leuke serie, maar je moet wel van Vlaamse series houden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:16 schreef soapie het volgende:
Met 'eigen kweek' begonnen, nu anderhalve afl. gezien vindt het niet veel bijzonders, wordt het nog wat, of kan ik er beter mee stoppen.....
Oooh, heb regelmatig met tranen van.het lachen gezetenquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:16 schreef soapie het volgende:
Ik geef het nog maar een kans dan!quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Oooh, heb regelmatig met tranen van.het lachen gezeten
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:38 schreef maily het volgende:
Oooh, heb regelmatig met tranen van.het lachen gezeten
Eihenlijk is het "eihen kweek"quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:00 schreef Tokay het volgende:
[..]Ik ben Eigen Kweek nu (pas) aan het bekijken en vind het ook heel vermakelijk hoor!
Haast slapstick-achtig grappig, en soms ook wel ontroerend(hoe lief Frank is voor zijn Filipijnse Goelitaatje, bijvoorbeeld).
![]()
En als die West-Vlamingen dan ook nog in het Engels proberen te praten, wordt het helemaal leuk; ‘Ded ies nod troe heej meisje!’ gevolgd door ‘Aai nied toe tolk toe joe, under foor aais!’.![]()
Nog even doorzetten dus!quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moest de eerste 2/3 afleveringen van Eigen Kweek echt even door het tenenkrommende heen bijten, maar het verhaal is toch echt wel heel leuk uitgewerkt met een goed bedacht einde. Leuk om te zien.
Ja, had mijn twijfels in het begin want haar ogen staan raarquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:25 schreef Monolith het volgende:
Inmiddels begonnen aan the Queen's Gambit, boeiende serie wel.
Ze heeft juist wel iets door haar bijzondere verschijning.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, had mijn twijfels in het begin want haar ogen staan raar, maar na een paar afleveringen ben ik om.
NIET? !?!?!quote:Op zondag 15 november 2020 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Begrijp ik goed dat Heartbreak High vanaf 27 november ook op Netflix NL komt?
Yea hij was ook al goed in Daredevil seizoen 2 als Punisher, dus prima spinoff gekregenquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:03 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik ben begonnen aan The Punisher en verbaas me eigenlijk hoe goed het is. Totaal niet de standaard Marvel superheldenserie maar zoveel meer dan dat. Ik vind het halverwege seizoen 1 echt heel erg sterk. Jon Bernthal als The Punisher laat ook zien een fantastische acteur te zijn.
Volgens mij heeft Mr Robot nooit op Netflix gestaan in Nederland, alleen op Prime.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:19 schreef Blues het volgende:
Is Mr. Robot van Netflix af of zo?
Ik tipte het vandaag (associatie met iemand met de naam Malek) aan een collega, we konden het niet meer vinden
Klopt!quote:Op zondag 15 november 2020 18:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Mr Robot nooit op Netflix gestaan in Nederland, alleen op Prime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |