Dat gaat dan gebeuren inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ik me wel af vraag is op het moment dat mijn telefoon in mijn tas zit en die staat naast een andere tas waarin iemand anders zijn/haar telefoon zit en die andere persoon blijkt later besmet, gaat bij mij dan ook een signaal af, terwijl ik misschien verder helemaal niet in de buurt van die persoon ben geweest.
Mijn tas en ik zijn nooit ver van elkaar gescheidenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ik me wel af vraag is op het moment dat mijn telefoon in mijn tas zit en die staat naast een andere tas waarin iemand anders zijn/haar telefoon zit en die andere persoon blijkt later besmet, gaat bij mij dan ook een signaal af, terwijl ik misschien verder helemaal niet in de buurt van die persoon ben geweest.
Misschien in Spanje niet, maar onze Nederlandse bluetooth is superieur hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:30 schreef Strani het volgende:
Bluetooth is sowieso ook niet goed in het meten van afstand hoor dus het weet niet of jij anderhalve meter van iemand af stond of 5 meter. Dus het alarm kan alsnog afgaan zonder dat jij daadwerkelijk op minder dan anderhalve meter stond, lijkt me.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien in Spanje niet, maar onze Nederlandse bluetooth is superieur hoor
Mijn tassen liggen overal nergens in huis. Hetzelfde geldt voor sleutels en mobiel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn tas en ik zijn nooit ver van elkaar gescheiden![]()
Laat jij jouw tas rondslingeren dan
Denk het niet omdat het anoniem moet zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:34 schreef Em31 het volgende:
Staat er bij die melding ook waar je die persoon bent tegengekomen?
Jij altijd met je vragen over parenclubs....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:34 schreef Em31 het volgende:
Wanneer ik ga sporten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn tas en ik zijn nooit ver van elkaar gescheiden![]()
Laat jij jouw tas rondslingeren dan
wowquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik speel het al 8 jaar ofzo
Je kan ook precies zien wanneer ik het relatief druk heb, dan zakt m'n vaardigheidsscore altijd
[ afbeelding ]
quote:Als het niet anders kan en je werkt (met toestemming van je leidinggevende) op locatie, dan is met ingang van heden bij binnenkomst van het pand het dragen van een mondkapje verplicht. In je kantoorruimte, c.q. je werkplek kun je het mondkapje afdoen. Ga je naar een andere ruimte of verlaat je het pand, dan is het dragen weer verplicht.
Heel goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zojuist van mijn werkgever ontvangen:
[..]
Hmm ja dat is wel onhandig. Ik zat laatst een dik kwartier in de auto op iemand te wachten en iemand naast mij ook, dan zou het wel handig zijn om de tijd te wetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk het niet omdat het anoniem moet zijn.
Jij weer die begint over parenclubs...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij altijd met je vragen over parenclubs....
Prima. Wat vind je er zelf van?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is te opzichtigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij weer die begint over parenclubs...
En elke keer weer als 'grapje'.
Mijn vriend moet zelfs medische mondkapjes gaan dragen mocht hij toch naar kantoor komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vaak wel alleen naar binnen dacht ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:44 schreef Koen66 het volgende:
om in entree te krijgen in een parenclub moet je toch een paar zijn? Of is dat ook alweer achterhaald?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:34 schreef Em31 het volgende:
Alleen dus wanneer je die persoon tegengekomen bent.quote:Uw app controleert meerdere keren per dag of er een match is met de codes van anderen die afgelopen dagen voldoende dichtbij en lang genoeg bij u in de buurt waren om ook besmet te raken. Is er een match? Dan krijgt u een melding waarin vermeld staat hoeveel dagen geleden u een risicovol contact had. In deze melding wordt niet vermeld waar en met wie dat contact plaatsvond, aangezien CoronaMelder die gegevens niet bijhoudt.
ik vermoed dat anders het aantal single mannen dat binnen wil erg groot zal zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vaak wel alleen naar binnen dacht ik.
Heb ik gelezen hè.
Ah, maar aan een tijdsindicatie zou je wel een idee moeten hebben waar je het opgelopen hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Alleen dus wanneer je die persoon tegengekomen bent.
Is het niet Zweeds?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sowieso een Nederlandse vinding, dat ze dat in Spanje wel even beseffen.
Altijd die single mannen weer hèquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat anders het aantal single mannen dat binnen wil erg groot zal zijn
Prima besluit. Maar ik had het niet verwacht dat ze die stap zouden zetten eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Prima. Wat vind je er zelf van?
Een beetje wel Strani, een beetje wel....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is te opzichtig
Hier is het gewoon vanuit de RvT besloten dat we zoveel mogelijk thuis werken en alleen in overleg met je leidinggevende werk je op kantoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vriend moet zelfs medische mondkapjes gaan dragen mocht hij toch naar kantoor komen.
Terwijl hij totaal niet in een medische setting werkt.
Mijn werk is nog steeds te los qua wel of niet op kantoor komen. Op mijn afdeling is het wel heel strak geregeld. Maar lang niet op alle afdelingen en vestigingen is men zo strikt.
Dat is bij ons al sinds juni, went bestquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah ja topquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Alleen dus wanneer je die persoon tegengekomen bent.
Ik vraag me dit ook af. Ik woon in een appartement en ben benieuwd of hij ook de mensen die naast mij wonen of voor de deur hangen als binnen afstand registreertquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel onhandig. Ik zat laatst een dik kwartier in de auto op iemand te wachten en iemand naast mij ook, dan zou het wel handig zijn om de tijd te weten
Net als van die brillen, super vetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is bij ons al sinds juni, went bestWe hebben nu ook bedrijfsmondkapjes
Met een extra koord zodat je hem aan je nek kunt laten hangen
Ja!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:44 schreef Meridiaan het volgende:
Trouwens.. Ik zie dit op nu.nl staan. Is er een clubje mensen van hier die het leuk vinden om dit te doen samen?
https://www.nu.nl/nushop/(...)ldige-gevangene.html
Als jij aan de ene kant van de muur bent en je buren aan de andere kant van de muur, dan registreert ie dat al. ;pquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me dit ook af. Ik woon in een appartement en ben benieuwd of hij ook de mensen die naast mij wonen of voor de deur hangen als binnen afstand registreert
Precies, voel me echt ineens hip ermeequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Net als van die brillen, super vet
Ja dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als jij aan de ene kant van de muur bent en je buren aan de andere kant van de muur, dan registreert ie dat al. ;p
Dus maar hopen dat je buren niet niet besmet raken.quote:
Daarom heb ik de app niet geïnstalleerd. Ik wil niet om de haverklap een melding krijgen dat in quarantaine moet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me dit ook af. Ik woon in een appartement en ben benieuwd of hij ook de mensen die naast mij wonen of voor de deur hangen als binnen afstand registreert
nicequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Alleen voor jouw reactie doe ik het al![]()
Zal vanmiddag een apart topic starten
vraag me af of er al mensen zinloos in quarantaine zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom heb ik de app niet geïnstalleerd. Ik wil niet om de haverklap een melding krijgen dat in quarantaine moet.
kind is vooraf uren onder druk gezet om maar grappig te doenquote:
Tig, als ze nog -soms onnodig lang- wachten op een uitslag. Of als familie of een huisgenoot besmet is en zij zelf niet. Maar mensen vinden dat blijkbaar zelf ook, want ik hoorde van Dissel zeggen dat 20% met corona nog soms naar buiten gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vraag me af of er al mensen zinloos in quarantaine zitten
Ik hoor van mijn broertje die nu in 6VWO zit dat er in zijn jaarlaag ongeveer 10 kinderen zijn die niet meer naar school komen omdat ze niet durven vanwege corona.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iedereen die zich laat testen en het niet heeft eigenlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar daar moet je niet over nadenkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kind is vooraf uren onder druk gezet om maar grappig te doen
Ik doe mijn mondkapjes in de ziplockzakjes van Ikea, werkt ideaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies, voel me echt ineens hip ermee![]()
Maar lijkt me serieus wel beter dan iedereen die die dingen in z'n broekzak frommelt
Coolquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:05 schreef koffieleuk het volgende:
Gaaf zeg! Een docente van mij is in het nieuws
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)rdat-ze-er-zijn.html
Op zich grappig om te zien dat de Friezen en Groningers elkaars provincie bezoeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:05 schreef koffieleuk het volgende:
Zal wel pure noodzaak zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op zich grappig om te zien dat de Friezen en Groningers elkaars provincie bezoeken.
Nou liever tien keer ten onrechte dan één keer ten onrechte nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom heb ik de app niet geïnstalleerd. Ik wil niet om de haverklap een melding krijgen dat in quarantaine moet.
Dat is een goed idee. Ik ga volgende week naar de Ikea, zal ze daar eens halen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik doe mijn mondkapjes in de ziplockzakjes van Ikea, werkt ideaal.
En natuurlijk iedere dag een schone.
Je hoort alleen de dag, niet de tijd, volgens mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou liever tien keer ten onrechte dan één keer ten onrechte nietEn op basis van tijden kun je dan zelf nog herleiden of het een nutteloze melding was. Ik weet wel wanneer ik in m'n eentje thuis was
Mja als iedereen zo denkt dan gaat een app nooit werken. Ideaal zou zon app kunnen bestaan naast een veel lichtere lockdown inplaats van wat we nu hebben. Maar het testen moet ook echt sneller en beter. De capaciteit gaat gelukkig al omhoog en er zijn sneltesten die snel gebruikt gaan worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wordt het wel lastiger. Maar dan heb ik ook alsnog genoeg dagen waarop het redelijk onmogelijk is dat ik besmet benquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hoort alleen de dag, niet de tijd, volgens mij.
Dus dan kan het weer iets onduidelijker zijn.
Maar ik laat hem ook gewoon geinstalleerd staan. Dan maar een keer onterecht thuiszitten, dat zal ook echt niet om de haverklap voorkomen.
Je krijgt het ook alleen als je langer dan een kwartier dicht in de buurt bent van iemand, die iemand zich laat testen, positief wordt bevonden, en dan ook nog es via de app doorgeeft dat ie positief getest is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hoort alleen de dag, niet de tijd, volgens mij.
Dus dan kan het weer iets onduidelijker zijn.
Maar ik laat hem ook gewoon geinstalleerd staan. Dan maar een keer onterecht thuiszitten, dat zal ook echt niet om de haverklap voorkomen.
Weet je dat wel echt zeker?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer ik in m'n eentje thuis was
Precies!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:14 schreef Meke het volgende:
En op zich is er ook niet echt zoiets als nutteloze quarantaine toch? Iedereen die binnenblijft en contacten beperkt draagt uiteindelijk bij aan de oplossing. Ook al was de oorzaak misschien ten onrechte, je verkleint daardoor wel de kans door een ander besmet te worden
brrrrrrquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je dat wel echt zeker?
[ afbeelding ]
Tof! Dat had ik laatst ook een keer. Altijd leuk om ineens een naam te lezen die je niet had verwacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:05 schreef koffieleuk het volgende:
Creepy dit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, wat je ontvangen hebt is liefde in de vórm van een chocoladereep.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
Mijn god je leeft wel écht eentonig als je beseft dat het verkrijgen van een chocoladereep een soort hoogtepuntje van de dag is
Ik woon ook nog boven een aantal winkels voor mij gaat het niet worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou liever tien keer ten onrechte dan één keer ten onrechte nietEn op basis van tijden kun je dan zelf nog herleiden of het een nutteloze melding was. Ik weet wel wanneer ik in m'n eentje thuis was
Nee, maar ik heb het natuurlijk wel heel makkelijk. Ik kan thuiswerken, mijn boodschappen worden wel voor mij gedaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:14 schreef Meke het volgende:
En op zich is er ook niet echt zoiets als nutteloze quarantaine toch? Iedereen die binnenblijft en contacten beperkt draagt uiteindelijk bij aan de oplossing. Ook al was de oorzaak misschien ten onrechte, je verkleint daardoor wel de kans door een ander besmet te worden
Nou ik weet zeker dat Duncan op 19 mei 2019 nog steeds blij was met chocolade hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
Mijn god je leeft wel écht eentonig als je beseft dat het verkrijgen van een chocoladereep een soort hoogtepuntje van de dag is
Heb je het uberhaupt al geprobeerd?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon ook nog boven een aantal winkels voor mij gaat het niet worden.
Chocolade gaat hier bij mij niet snel op. Heb nog chocolade liggen van de ah die ik in juni gekregen. In september kreeg ik chocolade van een vriend en nog steeds niet aangeraakt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik weet zeker dat Duncan op 19 mei 2019 nog steeds blij was met chocolade hoor![]()
Chocolade
HOE DANquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Chocolade gaat hier bij mij niet snel op. Heb nog chocolade liggen van de ah die ik in juni gekregen. In september kreeg ik chocolade van een vriend en nog steeds niet aangeraakt.
Van welke keer Jitsi hebt je dit screenshot genomen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 van z'n beveiligers is positief getest, en nu moet ie tot zaterdagavond in quarantaine.quote:PVV-leider Wilders in quarantaine
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit kan gewoon niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Chocolade gaat hier bij mij niet snel op. Heb nog chocolade liggen van de ah die ik in juni gekregen. In september kreeg ik chocolade van een vriend en nog steeds niet aangeraakt.
Eens. Je kunt best kritisch zijn en gewoon meewerken. Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:32 schreef Strani het volgende:
Er wordt nog altijd te veel gezeurd. Mondkapjes, onnodige quarantaine dit en dat. Het zijn allemaal relatief kleine offers voor een veel groter goed. Het is het ego dat overwint, een ego gevoed door het feit dat we in Europa de mázzel hebben (want dat is het) dat we al decennia lang zo vrij kunnen leven.
En nou wordt er één keer iets gevraagd van de bevolking. Eén keer iets doen wat voor de samenleving als geheel beter is en misschien voor jezelf een beetje vervelend. Kan het zelfs dán niet gewoon een keer gedaan worden zonder morren?
Chips kan ik niet laten liggen, maar dat wordt ook al minder.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit kan gewoon niet.![]()
Heb jij dan dat je juist drop of chips niet kunt laten liggen?
Altijd wel leuk als ze dit soort mensen later nog eens opzoeken. Ook met die 'Leave Britney alone' gast.quote:
Zo sterk is bluetooth nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bluetooth is wel een batterij slurperquote:
Ja en nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bluetooth is wel een batterij slurper
Nee dat merk je gauw genoeg met een Bluetooth koptelefoonquote:
Haha dat s wat beterquote:
Oooh ze is lang niet zo creepy als ze op de foto lijkt.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze houding hebben we nodig mensen!
[ twitter ]
chocolade krijgen was altijd al een hoogtepunt van de dag voor me. Ook als ik het met mijn verjaardag kreegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
quote:
Precies.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat merk je gauw genoeg met een Bluetooth koptelefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |