Ah, maar aan een tijdsindicatie zou je wel een idee moeten hebben waar je het opgelopen hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Alleen dus wanneer je die persoon tegengekomen bent.
Is het niet Zweeds?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sowieso een Nederlandse vinding, dat ze dat in Spanje wel even beseffen.
Altijd die single mannen weer hèquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat anders het aantal single mannen dat binnen wil erg groot zal zijn
Prima besluit. Maar ik had het niet verwacht dat ze die stap zouden zetten eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Prima. Wat vind je er zelf van?
Een beetje wel Strani, een beetje wel....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is te opzichtig
Hier is het gewoon vanuit de RvT besloten dat we zoveel mogelijk thuis werken en alleen in overleg met je leidinggevende werk je op kantoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vriend moet zelfs medische mondkapjes gaan dragen mocht hij toch naar kantoor komen.
Terwijl hij totaal niet in een medische setting werkt.
Mijn werk is nog steeds te los qua wel of niet op kantoor komen. Op mijn afdeling is het wel heel strak geregeld. Maar lang niet op alle afdelingen en vestigingen is men zo strikt.
Dat is bij ons al sinds juni, went bestquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zojuist van mijn werkgever ontvangen:
[..]
Ah ja topquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Alleen dus wanneer je die persoon tegengekomen bent.
Ik vraag me dit ook af. Ik woon in een appartement en ben benieuwd of hij ook de mensen die naast mij wonen of voor de deur hangen als binnen afstand registreertquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel onhandig. Ik zat laatst een dik kwartier in de auto op iemand te wachten en iemand naast mij ook, dan zou het wel handig zijn om de tijd te weten
Net als van die brillen, super vetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is bij ons al sinds juni, went bestWe hebben nu ook bedrijfsmondkapjes
Met een extra koord zodat je hem aan je nek kunt laten hangen
Ja!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:44 schreef Meridiaan het volgende:
Trouwens.. Ik zie dit op nu.nl staan. Is er een clubje mensen van hier die het leuk vinden om dit te doen samen?
https://www.nu.nl/nushop/(...)ldige-gevangene.html
Als jij aan de ene kant van de muur bent en je buren aan de andere kant van de muur, dan registreert ie dat al. ;pquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me dit ook af. Ik woon in een appartement en ben benieuwd of hij ook de mensen die naast mij wonen of voor de deur hangen als binnen afstand registreert
Precies, voel me echt ineens hip ermeequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Net als van die brillen, super vet
Ja dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als jij aan de ene kant van de muur bent en je buren aan de andere kant van de muur, dan registreert ie dat al. ;p
Dus maar hopen dat je buren niet niet besmet raken.quote:
Daarom heb ik de app niet geïnstalleerd. Ik wil niet om de haverklap een melding krijgen dat in quarantaine moet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me dit ook af. Ik woon in een appartement en ben benieuwd of hij ook de mensen die naast mij wonen of voor de deur hangen als binnen afstand registreert
nicequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Alleen voor jouw reactie doe ik het al![]()
Zal vanmiddag een apart topic starten
vraag me af of er al mensen zinloos in quarantaine zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom heb ik de app niet geïnstalleerd. Ik wil niet om de haverklap een melding krijgen dat in quarantaine moet.
kind is vooraf uren onder druk gezet om maar grappig te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |