De trailer zegt 10 decemberquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:04 schreef Omega het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig, ga ik zeker snel kijken, wanneer komt die op netflix?
Ik heb Videoland dus ik zal dat ook eens checken. Dank.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dan vind je de Dag ook wel een mooie. Staat alleen op videoland. Gaat over een bankoverval. Om de aflevering beleef je het van buiten (politie) en dan weer van binnen (overvallers).
10 decemberquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:04 schreef Omega het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig, ga ik zeker snel kijken, wanneer komt die op netflix?
zou me niet verbazen als netflix de stekker daar ook gewoon uittrekt uit het niets..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:30 schreef Che_ het volgende:
Wanneer komt snowpiercer seizoen 2
En BCS seizoen 6
Is wel al opgenomen als het goed is. Maar ja, dat zijn wel typische netflix taferelen iddquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als netflix de stekker daar ook gewoon uittrekt uit het niets..
zijn ze helden in..
Nee, seizoen 2 is al opgenomen.Seizoen 2 begint op 25 januari.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als netflix de stekker daar ook gewoon uittrekt uit het niets..
zijn ze helden in..
is ook niet van netflix zelf, maar van TNT. De zender van Falling Skies, krijg beetje hetzelfde gevoel hierbij. Niet hoogstaand maar toch zo een doorlopend verhaal dat je door blijft kijken. Seizoen 1 vond ik wel leuk in ieder gevslquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn ze helden in..
Verschrikkelijke act die vent. Was er na driekwart aflevering al echt klaar mee. Bij elke hap die blik alsof ie het lekkerste eten ooit neemtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 04:31 schreef dud0r het volgende:
Somebody feed Phil![]()
Vandaag maar eens kijken
Mad Men komt naar Prime volgende maand! Dus je kan daar verder kijken. 2,99 per maand.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:52 schreef VeX- het volgende:
Ik probeer Bevergem af te kijken voordat ie van Netflix af gaat. Mijn hemel wat is dat een prachtserie. Droge Vlaamse humor van de bovenste plank. Praktisch elke aflevering heeft wel iets onvervalst geniaal. Ik heb me stukgelachen en ben zwaar fan.
Ook Mad Men gebinged, helaas nog 3 seizoenen te gaan. Jammer dat die opeens van Netflix af gaat.
Moet je vreemd genoeg wel een CC hebben.quote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Mad Men komt naar Prime volgende maand! Dus je kan daar verder kijken. 2,99 per maand.
Sinds een maand kun je iDEAL gebruiken.quote:Op zondag 1 november 2020 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je vreemd genoeg wel een CC hebben.
Saaie kutfilmquote:Op zondag 1 november 2020 12:23 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand Kadaver al gezien? Het lijkt me wel wat, even griezelen.
Al denk ik wel dat ik het plot al kan raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |