Zou zeker doorgaan.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:16 schreef soapie het volgende:
Met 'eigen kweek' begonnen, nu anderhalve afl. gezien vindt het niet veel bijzonders, wordt het nog wat, of kan ik er beter mee stoppen.....
Een of twee afleveringen op tv gezien maar vond het erg matig.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgt iemand Keizersvrouwen? Ik ben normaal gezien niet echt kapot van Nederlandse series, maar ik wil deze wel een kans geven.
Ik vond het een erg leuke serie, maar je moet wel van Vlaamse series houden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:16 schreef soapie het volgende:
Met 'eigen kweek' begonnen, nu anderhalve afl. gezien vindt het niet veel bijzonders, wordt het nog wat, of kan ik er beter mee stoppen.....
Oooh, heb regelmatig met tranen van.het lachen gezetenquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:16 schreef soapie het volgende:
Ik geef het nog maar een kans dan!quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Oooh, heb regelmatig met tranen van.het lachen gezeten
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:38 schreef maily het volgende:
Oooh, heb regelmatig met tranen van.het lachen gezeten
Eihenlijk is het "eihen kweek"quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:00 schreef Tokay het volgende:
[..]Ik ben Eigen Kweek nu (pas) aan het bekijken en vind het ook heel vermakelijk hoor!
Haast slapstick-achtig grappig, en soms ook wel ontroerend(hoe lief Frank is voor zijn Filipijnse Goelitaatje, bijvoorbeeld).
![]()
En als die West-Vlamingen dan ook nog in het Engels proberen te praten, wordt het helemaal leuk; ‘Ded ies nod troe heej meisje!’ gevolgd door ‘Aai nied toe tolk toe joe, under foor aais!’.![]()
Nog even doorzetten dus!quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moest de eerste 2/3 afleveringen van Eigen Kweek echt even door het tenenkrommende heen bijten, maar het verhaal is toch echt wel heel leuk uitgewerkt met een goed bedacht einde. Leuk om te zien.
Ja, had mijn twijfels in het begin want haar ogen staan raarquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:25 schreef Monolith het volgende:
Inmiddels begonnen aan the Queen's Gambit, boeiende serie wel.
Ze heeft juist wel iets door haar bijzondere verschijning.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, had mijn twijfels in het begin want haar ogen staan raar, maar na een paar afleveringen ben ik om.
NIET? !?!?!quote:Op zondag 15 november 2020 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Begrijp ik goed dat Heartbreak High vanaf 27 november ook op Netflix NL komt?
Yea hij was ook al goed in Daredevil seizoen 2 als Punisher, dus prima spinoff gekregenquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:03 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik ben begonnen aan The Punisher en verbaas me eigenlijk hoe goed het is. Totaal niet de standaard Marvel superheldenserie maar zoveel meer dan dat. Ik vind het halverwege seizoen 1 echt heel erg sterk. Jon Bernthal als The Punisher laat ook zien een fantastische acteur te zijn.
Volgens mij heeft Mr Robot nooit op Netflix gestaan in Nederland, alleen op Prime.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:19 schreef Blues het volgende:
Is Mr. Robot van Netflix af of zo?
Ik tipte het vandaag (associatie met iemand met de naam Malek) aan een collega, we konden het niet meer vinden
Klopt!quote:Op zondag 15 november 2020 18:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Mr Robot nooit op Netflix gestaan in Nederland, alleen op Prime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |