Is echt geen probleem hoor. Ik vond het een prima film en heb Firefly nooit gezien.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:38 schreef speknek het volgende:
Weet iemand of je Serenity een beetje goed kan kijken als je nooit Firefly hebt gezien?
Is imho prima te doen. Ik heb de film gezien voordat ik de serie gezien had.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:38 schreef speknek het volgende:
Weet iemand of je Serenity een beetje goed kan kijken als je nooit Firefly hebt gezien?
De film is heel aardig, maar net zoals veel van die films na een tv-serie, is het toch een beetje een teleurstelling. Probeer als je kan een keer de serie te kijken. Aflevering "Our Mrs. Reynolds" met Christina Hendricks bijvoorbeeld, is absoluut perfect gemaakte tv, niet te overtreffen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:38 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet wie dat zegt via Google, maar ik heb het ook in omgekeerde volgorde gekeken en dat was prima te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:43 schreef speknek het volgende:
Okay ik heb even gegoogled, en het antwoord lijkt dus nee. Suf dat ze dan niet hun best doen ook Firefly aan te bieden. Amazon Prime doet hetzelfde zo te zien. Misschien was dat ook wel de gedachte van de publisher.
Ik ga hier ook maar eens aan beginnenquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Season 2 van Unsolved Mysteries is wel weer goed hoor. 2 episodes gezien nu maar weer verbijsterende cases.
Vond hem heel tof. Met of zonder voorkennis van de serie.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:38 schreef speknek het volgende:
Die dame in Oslo: dat hebben ze wel iets te kort door de bocht geformuleerd. Ik googel me suf met dit soort series.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Season 2 van Unsolved Mysteries is wel weer goed hoor. 2 episodes gezien nu maar weer verbijsterende cases.
2 afleveringen gezien, maar ik hou wel van dit soort series. Geen hysterisch gedoe. Deed me denken aan Norsemen maar dan zonder de grappen en grollen (wat ook zeker leuk wasquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:49 schreef Vinture het volgende:
Zoo barbaren gezien,
Leuke serie maar had meer ingezeten
Het is geen vikings of the last kingdom
Are you ready to watch me be legendary?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:28 schreef speknek het volgende:
Ik vond Over the Moon ook wel wat. Prachtig gemaakt en leuk dat er eens een Chinese high budget avonturenfilm is die niet eindeloos de middeleeuwen van hun plundert. Het verhaal is niet standaard maar wel een beetje voorspelbaar, maar goed het is dan ook een kinderfilm.
Jammer dat ik de geschiedenis al kende en dat de actie al getoond werd in de trailer en de visioenen uit de eerste afleveringen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
2 afleveringen gezien, maar ik hou wel van dit soort series. Geen hysterisch gedoe. Deed me denken aan Norsemen maar dan zonder de grappen en grollen (wat ook zeker leuk was). En aan Asterix en Obelix, de "barbaren" tegen de Romeinen.
Ja same. Wil pas beginnen als t af is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is Undercover nog maar weer helemaal afgelopen?Wil niet zoeken want bang voor spoilers.
Nog twee afleveringen dus laatste aflevering is zondag 8 november.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is Undercover nog maar weer helemaal afgelopen?Wil niet zoeken want bang voor spoilers.
Dankjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog twee afleveringen dus laatste aflevering is zondag 8 november.
F&S / [Netflix NL #168] Perfectly splendidquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:45 schreef heywoodu het volgende:
Blood of Zeus vandaag als het goed is, die lijkt me stiekem retegaaf
Daar word je niet Bly van inderdaad.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de serie nog niet gezien, maar weet dat de TT op Bly manor slaat tot vervelends toe. Toch?
Ga er vanavond aan beginnen.
Ah Gigantosaurusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:19 schreef Aether het volgende:
Debt Collector 2, The – 2020 16 1:37 uur | Actie, Misdaad
French en Sue hebben twee dagen om drie schulden te innen, met zoveel geweld als nodig is – en om tegelijk een woedende misdaadbaas te omzeilen die op wraak uit is.
Gigantosaurus – S01 2019 AL | Kinderserie
Vier prehistorische vriendjes beleven tal van avonturen en proberen een mysterie over een groot, woest wezen te ontrafelen. Gebaseerd op het boek van Jonny Duddle.
Ga ik er maar eens aan beginnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:52 schreef Vinture het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 29 oktober 2020 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Ben helemaal into Vlaamse series op dit moment op Netflix. Is Eigen Kweek een aanrader?
[/quote
Jaa erg leuke serie eigen kweek
Dan vind je de Dag ook wel een mooie. Staat alleen op videoland. Gaat over een bankoverval. Om de aflevering beleef je het van buiten (politie) en dan weer van binnen (overvallers).quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Ben helemaal into Vlaamse series op dit moment op Netflix. Is Eigen Kweek een aanrader?
Lijkt mij echt geweldig, ga ik zeker snel kijken, wanneer komt die op netflix?quote:
De trailer zegt 10 decemberquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:04 schreef Omega het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig, ga ik zeker snel kijken, wanneer komt die op netflix?
Ik heb Videoland dus ik zal dat ook eens checken. Dank.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dan vind je de Dag ook wel een mooie. Staat alleen op videoland. Gaat over een bankoverval. Om de aflevering beleef je het van buiten (politie) en dan weer van binnen (overvallers).
10 decemberquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:04 schreef Omega het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig, ga ik zeker snel kijken, wanneer komt die op netflix?
zou me niet verbazen als netflix de stekker daar ook gewoon uittrekt uit het niets..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:30 schreef Che_ het volgende:
Wanneer komt snowpiercer seizoen 2
En BCS seizoen 6
Is wel al opgenomen als het goed is. Maar ja, dat zijn wel typische netflix taferelen iddquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als netflix de stekker daar ook gewoon uittrekt uit het niets..
zijn ze helden in..
Nee, seizoen 2 is al opgenomen.Seizoen 2 begint op 25 januari.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als netflix de stekker daar ook gewoon uittrekt uit het niets..
zijn ze helden in..
is ook niet van netflix zelf, maar van TNT. De zender van Falling Skies, krijg beetje hetzelfde gevoel hierbij. Niet hoogstaand maar toch zo een doorlopend verhaal dat je door blijft kijken. Seizoen 1 vond ik wel leuk in ieder gevslquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn ze helden in..
Verschrikkelijke act die vent. Was er na driekwart aflevering al echt klaar mee. Bij elke hap die blik alsof ie het lekkerste eten ooit neemtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 04:31 schreef dud0r het volgende:
Somebody feed Phil![]()
Vandaag maar eens kijken
Mad Men komt naar Prime volgende maand! Dus je kan daar verder kijken. 2,99 per maand.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:52 schreef VeX- het volgende:
Ik probeer Bevergem af te kijken voordat ie van Netflix af gaat. Mijn hemel wat is dat een prachtserie. Droge Vlaamse humor van de bovenste plank. Praktisch elke aflevering heeft wel iets onvervalst geniaal. Ik heb me stukgelachen en ben zwaar fan.
Ook Mad Men gebinged, helaas nog 3 seizoenen te gaan. Jammer dat die opeens van Netflix af gaat.
Moet je vreemd genoeg wel een CC hebben.quote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Mad Men komt naar Prime volgende maand! Dus je kan daar verder kijken. 2,99 per maand.
Sinds een maand kun je iDEAL gebruiken.quote:Op zondag 1 november 2020 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je vreemd genoeg wel een CC hebben.
Saaie kutfilmquote:Op zondag 1 november 2020 12:23 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand Kadaver al gezien? Het lijkt me wel wat, even griezelen.
Al denk ik wel dat ik het plot al kan raden.
Niet meer.quote:Op zondag 1 november 2020 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je vreemd genoeg wel een CC hebben.
Oh nice!! Dan kan ik dat overwegenquote:Op zondag 1 november 2020 11:54 schreef Aether het volgende:
[..]
Sinds een maand kun je iDEAL gebruiken.
Erg fijne serie inderdaad, blijft ook boeiend ook al heb je (net zoals ik) weinig tot niks met de schaaksportquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:37 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan The Queen's Gambit (TV Mini-Series 2020) - IMDb
Veelbelovend begin en mooi verhaal.
Ik vond hem niet heel stom eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 12:23 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand Kadaver al gezien? Het lijkt me wel wat, even griezelen.
Al denk ik wel dat ik het plot al kan raden.
Eerste maand is nog gratis ook.quote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Mad Men komt naar Prime volgende maand! Dus je kan daar verder kijken. 2,99 per maand.
Vond het ook goed, alleen op het einde wat minder. Ik speel geen schaak en die gesprekken erover zeggen me totaal niks. Duurde net 2 afleveringen te lang.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:37 schreef golfer het volgende:
Deze tipquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:37 schreef golfer het volgende:
Betere prijs-kwaliteit-verhouding dan Netflix tegenwoordig o.a.: Jiskefet, The Boys, The Office, The Shield, Joker, Borat 2 en Indiana Jones en Back to the Future wel compleet ipv half.quote:Op zondag 1 november 2020 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh nice!! Dan kan ik dat overwegen
quote:Op zondag 1 november 2020 15:48 schreef Injetta het volgende:
Vond het ook goed, alleen op het einde wat minder. Ik speel geen schaak en die gesprekken erover zeggen me totaal niks. Duurde net 2 afleveringen te lang.
En in aflevering 6 doet Nederland ook nog mee, want ze spelen op de TV Venus van Shocking Blue met Mariska Veresquote:Op zondag 1 november 2020 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze tip. Eerste twee afleveringen gezien, heel benieuwd naar de rest.
Best wel aardige comic verfilming qua serie, maar jammer genoeg gecancelled na 1 seizoen door Syfy.quote:Op zondag 1 november 2020 17:29 schreef Aether het volgende:
Deadly Class – 2019 16 0:53 uur | Actie, Comedy, Drama, Misdaad, Thriller
In de jaren 80 wordt in San Francisco een dakloze tiener aangenomen op een legendarische privéschool, waar kinderen uit misdaadfamilies 'de dodelijke kunsten' leren.
Geeft ook een mooi (voor mij nog erg herkenbaar) tijdsbeeld, qua auto's, inrichting en kleding.quote:Op zondag 1 november 2020 19:36 schreef Mandy040986 het volgende:
The Queen’s Gambit. Fijne serie, ondanks dat ik schaken gruwelijk saai vind. Het is ontzettend mooi in elkaar gezet en ik heb het in één keer uitgekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |