Lekker open relatie hebben hmmmmmquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:57 schreef superniger het volgende:
Exit Svitolina. Verloren van een qualifier.
Op naar Monfils om je te laten troosten.
BLACKED
Komt precies uit ja...tegenstander rafa straks aan beademing en Rafa zelf in straight sets doorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Beetje conform verwachting. Die wint nog wel, maar is dan tegen Nadal niets meer waard.
Halve finale is wel pas vrijdag toch? Hebben ze iets meer rust na een slopende partij vandaag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt precies uit ja...tegenstander rafa straks aan beademing en Rafa zelf in straight sets door
Erg fijne planning van de altijd sympathieke Fransenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
Sinner-Nadal kan toch niet meer gespeeld worden met de huidige planning? Het is 17.50 u. Schwartzman-Thiem duurt nog wel twee uur lijkt me. Dan is het 20.00 u. Dan nog een damespartij van ongeveer twee uur. Rond 22.15 u. zou Nadal dan de baan op kunnen maar ze spelen maar tot 23.00 u.
Laat ze die damespartij verplaatsen naar Lenglen.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Dacht dat dit pas de vierde ronde was. Verwacht jij dat ze Nadal woensdag laten spelen of dat ze die damespartij die na Schwartzman-Thiem komt naar Lenglen verplaatsen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Halve finale is wel pas vrijdag toch? Hebben ze iets meer rust na een slopende partij vandaag.
Inderdaad. Ik heb nog nooit een sympathieke Fransman ontmoet. Enige onsympathieke volk dat ik ken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg fijne planning van de altijd sympathieke Fransen
Als we GwaiLow moeten geloven is Nadal zo ongelofelijk kansloos tegen de grootheid Sinner dat de kans groot is dat hij in 3 sets van 6-1, 6-2 en 6-0 klaar is. Tenzij hij echt héél veel geluk heeft, Sinner een mindere dag heeft, het plots heel warm wordt, de baan sneller wordt en hij op de juiste momenten wind mee heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk. Dacht dat dit pas de vierde ronde was. Verwacht jij dat ze Nadal woensdag laten spelen of dat ze die damespartij die na Schwartzman-Thiem komt naar Lenglen verplaatsen?
ik heb dat ook bij marokkanen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb nog nooit een sympathieke Fransman ontmoet. Enige onsympathieke volk dat ik ken.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als we GwaiLow moeten geloven is Nadal zo ongelofelijk kansloos tegen de grootheid Sinner dat de kans groot is dat hij in 3 sets van 6-1, 6-2 en 6-0 klaar is. Tenzij hij echt héél veel geluk heeft, Sinner een mindere dag heeft, het plots heel warm wordt, de baan sneller wordt en hij op de juiste momenten wind mee heeft.
Ik heb dat met Burundi'squote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik heb dat ook bij marokkanen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hindoes ook wel. Die ruiken ook kruidig.
Waarom zouden ze na 23.00 niet mogen doorgaan eigenlijk dan? Op Wimbledon mag dat niet, maar hier is dat toch geen belemmering?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
Zouden ze om 23.00 u. stoppen of zouden ze doorspelen?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zouden ze na 23.00 niet mogen doorgaan eigenlijk dan? Op Wimbledon mag dat niet, maar hier is dat toch geen belemmering?
Bron.quote:French Tennis Federation president Bernard Giudicelli said though the roof will be in place over Chatrier next year, Roland Garros won't play official night sessions under lights until 2021 so that the tournament can be fully prepared for night play. ... There will be no night play after 11 p.m. Paris time.
Mag hopen dat ze vrouwenpartij verplaatsen naar Suzanne Lenglen... Dan kan Nadal gelijk hiernaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Bron.
Maar ik mag toch hopen dat ze een partij die al bezig is niet afbreken als het 23.00 u. wordt. Dus dan is het hopen dat Nadal vóór 23.00 u. kan spelen.
Dat lijkt me fijn ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze vrouwenpartij verplaatsen naar Suzanne Lenglen... Dan kan Nadal gelijk hierna
Volgens mij ben jij even vergeten dat hij nog langs Sinner moet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Thiem van een breuk voor naar een break achter in set 4. Nadal lacht zich kapot.
Dat doen ze vaker wanneer ze in tijdnood komen, toch? Zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze vrouwenpartij verplaatsen naar Suzanne Lenglen... Dan kan Nadal gelijk hierna
Gaat nergens over, idd. Lijkt soms wel of ze het erom doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
Eigenlijk toch gewoon sowieso heel raar gepland.... Vijf partijen op één baan waarvan twee herenpartijen. Het is nu 19.42 u. en zelfs de derde partij is nog niet klaar.
Abe Kuijl noemde hem net "Dominic Schwartzman".quote:
En je wordt ook totaal niet op de hoogte gehouden...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:44 schreef EP3 het volgende:
[..]
Gaat nergens over, idd. Lijkt soms wel of ze het erom doen.
Ja, geweldig. Die backhand af en toe. Zelden zo veel power gezien met een enkelhandige backhand, alleen bij Wawrinka.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:48 schreef EP3 het volgende:
Die mokerslagen van Thiem blijven toch een genot om naar te kijken.
Was blijkbaar regen voorspeld waardoor ze alle wedstrijden op 1 baan hebben gepland met het dak dicht. En dan moest er eerst ook nog een wedstrijd uit de 4de ronde worden afgemaakt waardoor ze pas veel later begonnen dan normaal..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
Eigenlijk toch gewoon sowieso heel raar gepland.... Vijf partijen op één baan waarvan twee herenpartijen. Het is nu 19.42 u. en zelfs de derde partij is nog niet klaar.
Maar ze hadden toch kunnen aannemen dat het wel mogelijk was om één van die partijen op LL te spelen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was blijkbaar regen voorspeld waardoor ze alle wedstrijden op 1 baan hebben gepland met het dak dicht. En dan moest er eerst ook nog een wedstrijd uit de 4de ronde worden afgemaakt waardoor ze pas veel later begonnen dan normaal..
Ja, precies.quote:Maar alsnog wel extreem gepland ja, zeker op gravel zijn partijen bij de heren van 4/5 uur geen uitzondering. En dan sla je al een flik gat in het schema.
Waarschijnlijk omdat ze dus niks gaan wijzigen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En je wordt ook totaal niet op de hoogte gehouden...
Ik kan me een slechtere nachtrust dan afgelopen nacht slecht voorstellen, dus ook al wordt het nachtwerk durf ik nog te hopen op een betere nacht dan gisteren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze dus niks gaan wijzigen.
Aaah dit dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gelukkig is die halve finale pas vrijdag. Wat een slooppartij.
Niks mis mee, idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Graveltennis zoals graveltennis hoort te zijn.
Ja, vraag me af of Nadal liever vandaag nog speelt of morgen Morgen lijkt mij fijner.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef GwaiLow het volgende:
Wel een enorm nadeel voor Nadal of Sinner dat ze zo laat moeten spelen, en dus laat klaar zijn.
Ja. Dit is kwartfinale. De halve finales zijn op vrijdag.quote:Of hebben de heren winnaars van vandaag 2 dagen rust? Dan is het niet zo erg.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Doei Thiem.
Nu maakt underdog Nadal ook eens kans om verder te komen!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Die laatste puntmaar Thiem kon echt niet meer hij was echt physiek gesloopt begrijpelijk natuurlijk
Schwartzman is geen negerquote:
Dat was er een met een knipoog naar ik meen GwaiLow.quote:
Nee, da's de Nederlandse vertaling van zijn naam.quote:
Geen ideequote:
O rllyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, da's de Nederlandse vertaling van zijn naam.
Dat weet onze Anonymousz uiteraard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was er een met een knipoog naar ik meen GwaiLow.
Schwartzman heeft wel het spel om Nadal te verslaan (en won natuurlijk ook nog paar weken geleden), maar hij moet het waarschijnlijk 5 sets volhouden om te kunnen winnen. En dat blijft het probleem op RG, het niveau van Nadal blijft normaal wel constant.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef danusz1986 het volgende:
Niet zo heel verrassend. Thiem heeft al een hele zware US Open achter de rug. Hiervoor al een 5-setter gespeeld. Hoe dan ook Nadal zit in de finale.
Nadal verloor al met 2-0 van Diego in Rome. Diego is enorm fit, en zag er niet eens zo vermoeid uit. Tot nu toe had hij ook alles met 3-0 gewonnen. En daarentegen moet Nadal nog spelen, geen idee hoe lang dat gaat duren. En vrijdag pas weer op de baan overigens. Ik geloof er wel in dat Nadal het op zn minst heeeeel lastig gaat krijgen hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Doei Thiem.
Nu maakt underdog Nadal ook eens kans om verder te komen!
quote:
quote:
Maar ze schreef net 'physiek'.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat weet onze Anonymousz uiteraard.
Genieten.quote:
En misschien is Schwartzman inmiddels ook een beetje gesloopt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schwartzman heeft wel het spel om Nadal te verslaan (en won natuurlijk ook nog paar weken geleden), maar hij moet het waarschijnlijk 5 sets volhouden om te kunnen winnen. En dat blijft het probleem op RG, het niveau van Nadal blijft normaal wel constant.
Het zou ook bijvoorbeeld drie keer 7-5 kunnen worden ofzo. De vraag is of Diego niet allang blij is dat hij in de halve finale staat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nadal verloor al met 2-0 van Diego in Rome. Diego is enorm fit, en zag er niet eens zo vermoeid uit. Tot nu toe had hij ook alles met 3-0 gewonnen. En daarentegen moet Nadal nog spelen, geen idee hoe lang dat gaat duren. En vrijdag pas weer op de baan overigens. Ik geloof er wel in dat Nadal het op zn minst heeeeel lastig gaat krijgen hoor.
Zo voelt het wel ja. En wie wint er dan denk je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef superniger het volgende:
Finale word gewoon Djokovic-Nadal. De rest zijn allemaal figuranten.
Nadal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
Zo voelt het wel ja. En wie wint er dan denk je?
Zou hier niet heel gek van opkijken. Maar toch begrijp ik best dat Nadal in deze wedstrijd de favoriet is.quote:
Ja, da's niet zo heel gek,quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
Maar toch begrijp ik best dat Nadal in deze wedstrijd de favoriet is.
Ik hoop niet al te interessant, want ik wil nog wel slapen vannacht als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:39 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, da's niet zo heel gek,.
Maar kan best eens een interessante pot worden.
Ja, en dat terwijl ze officieel niet doorspelen na 23.00 u.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh we gaan dus echt diep in de nacht
Precies, dat opperde ik eerder vanavond ook. Goed als een regel niet geldt als de ratio ervan niet van toepassing is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wellicht is die regel er zodat publiek normaal thuis kan komen. En dat publiek is er nu toch niet.
Ja, heel fijn dat die partij niet lang duurde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:17 schreef superniger het volgende:
GSM Swiatek.
Tijd voor Nadal.
Vamos.
Geen idee. Maar dat ie n bijzonder talent is, mag duidelijk zijn.quote:
Dank je wel. Heel nuttig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:29 schreef EP3 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat ie n bijzonder talent is, mag duidelijk zijn.
Speelt met overtuiging, idd. Heel knap. Zeker tegen Nadal op RG.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Sinner komt op mij over alsof hij gelooft dat hij kan winnen. Komt heel volwassen en zeker over.
Ja. Hij doet me op de een of andere manier denken aan Djokovic. Alsof hij vindt dat hij daar hoort te staan en dat hij hoort te winnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:55 schreef EP3 het volgende:
[..]
Speelt met overtuiging, idd. Heel knap. Zeker tegen Nadal op RG.
Ja, en hij gaat hier niet overheen lopen, denk ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:58 schreef EP3 het volgende:
Voorlopig heeft Nadal ook heel wat meer moeite om z'n servicebeurt te houden dan andersom.
Nee; dit wordt werken voor meneer Nadal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en hij gaat hier niet overheen lopen, denk ik.
Sinner heeft absoluut de overhand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Sinner komt op mij over alsof hij gelooft dat hij kan winnen. Komt heel volwassen en zeker over.
Heb je er nog een paar duizendjes op ingezet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou hier niet heel gek van opkijken. Maar toch begrijp ik best dat Nadal in deze wedstrijd de favoriet is.
Nope, deze wedstrijd heb ik aan me voorbij laten gaan. Vond overigens de odds aan beide kanten ook niet rendabel genoeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb je er nog een paar duizendjes op ingezet?
Ja, zoals nu. Geweldig hoe hij speelt. Maakt meer indruk op mij dan de rest van de NextGen.quote:
Helaas.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Inb4 de hold en daarna de break
Een beetje zoals dit?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
Zou het mooi vinden als Sinner het tennis op een gegeven moment weer op een hoger niveau brengt, zoals bijvoorbeeld Sampras, Federer, Nadal en Djokovic dat hebben gedaan.
Haha, die PI.quote:
We zullen het nooit weten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:39 schreef Federer-fan het volgende:
Fascinerend dit. Zou Sinner dit ook tegen Djokovic kunnen, of speelt die een nog hoger tempo?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten.
Speelt verdienstelijker dan 95% van de tegenstanders van Nadal op gravel de laatste jaren inderdaad. Maar legt het helaas toch ook af uiteindelijk.quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit is wel klaar. Het was even leuk, welterusten allen!
Bedankt, helemaal gemist. Hoe weet je dat? De commentatoren zeiden er niets over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Sinner werd behandeld aan zijn rechter bovenbeen.
Dat twitterde onze vriend Ben:quote:Op woensdag 7 oktober 2020 00:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, helemaal gemist. Hoe weet je dat? De commentatoren zeiden er niets over.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 00:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hopelijk kan hij deze wel vasthouden.
Alleen als je Nadal heet (of vroeger Federer) mag je zelf kiezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 00:21 schreef Federer-fan het volgende:
Het motief op dat shirt van Sinner lijkt wel een kunstwerk van een debieltje.
Het zijn vooral de zenuwen bij de tegenpartij waar ze vaak van weten te profiteren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 00:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Nu was dit niet heel goed van Sinner. Maar het is ook iets wat je wel heel vaak ziet bij de Big 3. Meteen terugbreken, of juist breken bij 5-4. Dat mis je toch bij de rest van het deelnemersveld.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef Marcoss het volgende:
Toch wel bizar, zo’n run van Trevisan die nooit iets fatsoenlijks gepresteerd heeft..
quote:Martina Trevisan (26) knokte zich vanuit de diepe put als anorexiapatiënt een weg naar de kwartfinales van Roland Garros. Als qualifier plaatste de Italiaanse zich onverwachts bij de laatste acht. Voor wie haar levensloop kent, komt het nieuws misschien nog onverwachter. In een pakkende blog schreef Trevisan haar verhaal neer.
Het levensverhaal van Martina Trevisan begint zoals er zoveel beginnen. Op haar blog, die de titel Metamorfosi draagt, vertelt ze dat ze op 4-jarige leeftijd al tenniste in de Perignano Tennis Club. “Kort voor ik 15 werd, stond ik al op de meest prestigieuze velden en stond ik hoog op de ITF-ranglijst, de wachtkamer van de WTA”, schrijft ze. Als juniore behaalde Martina Trevisan de halve finales van het dubbelspel op Roland Garros en Wimbledon.
“Tennissen was leuk voor mij, tot ik er niet meer van genoot.” Daar zat haar onstabiele thuissituatie voor iets tussen. Haar papa leed aan een spierziekte, terwijl haar mama opnieuw een normaal leven probeerde op te bouwen met een nieuwe partner. “Ik was boos op haar.”
“Ik moest de remedie zijn, ik kon niet ziek zijn.”
Trevisan gebruikte trainen als ontsnapping voor de situatie thuis. Ze zag haar vrienden minder en minder en rustte minder en minder uit. “In mij had ik het gevoel dat ik een soort van verantwoordelijkheid had. Alsof mijn ijzeren toewijding aan het spel op de een of andere manier de wonden van de hele familie had genezen. Ik moest de remedie zijn, ik kon niet ziek zijn.”
Plots brak er iets binnenin Trevisan. Ze raakte haar tennisracket niet meer aan en wilde niets meer weten over tennis. Ze had ineens zeven dag per week vrij en wilde leven zoals een normaal 15-jarig meisje, zonder regels. Zonder dat ze haar gespierde lichaam moest verbergen in wijde truien. “Ik dacht dat ik eindelijk de controle over mijn leven terug had. Ik voelde me vrij.”
Maar dat bleek allerminst het geval. “Ik haatte mijn gespierde lichaam en begon te diëten, tot op het randje.” Ze at 30 gram ontbijtgranen ’s ochtends en ’s avonds een stuk fruit. “Genoeg om rechtop te staan en om mijn moeder op wie ik nog steeds kwaad was, ongerust te maken. In mijn hoofd had ik, als in een paradox, de indruk dat alleen door te verdwijnen mensen me echt zouden kunnen zien, om te geven.”
Net op tijd realiseerde Trevisan zich dat het zo niet verder kon. “Ik had alle interesse verloren, ik had mezelf opgesloten in mijn cocon; in een staat van apathie waarin ik mezelf niet eens meer herkende. Ik was niet eens meer de slechte kopie van wie ik echt ben, dus ik vroeg om hulp.”
“Anorexia kan worden genezen”
Ze liet zich opnemen in de Clinica Stella Maris. “Ik herinner me de eerste dag in de kliniek. Ik had een bord vlees voor me met erwten. De dokter hield me in de gaten zonder een woord te zeggen. Na het uur dat ik beschikbaar was om de maaltijd te eten, vroeg ze me of ik klaar was en ik zei ja. Ik bedankte haar. Ik had het bestek niet eens aangeraakt, alles was er nog. Ik ben opgestaan en vertrokken. Ik kwam de volgende ochtend terug. En de volgende ochtend.”
Langzaam maar zeker sloot Trevisan opnieuw vrede met haar wonden en met haar nieuwe lichaam. Ze leerde vergeven. “Bijna zonder het te beseffen, vond ik mezelf weer met een racket in mijn hand.” Ze pikte de draad van haar tenniscarrière weer op. Al liep dat niet zo vlot, want omdat ze haar lichaam zo had uitgeput, kampte ze regelmatig met blessures. Dankzij de steun uit haar omgeving knokte ze zich een weg naar de tennistop.
Sprookje
Begin dit jaar overleefde ze voor het eerst de kwalificaties op Australian Open. In de eerste ronde van de hoofdtabel werd ze verslagen door de latere winnares Sofia Kenin. Nu beleeft ze een sprookje op Roland Garros. Met de kwalificaties erbij won ze al zeven matchen, waaronder een waanzinnige wedstrijd tegen de Amerikaanse tienerster Coco Gauff.
Nee, was Sinners stoel.quote:
Ah ok. Maar hij moet toch in de war zijn, in de kou, in oktober op Roland Garros. En dan moet hij ook nog zelf zijn handdoeken pakken.quote:
Tja, 2-0 achter in sets tegen Nadal op RG. Ik zou voor aanvang van de derde een blessure faken en gaan douchen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 00:56 schreef superniger het volgende:
Nadal breekt meteen in set 3.
Sinner is mentaal geknakt. Dit is snel klaar.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 01:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zat er helemaal naast. Dacht dat het nog spannend zou blijven...
Ja, zeker. In dat scenario had ik m veel meer kans gegeven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het was voor Sinner anders geweest als hij kon breaken voor setwinst. Nu brak hij en moest na een pauze zelf serveren. Zoiets gaat gruwelijk vaak fout.
Toch blij dat ik niet op Sinner heb ingezet, heb toch wel even lopen twijfelen. Maar goed, was uiteindelijk net niet rendabel genoeg, en je moet toch echt zien in te schatten of iets +ev (expected value) is, of juist niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb je er nog een paar duizendjes op ingezet?
Zit er dik in. Hij heeft het al twee keer gedaan in zijn drie laatste toernooien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:58 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Djoko gaat zo weer lijnrechter meppen gok ik.
Ja, en ik heb het twijfelachtige talent om er altijd weer in te trappen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Djokovic is altijd "geblesseerd" als hij achter staat. Vraag me af wat er nu waar van is.
Met de nadruk op 'uiteraard' ja.quote:
Inderdaad. Maar het komt wat mij betreft vooral door dat angstige, laffe spel van CB.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:14 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat een idioot laag niveau deze partij
Ja, dt was ook een gemiste kans van CB. Wat een drama.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:19 schreef Sfeermaker het volgende:
Afgezien van één lange en sterke rally, die CB won, is het een tamme partij met veel fouten.
Hij sloeg tot 2x toe safe diagonaal terug waar djoko duidelijk een bh langs de lijn nooit kon halenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dt was ook een gemiste kans van CB. Wat een drama.
Ja, precies. Djokovic zei iets tegen de ump.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:25 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hij sloeg tot 2x toe safe diagonaal terug waar djoko duidelijk een bh langs de lijn nooit kon halen
Schwarzman-Thiem was zóveel mooier om te kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:14 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat een idioot laag niveau deze partij
Ja, maar ik vind het chanant hoe lafjes CB met de situatie omgaat. Dat heet dan een prof. sorry hoor, maar die laatste bal (eerste punt van de vierde game van set 2)...quote:
Klopt, beetje een slappe zak die CB.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het chanant hoe lafjes CB met de situatie omgaat. Dat heet dan een prof. sorry hoor, maar die laatste bal (eerste punt van de vierde game van set 2)...
Ja. Kraak noch smaak. Hij slaat de bal over het net. Er zit echt niks in. Aardige jongen hoor,maar dat hij deze partij gewoon gaat verliezen. Hoe krijgt hij het voor elkaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, beetje een slappe zak die CB.
Ja, apart is dat altijd weer.quote:
Trieste zaak idd. Heb besloten maar niet meer te gaan kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:22 schreef Federer-fan het volgende:
Break Djokovic.Vind het oprecht vernederend voor CB. Verliezen oké, maar hij wint gewoon nog maar een paar games terwijl hij al twee sets tegen nul voor zou moeten staan. Djokovic was niets was in die eerste twee sets.
Ja heer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef EP3 het volgende:
Jullie trappen nog altijd in die act van Djoko?
beetje de stijl van Gilles Simonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zelden heb ik iemand zo laf zien spelen als CB vandaag. Elke keerdie ballen naar Djokovic toe spelen.
Commentator is van mening dat CB een ontzettend mooie speler is. Heeft alles in huis! 😅quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zelden heb ik iemand zo laf zien spelen als CB vandaag. Elke keerdie ballen naar Djokovic toe spelen.
Ja exact! Dat is er ook zo eentje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:44 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
beetje de stijl van Gilles Simon
Alles veilig cross midtempo terugquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja exact! Dat is er ook zo eentje.
Muffin topje gekocht zie ikquote:
Enorm. Ik hoop dat ze zwanger is...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zag het niet. Zwaar geworden zeker?.
Hoogzwanger.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Enorm. Ik hoop dat ze zwanger is...
Vergis je niet. Anonymousz is fan!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Commentator is van mening dat CB een ontzettend mooie speler is. Heeft alles in huis! 😅
LAten we het hopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:29 schreef GwaiLow het volgende:
Kenin bijna alles met 2-1 gewonnen en Kvitova alles 2-0. Zou vermoeidheid dan een rol gaan spelen? 🤣
Waarom zou hij dat blijven doen? Dat intrigeert me echt. Of hij is de grootste psychosomatische neuroot ooit, zou ook kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef EP3 het volgende:
Jullie trappen nog altijd in die act van Djoko?
Wie is bloedkop?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
Bloedkop is weer bezig een Fransoos aan zijn speer te rijgen.
O ja, zie het ! Hij heeft de Fransoos gesloopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geert Jr. staat in halve finale!
Ik weiger het om Fransen in welke vorm dan ook te steunenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:59 schreef superniger het volgende:
Tv-tip: Roland Garros is ook te zien op France 2. Kanaal 92 op KPN/XS4ALL.
Voor de mensen die geen Eurosport 2 hebben.
Volgens mij heeft Nederland helemaal geen eckte eckte talenten atm. Zoiets dacht ik opgevangen te hebben iig. Zal wel een toevalstreffer zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:24 schreef franklop het volgende:
Nog nooit van Guy den Ouden gehoord. Talentje, of zat dit er al aan te komen?
Jammer dat er poep uitkomt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:32 schreef GwaiLow het volgende:
Kenin heeft wel fantastische billen zeg.
Dat komt door die pleister, dan let je er extra opquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:32 schreef GwaiLow het volgende:
Kenin heeft wel fantastische billen zeg.
Volgens 2 girls 1 cup poepen vrouwen wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niks mis mee! En vrouwen poepen toch niet?
Keninquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:05 schreef DeeBee het volgende:
De altijd irritante Kenin gaat toch niet weer zomaar een slam rapen...
Iga veegt momenteel met alles en iedereen de vloer aan. Dus ook met Sofia.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:05 schreef DeeBee het volgende:
De altijd irritante Kenin gaat toch niet weer zomaar een slam rapen...
Hoe kan ik het gratis kijken? Eurosport zend de giro uitquote:
Heb je France 2?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:22 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hoe kan ik het gratis kijken? Eurosport zend de giro uit
Ai dat weet ik niet. Kijk zelf op de player. Hier hoorde ik eerder iemand zeggen dat er een Franse zender op tv is die dit uitzendt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:22 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ja, altijd dat saaie wielrennenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Schijt Eurosport. Waarom zenden ze geen RG uit op Eurosport 1?
Vanaf 17.00 u. geloof ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Schijt Eurosport. Waarom zenden ze geen RG uit op Eurosport 1?
Ja, bijna een half uur voor de eerste drie games.quote:
France 2 Kanaal 92 op kpnquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:22 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hij slaat met zo veel spin dat zelfs die ballen lastig zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom slaat Nadal zo ondiep? Bijna alles valt rond de servicelijn...
Jij denkt dat het bewust is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij slaat met zo veel spin dat zelfs die ballen lastig zijn.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:11 schreef Norrage het volgende:
Het zal niet de meest makkelijke 6-3 zijn van Nadal ooit, maar ergens wel weer makkelijk naar setwinst. Ik kan geen andere uitkomst zien dan 3x 6-3 ofzo deze pot.
Makkelijke voorspelling....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:11 schreef Norrage het volgende:
Het zal niet de meest makkelijke 6-3 zijn van Nadal ooit, maar ergens wel weer makkelijk naar setwinst. Ik kan geen andere uitkomst zien dan 3x 6-3 ofzo deze pot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |