quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Doei Thiem.
Nu maakt underdog Nadal ook eens kans om verder te komen!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Die laatste puntmaar Thiem kon echt niet meer hij was echt physiek gesloopt begrijpelijk natuurlijk
Schwartzman is geen negerquote:
Dat was er een met een knipoog naar ik meen GwaiLow.quote:
Nee, da's de Nederlandse vertaling van zijn naam.quote:
Geen ideequote:
O rllyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, da's de Nederlandse vertaling van zijn naam.
Dat weet onze Anonymousz uiteraard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was er een met een knipoog naar ik meen GwaiLow.
Schwartzman heeft wel het spel om Nadal te verslaan (en won natuurlijk ook nog paar weken geleden), maar hij moet het waarschijnlijk 5 sets volhouden om te kunnen winnen. En dat blijft het probleem op RG, het niveau van Nadal blijft normaal wel constant.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef danusz1986 het volgende:
Niet zo heel verrassend. Thiem heeft al een hele zware US Open achter de rug. Hiervoor al een 5-setter gespeeld. Hoe dan ook Nadal zit in de finale.
Nadal verloor al met 2-0 van Diego in Rome. Diego is enorm fit, en zag er niet eens zo vermoeid uit. Tot nu toe had hij ook alles met 3-0 gewonnen. En daarentegen moet Nadal nog spelen, geen idee hoe lang dat gaat duren. En vrijdag pas weer op de baan overigens. Ik geloof er wel in dat Nadal het op zn minst heeeeel lastig gaat krijgen hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Doei Thiem.
Nu maakt underdog Nadal ook eens kans om verder te komen!
quote:
quote:
Maar ze schreef net 'physiek'.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat weet onze Anonymousz uiteraard.
Genieten.quote:
En misschien is Schwartzman inmiddels ook een beetje gesloopt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schwartzman heeft wel het spel om Nadal te verslaan (en won natuurlijk ook nog paar weken geleden), maar hij moet het waarschijnlijk 5 sets volhouden om te kunnen winnen. En dat blijft het probleem op RG, het niveau van Nadal blijft normaal wel constant.
Het zou ook bijvoorbeeld drie keer 7-5 kunnen worden ofzo. De vraag is of Diego niet allang blij is dat hij in de halve finale staat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nadal verloor al met 2-0 van Diego in Rome. Diego is enorm fit, en zag er niet eens zo vermoeid uit. Tot nu toe had hij ook alles met 3-0 gewonnen. En daarentegen moet Nadal nog spelen, geen idee hoe lang dat gaat duren. En vrijdag pas weer op de baan overigens. Ik geloof er wel in dat Nadal het op zn minst heeeeel lastig gaat krijgen hoor.
Zo voelt het wel ja. En wie wint er dan denk je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef superniger het volgende:
Finale word gewoon Djokovic-Nadal. De rest zijn allemaal figuranten.
Nadal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
Zo voelt het wel ja. En wie wint er dan denk je?
Zou hier niet heel gek van opkijken. Maar toch begrijp ik best dat Nadal in deze wedstrijd de favoriet is.quote:
Ja, da's niet zo heel gek,quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
Maar toch begrijp ik best dat Nadal in deze wedstrijd de favoriet is.
Ik hoop niet al te interessant, want ik wil nog wel slapen vannacht als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:39 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, da's niet zo heel gek,.
Maar kan best eens een interessante pot worden.
Ja, en dat terwijl ze officieel niet doorspelen na 23.00 u.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh we gaan dus echt diep in de nacht
Precies, dat opperde ik eerder vanavond ook. Goed als een regel niet geldt als de ratio ervan niet van toepassing is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wellicht is die regel er zodat publiek normaal thuis kan komen. En dat publiek is er nu toch niet.
Ja, heel fijn dat die partij niet lang duurde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:17 schreef superniger het volgende:
GSM Swiatek.
Tijd voor Nadal.
Vamos.
Geen idee. Maar dat ie n bijzonder talent is, mag duidelijk zijn.quote:
Dank je wel. Heel nuttig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:29 schreef EP3 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat ie n bijzonder talent is, mag duidelijk zijn.
Speelt met overtuiging, idd. Heel knap. Zeker tegen Nadal op RG.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Sinner komt op mij over alsof hij gelooft dat hij kan winnen. Komt heel volwassen en zeker over.
Ja. Hij doet me op de een of andere manier denken aan Djokovic. Alsof hij vindt dat hij daar hoort te staan en dat hij hoort te winnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:55 schreef EP3 het volgende:
[..]
Speelt met overtuiging, idd. Heel knap. Zeker tegen Nadal op RG.
Ja, en hij gaat hier niet overheen lopen, denk ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:58 schreef EP3 het volgende:
Voorlopig heeft Nadal ook heel wat meer moeite om z'n servicebeurt te houden dan andersom.
Nee; dit wordt werken voor meneer Nadal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en hij gaat hier niet overheen lopen, denk ik.
Sinner heeft absoluut de overhand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Sinner komt op mij over alsof hij gelooft dat hij kan winnen. Komt heel volwassen en zeker over.
Heb je er nog een paar duizendjes op ingezet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou hier niet heel gek van opkijken. Maar toch begrijp ik best dat Nadal in deze wedstrijd de favoriet is.
Nope, deze wedstrijd heb ik aan me voorbij laten gaan. Vond overigens de odds aan beide kanten ook niet rendabel genoeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb je er nog een paar duizendjes op ingezet?
Ja, zoals nu. Geweldig hoe hij speelt. Maakt meer indruk op mij dan de rest van de NextGen.quote:
Helaas.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Inb4 de hold en daarna de break
Een beetje zoals dit?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
Zou het mooi vinden als Sinner het tennis op een gegeven moment weer op een hoger niveau brengt, zoals bijvoorbeeld Sampras, Federer, Nadal en Djokovic dat hebben gedaan.
Haha, die PI.quote:
We zullen het nooit weten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:39 schreef Federer-fan het volgende:
Fascinerend dit. Zou Sinner dit ook tegen Djokovic kunnen, of speelt die een nog hoger tempo?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten.
Speelt verdienstelijker dan 95% van de tegenstanders van Nadal op gravel de laatste jaren inderdaad. Maar legt het helaas toch ook af uiteindelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |