En een prachtige soundtrackquote:Op zondag 1 november 2020 19:36 schreef Mandy040986 het volgende:
The Queen’s Gambit. Fijne serie, ondanks dat ik schaken gruwelijk saai vind. Het is ontzettend mooi in elkaar gezet en ik heb het in één keer uitgekeken.
Had ik gisteren ook, ook bij kpn. Even de stekker uit de digitale ontvanger 10 sec wachten en opnieuw opstarten en hij deed het weer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Half uur zoeken naar iets om te kijken....krijg ik zwart beeld en alleen geluid (kpn). Meer mensen last van?
Dan wordt dat mn volgende. Had m al aangevinkt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik klikte er vorige week uit verveling op, 'The Queen's Gambit'. Ook omdat ik 'Ratched' toch niet kon uitstaan na 4 afleveringen. Maar wat een pareltje was dat zegEcht, ik heb ook niets met schaken maar jeetje, wat een toffe serie.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik klikte er vorige week uit verveling op, 'The Queen's Gambit'. Ook omdat ik 'Ratched' toch niet kon uitstaan na 4 afleveringen. Maar wat een pareltje was dat zegEcht, ik heb ook niets met schaken maar jeetje, wat een toffe serie.
Wij ook. En het schaakbord ook weer opgezocht en gebruiktquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam even melden dat ik The Queen’s Gambit geweldig vond. Ok doei.
Inmiddels alles gezien. Het wasquote:Op zondag 1 november 2020 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze tip. Eerste twee afleveringen gezien, heel benieuwd naar de rest.
Lol nu je het zegtquote:Op woensdag 4 november 2020 23:48 schreef Djeez het volgende:
Bedankt voor de tip over de Queens nog wat. Als man was ik eerst wat sceptisch, maar wat een geweldige serie! Kwam er later achter dat dat mokkel de vriendin van Michael speelt in Peaky Blinders
Heeft iemand Eigen kweek gevolgd en is het watquote:Op donderdag 5 november 2020 09:25 schreef Aether het volgende:
Eigen kweek – [België] S04 2016 | Drama, Misdaad
Als de aardappelen geen uitkomst meer bieden wordt het misschien tijd om een marihuana-akkertje aan te leggen...
Jaa eigen kweek is een geweldige serie!quote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Heeft iemand Eigen kweek gevolgd en is het wat
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, erg leukquote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook,quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:00 schreef Nielojram75 het volgende:
Twee afleveringen van Queen Gambit gekeken.
Ligt het aan mij, of is het gewoon een wat langzamere serie?
Zie wel dat de serie met liefde is gemaakt, maar dat lyrische wat iedereen heeft mis ik..
Wanneer pakte de serie jullie echt? Na hoeveel afleveringen?
Het is inderdaad geen actieserie met veel pief-paf-poef en elke 12 secondes een ander shot van de camera.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:00 schreef Nielojram75 het volgende:
Zie wel dat de serie met liefde is gemaakt, maar dat lyrische wat iedereen heeft mis ik..
Ja aanradertje! Met de Belgische acteurs die nu ook in undercover seizoen 2 spelen. (als je die kent)quote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
En vanuit welk bericht van mij had jij het idee dat ik pief-paf-poef series ambieerde?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen actieserie met veel pief-paf-poef en elke 12 secondes een ander shot van de camera.
Gewoon ouderwets goede scenes en prachtige opnames van kloppende kleding, decors, auto's etc. uit de tijd waarin het zich afspeelt. Pakte mij meteen bij de eerste aflevering. Nog los van alle kloppende schaakzetten.
Het is mooi gemaakt en goed geacteerd. Mensen die 'lyrisch' zijn, zijn neem ik aan mensen met een liefde voor schaken waardoor ze er extra blij van worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:00 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik ben vrij lyrisch en ik kan niet eens schaken. Mn vader en mn neefje kunnen het wel heel erg goed maar ik weet echt niksquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is mooi gemaakt en goed geacteerd. Mensen die 'lyrisch' zijn, zijn neem ik aan mensen met een liefde voor schaken waardoor ze er extra blij van worden.
Ben al bij het laatste seizoen. Ik vind het hilarisch en erg droog. Ria is de smaakmaker. En de wat dommige Frank. Wel een hele andere rol die hij hierin vertolkt als in Undercover. Jammer dat het gestopt is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja aanradertje! Met de Belgische acteurs die nu ook in undercover seizoen 2 spelen. (als je die kent)
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Aan begonnen!quote:Op zondag 8 november 2020 00:08 schreef mschol het volgende:
Secrets of the saqqara tomb was best intressant
Op mijn lijst gezet voor tijdens het sporten.quote:Op zondag 8 november 2020 00:30 schreef maily het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open![]()
Ik vond het geweldig! Ook Bevergem trouwens!!
Die serie is vermakelijk maar het valt me wel erg op dat men het zo brengt alsof de politie en rest van de samenleving niet bestaat. Maar goed, met name actieseries zijn wel vaker flink ongeloofwaardig natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 12:27 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan seizoen 3 van Suburra - La serie (TV Series 2017–2020) - IMDb
Zitten er gelijk weer helemaal in, qua beelden en sfeer.
Wel ff lekker tussen al het geweld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Bevergem te zien? Zie hem op Videoland en Netflix niet.quote:Op zondag 8 november 2020 00:30 schreef maily het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open![]()
Ik vond het geweldig! Ook Bevergem trouwens!!
Zondag...quote:Op zondag 8 november 2020 17:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Veel zin in vrijdag; nieuwe seizoen van The Crown![]()
Is er een week geleden afgehaald.quote:Op maandag 9 november 2020 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar is Bevergem te zien? Zie hem op Videoland en Netflix niet.
Oei ... ik heb die toen wel op Netflix gezien. Jammer ....quote:Op maandag 9 november 2020 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar is Bevergem te zien? Zie hem op Videoland en Netflix niet.
God dammit...quote:Op maandag 9 november 2020 15:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Is er een week geleden afgehaald.
https://www.netflix.com/browse/genre/100372
jammerrrrrrquote:Op maandag 9 november 2020 15:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Is er een week geleden afgehaald.
https://www.netflix.com/browse/genre/100372
Ja, dit is sinds een paar maanden, invloed van de smartphone waarschijnlijk. Ik vind de website van Netflix sinds 2013 steeds slechter geworden.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef Sorella het volgende:
Als ik op info klik van een serie/film dan opent zich een tweede venster wat kleiner is als het beeld dus zie ik een klein beeld een groter beeld heen ? hoogst irritant.
Heeft iedereen dit of is dit zo,n leuke update ?
Zolang heb ik netflix nog niet maar dit is zeker geen verbetering.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, dit is sinds een paar maanden, invloed van de smartphone waarschijnlijk. Ik vind de website van Netflix sinds 2013 steeds slechter geworden.
Oeh klinkt als een aflevering van Red Shoes Diaries wat je vroeger op tv had.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:02 schreef fliert het volgende:
Karlek & Anarki (Love & Anarchy) is een Zweedse serie, met een vrouwelijk hoofdpersoon die op het werk masturbeert en betrapt wordt door een jongere IT werker. In ruil voor zijn zwijgen… Afijn, bekijk het maar, is vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Staat op Primequote:Op vrijdag 13 november 2020 20:19 schreef Blues het volgende:
Is Mr. Robot van Netflix af of zo?
Ik tipte het vandaag (associatie met iemand met de naam Malek) aan een collega, we konden het niet meer vinden
5 minuten gekeken, rond gekeken op reviews en ik ben dus niet alleen. Met jou erbij. Wat een ellende.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Een aflevering van The Liberator geprobeerd.De imdb reviews met 'goed a la band of brothers' waren van friends and family van de makers denk ik. B-film kwaliteit die ze proberen te maskeren met een kutfilter, heb nu beginnende oogaids denk ik.
Sorry, maar daar lijkt het totaal niet op. Karlek & Anarki is vooral amusant, met wat serieuze relatie perikelen tussendoor. Gaat nog wel een hit worden denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:05 schreef TLC het volgende:
[..]
Oeh klinkt als een aflevering van Red Shoes Diaries wat je vroeger op tv had.
Niet dat ik het als kind ooit keek natuurlijk....
Vond het een gruwel. Vorig(?)jaar was het op de Nederlandse tv. Vreselijk acteerwerk..quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgt iemand Keizersvrouwen? Ik ben normaal gezien niet echt kapot van Nederlandse series, maar ik wil deze wel een kans geven.
Hmm ok. Wisselende recensies. Ik kijk het even aan...quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:15 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Vond het een gruwel. Vorig(?)jaar was het op de Nederlandse tv. Vreselijk acteerwerk..
Zou zeker doorgaan.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:16 schreef soapie het volgende:
Met 'eigen kweek' begonnen, nu anderhalve afl. gezien vindt het niet veel bijzonders, wordt het nog wat, of kan ik er beter mee stoppen.....
Een of twee afleveringen op tv gezien maar vond het erg matig.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgt iemand Keizersvrouwen? Ik ben normaal gezien niet echt kapot van Nederlandse series, maar ik wil deze wel een kans geven.
Ik vond het een erg leuke serie, maar je moet wel van Vlaamse series houden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:16 schreef soapie het volgende:
Met 'eigen kweek' begonnen, nu anderhalve afl. gezien vindt het niet veel bijzonders, wordt het nog wat, of kan ik er beter mee stoppen.....
Oooh, heb regelmatig met tranen van.het lachen gezetenquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:16 schreef soapie het volgende:
Ik geef het nog maar een kans dan!quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Oooh, heb regelmatig met tranen van.het lachen gezeten
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:38 schreef maily het volgende:
Oooh, heb regelmatig met tranen van.het lachen gezeten
Eihenlijk is het "eihen kweek"quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:00 schreef Tokay het volgende:
[..]Ik ben Eigen Kweek nu (pas) aan het bekijken en vind het ook heel vermakelijk hoor!
Haast slapstick-achtig grappig, en soms ook wel ontroerend(hoe lief Frank is voor zijn Filipijnse Goelitaatje, bijvoorbeeld).
![]()
En als die West-Vlamingen dan ook nog in het Engels proberen te praten, wordt het helemaal leuk; ‘Ded ies nod troe heej meisje!’ gevolgd door ‘Aai nied toe tolk toe joe, under foor aais!’.![]()
Nog even doorzetten dus!quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moest de eerste 2/3 afleveringen van Eigen Kweek echt even door het tenenkrommende heen bijten, maar het verhaal is toch echt wel heel leuk uitgewerkt met een goed bedacht einde. Leuk om te zien.
Ja, had mijn twijfels in het begin want haar ogen staan raarquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:25 schreef Monolith het volgende:
Inmiddels begonnen aan the Queen's Gambit, boeiende serie wel.
Ze heeft juist wel iets door haar bijzondere verschijning.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, had mijn twijfels in het begin want haar ogen staan raar, maar na een paar afleveringen ben ik om.
NIET? !?!?!quote:Op zondag 15 november 2020 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Begrijp ik goed dat Heartbreak High vanaf 27 november ook op Netflix NL komt?
Yea hij was ook al goed in Daredevil seizoen 2 als Punisher, dus prima spinoff gekregenquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:03 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik ben begonnen aan The Punisher en verbaas me eigenlijk hoe goed het is. Totaal niet de standaard Marvel superheldenserie maar zoveel meer dan dat. Ik vind het halverwege seizoen 1 echt heel erg sterk. Jon Bernthal als The Punisher laat ook zien een fantastische acteur te zijn.
Volgens mij heeft Mr Robot nooit op Netflix gestaan in Nederland, alleen op Prime.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:19 schreef Blues het volgende:
Is Mr. Robot van Netflix af of zo?
Ik tipte het vandaag (associatie met iemand met de naam Malek) aan een collega, we konden het niet meer vinden
Klopt!quote:Op zondag 15 november 2020 18:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Mr Robot nooit op Netflix gestaan in Nederland, alleen op Prime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |