Met de nadruk op 'uiteraard' ja.quote:
Inderdaad. Maar het komt wat mij betreft vooral door dat angstige, laffe spel van CB.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:14 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat een idioot laag niveau deze partij
Ja, dt was ook een gemiste kans van CB. Wat een drama.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:19 schreef Sfeermaker het volgende:
Afgezien van één lange en sterke rally, die CB won, is het een tamme partij met veel fouten.
Hij sloeg tot 2x toe safe diagonaal terug waar djoko duidelijk een bh langs de lijn nooit kon halenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dt was ook een gemiste kans van CB. Wat een drama.
Ja, precies. Djokovic zei iets tegen de ump.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:25 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hij sloeg tot 2x toe safe diagonaal terug waar djoko duidelijk een bh langs de lijn nooit kon halen
Schwarzman-Thiem was zóveel mooier om te kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:14 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat een idioot laag niveau deze partij
Ja, maar ik vind het chanant hoe lafjes CB met de situatie omgaat. Dat heet dan een prof. sorry hoor, maar die laatste bal (eerste punt van de vierde game van set 2)...quote:
Klopt, beetje een slappe zak die CB.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het chanant hoe lafjes CB met de situatie omgaat. Dat heet dan een prof. sorry hoor, maar die laatste bal (eerste punt van de vierde game van set 2)...
Ja. Kraak noch smaak. Hij slaat de bal over het net. Er zit echt niks in. Aardige jongen hoor,maar dat hij deze partij gewoon gaat verliezen. Hoe krijgt hij het voor elkaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, beetje een slappe zak die CB.
Ja, apart is dat altijd weer.quote:
Trieste zaak idd. Heb besloten maar niet meer te gaan kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:22 schreef Federer-fan het volgende:
Break Djokovic.Vind het oprecht vernederend voor CB. Verliezen oké, maar hij wint gewoon nog maar een paar games terwijl hij al twee sets tegen nul voor zou moeten staan. Djokovic was niets was in die eerste twee sets.
Ja heer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef EP3 het volgende:
Jullie trappen nog altijd in die act van Djoko?
beetje de stijl van Gilles Simonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zelden heb ik iemand zo laf zien spelen als CB vandaag. Elke keerdie ballen naar Djokovic toe spelen.
Commentator is van mening dat CB een ontzettend mooie speler is. Heeft alles in huis! 😅quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zelden heb ik iemand zo laf zien spelen als CB vandaag. Elke keerdie ballen naar Djokovic toe spelen.
Ja exact! Dat is er ook zo eentje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:44 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
beetje de stijl van Gilles Simon
Alles veilig cross midtempo terugquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja exact! Dat is er ook zo eentje.
Muffin topje gekocht zie ikquote:
Enorm. Ik hoop dat ze zwanger is...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zag het niet. Zwaar geworden zeker?.
Hoogzwanger.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Enorm. Ik hoop dat ze zwanger is...
Vergis je niet. Anonymousz is fan!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Commentator is van mening dat CB een ontzettend mooie speler is. Heeft alles in huis! 😅
LAten we het hopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:29 schreef GwaiLow het volgende:
Kenin bijna alles met 2-1 gewonnen en Kvitova alles 2-0. Zou vermoeidheid dan een rol gaan spelen? 🤣
Waarom zou hij dat blijven doen? Dat intrigeert me echt. Of hij is de grootste psychosomatische neuroot ooit, zou ook kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef EP3 het volgende:
Jullie trappen nog altijd in die act van Djoko?
Wie is bloedkop?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
Bloedkop is weer bezig een Fransoos aan zijn speer te rijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |