Wat ik me wel af vraag is op het moment dat mijn telefoon in mijn tas zit en die staat naast een andere tas waarin iemand anders zijn/haar telefoon zit en die andere persoon blijkt later besmet, gaat bij mij dan ook een signaal af, terwijl ik misschien verder helemaal niet in de buurt van die persoon ben geweest.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:26 schreef Arizona het volgende:
Ik heb de app zelf al wel, vanaf het begin, maar ik verwacht niet dat hij ooit bij mij een signaal gaat geven. Ik kom zelden tot nooit langer dan een kwartier op minder dan 1,5 meter van andere mensen dan mijn huisgenoten
Laatst met de tennis, in de auto. Maar verder kan ik het me niet heugen. Bij mijn ouders zit ik standaard op 1,5 meter met koffiedrinken.
O wacht, bij mijn schoonouders zit ik wel dichterbij, als we daar eten. Ik heb mijn vriend al meerdere keren gezegd dat we eens moeten vragen om een coronaproof setting maar hij vertikt het, en ik ben al van de koude kant dus het komt niet goed als ik degene ben die voorstelt om ook nog letterlijk meer afstand te houden
Dat gaat dan gebeuren inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ik me wel af vraag is op het moment dat mijn telefoon in mijn tas zit en die staat naast een andere tas waarin iemand anders zijn/haar telefoon zit en die andere persoon blijkt later besmet, gaat bij mij dan ook een signaal af, terwijl ik misschien verder helemaal niet in de buurt van die persoon ben geweest.
Mijn tas en ik zijn nooit ver van elkaar gescheidenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ik me wel af vraag is op het moment dat mijn telefoon in mijn tas zit en die staat naast een andere tas waarin iemand anders zijn/haar telefoon zit en die andere persoon blijkt later besmet, gaat bij mij dan ook een signaal af, terwijl ik misschien verder helemaal niet in de buurt van die persoon ben geweest.
Misschien in Spanje niet, maar onze Nederlandse bluetooth is superieur hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:30 schreef Strani het volgende:
Bluetooth is sowieso ook niet goed in het meten van afstand hoor dus het weet niet of jij anderhalve meter van iemand af stond of 5 meter. Dus het alarm kan alsnog afgaan zonder dat jij daadwerkelijk op minder dan anderhalve meter stond, lijkt me.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien in Spanje niet, maar onze Nederlandse bluetooth is superieur hoor
Mijn tassen liggen overal nergens in huis. Hetzelfde geldt voor sleutels en mobiel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn tas en ik zijn nooit ver van elkaar gescheiden![]()
Laat jij jouw tas rondslingeren dan
Denk het niet omdat het anoniem moet zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:34 schreef Em31 het volgende:
Staat er bij die melding ook waar je die persoon bent tegengekomen?
Jij altijd met je vragen over parenclubs....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:34 schreef Em31 het volgende:
Wanneer ik ga sporten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn tas en ik zijn nooit ver van elkaar gescheiden![]()
Laat jij jouw tas rondslingeren dan
wowquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik speel het al 8 jaar ofzo
Je kan ook precies zien wanneer ik het relatief druk heb, dan zakt m'n vaardigheidsscore altijd
[ afbeelding ]
quote:Als het niet anders kan en je werkt (met toestemming van je leidinggevende) op locatie, dan is met ingang van heden bij binnenkomst van het pand het dragen van een mondkapje verplicht. In je kantoorruimte, c.q. je werkplek kun je het mondkapje afdoen. Ga je naar een andere ruimte of verlaat je het pand, dan is het dragen weer verplicht.
Heel goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zojuist van mijn werkgever ontvangen:
[..]
Hmm ja dat is wel onhandig. Ik zat laatst een dik kwartier in de auto op iemand te wachten en iemand naast mij ook, dan zou het wel handig zijn om de tijd te wetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk het niet omdat het anoniem moet zijn.
Jij weer die begint over parenclubs...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij altijd met je vragen over parenclubs....
Prima. Wat vind je er zelf van?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is te opzichtigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij weer die begint over parenclubs...
En elke keer weer als 'grapje'.
Mijn vriend moet zelfs medische mondkapjes gaan dragen mocht hij toch naar kantoor komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vaak wel alleen naar binnen dacht ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:44 schreef Koen66 het volgende:
om in entree te krijgen in een parenclub moet je toch een paar zijn? Of is dat ook alweer achterhaald?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:34 schreef Em31 het volgende:
Alleen dus wanneer je die persoon tegengekomen bent.quote:Uw app controleert meerdere keren per dag of er een match is met de codes van anderen die afgelopen dagen voldoende dichtbij en lang genoeg bij u in de buurt waren om ook besmet te raken. Is er een match? Dan krijgt u een melding waarin vermeld staat hoeveel dagen geleden u een risicovol contact had. In deze melding wordt niet vermeld waar en met wie dat contact plaatsvond, aangezien CoronaMelder die gegevens niet bijhoudt.
ik vermoed dat anders het aantal single mannen dat binnen wil erg groot zal zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vaak wel alleen naar binnen dacht ik.
Heb ik gelezen hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |