Lekker open relatie hebben hmmmmmquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:57 schreef superniger het volgende:
Exit Svitolina. Verloren van een qualifier.
Op naar Monfils om je te laten troosten.
BLACKED
Komt precies uit ja...tegenstander rafa straks aan beademing en Rafa zelf in straight sets doorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Beetje conform verwachting. Die wint nog wel, maar is dan tegen Nadal niets meer waard.
Halve finale is wel pas vrijdag toch? Hebben ze iets meer rust na een slopende partij vandaag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt precies uit ja...tegenstander rafa straks aan beademing en Rafa zelf in straight sets door
Erg fijne planning van de altijd sympathieke Fransenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
Sinner-Nadal kan toch niet meer gespeeld worden met de huidige planning? Het is 17.50 u. Schwartzman-Thiem duurt nog wel twee uur lijkt me. Dan is het 20.00 u. Dan nog een damespartij van ongeveer twee uur. Rond 22.15 u. zou Nadal dan de baan op kunnen maar ze spelen maar tot 23.00 u.
Laat ze die damespartij verplaatsen naar Lenglen.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Dacht dat dit pas de vierde ronde was. Verwacht jij dat ze Nadal woensdag laten spelen of dat ze die damespartij die na Schwartzman-Thiem komt naar Lenglen verplaatsen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Halve finale is wel pas vrijdag toch? Hebben ze iets meer rust na een slopende partij vandaag.
Inderdaad. Ik heb nog nooit een sympathieke Fransman ontmoet. Enige onsympathieke volk dat ik ken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg fijne planning van de altijd sympathieke Fransen
Als we GwaiLow moeten geloven is Nadal zo ongelofelijk kansloos tegen de grootheid Sinner dat de kans groot is dat hij in 3 sets van 6-1, 6-2 en 6-0 klaar is. Tenzij hij echt héél veel geluk heeft, Sinner een mindere dag heeft, het plots heel warm wordt, de baan sneller wordt en hij op de juiste momenten wind mee heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk. Dacht dat dit pas de vierde ronde was. Verwacht jij dat ze Nadal woensdag laten spelen of dat ze die damespartij die na Schwartzman-Thiem komt naar Lenglen verplaatsen?
ik heb dat ook bij marokkanen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb nog nooit een sympathieke Fransman ontmoet. Enige onsympathieke volk dat ik ken.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als we GwaiLow moeten geloven is Nadal zo ongelofelijk kansloos tegen de grootheid Sinner dat de kans groot is dat hij in 3 sets van 6-1, 6-2 en 6-0 klaar is. Tenzij hij echt héél veel geluk heeft, Sinner een mindere dag heeft, het plots heel warm wordt, de baan sneller wordt en hij op de juiste momenten wind mee heeft.
Ik heb dat met Burundi'squote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik heb dat ook bij marokkanen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hindoes ook wel. Die ruiken ook kruidig.
Waarom zouden ze na 23.00 niet mogen doorgaan eigenlijk dan? Op Wimbledon mag dat niet, maar hier is dat toch geen belemmering?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
Zouden ze om 23.00 u. stoppen of zouden ze doorspelen?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zouden ze na 23.00 niet mogen doorgaan eigenlijk dan? Op Wimbledon mag dat niet, maar hier is dat toch geen belemmering?
Bron.quote:French Tennis Federation president Bernard Giudicelli said though the roof will be in place over Chatrier next year, Roland Garros won't play official night sessions under lights until 2021 so that the tournament can be fully prepared for night play. ... There will be no night play after 11 p.m. Paris time.
Mag hopen dat ze vrouwenpartij verplaatsen naar Suzanne Lenglen... Dan kan Nadal gelijk hiernaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Bron.
Maar ik mag toch hopen dat ze een partij die al bezig is niet afbreken als het 23.00 u. wordt. Dus dan is het hopen dat Nadal vóór 23.00 u. kan spelen.
Dat lijkt me fijn ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze vrouwenpartij verplaatsen naar Suzanne Lenglen... Dan kan Nadal gelijk hierna
Volgens mij ben jij even vergeten dat hij nog langs Sinner moet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Thiem van een breuk voor naar een break achter in set 4. Nadal lacht zich kapot.
Dat doen ze vaker wanneer ze in tijdnood komen, toch? Zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze vrouwenpartij verplaatsen naar Suzanne Lenglen... Dan kan Nadal gelijk hierna
Gaat nergens over, idd. Lijkt soms wel of ze het erom doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
Eigenlijk toch gewoon sowieso heel raar gepland.... Vijf partijen op één baan waarvan twee herenpartijen. Het is nu 19.42 u. en zelfs de derde partij is nog niet klaar.
Abe Kuijl noemde hem net "Dominic Schwartzman".quote:
En je wordt ook totaal niet op de hoogte gehouden...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:44 schreef EP3 het volgende:
[..]
Gaat nergens over, idd. Lijkt soms wel of ze het erom doen.
Ja, geweldig. Die backhand af en toe. Zelden zo veel power gezien met een enkelhandige backhand, alleen bij Wawrinka.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:48 schreef EP3 het volgende:
Die mokerslagen van Thiem blijven toch een genot om naar te kijken.
Was blijkbaar regen voorspeld waardoor ze alle wedstrijden op 1 baan hebben gepland met het dak dicht. En dan moest er eerst ook nog een wedstrijd uit de 4de ronde worden afgemaakt waardoor ze pas veel later begonnen dan normaal..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
Eigenlijk toch gewoon sowieso heel raar gepland.... Vijf partijen op één baan waarvan twee herenpartijen. Het is nu 19.42 u. en zelfs de derde partij is nog niet klaar.
Maar ze hadden toch kunnen aannemen dat het wel mogelijk was om één van die partijen op LL te spelen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was blijkbaar regen voorspeld waardoor ze alle wedstrijden op 1 baan hebben gepland met het dak dicht. En dan moest er eerst ook nog een wedstrijd uit de 4de ronde worden afgemaakt waardoor ze pas veel later begonnen dan normaal..
Ja, precies.quote:Maar alsnog wel extreem gepland ja, zeker op gravel zijn partijen bij de heren van 4/5 uur geen uitzondering. En dan sla je al een flik gat in het schema.
Waarschijnlijk omdat ze dus niks gaan wijzigen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En je wordt ook totaal niet op de hoogte gehouden...
Ik kan me een slechtere nachtrust dan afgelopen nacht slecht voorstellen, dus ook al wordt het nachtwerk durf ik nog te hopen op een betere nacht dan gisteren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze dus niks gaan wijzigen.
Aaah dit dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gelukkig is die halve finale pas vrijdag. Wat een slooppartij.
Niks mis mee, idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Graveltennis zoals graveltennis hoort te zijn.
Ja, vraag me af of Nadal liever vandaag nog speelt of morgen Morgen lijkt mij fijner.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef GwaiLow het volgende:
Wel een enorm nadeel voor Nadal of Sinner dat ze zo laat moeten spelen, en dus laat klaar zijn.
Ja. Dit is kwartfinale. De halve finales zijn op vrijdag.quote:Of hebben de heren winnaars van vandaag 2 dagen rust? Dan is het niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |