Ik woon ook nog boven een aantal winkels voor mij gaat het niet worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou liever tien keer ten onrechte dan één keer ten onrechte nietEn op basis van tijden kun je dan zelf nog herleiden of het een nutteloze melding was. Ik weet wel wanneer ik in m'n eentje thuis was
Nee, maar ik heb het natuurlijk wel heel makkelijk. Ik kan thuiswerken, mijn boodschappen worden wel voor mij gedaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:14 schreef Meke het volgende:
En op zich is er ook niet echt zoiets als nutteloze quarantaine toch? Iedereen die binnenblijft en contacten beperkt draagt uiteindelijk bij aan de oplossing. Ook al was de oorzaak misschien ten onrechte, je verkleint daardoor wel de kans door een ander besmet te worden
Nou ik weet zeker dat Duncan op 19 mei 2019 nog steeds blij was met chocolade hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
Mijn god je leeft wel écht eentonig als je beseft dat het verkrijgen van een chocoladereep een soort hoogtepuntje van de dag is
Heb je het uberhaupt al geprobeerd?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon ook nog boven een aantal winkels voor mij gaat het niet worden.
Chocolade gaat hier bij mij niet snel op. Heb nog chocolade liggen van de ah die ik in juni gekregen. In september kreeg ik chocolade van een vriend en nog steeds niet aangeraakt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik weet zeker dat Duncan op 19 mei 2019 nog steeds blij was met chocolade hoor![]()
Chocolade
HOE DANquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Chocolade gaat hier bij mij niet snel op. Heb nog chocolade liggen van de ah die ik in juni gekregen. In september kreeg ik chocolade van een vriend en nog steeds niet aangeraakt.
Van welke keer Jitsi hebt je dit screenshot genomen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je dat wel echt zeker?
[ afbeelding ]
1 van z'n beveiligers is positief getest, en nu moet ie tot zaterdagavond in quarantaine.quote:PVV-leider Wilders in quarantaine
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit kan gewoon niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Chocolade gaat hier bij mij niet snel op. Heb nog chocolade liggen van de ah die ik in juni gekregen. In september kreeg ik chocolade van een vriend en nog steeds niet aangeraakt.
Eens. Je kunt best kritisch zijn en gewoon meewerken. Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:32 schreef Strani het volgende:
Er wordt nog altijd te veel gezeurd. Mondkapjes, onnodige quarantaine dit en dat. Het zijn allemaal relatief kleine offers voor een veel groter goed. Het is het ego dat overwint, een ego gevoed door het feit dat we in Europa de mázzel hebben (want dat is het) dat we al decennia lang zo vrij kunnen leven.
En nou wordt er één keer iets gevraagd van de bevolking. Eén keer iets doen wat voor de samenleving als geheel beter is en misschien voor jezelf een beetje vervelend. Kan het zelfs dán niet gewoon een keer gedaan worden zonder morren?
Chips kan ik niet laten liggen, maar dat wordt ook al minder.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit kan gewoon niet.![]()
Heb jij dan dat je juist drop of chips niet kunt laten liggen?
Altijd wel leuk als ze dit soort mensen later nog eens opzoeken. Ook met die 'Leave Britney alone' gast.quote:
Zo sterk is bluetooth nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bluetooth is wel een batterij slurperquote:
Ja en nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bluetooth is wel een batterij slurper
Nee dat merk je gauw genoeg met een Bluetooth koptelefoonquote:
Haha dat s wat beterquote:
Oooh ze is lang niet zo creepy als ze op de foto lijkt.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze houding hebben we nodig mensen!
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |