beetje de stijl van Gilles Simonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zelden heb ik iemand zo laf zien spelen als CB vandaag. Elke keerdie ballen naar Djokovic toe spelen.
Commentator is van mening dat CB een ontzettend mooie speler is. Heeft alles in huis! 😅quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zelden heb ik iemand zo laf zien spelen als CB vandaag. Elke keerdie ballen naar Djokovic toe spelen.
Ja exact! Dat is er ook zo eentje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:44 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
beetje de stijl van Gilles Simon
Alles veilig cross midtempo terugquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja exact! Dat is er ook zo eentje.
Muffin topje gekocht zie ikquote:
Enorm. Ik hoop dat ze zwanger is...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zag het niet. Zwaar geworden zeker?.
Hoogzwanger.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Enorm. Ik hoop dat ze zwanger is...
Vergis je niet. Anonymousz is fan!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Commentator is van mening dat CB een ontzettend mooie speler is. Heeft alles in huis! 😅
LAten we het hopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:29 schreef GwaiLow het volgende:
Kenin bijna alles met 2-1 gewonnen en Kvitova alles 2-0. Zou vermoeidheid dan een rol gaan spelen? 🤣
Waarom zou hij dat blijven doen? Dat intrigeert me echt. Of hij is de grootste psychosomatische neuroot ooit, zou ook kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef EP3 het volgende:
Jullie trappen nog altijd in die act van Djoko?
Wie is bloedkop?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
Bloedkop is weer bezig een Fransoos aan zijn speer te rijgen.
O ja, zie het ! Hij heeft de Fransoos gesloopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geert Jr. staat in halve finale!
Ik weiger het om Fransen in welke vorm dan ook te steunenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:59 schreef superniger het volgende:
Tv-tip: Roland Garros is ook te zien op France 2. Kanaal 92 op KPN/XS4ALL.
Voor de mensen die geen Eurosport 2 hebben.
Volgens mij heeft Nederland helemaal geen eckte eckte talenten atm. Zoiets dacht ik opgevangen te hebben iig. Zal wel een toevalstreffer zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:24 schreef franklop het volgende:
Nog nooit van Guy den Ouden gehoord. Talentje, of zat dit er al aan te komen?
Jammer dat er poep uitkomt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:32 schreef GwaiLow het volgende:
Kenin heeft wel fantastische billen zeg.
Dat komt door die pleister, dan let je er extra opquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:32 schreef GwaiLow het volgende:
Kenin heeft wel fantastische billen zeg.
Volgens 2 girls 1 cup poepen vrouwen wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niks mis mee! En vrouwen poepen toch niet?
Keninquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:05 schreef DeeBee het volgende:
De altijd irritante Kenin gaat toch niet weer zomaar een slam rapen...
Iga veegt momenteel met alles en iedereen de vloer aan. Dus ook met Sofia.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:05 schreef DeeBee het volgende:
De altijd irritante Kenin gaat toch niet weer zomaar een slam rapen...
Hoe kan ik het gratis kijken? Eurosport zend de giro uitquote:
Heb je France 2?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:22 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hoe kan ik het gratis kijken? Eurosport zend de giro uit
Ai dat weet ik niet. Kijk zelf op de player. Hier hoorde ik eerder iemand zeggen dat er een Franse zender op tv is die dit uitzendt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:22 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ja, altijd dat saaie wielrennenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Schijt Eurosport. Waarom zenden ze geen RG uit op Eurosport 1?
Vanaf 17.00 u. geloof ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Schijt Eurosport. Waarom zenden ze geen RG uit op Eurosport 1?
Ja, bijna een half uur voor de eerste drie games.quote:
France 2 Kanaal 92 op kpnquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:22 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hij slaat met zo veel spin dat zelfs die ballen lastig zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom slaat Nadal zo ondiep? Bijna alles valt rond de servicelijn...
Jij denkt dat het bewust is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij slaat met zo veel spin dat zelfs die ballen lastig zijn.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:11 schreef Norrage het volgende:
Het zal niet de meest makkelijke 6-3 zijn van Nadal ooit, maar ergens wel weer makkelijk naar setwinst. Ik kan geen andere uitkomst zien dan 3x 6-3 ofzo deze pot.
Makkelijke voorspelling....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:11 schreef Norrage het volgende:
Het zal niet de meest makkelijke 6-3 zijn van Nadal ooit, maar ergens wel weer makkelijk naar setwinst. Ik kan geen andere uitkomst zien dan 3x 6-3 ofzo deze pot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |