Nog twee afleveringen dus laatste aflevering is zondag 8 november.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is Undercover nog maar weer helemaal afgelopen?Wil niet zoeken want bang voor spoilers.
Dankjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog twee afleveringen dus laatste aflevering is zondag 8 november.
F&S / [Netflix NL #168] Perfectly splendidquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:45 schreef heywoodu het volgende:
Blood of Zeus vandaag als het goed is, die lijkt me stiekem retegaaf
Daar word je niet Bly van inderdaad.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de serie nog niet gezien, maar weet dat de TT op Bly manor slaat tot vervelends toe. Toch?
Ga er vanavond aan beginnen.
Ah Gigantosaurusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:19 schreef Aether het volgende:
Debt Collector 2, The – 2020 16 1:37 uur | Actie, Misdaad
French en Sue hebben twee dagen om drie schulden te innen, met zoveel geweld als nodig is – en om tegelijk een woedende misdaadbaas te omzeilen die op wraak uit is.
Gigantosaurus – S01 2019 AL | Kinderserie
Vier prehistorische vriendjes beleven tal van avonturen en proberen een mysterie over een groot, woest wezen te ontrafelen. Gebaseerd op het boek van Jonny Duddle.
Ga ik er maar eens aan beginnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:52 schreef Vinture het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 29 oktober 2020 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Ben helemaal into Vlaamse series op dit moment op Netflix. Is Eigen Kweek een aanrader?
[/quote
Jaa erg leuke serie eigen kweek
Dan vind je de Dag ook wel een mooie. Staat alleen op videoland. Gaat over een bankoverval. Om de aflevering beleef je het van buiten (politie) en dan weer van binnen (overvallers).quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Ben helemaal into Vlaamse series op dit moment op Netflix. Is Eigen Kweek een aanrader?
Lijkt mij echt geweldig, ga ik zeker snel kijken, wanneer komt die op netflix?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |