abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:53:27 #1
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195423622
Originele OP

quote:
[tweet="1221191250256093184","1169667761548578818","ZoomerMatthew","http://pbs.twimg.com/profile_images/1220834285625569280/Hq3LKwlr_normal.jpg","Sat Jan 25 22:00:57 +0000 2020"]Wtf?

The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.

It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]







http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken

Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
——————————————————————

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Video waarin het document wordt bekeken(kon niks anders vinden):
Vanaf 4.44

Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ Bericht 42% gewijzigd door Isdatzo op 06-10-2020 17:33:54 ]
Huilen dan.
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:55:51 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195423676
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:17 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Hij is president van de USA. Dan nemen ze dat soort maatregelen. Wil niet zeggen dat hij stervende is. Daarnaast laat hij zijn kop zien. Iets wat je normaliter niet zou doen als je stervende was.
Waar zeg ik dat hij stervende is :? . Ik zeg dat alles erop wijst dat hij het behoorlijk te pakken heeft: de behandelingen die hij krijgt, de (tegenstrijdige) berichtgeving vanuit WH- en medische staff. Waarom doe je zo je best om dat te ontkennen?

Verder: is het een heel gekke gedachte dat er redenen zijn om een positiever beeld van zijn gezondheid te schetsen dan dat daadwerkelijk het geval is bij een man waarbij zijn hele presidentschap draait om zijn imago? Realiseer je bij het beantwoorden van die vraag ook even dat we de ontknoping van een verkiezingsstrijd naderen. Wat beeldvorming betreft: zie ook de inhoud van de twee twitter-berichten die je heel handig uit het citaat geknipt hebt.

quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:13 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je kan de waarheid relatief makkelijk naar voren halen in dit geval door contact met ze op te nemen. Dat zou toch niet teveel gevraagd moeten zijn voor een MSM outlet? In plaats daarvan krijg je bedachte bs als dit:

Eerst het initiatief zwart maken door aan te tonen dat er ook onkundige mensen zitten:
De dokters en gezondheidsprofessionals die de brief ondertekenen, zijn van alle strekkingen. Vooral de categorie van de “gezondheidsprofessionals” lijkt nogal rekbaar: ook acupuncturisten, natuurgenezers, een kleurentherapeut en zelfs een zelfverklaarde "kwakzalver” beroepen zich (al dan niet ironisch) op dat predicaat.

Vervolgens aantonen dat er ook mensen van andere nationaliteiten hebben ondertekend en dus erg onbetrouwbaar is:
Opvallend is het brede palet aan nationaliteiten dat de brief heeft ondertekend, uitgaande van de postcodes. Veel Belgen, dat zeker, maar ook veel Nederlanders, Britten, Amerikanen en Australiërs. Er komen zelfs handtekeningen uit (o.a.) India, Rusland, Finland, Oekraïne en Turkije. Het is natuurlijk maar zeer de vraag hoezeer zij op de hoogte zijn van de Belgische coronamaatregelen, en hoe zwaar hun kritiek op het Belgische beleid dus kan wegen.
En om het helemaal compleet te maken:
Dat van die "gezondheidsmedewerkers" valt dus met een korrel zout te nemen. Maar dan blijft de vraag: hoe zijn al die verschillende nationaliteiten bij die Belgische open brief beland?

Als ik die lijst met namen bekijkt, dan zijn het er een hele hoop. Tuurlijk zullen er fake's inzitten. Dat heb je altijd. Als je besluit om hierover te berichten als MSM zijnde, dan verwacht je op zijn minst een aantal gesprekken met artsen die op die lijst staan. OF verwacht ik nu te veel?
Ik zie jou geen feitelijke onjuistheden benoemen. Nogmaals: wat klopt er inhoudelijk niet aan dat bericht?

[ Bericht 23% gewijzigd door Isdatzo op 06-10-2020 17:33:24 ]
Huilen dan.
pi_195424347
quote:
2s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat hij stervende is :? . Ik zeg dat alles erop wijst dat hij het behoorlijk te pakken heeft: de behandelingen die hij krijgt, de (tegenstrijdige) berichtgeving vanuit WH- en medische staff. Waarom doe je zo je best om dat te ontkennen?

Verder: is het een heel gekke gedachte dat er redenen zijn om een positiever beeld van zijn gezondheid te schetsen dan dat daadwerkelijk het geval is bij een man waarbij zijn hele presidentschap draait om zijn imago? Realiseer je bij het beantwoorden van die vraag ook even dat we de ontknoping van een verkiezingsstrijd naderen. Wat beeldvorming betreft: zie ook de inhoud van de twee twitter-berichten die je heel handig uit het citaat geknipt hebt.
Als je echt zo ziek zou zijn, dan ga je met je hoofd ook niet voor een camera staan. Maarja, we zullen zien hoe hij er vanaf komt.
pi_195424357
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik zie jou geen feitelijke onjuistheden benoemen. Nogmaals: wat klopt er inhoudelijk niet aan dat bericht?
Ik word hier zo moe van. Dit is mijn mening over het stuk. Zoals ik eerder heb verteld:

Je kan de waarheid relatief makkelijk naar voren halen in dit geval door contact met ze op te nemen. Dat zou toch niet teveel gevraagd moeten zijn voor een MSM outlet?

Dat is wat ze, in mijn ogen, fout hebben gedaan. Als je er neutraal in zou staan en geen vooroordeel zou hebben, dan zou je opbellen.

Nu zetten ze het initiatief weg, zonder gedegen onderzoek te doen.
pi_195424850
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:25 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik word hier zo moe van. Dit is mijn mening over het stuk. Zoals ik eerder heb verteld:

Je kan de waarheid relatief makkelijk naar voren halen in dit geval door contact met ze op te nemen. Dat zou toch niet teveel gevraagd moeten zijn voor een MSM outlet?

Dat is wat ze, in mijn ogen, fout hebben gedaan. Als je er neutraal in zou staan en geen vooroordeel zou hebben, dan zou je opbellen.

Nu zetten ze het initiatief weg, zonder gedegen onderzoek te doen.
Zoiets als de NOS hier doet? (al gaat dit over de Nederlandse brief)
https://nos.nl/artikel/23(...)et-in-proportie.html
pi_195425111
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:48 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Zoiets als de NOS hier doet? (al gaat dit over de Nederlandse brief)
https://nos.nl/artikel/23(...)et-in-proportie.html
Dat is een stuk beter inderdaad. Had ik overigens niet verwacht van de NOS.
pi_195425746
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:24 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als je echt zo ziek zou zijn, dan ga je met je hoofd ook niet voor een camera staan. Maarja, we zullen zien hoe hij er vanaf komt.
Er zijn coronapatienten die het in golven kregen. Dan kun je tussendoor best wel even je zegje doen. Zeker in zo'n beginperiode.

Zou het gemeend mooi vinden als Trump 't ongeschonden gaat halen. Maar bij een ieder ander zou men zeggen dat we de komende weken maar even moeten aankijken. Dat zal voor Trump wel niet veel anders zijn. Voorzichtigheid met het meest optimistische nieuws lijkt me wel een pré.
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:19:10 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195430052
quote:
2s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat hij stervende is :? . Ik zeg dat alles erop wijst dat hij het behoorlijk te pakken heeft: de behandelingen die hij krijgt, de (tegenstrijdige) berichtgeving vanuit WH- en medische staff. Waarom doe je zo je best om dat te ontkennen?

Verder: is het een heel gekke gedachte dat er redenen zijn om een positiever beeld van zijn gezondheid te schetsen dan dat daadwerkelijk het geval is bij een man waarbij zijn hele presidentschap draait om zijn imago? Realiseer je bij het beantwoorden van die vraag ook even dat we de ontknoping van een verkiezingsstrijd naderen. Wat beeldvorming betreft: zie ook de inhoud van de twee twitter-berichten die je heel handig uit het citaat geknipt hebt.
https://www.washingtonpos(...)-covid-live-updates/

Asked about his reluctance to disclose to the public on Saturday that Trump had been on oxygen, Conley said he had been trying not to cause alarm.

“I was trying to reflect the upbeat attitude that the team, the president, over his course of illness, has had,” the physician said. “I didn’t want to give any information that might steer the course of illness in another direction. And in doing so, you know, it came off that we were trying to hide something, which wasn’t necessarily true.
Huilen dan.
  zondag 4 oktober 2020 @ 23:03:33 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
  maandag 5 oktober 2020 @ 09:26:29 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195439287
quote:
Ja, dat staat toch ook allemaal in het linkje in mijn post? Punt is: Trump was er wel degelijk behoorlijk slecht aan toe, dat kan je toch niet ontkennen. Dus nogmaals mijn initiële vraag:

quote:
5s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:56 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe er hier gedacht wordt over het nieuws dat Trump het 'hEt iS maAr eeN gRiEpjE' toch flink te pakken heeft.

Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 09:33:58 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195439405
Overigens is de kans aanzienlijk dat zijn toestand weer verslechtert de komende dagen, en zijn (mogelijke) terugkeer naar het Witte Huis vandaag lijkt eerder een politie besluit dan een medisch besluit.

Maar goed, we gaan het meemaken.

Any patient with Trump’s symptoms and treatment who wanted to be discharged from the hospital three days after their admission would likely need to sign out against doctors’ orders because it would be so ill-advised, said William Schaffner, a professor of infectious diseases at Vanderbilt University Medical School.

“Absolutely not,” he said of the idea of sending Trump back to the White House on Monday. “I will bet dollars to doughnuts it’s the president and his political aides who are talking about discharge, not his doctors.

For a coronavirus patient admitted Friday to be sent home Monday “would be remarkably atypical,” said Robert Wachter, chairman of the University of California at San Francisco’s department of medicine. “For someone sick enough to have required remdesivir and dexamethasone, I can’t think of a situation in which a patient would be okay to leave on day three, even with the White House’s medical capacity.”

Medical consensus has emerged that patients with the virus are especially vulnerable for a window of time that lasts 7 to 10 days after their diagnosis. In Trump’s case, Schaffner said, one reason to keep him hospitalized is the possibility that he might develop an adverse reaction to the medications he is receiving, including the experimental cocktail of monoclonal antibodies provided by Regeneron Pharmaceuticals Inc. under “compassionate use” provisions.

The coronavirus is known to cause some patients who seem relatively healthy to suddenly deteriorate because of either the virus itself or an excessive immune response that also can cause damage to several organs of the body, including the heart, doctors said.


https://www.washingtonpos(...)29b380d10_story.html
Huilen dan.
pi_195439427
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dat staat toch ook allemaal in het linkje in mijn post? Punt is: Trump was er wel degelijk behoorlijk slecht aan toe, dat kan je toch niet ontkennen. Dus nogmaals mijn initiële vraag:
[..]

Trump's medical team briefing reveals things are worse than we knew VS and if he continue to look and feel as well as he does today our hope is we can plan a discharge as early as tomorrow.

Zeg het maar...
  maandag 5 oktober 2020 @ 09:41:25 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195439496
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:35 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Trump's medical team briefing reveals things are worse than we knew VS and if he continue to look and feel as well as he does today our hope is we can plan a discharge as early as tomorrow.

Zeg het maar...
Je hebt wel een handje van het negeren van de essentie hè? Dat is dit:

quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Punt is: Trump was er wel degelijk behoorlijk slecht aan toe, dat kan je toch niet ontkennen. Dus nogmaals mijn initiële vraag: Ik ben benieuwd hoe er hier gedacht wordt over het nieuws dat Trump het 'hEt iS maAr eeN gRiEpjE' toch flink te pakken heeft.

Huilen dan.
pi_195439518
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je hebt wel een handje van het negeren van de essentie hè? Dat is dit:
[..]

Hoe bedoel je negeren? Ik post je een reply met de reactie van zijn doctoren en niet een review daarvan zoals jij dat doet.
  maandag 5 oktober 2020 @ 09:48:55 #16
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195439604
Normaal is illegaal geworden :N

https://www.nu.nl/coronav(...)VvvEvxel1AT342EbWrkM

quote:
De politie heeft van zaterdagnacht tot zondagochtend meerdere illegale feesten beëindigd. Agenten deelden onder meer ruim honderd bekeuringen uit bij twee feesten in de regio rond Haarlem. Ook een illegale rave in Weert werd zondagochtend rond 9.00 uur opgedoekt. In Utrecht beëindigden agenten een bijeenkomst van een grote groep jongeren in het Griftpark.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 5 oktober 2020 @ 09:51:32 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195439624
Danny de Munk: ‘Er ligt hier op de IC geen één coronapatiënt’

Je zou verwachten dat het aantal coronapatiënten in het ziekenhuis flink oploopt. Volgens acteur en zanger Danny de Munk, die in Purmerend woont, is dat geenszins het geval. Tijdens een Instagram Live-sessie met Jack van Gelder zei De Munk dat zijn buurvrouw in het lokale ziekenhuis werkt. “Hier ligt helemaal niemand in het ziekenhuis. Dat weet ik via mijn buren. [Mijn buurvrouw] zegt dat er helemaal geen één patiënt ligt. Terwijl er wordt gezegd dat corona ook hier huishoudt.”

“We weten niks van die cijfers. Dit is geen complottheorie,” benadrukte De Munk. “Als ze daar dag en nacht werkt en ze zegt dat tegen mij, waarom zou ze daarover liegen?” Hij herhaalde nog eens: “Hier op de IC ligt geen één coronapatiënt.”

Van Gelder zei een paar keer ‘ja’, haalde zijn schouders op en ging over tot de orde van de dag.


twitter


Leuk item voor Hart van Nederland :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195439625
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:48 schreef Summers het volgende:
Normaal is illegaal geworden :N

https://www.nu.nl/coronav(...)VvvEvxel1AT342EbWrkM
[..]

Het trieste is dat er waarschijnlijk iemand heeft geklikt. :r
  maandag 5 oktober 2020 @ 09:52:44 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195439643
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:42 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je negeren?
8)7

Nou vooruit, laat ik het nog een keer proberen.

1) Punt is: Trump was er wel degelijk behoorlijk slecht aan toe, dat kan je toch niet ontkennen.

2) Dus nogmaals mijn initiële vraag: Ik ben benieuwd hoe er hier gedacht wordt over het nieuws dat Trump het 'hEt iS maAr eeN gRiEpjE' toch flink te pakken had (of mogelijk heeft).

Ik ben benieuwd naar de reacties van BNW'ers op zowel 1) als 2).
Huilen dan.
pi_195439695
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:52 schreef Isdatzo het volgende:
1) Punt is: Trump was er wel degelijk behoorlijk slecht aan toe, dat kan je toch niet ontkennen.
Ik heb je zojuist een filmpje laten zien van doctoren die over zijn status praten. Daarin wordt gezegt dat het allemaal wel mee valt.
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:52 schreef Isdatzo het volgende:
Dus nogmaals mijn initiële vraag: Ik ben benieuwd hoe er hier gedacht wordt over het nieuws dat Trump het 'hEt iS maAr eeN gRiEpjE' toch flink te pakken had (of mogelijk heeft).
Volgens de doctoren valt het allemaal wel mee en heeft hij milde symptomen, dus griepje?
  maandag 5 oktober 2020 @ 09:58:24 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195439696
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:48 schreef Summers het volgende:
Normaal is illegaal geworden :N

https://www.nu.nl/coronav(...)VvvEvxel1AT342EbWrkM
[..]

Hebben ze goede redenen om de nog meer maatregelen in te voeren zoals een avondklok onder het motto "wie niet horen wil moet voelen" .. eigen schuld folks!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:01:07 #22
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195439727
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hebben ze goede redenen om de nog meer maatregelen in te voeren zoals een avondklok onder het motto "wie niet horen wil moet voelen" .. eigen schuld folks!
Ja en dan gewoon zeggen dat het de schuld is van de mensen die niet als een robot de maatregelen volgden :')
voila schone handen en het volk vecht het onderling wel uit .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195439736
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:48 schreef Summers het volgende:
Normaal is illegaal geworden :N

https://www.nu.nl/coronav(...)VvvEvxel1AT342EbWrkM
[..]

Wacht even, je mocht normaal/voor corona al wel feesten houden in gekraakte bedrijfspanden?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:07:41 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195439819
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:58 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik heb je zojuist een filmpje laten zien van doctoren die over zijn status praten. Daarin wordt gezegt dat het allemaal wel mee valt.
Op dit moment. Dat was de afgelopen dagen wel anders. Zie onder.
quote:
[..]

Volgens de doctoren valt het allemaal wel mee en heeft hij milde symptomen, dus griepje?
De behandelingen die hij heeft gekregen wijzen er toch wel degelijk op dat zijn situatie behoorlijk zorgwekkend was:
- Extra zuurstof toegediend.
- Behandeling met remdesivir, dat krijg je niet bij lichte symptomen.
- Dexamethasone, doorgaans alleen toegediend bij patiënten die aan de beademing liggen of extra zuurstof nodig hebben.
- Een experimentele behandeling die bestaat uit het toedienen van een cocktail met antilichamen.

Dat klinkt toch wel als iets meer dan 'een griepje'.
Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:10:29 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195439863
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wacht even, je mocht normaal/voor corona al wel feesten houden in gekraakte bedrijfspanden?
Het zijn wel de leukste feestjes vaak, die illegale feestjes.

:@
Huilen dan.
pi_195439872
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Op dit moment. Dat was de afgelopen dagen wel anders. Zie onder.
[..]

De behandelingen die hij heeft gekregen wijzen er toch wel degelijk op dat zijn situatie behoorlijk zorgwekkend was:
- Extra zuurstof toegediend.
- Behandeling met remdesivir, dat krijg je niet bij lichte symptomen.
- Dexamethasone, doorgaans alleen toegediend bij patiënten die aan de beademing liggen of extra zuurstof nodig hebben.
- Een experimentele behandeling die bestaat uit het toedienen van een cocktail met antilichamen.

Dat klinkt toch wel als iets meer dan 'een griepje'.
Als die behandelingen een patient in kritieke toestand in een paar dagen weten op te knappen, dan hebben we geen vaccin meer nodig.
pi_195439873
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het zijn wel de leukste feestjes vaak, die illegale feestjes.

:@
Eens.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:37:44 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195440281
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als die behandelingen een patient in kritieke toestand in een paar dagen weten op te knappen, dan hebben we geen vaccin meer nodig.
1) Het is nog niet duidelijk of Trump definitief herstellende is.
2) Er zijn geen garanties dat deze behandeling bij iedereen aanslaat. Behandelen is maatwerk.
3) Er is een heel team van medici enkel en alleen met Trump bezig, wanneer tante Bep in het ziekenhuis terechtkomt is dat natuurlijk niet het geval. Enig idee wat voor impact het heeft op de gezondheidszorg wanneer mensen massaal maatwerk nodig hebben?
Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:50:58 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195440527
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:51 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het trieste is dat er waarschijnlijk iemand heeft geklikt. :r
een rave party..
ooit geweest?
Pokke herrie... hoef je niet te klikken hoor, dat kan je op grote afstand wel horen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:54:31 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195440595
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het zijn wel de leukste feestjes vaak, die illegale feestjes.

:@
:Y veel geluk gehad met mijn feestjes..
mijn grootste feestje 500+ man studenten huis , net op die dag politie aan staken.
muziek kon je dor hele centrum horen en daar kwamen dan ook weer mensen op af... gepland 50 man 500 man stond genoteerd in gastenboek.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195440624
quote:
83s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

1) Het is nog niet duidelijk of Trump definitief herstellende is.
2) Er zijn geen garanties dat deze behandeling bij iedereen aanslaat. Behandelen is maatwerk.
3) Er is een heel team van medici enkel en alleen met Trump bezig, wanneer tante Bep in het ziekenhuis terechtkomt is dat natuurlijk niet het geval. Enig idee wat voor impact het heeft op de gezondheidszorg wanneer mensen massaal maatwerk nodig hebben?
Ik volg liever van wat de artsen vertellen, dan de angstmachine genaamd MSM. Als zij aangeven dat hij stabiel is en milde symptomen vertoond, dan geloof ik dat, totdat er tegenbewijs voor is om dat niet te doen. Net als dat ik dat met MSM doe. Zij zitten er zo vaak naast, dat ik heb besloten om zelf te gaan verdiepen in artikelen die mij aanspreken.

1. De artsen zeggen dat hij stabiel is en milde symptomen heeft. Dus dat is dan wel duidelijk. Zou raar moeten lopen als dat ineens omkeert.

2. Dat is zeker zo, maar als Trump van de ene dag op de andere dag uit kritieke toestand gehaald is met oa een experimentele behandeling, dan zou dat toch hoop moeten geven aan de medemens...

3. En om die reden lijkt het erger dan dat het is. Hij is de President en is ziek, dus gaan ze voor zekerheid.

Angst zaaien = kijkcijfers... Neem het met een korrel zout.
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:57:50 #32
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195440652
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik volg liever van wat de artsen vertellen, dan de angstmachine genaamd MSM. Als zij aangeven dat hij stabiel is en milde symptomen vertoond, dan geloof ik dat, totdat er tegenbewijs voor is om dat niet te doen. Net als dat ik dat met MSM doe. Zij zitten er zo vaak naast, dat ik heb besloten om zelf te gaan verdiepen in artikelen die mij aanspreken.

1. De artsen zeggen dat hij stabiel is en milde symptomen heeft. Dus dat is dan wel duidelijk. Zou raar moeten lopen als dat ineens omkeert.

2. Dat is zeker zo, maar als Trump van de ene dag op de andere dag uit kritieke toestand gehaald is met oa een experimentele behandeling, dan zou dat toch hoop moeten geven aan de medemens...

3. En om die reden lijkt het erger dan dat het is. Hij is de President en is ziek, dus gaan ze voor zekerheid.

Angst zaaien = kijkcijfers... Neem het met een korrel zout.
Je loopt hiermee wel het risico dat je de boodschappen van propaganda team Trump voor waar aanneemt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_195440699
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je loopt hiermee wel het risico dat je de boodschappen van propaganda team Trump voor waar aanneemt.
Heb je niet gezien hoe de media de afgelopen jaren trump heeft weggezet? Ik vertrouw dan liever de artsen, dan de media. Bekijk het filmpje en vergelijk dat met het artikel, dat komt niet overeen.
pi_195440743
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:01 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Heb je niet gezien hoe de media de afgelopen jaren trump heeft weggezet? Ik vertrouw dan liever de artsen, dan de media. Bekijk het filmpje en vergelijk dat met het artikel, dat komt niet overeen.
Deze arts vertrouw je dus:
twitter

twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195440772
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Deze arts vertrouw je dus:
[ twitter ]
Wat is je punt?
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:09:17 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195440856
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:01 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Heb je niet gezien hoe de media de afgelopen jaren trump heeft weggezet? Ik vertrouw dan liever de artsen, dan de media. Bekijk het filmpje en vergelijk dat met het artikel, dat komt niet overeen.
Net zoals die arts die Trump de fitste president ooit (of iets van die strekking) noemde?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:10:10 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195440868
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik volg liever van wat de artsen vertellen, dan de angstmachine genaamd MSM. Als zij aangeven dat hij stabiel is en milde symptomen vertoond, dan geloof ik dat,
Ja, op dit moment. Diezelfde artsen gaven aan dat zijn toestand eerder als zorgwekkend te omschrijven was.
quote:
totdat er tegenbewijs voor is om dat niet te doen. Net als dat ik dat met MSM doe. Zij zitten er zo vaak naast, dat ik heb besloten om zelf te gaan verdiepen in artikelen die mij aanspreken.

1. De artsen zeggen dat hij stabiel is en milde symptomen heeft. Dus dat is dan wel duidelijk.
Nogmaals: nu ja. De afgelopen dagen niet. Wat jij doet is net zoiets als zeggen dat longkanker niks voorstelt wanneer iemand het overleefd heeft, "want nu heeft hij toch nergens meer last van!!!".
quote:
Zou raar moeten lopen als dat ineens omkeert.
Nou, nee. Dat zou niet heel bijzonder zijn.
quote:
2. Dat is zeker zo, maar als Trump van de ene dag op de andere dag uit kritieke toestand gehaald is met oa een experimentele behandeling, dan zou dat toch hoop moeten geven aan de medemens...
Laten we de resultaten van de RCT studies eerst maar eens afwachten voordat we weer zo'n HCQ-verhaal krijgen.
quote:
3. En om die reden lijkt het erger dan dat het is. Hij is de President en is ziek, dus gaan ze voor zekerheid.

Angst zaaien = kijkcijfers... Neem het met een korrel zout.
Conley heeft juist zelf aangegeven dat de situatie van Trump bewust rooskleuriger werd gepresenteerd dan dat daadwerkelijk het was man _O- . Zie post #8.
Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:13:46 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195440946
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Ik wil niet voor anderen spreken, maar ik gok op jouw uiterst selectieve en eenzijdig-kritische benadering van informatie: je bent alleen kritisch op informatie die jou onwelgevallig is, maar past het in jouw straatje dan gaat het erin als pap.
Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:14:46 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195440964
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik volg liever van wat de artsen vertellen, dan de angstmachine genaamd MSM. Als zij aangeven dat hij stabiel is en milde symptomen vertoond, dan geloof ik dat, totdat er tegenbewijs voor is om dat niet te doen. Net als dat ik dat met MSM doe. Zij zitten er zo vaak naast, dat ik heb besloten om zelf te gaan verdiepen in artikelen die mij aanspreken.

1. De artsen zeggen dat hij stabiel is en milde symptomen heeft. Dus dat is dan wel duidelijk. Zou raar moeten lopen als dat ineens omkeert.

2. Dat is zeker zo, maar als Trump van de ene dag op de andere dag uit kritieke toestand gehaald is met oa een experimentele behandeling, dan zou dat toch hoop moeten geven aan de medemens...

3. En om die reden lijkt het erger dan dat het is. Hij is de President en is ziek, dus gaan ze voor zekerheid.

Angst zaaien = kijkcijfers... Neem het met een korrel zout.
Angst werd hier voorheen geplaatst door andere users, die op BNW een horrorziekte verkondigden, zie de eerste delen.
Voor de rest kijk ik amper TV maar heb niet zozeer angst zaaien gezien.
Het overgrote deel van de Artsen pleite voor strengere regels dan de regering momenteel op legt.
De enige andere Die ik voorbij heb zien komen, bestond voor een enorme meerderheid uit specialisten die amper iets van dit soort dingen afweet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195441112
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik wil niet voor anderen spreken, maar ik gok op jouw uiterst selectieve en eenzijdig-kritische benadering van informatie: je bent alleen kritisch op informatie die jou onwelgevallig is, maar past het in jouw straatje dan gaat het erin als pap.
Als we op deze manier met elkaar moeten communiceren, dan nok ik ermee. Ik dacht dat we het hadden over de gezondheid van de president. Niet over zijn acties. Als we het over gezondheid hebben, dan kijk ik liever naar wat de artsen te zeggen hebben, dan wat de MSM erover te zeggen heeft.
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:24:34 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195441149
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:22 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als we op deze manier met elkaar moeten communiceren, dan nok ik ermee. Ik dacht dat we het hadden over de gezondheid van de president. Niet over zijn acties. Als we het over gezondheid hebben, dan kijk ik liever naar wat de artsen te zeggen hebben, dan wat de MSM erover te zeggen heeft.
Zie post #37.
Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:26:17 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195441170
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:22 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als we op deze manier met elkaar moeten communiceren, dan nok ik ermee. Ik dacht dat we het hadden over de gezondheid van de president. Niet over zijn acties. Als we het over gezondheid hebben, dan kijk ik liever naar wat de artsen te zeggen hebben, dan wat de MSM erover te zeggen heeft.
De president, van wie vrijdag bekend werd dat hij besmet is met het coronavirus, is volgens artsen aan de beterende hand en wordt vermoedelijk maandag ontslagen uit het ziekenhuis waar hij sinds vrijdag verblijft. Al is hij allerminst uit de gevarenzone, waarschuwde zijn arts Sean Conley: de mogelijk gevaarlijkere fase van de ziekte gaat vaak na zeven tot tien dagen pas in.

https://www.parool.nl/wer(...)%2Fwww.google.com%2F

hij is dus nog niet uit de gevaren zone..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195441173
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Angst werd hier voorheen geplaatst door andere users, die op BNW een horrorziekte verkondigden, zie de eerste delen.
Voor de rest kijk ik amper TV maar heb niet zozeer angst zaaien gezien.
Het overgrote deel van de Artsen pleite voor strengere regels dan de regering momenteel op legt.
De enige andere Die ik voorbij heb zien komen, bestond voor een enorme meerderheid uit specialisten die amper iets van dit soort dingen afweet.
Toen was ik hier nog niet, maar kan me voorstellen dat als je mensen in china op de straat ziet omvallen, dat je dan idd een ander beeld van de ziekte hebt, dan dat we nu zien.
pi_195441235
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zie post #37.
Ik hou er niet van als mens een dolk in je rug proberen te steken zoals jij dat deed door voor iemand anders te reageren. Dan heb ik wel wat beters te doen.
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:33:25 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195441289
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:30 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik hou er niet van als mens een dolk in je rug proberen te steken zoals jij dat deed door voor iemand anders te reageren. Dan heb ik wel wat beters te doen.
Het is geen dolk in je rug, het is een observatie van mij.
Huilen dan.
pi_195441304
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het is geen dolk in je rug, het is een observatie van mij.
Nee, is achterbaks gedrag. Ik dacht dat we een relaxte conversatie met elkaar hadden, maar kennelijk zat ik ernaast.
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:38:38 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195441385
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:34 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee, is achterbaks gedrag. Ik dacht dat we een relaxte conversatie met elkaar hadden, maar kennelijk zat ik ernaast.
Dat hadden we ook, maar dat betekent niet dat ik niet meen dat jouw kritische benadering erg eenzijdig is. Ik kan je voorbeelden geven als je wil?
Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:40:26 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195441411
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:26 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Toen was ik hier nog niet, maar kan me voorstellen dat als je mensen in china op de straat ziet omvallen, dat je dan idd een ander beeld van de ziekte hebt, dan dat we nu zien.
nja, dingen werden compleet uit verband gerukt. vooral in begin.
In nieuws kwam dat in Italië en China dus mensen op straat werden gevonden..
Wel of niet door corona werd dus van gemaakt dat mensen bij bosjes gewoon zomaar uit niets dood neer vielen op straat.
Men had een foto van een behoorlijk vuur midden op straat in China.
Dat werd dus massa crematies midden op straat in China..

Klopt, ook dit beeld van de ziekte is ook wel min of meer wat ik voor ogen had, al moet ik zeggen er zijn tot dusver in Nederland behoorlijk wat slachtoffers te betreuren, veel meer dan ik verwacht had helaas.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195441475
quote:
[..]

Dat hadden we ook, maar dat betekent niet dat ik niet meen dat jouw kritische benadering erg eenzijdig is. Ik kan je voorbeelden geven als je wil?
Ik heb ook een mening over jou, maar die hou ik voor me. Heeft te maken met respect.
pi_195441673
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:40 schreef theguyver het volgende:
Klopt, ook dit beeld van de ziekte is ook wel min of meer wat ik voor ogen had, al moet ik zeggen er zijn tot dusver in Nederland behoorlijk wat slachtoffers te betreuren, veel meer dan ik verwacht had helaas.
Dat vind ik nog wel meevallen. Als je puur kijkt naar de cijfers. Elk dode is er één te veel, maar komt wel dicht in de buurt van de griep. Als de MSM in 2018 met de zelfde lens naar de griep zou hebben gekeken, dan hadden we deze maatregelen in 2018 al genomen.
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:58:46 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195441702
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:44 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik heb ook een mening over jou, maar die hou ik voor me. Heeft te maken met respect.
Het was geen mening over (of aanval op) jou als persoon, of in elk geval niet zo bedoeld. En wanneer jij denkt dat je vooringenomenheid bij mij denkt te bespeuren dan mag je dat prima aanstippen.
Huilen dan.
pi_195442096
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het was geen mening over (of aanval op) jou als persoon, of in elk geval niet zo bedoeld. En wanneer jij denkt dat je vooringenomenheid bij mij denkt te bespeuren dan mag je dat prima aanstippen.
Het enige wat ik vroeg was wat zijn punt was. Ik zag de correlatie niet. Jij begint mij opeens af te kraken. Dat helpt niet mee als je een discussie met iemand wilt voeren.
  maandag 5 oktober 2020 @ 12:48:05 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195442706
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat vind ik nog wel meevallen. Als je puur kijkt naar de cijfers. Elk dode is er één te veel, maar komt wel dicht in de buurt van de griep. Als de MSM in 2018 met de zelfde lens naar de griep zou hebben gekeken, dan hadden we deze maatregelen in 2018 al genomen.
zou goed kunnen, maar dit is niet de griep he..
Dit komt er bij bovenop, stel voor er was on een zware griep uitbraak er bij bovenop gekomen, en dan?

Plus nogmaals het is niet de griep, de hele reden waarom er vrijwel alleen ouderen en mensen met een bepaalde aandoening overleden zijn komt puur door de maatregelen die getroffen zijn.
Wat als we niks hadden gedaan? (we kunnen het niet eens schatten), de meeste doden waren in begin gevallen toen we totaal niet hierop voorbereid waren, nu we er beter om kunnen gaan zijn het aantal slachtoffers beduidend minder.
Dit is iets wat er bij veel mensen gewoon niet aan het verstand kan worden gebracht..
Het WHAT IF scenario!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 oktober 2020 @ 13:05:15 #54
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195443031
Sex and coronavirus: What are the rules?

Couples who don't live together can now meet up for sex after changes to the coronavirus restrictions in England - but casual sex is still banned.

"Your best sexual partner during the COVID-19 pandemic is yourself or someone within your household and you should follow the Government guidelines about social distancing, hand washing and face coverings.

"However, it's unrealistic to ask everyone to abstain from sex indefinitely, whether in 'established' relationships or not," the trust says.

Masturbation, sex toys or having phone or online sex are recommended as the safest options.

If you are having sex with people outside of your household, it's important to limit the number of partners, it says.

The Terrence Higgins Trust published advice in August suggesting people avoid kissing, wear a face covering and choose positions that aren't face-to-face during sex.

They say their advice hasn't changed much since then
.


Barre tijden voor swingers en love birds die nu hun vlam getroffen hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 oktober 2020 @ 13:19:27 #55
37248 BertV
Handgemaakt
pi_195443280
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
avoid kissing, wear a face covering and choose positions that aren't face-to-face during sex.
_O-

En dan ook nog aan je oma denken die wil je er mee redden.
Levensbron Kind Gelderland | Voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_195444021
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

zou goed kunnen, maar dit is niet de griep he..
Dit komt er bij bovenop, stel voor er was on een zware griep uitbraak er bij bovenop gekomen, en dan?

Plus nogmaals het is niet de griep, de hele reden waarom er vrijwel alleen ouderen en mensen met een bepaalde aandoening overleden zijn komt puur door de maatregelen die getroffen zijn.
Wat als we niks hadden gedaan? (we kunnen het niet eens schatten), de meeste doden waren in begin gevallen toen we totaal niet hierop voorbereid waren, nu we er beter om kunnen gaan zijn het aantal slachtoffers beduidend minder.
Dit is iets wat er bij veel mensen gewoon niet aan het verstand kan worden gebracht..
Het WHAT IF scenario!
https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederland

In de winter van 2019/2020 was de influenza-epidemie kort en mild (week 5 tot en met 7 2020). De oversterfte was in deze periode met 404 veel lager dan de gemiddelde oversterfte in de afgelopen 5 griepepidemieën (6.443). Een korte opleving van de griepepidemie in week 10 en11 2020 overlapte met de eerste 2 weken van de COVID-19 epidemie. De oversterfte in week 10 tot en met 19 van de COVID-19 epidemie was 9.768, waarvan 213 in de eerste 2 weken.

In de winter van (2017/2018) was de sterfte 15 weken lang verhoogd (week 51 2017 t/m 14 2018). De verhoogde sterfte viel samen met de griepepidemie die plaatsvond van week 50 2017 tot en met week 15 2018. De oversterfte tijdens de 18 weken griepepidemie werd geschat op 9.444 (8.885 voor de gehele winter periode van week 40 t/m 20). Hiermee was de oversterfte het hoogst ooit gemeten sinds het begin van de monitoring in 2009. De oversterfte betrof voornamelijk mensen van 75 jaar en ouder, maar er waren ook enkele weken waarin de sterfte verhoogd was in mensen tussen de 55-64 jaar en 65-74 jaar.

De oversterfte was 404. Waar het normaal gesproken gemiddeld 6443 is. In 2018 zelfs 9444. Ik denk dat bij het cijfer van covid doden er ook griep patienten erin meegeteld zijn. Anders kom je niet op zulke bizarre getallen.

Dat het geen griep is, dat is duidelijk. Ik laat alleen maar zien dat op basis van de cijfers het allemaal wel meevalt en de bizarre maatregelen die nu nog steeds van kracht zijn erg overbodig is als je niet hetzelfde doet voor een griep. Of zijn die patienten minder erg?
  maandag 5 oktober 2020 @ 14:33:40 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195444468
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 14:08 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederland

In de winter van 2019/2020 was de influenza-epidemie kort en mild (week 5 tot en met 7 2020). De oversterfte was in deze periode met 404 veel lager dan de gemiddelde oversterfte in de afgelopen 5 griepepidemieën (6.443). Een korte opleving van de griepepidemie in week 10 en11 2020 overlapte met de eerste 2 weken van de COVID-19 epidemie. De oversterfte in week 10 tot en met 19 van de COVID-19 epidemie was 9.768, waarvan 213 in de eerste 2 weken.

In de winter van (2017/2018) was de sterfte 15 weken lang verhoogd (week 51 2017 t/m 14 2018). De verhoogde sterfte viel samen met de griepepidemie die plaatsvond van week 50 2017 tot en met week 15 2018. De oversterfte tijdens de 18 weken griepepidemie werd geschat op 9.444 (8.885 voor de gehele winter periode van week 40 t/m 20). Hiermee was de oversterfte het hoogst ooit gemeten sinds het begin van de monitoring in 2009. De oversterfte betrof voornamelijk mensen van 75 jaar en ouder, maar er waren ook enkele weken waarin de sterfte verhoogd was in mensen tussen de 55-64 jaar en 65-74 jaar.

De oversterfte was 404. Waar het normaal gesproken gemiddeld 6443 is. In 2018 zelfs 9444. Ik denk dat bij het cijfer van covid doden er ook griep patienten erin meegeteld zijn. Anders kom je niet op zulke bizarre getallen.

Dat het geen griep is, dat is duidelijk. Ik laat alleen maar zien dat op basis van de cijfers het allemaal wel meevalt en de bizarre maatregelen die nu nog steeds van kracht zijn erg overbodig is als je niet hetzelfde doet voor een griep. Of zijn die patienten minder erg?
Er zullen er vast wel wat mee geteld zijn.
Alleen de symptomen van griep en Covid-19 verschillen nogal.

En nogmaals wat ik aan geef, is dat je geen vooruitziende blik kan hebben, voor het zelfde geld was de influenza ook nog eens enorm geweest en het kan nog komen!

Btw influenza is de dodelijkste ziekte ooit he..
Men neemt het altijd veel te licht op!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195444873
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 14:33 schreef theguyver het volgende:
Alleen de symptomen van griep en Covid-19 verschillen nogal.
De symptomen komen identiek overeen. Daarom moeten ze dmv een pcr test achterhalen of ze daadwerkelijk het covid virus hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 14:33 schreef theguyver het volgende:
En nogmaals wat ik aan geef, is dat je geen vooruitziende blik kan hebben, voor het zelfde geld was de influenza ook nog eens enorm geweest en het kan nog komen!

De desbetreffende doelgroep die vatbaar is voor zowel de griep als covid hebben meestal een onderliggend probleem. Als ze een griep hadden gehad waren ze waarschijnlijk ook overleden. Tuurlijk zijn er uitzonderlijke gevallen, maar die heb je ook met de griep.

Natuurlijk is dat achteraf gelul, maar we hebben nu nog steeds maatregelen. Ze kunnen beter de doelgroep in bescherming nemen, dan iedereen straffen. Laat ze gewoon zelf kiezen of ze 1.5m hanteren/mondkapje dragen. Lijkt mij logischer dan de hele maatschappij op de kop zetten.
pi_195445013
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik volg liever van wat de artsen vertellen, dan de angstmachine genaamd MSM. Als zij aangeven dat hij stabiel is en milde symptomen vertoond, dan geloof ik dat, totdat er tegenbewijs voor is om dat niet te doen. Net als dat ik dat met MSM doe. Zij zitten er zo vaak naast, dat ik heb besloten om zelf te gaan verdiepen in artikelen die mij aanspreken.

1. De artsen zeggen dat hij stabiel is en milde symptomen heeft. Dus dat is dan wel duidelijk. Zou raar moeten lopen als dat ineens omkeert.

2. Dat is zeker zo, maar als Trump van de ene dag op de andere dag uit kritieke toestand gehaald is met oa een experimentele behandeling, dan zou dat toch hoop moeten geven aan de medemens...

3. En om die reden lijkt het erger dan dat het is. Hij is de President en is ziek, dus gaan ze voor zekerheid.

Angst zaaien = kijkcijfers... Neem het met een korrel zout.
4) Of de hele 'Trump heeft de virus!' verhaal gewoon helemaal verzonnen is.
Misschien de Fake-a-Death Afdeling gaat wat regelen.
The political theatre indeed.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195445066
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 14:57 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

De symptomen komen identiek overeen. Daarom moeten ze dmv een pcr test achterhalen of ze daadwerkelijk het covid virus hebben.
[..]

Ik las ergens dat de influenza en covid tests bijna zelfde zijn - en net zo onbetrouwbaar ook.:)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195445793
Geen hoax dus.. met je debunked _O-

  maandag 5 oktober 2020 @ 15:55:13 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195445995
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 14:57 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

De symptomen komen identiek overeen. Daarom moeten ze dmv een pcr test achterhalen of ze daadwerkelijk het covid virus hebben.
[..]

De desbetreffende doelgroep die vatbaar is voor zowel de griep als covid hebben meestal een onderliggend probleem. Als ze een griep hadden gehad waren ze waarschijnlijk ook overleden. Tuurlijk zijn er uitzonderlijke gevallen, maar die heb je ook met de griep.

Natuurlijk is dat achteraf gelul, maar we hebben nu nog steeds maatregelen. Ze kunnen beter de doelgroep in bescherming nemen, dan iedereen straffen. Laat ze gewoon zelf kiezen of ze 1.5m hanteren/mondkapje dragen. Lijkt mij logischer dan de hele maatschappij op de kop zetten.
En als de IC dan overbelast is, wat doe je dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:59:36 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195446103
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En als de IC dan overbelast is, wat doe je dan?
Huilen dan.
pi_195446147
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En als de IC dan overbelast is, wat doe je dan?
We hebben meer ervaring met het virus dan begin dit jaar. Patienten komen daardoor minder op de ic terecht. Als je de doelgroep een medisch masker aanbied, dan zou dat ook afdoende moeten zijn. Mocht het onverwacht oplopen naar kritieke toestand, dan hebben we altijd nog duitsland nog.
  maandag 5 oktober 2020 @ 16:30:14 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195446953
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:02 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

We hebben meer ervaring met het virus dan begin dit jaar. Patienten komen daardoor minder op de ic terecht. Als je de doelgroep een medisch masker aanbied, dan zou dat ook afdoende moeten zijn. Mocht het onverwacht oplopen naar kritieke toestand, dan hebben we altijd nog duitsland nog.
En waar baseer je deze inschatting op?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 oktober 2020 @ 16:59:20 #66
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195447764
Mondkapjesplicht: de talisman van het Nieuwe Normaal

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi verwoord stukje, zeker de moeite van het lezen waard. Mondvodden kunnen zelfs leiden tot meer in plaats van minder besmettingen, je hebt er helemaal niets aan in de strijd tegen de onzichtbare vijand.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:03:29 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195447839
Ze zijn ook gevaarlijk voor de drager zelf: door het mondkapje kunnen uitgeademde virussen niet ontsnappen en kunnen ze via de neusholtes weer naar binnenkomen.

Daar komt bij dat het dragen van mondkapjes ook andere schadelijke gevolgen kan hebben. Kooldioxide hoopt zich op bij het uitademen en wordt weer ingeademd, waardoor zuurstoftekort ontstaat, dat gepaard gaan met allerlei klachten. Mensen met astma en COPD wordt sowieso afgeraden een mondkapje te dragen. Verslechtering van de longfunctie, vermindering van de immuniteit, aderverkalking met een hogere kans op hartaanvallen en beroertes, hoofdpijn – het zijn allemaal mogelijke effecten van het langdurig dragen van mondkapjes.


Na het lezen van deze onzin vond ik het wel weer mooi geweest.
Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:09:41 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195447963
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Mondkapjesplicht: de talisman van het Nieuwe Normaal

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi verwoord stukje, zeker de moeite van het lezen waard. Mondvodden kunnen zelfs leiden tot meer in plaats van minder besmettingen, je hebt er helemaal niets aan in de strijd tegen de onzichtbare vijand.
Die onzin over CO2 is nog steeds erg hardnekkig zie ik...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:10:57 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195447990
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die onzin over CO2 is nog steeds erg hardnekkig zie ik...
Ziek worden van de virusdeeltjes die je zelf uitademt vond ik anders ook een mooie.
Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:11:27 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195448003
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ziek worden van de virusdeeltjes die je zelf uitademt vond ik anders ook een mooie.
Die is ook zeer creatief ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:18:58 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195448182
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Mondkapjesplicht: de talisman van het Nieuwe Normaal

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi verwoord stukje, zeker de moeite van het lezen waard. Mondvodden kunnen zelfs leiden tot meer in plaats van minder besmettingen, je hebt er helemaal niets aan in de strijd tegen de onzichtbare vijand.
Ze kunnen vergeten dat ik het ooit als normaal ga accepteren , ik wil meer vrijheid en niet minder en zit niet te wachten op machthebbers die je voorschrijven wat je moet dragen :r .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195448423
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En waar baseer je deze inschatting op?
Dat we een betere behandeling hebben is al meerdere keren in het nieuws geweest. Dan is het toch logisch dat ze het minder druk op de ic zullen gaan hebben...
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:37:16 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195448557
Hoeveel minder druk?
Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:38:01 #74
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195448577
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze kunnen vergeten dat ik het ooit als normaal ga accepteren , ik wil meer vrijheid en niet minder en zit niet te wachten op machthebbers die je voorschrijven wat je moet dragen :r .
Schrale troost is dat er nog steeds meer mensen zonder dan met een vod rondlopen, tot men geen keus meer heeft en de onzin verplicht wordt. Slechthorenden die moeten communiceren via liplezen hebben pech in de mondkapjesmaatschappij daar heeft de overheid schijt aan maar wel zo'n tolk die zich als een debiel gedraagt op de achtergrond tijdens een persconferentie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:54:06 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195448898
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Schrale troost is dat er nog steeds meer mensen zonder dan met een vod rondlopen, tot men geen keus meer heeft en de onzin verplicht wordt. Slechthorenden die moeten communiceren via liplezen hebben pech in de mondkapjesmaatschappij daar heeft de overheid schijt aan maar wel zo'n tolk die zich als een debiel gedraagt op de achtergrond tijdens een persconferentie.
Gebaren zien er misschien raar uit maar veel van die slechthorenden die jij zelf net aan haalt begrijpen dan wat men zegt op de persconferentie.
Dat is het hele idee er achter.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:03:02 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195449123
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze kunnen vergeten dat ik het ooit als normaal ga accepteren , ik wil meer vrijheid en niet minder en zit niet te wachten op machthebbers die je voorschrijven wat je moet dragen :r .
Trap jij nou ook al in die CO2 trap?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:07:15 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195449199
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Gebaren zien er misschien raar uit maar veel van die slechthorenden die jij zelf net aan haalt begrijpen dan wat men zegt op de persconferentie.
Dat is het hele idee er achter.
Vertel me iets wat ik niet weet snuggere. Er zijn ook slechthorenden die liplezen die moeten het maar uitzoeken de komende tijd of iedereen moet een doorzichtig mondvod aanschaffen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195449764
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En als de IC dan overbelast is, wat doe je dan?
De jongere patiënten helpen, de rest thuis medicatie geven via de huisarts (bloedverdunners, virusremmers, ontstekingsremmers, eventueel zuurstof als dat mogelijk is). Dan krijg je dus wel een stukje meer doden, maar ik vind dat we dat moeten accepteren
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:41:12 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195449839
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 18:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vertel me iets wat ik niet weet snuggere.
Oké: je gaat niet dood aan het dragen van een mondkapje.
Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:54:39 #80
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195450104
In Duitsland schijnen 3 kinderen in 1 week overleden zijn door het vod.

twitter


En is zelfs gevaarlijk zeker voor kinderen
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 oktober 2020 @ 19:13:55 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195450532
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 18:54 schreef controlaltdelete het volgende:
In Duitsland schijnen 3 kinderen in 1 week overleden zijn door het vod.

[ twitter ]

En is zelfs gevaarlijk zeker voor kinderen
Je reinste onzin.
Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 19:28:40 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195450811
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 18:54 schreef controlaltdelete het volgende:
In Duitsland schijnen 3 kinderen in 1 week overleden zijn door het vod.

[ twitter ]

En is zelfs gevaarlijk zeker voor kinderen
Hoe zou dat dan moeten werken? Dit is complete onzin.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 oktober 2020 @ 19:31:54 #83
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_195450876
quote:
6s.gif Op maandag 5 oktober 2020 18:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oké: je gaat niet dood aan het dragen van een mondkapje.
lekkere maatstaf...
Huig
  Beste debater 2022 maandag 5 oktober 2020 @ 19:36:55 #84
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195450975
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Mondkapjesplicht: de talisman van het Nieuwe Normaal

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi verwoord stukje, zeker de moeite van het lezen waard. Mondvodden kunnen zelfs leiden tot meer in plaats van minder besmettingen, je hebt er helemaal niets aan in de strijd tegen de onzichtbare vijand.
Ze zijn ook gevaarlijk voor de drager zelf: door het mondkapje kunnen uitgeademde virussen niet ontsnappen en kunnen ze via de neusholtes weer naar binnenkomen...

Heb je ooit, ergens, iets van biologie gehad?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 5 oktober 2020 @ 19:38:51 #85
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195451013
Het voddenkabinet is weer compleet, blijf maar met je luier rondlopen het vod der schaamte, hopelijk hebben jullie geen kinderen. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195451033
Ik heb wel altijd als ik te lang een mondkapje draag dat mijn neus heel erg droog aanvoelt, bijna alsof ik een bloedneus ga krijgen. Soms ook keelpijn en licht benauwd.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Beste debater 2022 maandag 5 oktober 2020 @ 19:40:21 #87
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195451040
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 19:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Het voddenkabinet is weer compleet, blijf maar met je luier rondlopen het vod der schaamte, hopelijk hebben jullie geen kinderen. :{w
Dat hoop ik vooral van anti-vaxxers.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 5 oktober 2020 @ 19:42:46 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195451104
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 19:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Het voddenkabinet is weer compleet, blijf maar met je luier rondlopen het vod der schaamte, hopelijk hebben jullie geen kinderen. :{w
Misschien kan je eens goed uitleggen hoe zo'n filter CO2 gevangen kan houden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 oktober 2020 @ 19:47:23 #89
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195451221
Misschien moet je eens luisteren wat er door die doc gezegd wordt ipv weer achter de persoon aan te gaan als een bloedhond. Die muilkorf past goed bij je.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 oktober 2020 @ 19:56:54 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195451497
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 19:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien moet je eens luisteren wat er door die doc gezegd wordt ipv weer achter de persoon aan te gaan als een bloedhond. Die muilkorf past goed bij je.
Hoezo achter de persoon aan gaan? :? Ik vraag om een onderbouwing van het argument. Weetje wel, hoe zou zo'n masker dan CO2 moeten vangen en zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 oktober 2020 @ 20:02:11 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195451650
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 19:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien moet je eens luisteren wat er door die doc gezegd wordt
Ja, dat deed ik en die 4 verspilde minuten krijg ik helaas niet meer terug. Conclusie: het is je reinste quatsch. Die man is geen arts maar een charlatan.
Huilen dan.
pi_195452764
Waarom hebben hardlopers van die mondkapjes? Gaan ze daar niet dood van?

Kunnen wel flink over mondkapjes gaan zeiken trouwens, maar de regels zijn al een week geleden in gegaan en nergens is nog een mondkapje verplicht, dat zouden ze dan wel gelijk doen neem ik aan. Supermarkten e.d. hebben er helemaal geen baat bij.
pi_195458884
quote:
Dokter is een groot woord, een anti-vax homeopaat.
pi_195458893
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 01:28 schreef PSVCL het volgende:
COR / Het grote mondkapjes-topic #1 : Tips & tricks, waar kopen, etc.

_O- Weet niet of ik moet lachen of huilen ...
Want je mag geen tips vragen of delen?
pi_195458918
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 18:54 schreef controlaltdelete het volgende:
In Duitsland schijnen 3 kinderen in 1 week overleden zijn door het vod.

[ twitter ]

En is zelfs gevaarlijk zeker voor kinderen
Compleet onmogelijk.

Mondkapjes kunnen geen CO2 vasthouden, de CO2 / O2 moleculen zijn miljoenen keren kleiner dan de meest fijnmazige stof in mondkapjes.

Zelfs met een zak over je hoofd raak je eerst nog buiten bewustzijn, je valt niet zomaar dood neer.

Er zijn 2 opties:
- er zijn geen kinderen overleden
- ze zijn niet overleden aan het dragen van een mondkapje

Als je morgen iedereen gele dokken gaat dragen, dan gaan er volwassenen en kinderen dood.
Dat betekent niet dat het door de gele sokken komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 06-10-2020 05:11:50 ]
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 07:30:43 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195459826
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 18:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vertel me iets wat ik niet weet snuggere. Er zijn ook slechthorenden die liplezen die moeten het maar uitzoeken de komende tijd of iedereen moet een doorzichtig mondvod aanschaffen.
Moet?
Nee hoor..

En hoeveel slechthorende heb jij gevraagd of ze hiermee een probleem hebben de afgelopen week.
Toen het aangeraden werd?

Voor geval ze iets op tv uitzenden waarbij ze niet kunnen liplezen ivm een mondkapje bestaat in Nederland een extra handige optie .. teletext pagina 888 ( meen ik uit mijn hoofd)
Dan krijg je ondertiteling.

Voor mensen op straat.. een hele handige optie.. en dat is iets meer afstand bewaren en ding afzetten..
Het is namelijk niet verplicht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 07:59:31 #99
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195460003
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 01:28 schreef PSVCL het volgende:
COR / Het grote mondkapjes-topic #1 : Tips & tricks, waar kopen, etc.

_O- Weet niet of ik moet lachen of huilen ...
Ah tips and tricks en patroontjes :'(
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:24:59 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195460189
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 07:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Ah tips and tricks en patroontjes :'(
want hip mag niet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:30:47 #101
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195460242
De winter is ook levensgevaarlijk, met als die sjaals en nekwarmers en ... holy shit dat er uberhaupt iemand de wintersport overleefd is een godswonder! ;)

Die dingen zijn dan zo illegaal als de pest, alleen vrijgevochten hippe wintersporters dragen dat soort dingen nog...

Uurtje motorrijden met een integraalhelm? Kei dood...

[ Bericht 7% gewijzigd door SicSicSics op 06-10-2020 08:42:50 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195460263
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 01:28 schreef PSVCL het volgende:
COR / Het grote mondkapjes-topic #1 : Tips & tricks, waar kopen, etc.

_O- Weet niet of ik moet lachen of huilen ...
"u heeft geen rechten voor dit subforum"

Gaat hem niet worden ik ben weggecensureerd van dit subforum.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:13:27 #103
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195460694
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 07:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Moet?
Nee hoor..

En hoeveel slechthorende heb jij gevraagd of ze hiermee een probleem hebben de afgelopen week.
Toen het aangeraden werd?

Voor geval ze iets op tv uitzenden waarbij ze niet kunnen liplezen ivm een mondkapje bestaat in Nederland een extra handige optie .. teletext pagina 888 ( meen ik uit mijn hoofd)
Dan krijg je ondertiteling.

Voor mensen op straat.. een hele handige optie.. en dat is iets meer afstand bewaren en ding afzetten..
Het is namelijk niet verplicht.
Slechthorenden: 'Mondkapje maakt gesprek nog lastiger dan communiceren onder water met een duikbril op'

Op steeds meer plekken worden mondkapjes gedragen. Ongeveer 70 procent van de Nederlanders is hier voorstander van, bleek eerder uit ons onderzoek. Toch is het voor slechthorenden niet ideaal. Want liplezen met die mondkapjes is natuurlijk niet te doen.

Voor mensen met een auditieve beperking, zoals slechthorenden is dat een groot probleem. Want op anderhalve meter werken de meeste gehoortoestellen niet meer en als je dan ook niet meer kunt zien wat iemand zegt, wordt communiceren wel heel lastig.


Oplossing: iedereen aan de transparante mondkapjes of een sticker op het vod denk niet dat het laatste echt iets oplost eerste ook niet eigenlijk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:26:04 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195460845
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 09:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Slechthorenden: 'Mondkapje maakt gesprek nog lastiger dan communiceren onder water met een duikbril op'

Op steeds meer plekken worden mondkapjes gedragen. Ongeveer 70 procent van de Nederlanders is hier voorstander van, bleek eerder uit ons onderzoek. Toch is het voor slechthorenden niet ideaal. Want liplezen met die mondkapjes is natuurlijk niet te doen.

Voor mensen met een auditieve beperking, zoals slechthorenden is dat een groot probleem. Want op anderhalve meter werken de meeste gehoortoestellen niet meer en als je dan ook niet meer kunt zien wat iemand zegt, wordt communiceren wel heel lastig.


Oplossing: iedereen aan de transparante mondkapjes of een sticker op het vod denk niet dat het laatste echt iets oplost eerste ook niet eigenlijk.
een sticker?
hoe moet ik dat zien?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195462849
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 09:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

een sticker?
hoe moet ik dat zien?
Er zijn stickers te koop voor doven en slechthorenden om op het masker te plakken zodat ze het eenvoudig kenbaar kunnen maken:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)zodat-we-elkaar-bet/
https://www.hoorexpert.nl(...)-meter-maatschappij/
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:30:26 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195463260
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Er zijn stickers te koop voor doven en slechthorenden om op het masker te plakken zodat ze het eenvoudig kenbaar kunnen maken:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)zodat-we-elkaar-bet/
https://www.hoorexpert.nl(...)-meter-maatschappij/
aha , dank u ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:24:42 #107
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195464131
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Er zijn stickers te koop voor doven en slechthorenden om op het masker te plakken zodat ze het eenvoudig kenbaar kunnen maken:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)zodat-we-elkaar-bet/
https://www.hoorexpert.nl(...)-meter-maatschappij/
Ja en dan, dan moet je je mondvod afdoen willen ze je kunnen liplezen. Kan toch echt niet in de mondkapjesmaatschappij waar het virus op de loer ligt. Of is het allemaal zo erg niet?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:28:19 #108
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195464184
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja en dan, dan moet je je mondvod afdoen willen ze je kunnen liplezen. Kan toch echt niet in de mondkapjesmaatschappij waar het virus op de loer ligt. Of is het allemaal zo erg niet?
Dit is gewoon een waanzin experiment om het volk door hoepels te laten springen en als ze het goed spelen springt het volk uit zichzelf door de hoepel .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:29:08 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195464208
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja en dan, dan moet je je mondvod afdoen willen ze je kunnen liplezen. Kan toch echt niet in de mondkapjesmaatschappij waar het virus op de loer ligt. Of is het allemaal zo erg niet?
Newsflash: niemand vindt het leuk.

Ik heb een vriendin die slechthorend is (aangeboren gehoorafwijking) maar met een cochleair implantaat in combinatie met liplezen zichzelf toch goed kan redden. En ja, die heeft meer problemen met communiceren nu.
Huilen dan.
pi_195464456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Dit is gewoon een waanzin experiment om het volk door hoepels te laten springen en als ze het goed spelen springt het volk uit zichzelf door de hoepel .
Het lijkt alsof je er vanuit gaat dat het een complot is.

Het is gewoon een nieuw virus waar we vanaf willen en daar horen maatregelen bij, die ook weer opgeheven worden, al kan dat nog wel 1,5 jaar duren.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:48:57 #111
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195464541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het lijkt alsof je er vanuit gaat dat het een complot is.

Het is gewoon een nieuw virus waar we vanaf willen en daar horen maatregelen bij, die ook weer opgeheven worden, al kan dat nog wel 1,5 jaar duren.
Het lijkt wel alsof je er vanuit gaat dat het allemaal echt is . Zoals je allang weet zijn er twee kampen en als men de tv niet geloofd gaat men het herhalen van wat op tv is gezegt ook niet ineens geloven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:50:49 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195464570
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof je er vanuit gaat dat het allemaal echt is . Zoals je allang weet zijn er twee kampen en als men de tv niet geloofd gaat men het herhalen van wat op tv is gezegt ook niet ineens geloven .
Covid-19 is niet echt?
Huilen dan.
pi_195464684
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja en dan, dan moet je je mondvod afdoen willen ze je kunnen liplezen. Kan toch echt niet in de mondkapjesmaatschappij waar het virus op de loer ligt. Of is het allemaal zo erg niet?
Nou ja, er zijn natuurlijk ook nog allerlei tussenvormen te bedenken zoals iets langzamer praten of beter articuleren.

Trouwens, dat woord mondvod/mondluier klinkt behoorlijk kinderachtig, jij bent zeker ook zo iemand die een hoofdoek een kopvod noemt?
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:20:22 #114
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195464988
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Covid-19 is niet echt?
griepje niet de fear porn laat de maatschappij maar instorten apocalypse van de msm en regeringen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195465144
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:20 schreef Summers het volgende:

[..]

griepje niet de fear porn laat de maatschappij maar instorten apocalypse van de msm en regeringen
Wat staat hier?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:29:53 #116
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195466131
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:57 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn natuurlijk ook nog allerlei tussenvormen te bedenken zoals iets langzamer praten of beter articuleren.

Trouwens, dat woord mondvod/mondluier klinkt behoorlijk kinderachtig, jij bent zeker ook zo iemand die een hoofdoek een kopvod noemt?


:D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:30:50 #117
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195466145
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:D
Als een hoofddoek verplicht was zou ik het waarschijnlijk ook een kopvod noemen of erger
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195466169
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Als een hoofddoek verplicht was zou ik het waarschijnlijk ook een kopvod noemen of erger
Stoer hoor. _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:02:27 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195466769
Het is mij misschien ontgaan, maar sinds wanneer zijn mondkapjes verplicht?
Huilen dan.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:11:37 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195466958
Goed om te zien dat men er zo volwassen mee omgaat...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:27:22 #121
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195467239
Doe jij jouw idee van volwassen zijn doen wij ons manier van volwassen zijn . Meegaan met waanzin en alles goedpraten vind ik weer kinderachtig .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:29:57 #122
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195467281
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:27 schreef Summers het volgende:
Doe jij jouw idee van volwassen zijn doen wij ons manier van volwassen zijn . Meegaan met waanzin en alles goedpraten vind ik weer kinderachtig .
Want dat komt enige kans op een volwassen discussie ook echt ten goede :|W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:33:32 #123
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195467336
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Want dat komt enige kans op een volwassen discussie ook echt ten goede :|W
Doe je best , niet teveel over woordjes vallen want respect hebben voor onderdrukking en verliezen van vrijheden gaan mensen nooit respect voor hebben .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:37:55 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195467402
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Doe je best , niet teveel over woordjes vallen want respect hebben voor onderdrukking en verliezen van vrijheden gaan mensen nooit respect voor hebben .
En waarom vul je deze dingen zo voor mij in? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:41:35 #125
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195467471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En waarom vul je deze dingen zo voor mij in? :?
pardon jij reageerd toch met dat mensen volwassen moeten zijn over de mondluiers of ging dat ergens anders over
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:11:07 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195467886
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:41 schreef Summers het volgende:

[..]

pardon jij reageerd toch met dat mensen volwassen moeten zijn over de mondluiers of ging dat ergens anders over
Ja dat klopt. Hoe kom je van dat naar respect hebben voor onderdrukking etc? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:16:51 #127
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195467986
Wat is dit nou weer voor OP??
Hele Lock Step documentje weg....
Volgende OP moet weer gwn als een van die eerste... dit is natuurlijk geen OP....
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:18:05 #128
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195468008
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Hoe kom je van dat naar respect hebben voor onderdrukking etc? :?
mondkapje staat voor onderdrukking en daarom geen politiek correcte benaming of respect daarvoor .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:19:39 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195468036
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:18 schreef Summers het volgende:

[..]

mondkapje staat voor onderdrukking en daarom geen politiek correcte benaming of respect daarvoor .
Dat is wel heel vergezocht. Een mondkapje is een gereedschap tegen besmetting. Een gereedschap wat veel ouder is dan covid-19.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:23:51 #130
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195468118
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:16 schreef SuperHartje het volgende:
Wat is dit nou weer voor OP??
Hele Lock Step documentje weg....
Volgende OP moet weer gwn als een van die eerste... dit is natuurlijk geen OP....
Was er een OP dan? In de 10(?) delen dat ik hier rondloop heb ik daar niks van gemerkt.
Huilen dan.
pi_195468128
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:18 schreef Summers het volgende:

[..]

mondkapje staat voor onderdrukking en daarom geen politiek correcte benaming of respect daarvoor .
Al die verpleegkundigen, chirurgen, tandartsen, asbest verwijderaars, autospuiters, etc die al een eeuw "onderdrukt" worden ;(

Al zolang we iets weten over gezondheid, gebruiken we mondkapjes om bepaalde stoffen of biologische entiteiten uit ons luchtwegstelsel te houden.

Dat is geen "onderdrukking" maar gezond verstand.

Misschien twijfel je specifiek aan het bestaan of gevaar van corona maar mondkapjes bieden wetenschappelijk bewezen een substantiële bescherming tegen het verspreiden en ontvangen van virussen.

[ Bericht 6% gewijzigd door TheFreshPrince op 06-10-2020 17:30:18 ]
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:26:26 #132
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195468161
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Was er een OP dan? In de 10(?) delen dat ik hier rondloop heb ik daar niks van gemerkt.
Jazeker! Vanaf deeltje 4 heb ik zelf ook wat bijgevoegd. Vooral het Lock Step document is interessant... en er is nog niemand echt inhoudelijk op ingegaan als ik het mij goed herinner. BNW / Corona virus #4 Technocracy
A child is born with no state of mind.
pi_195468191
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:26 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Jazeker! Vanaf deeltje 4 heb ik zelf ook wat bijgevoegd. Vooral het Lock Step document is interessant... en er is nog niemand echt inhoudelijk op ingegaan als ik het mij goed herinner. BNW / Corona virus #4 Technocracy
Heb enkele delen terug geklikt maar die OP is al heel lang zoek blijkbaar, zag alleen wat plaatjes en filmpjes :P
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:28:00 #134
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195468207
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Al die verpleegkundigen, chirurgen, tandartsen, asbest verwijderaars, autospuiters, etc die al een eeuw "onderdrukt" worden ;(

Al zolang we iets weten over gezondheid, gebruiken we mondkapjes om bepaalde stoffen of biologische entiteiten uit ons luchtwegstelsel te houden.

Dat is geen "onderdrukking" maar gezond verstand.
Ik vind dat gedoe met ‘mondluier’ en ‘muilkorf’ ook maar raar... het is bovendien ook nog niet verplicht...
Edit: behalve in het OV, wat ik niet heel raar vind
A child is born with no state of mind.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:29:59 #135
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195468262
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Heb enkele delen terug geklikt maar die OP is al heel lang zoek blijkbaar, zag alleen wat plaatjes en filmpjes :P
Ja ik zag het, is ook niet persoonlijk naar jou toe hoor. Maar er moet gwn weer een redelijke OP komen te staan. Ik stel die van deeltje 4 voor voor de volgende...
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:30:15 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195468272
Sowieso wordt er nogal lichtzinnig met het begrip onderdrukking omgegaan, maar goed.. dat geeft weer aan hoe goed wij het hier eigenlijk hebben.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:32:53 #137
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195468344
Ik wacht gwn af tot iemand op het Lock Step document ingaat en of er wat zinnigs uitkomt... :P
Hoe zit het nou weer met die app?
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:33:04 #138
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195468348
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is wel heel vergezocht. Een mondkapje is een gereedschap tegen besmetting. Een gereedschap wat veel ouder is dan covid-19.
Geloof er niks van , het is gewoon om te experimenteren om te kijken wie door de hoepel springt , ordinair misbruik van macht .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195468371
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:30 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso wordt er nogal lichtzinnig met het begrip onderdrukking omgegaan, maar goed.. dat geeft weer aan hoe goed wij het hier eigenlijk hebben.
Als je het heel strikt neemt zou je iedere wet die iets verbiedt of verplicht kunnen zien als onderdrukking.

Dat kan een "verboden in te rijden" zijn of een "verplichte rijrichting" maar ook "ID plicht" en "verplichte zorgverzekering", waarbij je uiteraard verschillende gradaties hebt en een ieder die "onderdrukking" ook anders ervaart.

Maar we zijn als mens nu eenmaal "groepsdieren" en soms is het belang van een volk, groter dan het belang van een individueel.

Als je ziet wat we allemaal mogen neerplempen op het internet zonder in het gevang te worden gegooid, dan valt het naar mijn maatstaven nogal mee met de onderdrukking.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:34:35 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195468384
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:29 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja ik zag het, is ook niet persoonlijk naar jou toe hoor. Maar er moet gwn weer een redelijke OP komen te staan. Ik stel die van deeltje 4 voor voor de volgende...
Zie OP.
Huilen dan.
pi_195468434
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Geloof er niks van , het is gewoon om te experimenteren om te kijken wie door de hoepel springt , ordinair misbruik van macht .

Mondkapjes zijn inderdaad deels ook om gedrag te sturen, je bent je er bewuster van dat er wat aan de hand is. Als ik iemand in de supermarkt zie lopen met een mondkapje, dan is dat een extra herinnering om netjes afstand te houden, iemand voor te laten, niet te gehaast overal tussen te willen springen om even een artikel uit een schap te hengelen.

Meer moet je er ook niet achter zoeken maar als je zo selectief gaat knippen dan kan je altijd het verhaal framen zoals je wil.

Als je enige gereedschap een hamer wantrouwen is, dan wordt alles een spijker samenzwering.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:36:57 #142
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195468449
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zie OP.
Ah super!! :)
A child is born with no state of mind.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:37:49 #143
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195468467
Opwaarts of neerwaarts naar een Technocracy dan maar... :P
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:41:56 #144
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195468543
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je het heel strikt neemt zou je iedere wet die iets verbiedt of verplicht kunnen zien als onderdrukking.

Dat kan een "verboden in te rijden" zijn of een "verplichte rijrichting" maar ook "ID plicht" en "verplichte zorgverzekering", waarbij je uiteraard verschillende gradaties hebt en een ieder die "onderdrukking" ook anders ervaart.

Maar we zijn als mens nu eenmaal "groepsdieren" en soms is het belang van een volk, groter dan het belang van een individueel.

Als je ziet wat we allemaal mogen neerplempen op het internet zonder in het gevang te worden gegooid, dan valt het naar mijn maatstaven nogal mee met de onderdrukking.
Ja, daarom vind ik het ook aardig belachelijk om heel (quasi)verontwaardigd te doen over vrijheden die afgepakt worden. Absolute vrijheid heb je niet in een samenleving: jouw (persoonlijke) persoonlijke vrijheden houden namelijk op daar waar die de vrijheden of het welzijn van anderen in de weg zitten of schaden, binnen het kader van de redelijkheid. Over die redelijkheid kan je natuurlijk vervolgens discussiëren.

Kijk, het liefst begin ik ook een containeropslagterminal op mijn balkon en houd ik een kudde olifanten in de meterkast, maar ik moet toch ook een beetje aan de (onder)buren denken. MIJN VRIJHEID :( :'( !!!
Huilen dan.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:42:55 #145
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195468563
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Mondkapjes zijn inderdaad deels ook om gedrag te sturen, je bent je er bewuster van dat er wat aan de hand is. Als ik iemand in de supermarkt zie lopen met een mondkapje, dan is dat een extra herinnering om netjes afstand te houden, iemand voor te laten, niet te gehaast overal tussen te willen springen om even een artikel uit een schap te hengelen.

Meer moet je er ook niet achter zoeken maar als je zo selectief gaat knippen dan kan je altijd het verhaal framen zoals je wil.
Ze was in ieder geval duidelijk en zo zal ik het ook benaderen als een dom experiment van machtsgeile gekken met cart blanche .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:43:27 #146
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195468579
Ik dacht dat dit BNW was, maar ik heb me vergist denk ik. Lijkt meer op NWS wat ik hier zie. :{
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:43:42 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195468585
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Geloof er niks van , het is gewoon om te experimenteren om te kijken wie door de hoepel springt , ordinair misbruik van macht .

Je gelooft niet dat mondkapjes beschermen tegen besmetting? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_195468603
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze was in ieder geval duidelijk en zo zal ik het ook benaderen als een dom experiment van machtsgeile gekken met cart blanche .
De enige die ons echt probeert te sturen is de maker van dat filmpje. Die stuurt je door selectief gekleurde fragmenten te gebruiken in een richting die hij graag ziet. Of vind je dat het filmpje gemaakt is met een neutrale ondertoon die je alleen maar aan het denken zet en verder niets?

Ik zeg niet dat de maker je onderdrukt maar je onderwerpt je er wel gewillig aan.
pi_195468632
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:43 schreef Izzy73 het volgende:
Ik dacht dat dit BNW was, maar ik heb me vergist denk ik. Lijkt meer op NWS wat ik hier zie. :{
Met het juiste publiek kan BNW best wel wat niveau brengen, daarom mooi dat jij er ook weer bent :)
pi_195468667
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Covid-19 is niet echt?
Covid-19 is super gevaarlijk. Kijk maar naar Grapperhaus.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:52:32 #151
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195468756
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:45 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het enige wat ons echt probeert te sturen is de maker van dat filmpje. Die stuurt je door selectief fragmenten te gebruiken in een richting die hij graag ziet.

Ik zeg niet dat de maker je onderdrukt maar je onderwerpt je er wel gewillig aan.
De maker van het filmpje is het probleem right
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:53:57 #152
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195468791
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Covid-19 is super gevaarlijk. Kijk maar naar Grapperhaus.
Alleen voor het voetvolk :Y tenslotte kan je niet aan beide kanten van het experiment staan
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195468832
Context is ook alles, daarom werken dit soort fragmenten niet.

Er is het bekende filmpje van Bill Gates waar hij vertelt dat gezinnen veel kinderen krijgen omdat de kindersterfte hoog is en dat hij met beter sanitair, hygiëne, medische zorg, onderwijs, gezonde voeding en vaccins die kindersterfte omlaag wil krijgen waardoor de bevolkingsgroei ook zal afnemen (welvaart en welzijn = kleinere gezinnen).

Vanuit de conspiracy hoek is er maar 1 zinnetje wat gebruikt wordt, en dat is "we gaan met vaccins de bevolking laten krimpen".

Hoe wordt dat uitgelegd? "We gaan de bevolking uitmoorden met vaccins".

Neem je ook maar 1x de moeite om z'n hele verhaal te beluisteren dan kan je onmogelijk die conclusie trekken.
Toch gebeurt het, het fragment verspreidt zich en je komt er nooit meer vanaf; "Bill Gates wil de kinderen cq de bevolking uitmoorden!"

Daarom is het zo gevaarlijk om dit soort rommel op het internet te gooien... 1 vrij geïnterpreteerd zinnetje uit een verhaal van 20 minuten, zonder context.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 06-10-2020 18:00:55 ]
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:56:57 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195468851
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Context is ook alles, daarom werken dit soort fragmenten niet.

Er is het bekende filmpje van Bill Gates waar hij vertelt dat gezinnen veel kinderen krijgen omdat de kindersterfte hoog is en dat hij met beter sanitair, hygiëne, medische zorg en vaccins die kindersterfte omlaag wil krijgen waardoor de bevolkingsgroei ook zal afnemen (welvaart en welzijn = kleinere gezinnen).

Vanuit de conspiracy hoek is er maar 1 zinnetje wat gebruikt wordt, en dat is "we gaan met vaccins de bevolking laten krimpen".

Hoe wordt dat uitgelegd? "We gaan de bevolking uitmoorden met vaccins".

Neem je ook maar 1x de moeite om z'n hele verhaal te beluisteren dan kan je onmogelijk die conclusie trekken.
Toch gebeurt het, het fragment verspreidt zich en je komt er nooit meer vanaf; "Bill Gates wil de kinderen cq de bevolking uitmoorden!"

Daarom is het zo gevaarlijk om dit soort rommel op het internet te gooien.
Het hele bnw forum lijkt soms te runnen op het ontbreken van kennis en het missen van context ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_195468857
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:52 schreef Summers het volgende:

[..]

De maker van het filmpje is het probleem right
De maker van het filmpje heeft overduidelijk een agenda. Als je het intro ziet, dan is het agenda glashelder, er is niet eens twijfel over mogelijk; het zit in de titel, het zit in z'n logo, het zit in z'n uitleg.

Denk je dan dat er ook maar 1 fragment getoond zal worden dat tegen dat agenda ingaat?
Nee... het is selectief knip en plakwerk, een muziekje eronder, een eigen interpretatie en geen ruimte voor een andere uitleg.

Dan kan je wel willen blijven stellen dat de overheid je onderdrukt maar je onderwerpt je wel vrijwillig aan dit soort onzin. Sterker nog, je gelooft klakkeloos dat als de overheid dit agenda zou hebben, dat ze het open en bloot met je zouden melden in een persconferentie.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 06-10-2020 18:02:52 ]
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:10:26 #156
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195469073
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het hele bnw forum lijkt soms te runnen op het ontbreken van kennis en het missen van context ja.
Niet waar, niet alles en iedereen over 1 kam scheren aub.
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:14:16 #157
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195469171
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Context is ook alles, daarom werken dit soort fragmenten niet.

Er is het bekende filmpje van Bill Gates waar hij vertelt dat gezinnen veel kinderen krijgen omdat de kindersterfte hoog is en dat hij met beter sanitair, hygiëne, medische zorg, onderwijs, gezonde voeding en vaccins die kindersterfte omlaag wil krijgen waardoor de bevolkingsgroei ook zal afnemen (welvaart en welzijn = kleinere gezinnen).

Vanuit de conspiracy hoek is er maar 1 zinnetje wat gebruikt wordt, en dat is "we gaan met vaccins de bevolking laten krimpen".

Hoe wordt dat uitgelegd? "We gaan de bevolking uitmoorden met vaccins".

Neem je ook maar 1x de moeite om z'n hele verhaal te beluisteren dan kan je onmogelijk die conclusie trekken.
Toch gebeurt het, het fragment verspreidt zich en je komt er nooit meer vanaf; "Bill Gates wil de kinderen cq de bevolking uitmoorden!"

Daarom is het zo gevaarlijk om dit soort rommel op het internet te gooien... 1 vrij geïnterpreteerd zinnetje uit een verhaal van 20 minuten, zonder context.
Ik ben blij dat alles zelf beoordelen het nieuwe normaal is en dat we niet meer uit hoeven te gaan van een foute interpretatie van een ander of van een groep mensen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195469464
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben blij dat alles zelf beoordelen het nieuwe normaal is en dat we niet meer uit hoeven te gaan van een foute interpretatie van een ander of van een groep mensen .
Dit is heel algemeen, ik zou er niet uit kunnen halen of je nu mij of jezelf bedoelt.

Maar het is inderdaad goed om niet zomaar alles voor zoete koek te slikken, ongeachte de boodschap en/of de boodschapper.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:30:19 #159
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195469477

Ze zien er niet uit joh, zelfs Geert is aan het vod. Lekker debatteren zo terwijl ze maar half verstaanbaar zijn. Jiskefet maar dan for real.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:43:34 #160
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195469670
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:

Ze zien er niet uit joh, zelfs Geert is aan het vod. Lekker debatteren zo terwijl ze maar half verstaanbaar zijn. Jiskefet maar dan for real.
Als die grappenwaus een muts opzet kan hij zo een overval plegen. ^^
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:05:30 #161
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195471640
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Als die grappenwaus een muts opzet kan hij zo een overval plegen. ^^
Dat ze ermee wegkomen bij (sommige) mensen, het is een schertsvertoning. Daar moeten we dan op gaan stemmen straks.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195471805
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:

Ze zien er niet uit joh, zelfs Geert is aan het vod. Lekker debatteren zo terwijl ze maar half verstaanbaar zijn. Jiskefet maar dan for real.
Dat ligt echt aan jou als je ze niet goed kunt verstaan.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:15:54 #163
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195471936
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 20:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat ligt echt aan jou als je ze niet goed kunt verstaan.
@ 3:20 muts :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195471955
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat ze ermee wegkomen bij (sommige) mensen, het is een schertsvertoning. Daar moeten we dan op gaan stemmen straks.
Je hoeft nergens op te stemmen. Ook dat is geen verplichting in Nederland.

En op Grapperhaus kón je sowieso niet stemmen in 2017.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:30:41 #165
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195472341
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:

Ze zien er niet uit joh, zelfs Geert is aan het vod. Lekker debatteren zo terwijl ze maar half verstaanbaar zijn. Jiskefet maar dan for real.
en niet grappig en het ziet er echt niet uit
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 7 oktober 2020 @ 04:43:28 #166
492225 Peekatyou
Pocketmonster.
pi_195478963
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:48 schreef Summers het volgende:
Normaal is illegaal geworden :N

https://www.nu.nl/coronav(...)VvvEvxel1AT342EbWrkM
[..]

Grapperhaus heeft nav zijn bruiloftsfeest maar 1 bekeuring ontvangen namelijk voor hemzelf. En dit pas na veel politieke heibel. Zijn gasten en vrouw bleven buiten schot.
pi_195479665
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Als die grappenwaus een muts opzet kan hij zo een overval plegen. ^^
Grappenwaus :')
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_195486185
Snap de ophef over mondkapjes niet zo, het is niet verplicht en waarschijnlijk zal dat het niet worden ook, dan hadden ze dat gelijk wel ingevoerd. Ik zie nergens iemand met een mondkapje in Nederland dus waarom iedereen nou zo "FREEEDOM" loopt te schreeuwen als één of andere William Wallace is mij niet duidelijk.
pi_195487700
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 14:46 schreef illusions het volgende:
Snap de ophef over mondkapjes niet zo, het is niet verplicht en waarschijnlijk zal dat het niet worden ook, dan hadden ze dat gelijk wel ingevoerd. Ik zie nergens iemand met een mondkapje in Nederland dus waarom iedereen nou zo "FREEEDOM" loopt te schreeuwen als één of andere William Wallace is mij niet duidelijk.
Het gaat (mij althans) meer om het continue gedraai.

Eerst: mondkapjes helpen niet. Wat publiek gemor: ja dan geven we maar een advies ze te dragen.

Dat ging zo met het dichtdoen van de scholen, het versoepelen van maatregelen voor de horeca en contactberoepen, etc.

Daarnaast zijn er inmiddels zoveel regels die alleen op papier bestaan maar in de praktijk nagenoeg niet meer of heel los worden nageleefd dat er bijna 2 werelden lijken te ontstaan. De realiteit versus de wereld volgens ons kabinet.

En meer specifiek over die kapjes: als je ziet hoe het gros er mee omgaat kun je me niet wijsmaken dat dat zin heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 16:13:37 ]
pi_195487794
https://off-guardian.org/(...)e-coronavirus-panic/

Prof Carl Heneghan:
'In the course of our evidence gathering activities, we have gone through a few thousand papers reporting studies on all aspects of Covid-19 spread. We found that not very many defined a case of Covid, which is a sign of sloppiness when that is what you are looking for. Those that did, reported different definitions and ways of ascertaining what they meant by a ‘case’.
Now this may seem a pedantic academic remark, but in reality, it underlines the chaos which has crept into Covid-19 science and decision-making.

What does a Covid 19 case mean and how do different nations define a case? We looked at the definition of a case given by the World Health Organisation, the US and EU Centres for Disease Control, China, Italy, Spain, France.

The UK government definition is based on clinical symptoms, and testing is recommended for cases who are well enough to remain in the community. No guidance is given as to how to interpret such a test or any decisions.'
We deduce that a reported ‘case’ is most probably simply the result of a positive PCR test. The new guidance is meaningless unless it provides a clear threshold for the limits of detection. For many whose test turns up positive, there may be nothing recorded about any clinical symptoms.'

Dr Martin Feeley:
'The media reaction to these cases, ie, with the gravity appropriate to reporting deaths from a major catastrophe, borders on hysteria. Opening a newscast with the number of people testing positive for a condition less dangerous than the flu, which many don’t even know they have, is scaremongering.'
– “‘Draconian’ restrictions around Covid-19 condemned by HSE doctor”, Irish Times 12th September 2020
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195490443



Tja
pi_195490889
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 18:36 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

Tja
Ah ja, we worden al omgekocht met manieren om onze vrijheid terug te krijgen, die ze ons net ontnomen hebben. Nazipraktijken zijn het.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_195490917
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 18:58 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ah ja, we worden al omgekocht met manieren om onze vrijheid terug te krijgen, die ze ons net ontnomen hebben. Nazipraktijken zijn het.
Maar het was toch een complot
pi_195491144
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 18:36 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

Tja
Dat is inderdaad een hele enge realiteit, maar het is niet meer dan de hersenkronkel van één of andere onbekende "onderzoeker" van onderzoeksbureau Motivaction - het is absoluut niet wat de overheid zegt.

Daarnaast vergeet je natuurlijk, heel toevallig, de rest van het artikel te melden. :')

Tot verbazing van mensen op sociale media heeft minister Hugo de Jonge laten weten aan de Tweede Kamer dat een waarschuwing van de CoronaMelder-app dat de gebruiker in contact is geweest met een besmet persoon, géén reden meer voor het uitvoeren van een coronatest.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 18:58 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ah ja, we worden al omgekocht met manieren om onze vrijheid terug te krijgen, die ze ons net ontnomen hebben. Nazipraktijken zijn het.
Wie dan precies?
pi_195491493
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 19:11 schreef illusions het volgende:

Wie dan precies?
De overheid. Ik zeg niet dat het een complot is of dat er bepaalde mensen samenzweren om dit te laten gebeuren.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_195491568
Die Willem Engel sekte begint ook al relaties te slopen, hoop echt dat ze iets vinden waarmee ze hem kunnen opsluiten voor een paar maanden..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_195491578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 19:28 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

De overheid. Ik zeg niet dat het een complot is of dat er bepaalde mensen samenzweren om dit te laten gebeuren.
Maar de overheid heeft helemaal geen dergelijke regel bedacht, zie hierboven. Het is gewoon sensatienieuws uit De Telegraaf van één of andere nobody met een kronkel. Grappig dat de "MSM" door bepaalde personen wél wordt gebruikt als bronmateriaal wanneer het in hun straatje past, en dan nog selectief ook.
pi_195492688
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 19:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar de overheid heeft helemaal geen dergelijke regel bedacht, zie hierboven. Het is gewoon sensatienieuws uit De Telegraaf van één of andere nobody met een kronkel. Grappig dat de "MSM" door bepaalde personen wél wordt gebruikt als bronmateriaal wanneer het in hun straatje past, en dan nog selectief ook.
Nee maar in het algemeen geldt wel dat de overheid mij mijn vrijheid en menselijkheid afneemt door mij te verbieden bijvoorbeeld mijn vrienden te knuffelen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_195492947
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:11 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nee maar in het algemeen geldt wel dat de overheid mij mijn vrijheid en menselijkheid afneemt door mij te verbieden bijvoorbeeld mijn vrienden te knuffelen.
Ja en dat tegen mensenlijke natuur....allemaal domme regels ingebracht op basis van romellige,onduidelijke cijfers en stats die gebaseerd op onbetrouwbare tests zijn.
Its a fckin disgrace.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 7 oktober 2020 @ 20:27:12 #180
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195493073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja en dat tegen mensenlijke natuur....allemaal domme regels ingebracht op basis van romellige,onduidelijke cijfers en stats die gebaseerd op onbetrouwbare tests zijn.
Its a fckin disgrace.
Kan je uitleggen waarom die statistieken niet kloppen?
Huilen dan.
pi_195493295
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kan je uitleggen waarom die statistieken niet kloppen?
"Doe je eigen onderzoek maar. :("
pi_195493915
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kan je uitleggen waarom die statistieken niet kloppen?
Er zijn mensen die tegen een boom aan reden en als coronadode zijn aangemerkt.
In mijn directe omgeving hoorde ik van een persoon dat hij simpelweg protocollen volgt en er bepaalde mensen dus maar als coronadode worden genoteerd.
Dan hebben we het nog niet over de president van Burundi gehad maar dat verhaal bespaar ik je liever

Denk dat het inderdaad beter is om je eigen onderzoek te doen mocht je het een en en ander interessant vinden.
Ik kan geen koeien Chinees laten praten.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 21:20:05 #183
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195494424
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:58 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Er zijn mensen die tegen een boom aan reden en als coronadode zijn aangemerkt.
Onzin. Waar haal je dat vandaan?


Definitie overlijden aan COVID-19
Om COVID-19-sterfte goed in kaart te brengen wordt voor statistische doeleinden een overlijden als gevolg van COVID-19 gedefinieerd als een overlijden aan een klinisch compatibele ziekte, in het geval van bevestigde of vermoedelijke/waarschijnlijke COVID-19, tenzij er een duidelijke andere doodsoorzaak is die niet gerelateerd kan zijn aan COVID-19 (bv. lichamelijk letsel door een ongeluk). Er mag geen periode van volledig herstel van COVID-19 zijn tussen ziekte en overlijden.

quote:
In mijn directe omgeving hoorde ik van een persoon dat hij simpelweg protocollen volgt en er bepaalde mensen dus maar als coronadode worden genoteerd.
In welke hoedanigheid bepaalt die persoon of iemand wel of geen coronadode is? De realiteit is dat het aantal coronadoden eerder ondergerapporteerd is dan overgerapporteerd (dat geldt met name voor de eerste periode).

Met de doodsoorzaak wordt de onderliggende doodsoorzaak bedoeld. De onderliggende doodsoorzaak is (a) de ziekte of aandoening waarmee de reeks van gebeurtenissen die uiteindelijk het overlijden van de persoon veroorzaakte een aanvang nam of (b) de omstandigheden van het ongeval of geweld dat het letsel waardoor de persoon overleed veroorzaakte. De doodsoorzaak wordt gecodeerd volgens internationaal afgesproken ICD-10 codes van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO).

Voor COVID-19 (Corona Virus ziekte 2019) zijn nieuwe codes uitgegeven.

Classificatie en codering COVID-19 volgens richtlijnen WHO
Nieuwe ICD-10-codes voor COVID-19:
o U07.1 COVID-19, virus geïdentificeerd
o U07.2 COVID-19, virus niet geïdentificeerd
o Klinisch-epidemiologisch gediagnosticeerde COVID-19
? Waarschijnlijk COVID-19
? Vermoedelijke COVID-19

Hoewel beide categorieën, U07.1 (COVID-19, virus geïdentificeerd) en U07.2 (COVID-19, virus niet geïdentificeerd), geschikt zijn voor doodsoorzaakcodering, wordt erkend dat in veel landen de laboratoriumbevestiging van COVID-19 níét wordt vermeld op het doodsoorzaakformulier. Bij gebrek aan dit detail wordt aanbevolen, alleen voor gebruik in de doodsoorzaakregistratie, om COVID-19 voorlopig te coderen als U07.1, tenzij dit wordt vermeld als "waarschijnlijk" of "vermoedelijk". In dat geval wordt de doodsoorzaak gecodeerd als U07.2.

quote:
Dan hebben we het nog niet over de president van Burundi gehad maar dat verhaal bespaar ik je liever

Denk dat het inderdaad beter is om je eigen onderzoek te doen mocht je het een en en ander interessant vinden.
Ik kan geen koeien Chinees laten praten.
Met de president van Burundi heb ik weinig te maken, maar ik heb wel "mijn eigen onderzoek" gedaan.

[ Bericht 16% gewijzigd door Isdatzo op 07-10-2020 21:28:06 ]
Huilen dan.
pi_195494513
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 19:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een hele enge realiteit, maar het is niet meer dan de hersenkronkel van één of andere onbekende "onderzoeker" van onderzoeksbureau Motivaction - het is absoluut niet wat de overheid zegt.

Kijk eens aan ,als zelfs jij begint te draaien begin ik weer wat hoop te krijgen in de mensheid :7
pi_195495122
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 21:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Onzin. Waar haal je dat vandaan?


Definitie overlijden aan COVID-19
Om COVID-19-sterfte goed in kaart te brengen wordt voor statistische doeleinden een overlijden als gevolg van COVID-19 gedefinieerd als een overlijden aan een klinisch compatibele ziekte, in het geval van bevestigde of vermoedelijke/waarschijnlijke COVID-19, tenzij er een duidelijke andere doodsoorzaak is die niet gerelateerd kan zijn aan COVID-19 (bv. lichamelijk letsel door een ongeluk). Er mag geen periode van volledig herstel van COVID-19 zijn tussen ziekte en overlijden.

[..]

In welke hoedanigheid bepaalt die persoon of iemand wel of geen coronadode is? De realiteit is dat het aantal coronadoden eerder ondergerapporteerd is dan overgerapporteerd (dat geldt met name voor de eerste periode).

Met de doodsoorzaak wordt de onderliggende doodsoorzaak bedoeld. De onderliggende doodsoorzaak is (a) de ziekte of aandoening waarmee de reeks van gebeurtenissen die uiteindelijk het overlijden van de persoon veroorzaakte een aanvang nam of (b) de omstandigheden van het ongeval of geweld dat het letsel waardoor de persoon overleed veroorzaakte. De doodsoorzaak wordt gecodeerd volgens internationaal afgesproken ICD-10 codes van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO).

Voor COVID-19 (Corona Virus ziekte 2019) zijn nieuwe codes uitgegeven.

Classificatie en codering COVID-19 volgens richtlijnen WHO
Nieuwe ICD-10-codes voor COVID-19:
o U07.1 COVID-19, virus geïdentificeerd
o U07.2 COVID-19, virus niet geïdentificeerd
o Klinisch-epidemiologisch gediagnosticeerde COVID-19
? Waarschijnlijk COVID-19
? Vermoedelijke COVID-19

Hoewel beide categorieën, U07.1 (COVID-19, virus geïdentificeerd) en U07.2 (COVID-19, virus niet geïdentificeerd), geschikt zijn voor doodsoorzaakcodering, wordt erkend dat in veel landen de laboratoriumbevestiging van COVID-19 níét wordt vermeld op het doodsoorzaakformulier. Bij gebrek aan dit detail wordt aanbevolen, alleen voor gebruik in de doodsoorzaakregistratie, om COVID-19 voorlopig te coderen als U07.1, tenzij dit wordt vermeld als "waarschijnlijk" of "vermoedelijk". In dat geval wordt de doodsoorzaak gecodeerd als U07.2.

[..]

Met de president van Burundi heb ik weinig te maken, maar ik heb wel "mijn eigen onderzoek" gedaan.

https://time.com/5857088/covid-19-death-toll/

Even een voorbeeld.
edit, even uitgelicht in't lange artikel:

For example, a person diagnosed with COVID-19 who dies in a car accident could be included in the data. But someone with COVID-19 who dies at home might be missed if they were never tested. Nonetheless, the numbers are close enough to serve as an early warning system.


Stuk tekst sluit dan wel weer mooi aan bij hetgeen jij postte; dat er ook gevallen dus niet getest worden maar achteraf wel gekwalificeerd zouden hebben kunnen worden.


Waarschijnlijk heb jij bepaalde delen van opkomende censuur anders meegemaakt dan ik dat heb.
Dus volgens mij is er veel minder terug te vinden dan wat er eerder op internet stond.
Desalniettemin is niet alles wat op internet staat waar. Dit gezegd hebbende wil ik ook dat je weet dat mijn berichten hier puur gebaseerd zijn op mijn eigen waarnemingen, geloofsovertuiging, hersenkronkels, indoctrinaties, valse informatieverzameling, zelfkritiek, objectief waarnemen voor zover mijn verstand daar toe reikt.

Alles wat ik dus hier vertel; aan jou, aan een ander of misschien zelfs wel aan mezelf is misschien wel deels verifieerbaar maar ik wil je adviseren om, ook al zijn er bepaalde geloofwaardige of ongeloofwaardige bronnen die mijn verhaal deels verifiëren, vooral datgeen wat ik vertel in twijfel te blijven trekken en vooral niet je eigen waarheid te baseren op enkel geschreven tekst door een externe partij.

Ik lees nu even verder, je vroeg nog iets, ik zit mobiel dus ik scroll even naar boven....

De precieze hoedanigheid waarin die persoon bepaalt wanneer hij iemand wel of niet als coronadode kwalificeert weet ik natuurlijk niet. Wat ik 'van horens zeg heb' is dat deze persoon zelf beweerd dat het eigenlijk onzin is om de dood officieel met of zelfs als "corona"te bestempelen omdat deze persoon sowieso gewoon dood ging.

Maar of het terecht of onterecht is dat zoiets gebeurt, wat het nut is van zo'n kwalificatie en of de persoon die ik sprak voor jou, mij of de maatschappij als leidende spreekbuis kan fungeren is natuurlijk een discussie waar je ook weer allerlei kanten mee in kunt.

Verder wil ik je vooral een hele fijne avond wensen!

[ Bericht 2% gewijzigd door HetDonkertAan op 07-10-2020 22:04:51 ]
  woensdag 7 oktober 2020 @ 22:00:40 #186
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195495334


Komt uit in een folder voor de uitnodiging van de griepprik. Werken aan de weerstand als advies, jammer dat het erna niet verder gaat
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195495415
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Komt uit in een folder voor de uitnodiging van de griepprik. Werken aan de weerstand als advies, jammer dat het erna niet verder gaat
Helaasch...Corona is niet seizoens gerelateerd.
pi_195495549
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:02 schreef quirina het volgende:

[..]

Helaasch...Corona is niet seizoens gerelateerd.
Corona in het algemeen wordt volgens mij wel als een seizoensgerelateerde virusgroep gezien, dit specifieke geval van een coronavirus is volgens de WHO niet seizoensgerelateerd.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 22:14:06 #189
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195495750
Corona is schromelijk overdreven zo te zien zitten we er nog even mee opgescheept.



Zou het?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195496007
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 21:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Kijk eens aan ,als zelfs jij begint te draaien begin ik weer wat hoop te krijgen in de mensheid :7
Jij bent degene die selectief en creatief nieuws plakt van de grote boze mainstream media en doet alsof dat hier wetten worden. :')
pi_195496105
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij bent degene die selectief en creatief nieuws plakt van de grote boze mainstream media en doet alsof dat hier wetten worden. :')
Nee ik deel gewoon een krantenartikel wat ik tegenkwam... meer niet
pi_195496118
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nee ik deel gewoon een krantenartikel wat ik tegenkwam... meer niet
Tuurlijk. :z
pi_195496125
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Corona is schromelijk overdreven zo te zien zitten we er nog even mee opgescheept.

[ afbeelding ]

Zou het?
Denk het wel ja, zie 2025 vaker voorbijkomen
  woensdag 7 oktober 2020 @ 22:33:44 #194
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195496378
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Denk het wel ja, zie 2025 vaker voorbijkomen
1 groot circus :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195496586
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:33 schreef Summers het volgende:

[..]

1 groot circus :Y
Yup.. moet zeggen dat steeds meer mensen het doorkrijgen ,goed om te zien


Aan ons de taak om info te blijven delen
pi_195496651
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Corona is schromelijk overdreven zo te zien zitten we er nog even mee opgescheept.

[ afbeelding ]

Zou het?
Daar heb je weer een selectief geknipt stukje zonder bronvermelding (of iig een halve link).

Is gewoon een openbaar document van de Wereldbank, zoals ze altijd doen bij het verstrekken van kredieten.
En het is logisch dat zoiets een einddatum heeft, wat verder niets zegt over de duur van corona.

http://documents1.worldbank.org/curated/en/993371585947965984/pdf/World-COVID-19-Strategic-Preparedness-and-Response-Project.pdf

Doe wat onderzoek ipv alles klakkeloos retweeten / posten.

Hier overigens het nieuwsbericht dat erbij hoort:

https://www.nu.nl/economie/6034958/wereldbank-trekt-miljarden-uit-voor-coronabestrijding-ontwikkelingslanden.html

quote:
De Wereldbank heeft woensdag een pakket aan maatregelen gepresenteerd ter waarde van maximaal 12 miljard dollar (10,75 miljard euro) om ontwikkelingslanden te helpen met de bestrijding van het coronavirus. Het noodpakket bestaat onder meer uit leningen met lage rentes, subsidies en technische ondersteuning.

Met de maatregelen wil de Wereldbank, een instantie die leningen verstrekt aan ontwikkelings- en middeninkomenslanden om armoede te bestrijden, ervoor zorgen dat zowel de economische gevolgen als verdere ziekteverspreiding geminimaliseerd worden.

"We werken aan een snel en flexibel antwoord op wat ontwikkelingslanden nodig hebben om met de verspreiding van het virus om te gaan", zegt Wereldbank-president David Malpass. "Dit antwoord bevat financiële noodhulp, maar ook beleidsadvies en technische ondersteuning."

De instantie van de Verenigde Naties maakte dinsdag tevens bekend dat de jaarlijkse voorjaarsvergadering, die samen met het Internationaal Monetair Fonds (IMF) wordt gehouden, digitaal zal plaatsvinden. Normaliter komen er jaarlijks duizenden mensen bijeen in de Amerikaanse stad Washington D.C. voor de vergadering. Deze mensen zullen nu dus vanuit huis moeten inloggen.


[ Bericht 5% gewijzigd door TheFreshPrince op 07-10-2020 22:51:23 ]
  woensdag 7 oktober 2020 @ 22:42:48 #197
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195496671
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Yup.. moet zeggen dat steeds meer mensen het doorkrijgen ,goed om te zien

Aan ons de taak om info te blijven delen
Gelukkig wel dus dat plan mogen ze in de prullenbak gooien 8-)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 7 oktober 2020 @ 22:46:19 #198
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195496754
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Yup.. moet zeggen dat steeds meer mensen het doorkrijgen ,goed om te zien

Aan ons de taak om info te blijven delen
Inderdaad maar er blijven nog altijd wat die hard /must believers die zelfs vrijwillig een mondluier omdoen als ze naar de supermarkt gaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 22:51:02 #199
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195496866
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad maar er blijven nog altijd wat die hard /must believers die zelfs vrijwillig een mondluier omdoen als ze naar de supermarkt gaan.
Wat een schandvlek in de geschiedenis |:(
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195497100
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een schandvlek in de geschiedenis |:(
De kruistochten zijn er inderdaad niks bij.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 23:02:48 #201
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195497150
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een schandvlek in de geschiedenis |:(
Men ziet er ook belachelijk uit met zo'n vod ze laten zich alles aanpraten. In het begin van de gekte gingen mensen zelfs hun boodschappen afspoelen of in quarantaine zetten.

Nog een interessant stukje, ze zijn er nog artsen met fatsoen

Neuroloog legt uit waarom hij geen mondkapje zal dragen (en veegt de vloer aan met onze bestuurders)

Ziekenhuizen hebben massaal besloten een mondkapjesplicht in te voeren. Ook in het ziekenhuis waar neuroloog Jan B. Hommel werkzaam is, zijn mondkapjes verplicht. Hij schrijft op zijn website dat de maskers het voor hem onmogelijk maken om zijn werk goed te doen.

De neuroloog noemt onze bestuurders ‘volgevreten, aan macht verslaafde en aan een enorme zelfoverschatting lijdende niksnutten’.

Hommel heeft lak aan het mondkapjesbeleid. “Zelf zal ik geen mondkapje dragen. Het minste dat ik als dokter kan doen, is voor patiënten herkenbaar zijn. Als dat betekent dat ik niet mag werken, so be it.”


Van de man zijn website

Maar het gaat bijvoorbeeld ook om een Ab Osterhaus, de vroegere eenmanszaak Virologische List & Bedrog, die nu gezellig met zijn virologische koetjes en kalfjes aanschuift bij elk TV-kletsclubje dat hem wil hebben met zijn warrige praatjes, en zo zijn door het vaccin tegen de influenza-H1N1 al rijkelijk gevulde pensioen oppoetst, terwijl hij in zijn tijd als baas, nee potentaat van de afdeling Virologie van het Erasmus en het Influenza Referentiecentrum van de WHO, zijn medewerkers dreigde met hel en verdoemenis en uitstoting uit Zijn Virologie-gilde in het Erasmus als zij buiten zijn medeweten en goedkeuring om met de pers praatten. Maar er wel voor zorgde dat zijn naam bij elk artikel stond dat de voordeur verliet, of hij er nu een letter aan bijgedragen had of niet. Ernst Kuipers heeft de goede voorbeelden heel dichtbij. Of een man als Nico Terpstra, voorzitter van de Vereniging tegen de Kwalzalverij, Twitterwetenschapper en Netflixgeleerde, voorvechter van beschaving en wetenschap, niet gehinderd door welke wetenschappelijke kennis of kunde dan ook, die mij een ”lastige wesp” noemde, die men maar ”het beste gewoon dood kon slaan”. Ik hem nog vriendelijke gewezen op zijn verkeerde typering, gezien mijn omvang heb ik meer weg van een hommel, een in principe vredelievend en brommend beestje dat alleen steekt als hij getergd wordt. Maar dan doet het wel zeer. Dat heeft Terpstra inmiddels gemerkt. Evenals zijn twittervriendinnetje Alletta Jonkers, wetenschapsjournaliste en veelvuldig producente van pseudowetenschappelijke prulartikeltjes, eveneens lid van de club van pedante en beschaafde intellectuelen. Van haar heb ik nog geen enkel zinvol artikel over Corona gezien.

:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195497300
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Gelukkig wel dus dat plan mogen ze in de prullenbak gooien 8-)
Op een gegeven moment gaat het toch wel botsen tegen de menselijke natuur/aard .. mensen gaan er uiteindelijk door heen prikken ,zeker als ze nog meer nutteloze en onlogische maatregelen gaan invoeren.

Daarom hoop ik stiekem wel dat ze een avondklok etc gaan invoeren,waar we denk ik toch niet aan gaan ontkomen(onderdeel van het plan), zodat het volk gaat inzien dat er niets klopt.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad maar er blijven nog altijd wat die hard /must believers die zelfs vrijwillig een mondluier omdoen als ze naar de supermarkt gaan.
Die kunnen we voorlopig wel afschrijven ja, maar zo is het iig het wel duidelijk en kan je een beetje pijlen hoeveel blinde mongolen er onder ons zijn

Zie ze nu zelfs rondfietsen met een kontkapje op ;(
  woensdag 7 oktober 2020 @ 23:26:19 #203
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195497526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Op een gegeven moment gaat het toch wel botsen tegen de menselijke natuur/aard .. mensen gaan er uiteindelijk door heen prikken ,zeker als ze nog meer nutteloze en onlogische maatregelen gaan invoeren.

Daarom hoop ik stiekem wel dat ze een avondklok etc gaan invoeren,waar we denk ik toch niet aan gaan ontkomen(onderdeel van het plan), zodat het volk gaat inzien dat er niets klopt.
[..]

Die kunnen we voorlopig wel afschrijven ja, maar zo is het iig het wel duidelijk en kan je een beetje pijlen hoeveel blinde mongolen er onder ons zijn

Zie ze nu zelfs rondfietsen met een kontkapje op ;(
Als je alleen al de negatieve reacties leest op de persconferenties van Peppi en Cokey dan heb ik het idee dat inmiddels heel wat mensen het doorhebben. Elke persconferentie krijgen ze ervan langs.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 23:29:31 #204
249559 crew  Lavenderr
pi_195497566
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Op een gegeven moment gaat het toch wel botsen tegen de menselijke natuur/aard .. mensen gaan er uiteindelijk door heen prikken ,zeker als ze nog meer nutteloze en onlogische maatregelen gaan invoeren.

Daarom hoop ik stiekem wel dat ze een avondklok etc gaan invoeren,waar we denk ik toch niet aan gaan ontkomen(onderdeel van het plan), zodat het volk gaat inzien dat er niets klopt.
[..]

Die kunnen we voorlopig wel afschrijven ja, maar zo is het iig het wel duidelijk en kan je een beetje pijlen hoeveel blinde mongolen er onder ons zijn

Zie ze nu zelfs rondfietsen met een kontkapje op ;(
Dat zie je nu al gebeuren idd. Gisteren die protestdemonstratie van mensen die allemaal géén mondkapje droegen.
Er is ook een kentering gaande. In het begin werd je raar aangekeken als je een mondkapje droeg, nu zie je het tegenovergestelde. Men gaat toch uiteindelijk overstag en doet dus maar zo'n ding op.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 23:53:47 #205
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195497840
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195498179
quote:
Oké, je sluit je er dus bij aan dat "er sprake is van een zeer hardnekkig virus".
Dat is al een stap vooruit, sommigen ontkennen het bestaan van virussen.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 01:08:31 #207
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195498225
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 00:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Oké, je sluit je er dus bij aan dat "er sprake is van een zeer hardnekkig virus".
Dat is al een stap vooruit, sommigen ontkennen het bestaan van virussen.
;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195498236
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:08 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

;(
Zij komt met die video, ik niet.
Maar ben blij met de vooruitgang in de discussie.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 01:16:00 #209
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195498254
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 00:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Oké, je sluit je er dus bij aan dat "er sprake is van een zeer hardnekkig virus".
Dat is al een stap vooruit, sommigen ontkennen het bestaan van virussen.
OMG, pffff
pi_195500259
George Carlin- Germs and the immune system
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195500330
Meer over Kary Mullis....

https://off-guardian.org/(...)u-that-you-are-sick/

Sommige van de comments ook leuk zijn....

JoeC wrote:
'This virus covers all bases. You can get sick or not from it. Anyone or everyone can get it. Some will die and some will recover and for some nothing will happen. It spreads quickly yet I still don’t know anyone who has it or even know someone who knows someone who has it. But I might have it and know people who might have it that also know people who might have it, but don’t know unless we all get tested. And even if we get tested and don t have it, we still might get it. And even if we get it and recover, we still might get it again. This virus is never ending.'
-----
Dankje wel voor je gedachten,JoeC!
But even if we get tested – we still won't know if we have the dreaded 'virus' or not.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195500367
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je alleen al de negatieve reacties leest op de persconferenties van Peppi en Cokey dan heb ik het idee dat inmiddels heel wat mensen het doorhebben. Elke persconferentie krijgen ze ervan langs.
Maar als je dan 's avonds Jinek ( :') ) opzet tijdens de grote corona show, blijkt heel toevallig dat 70% van de mensen voor een mondkapjes plicht is. Je verwacht het niet :D
Ik kan die 70% nergens vinden in de echte wereld hoor.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:10:10 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195500758
quote:
80s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 08:38 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Maar als je dan 's avonds Jinek ( :') ) opzet tijdens de grote corona show, blijkt heel toevallig dat 70% van de mensen voor een mondkapjes plicht is. Je verwacht het niet :D
Ik kan die 70% nergens vinden in de echte wereld hoor.
Wie kijkt er nog naar dat spook van Jinek? Als ik om me heen kijk in de buitenwereld zie ik nog steeds geen 70% met zo'n vod zelfs niet in de supermarkt. Je zou toch denken als men graag die verplichting wil dan zou die 70% nu vrijwillig met een luier gaan rondlopen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195500776
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wie kijkt er nog naar dat spook van Jinek? Als ik om me heen kijk in de buitenwereld zie ik nog steeds geen 70% met zo'n vod zelfs niet in de supermarkt. Je zou toch denken als men graag die verplichting wil dan zou die 70% nu vrijwillig met een luier gaan rondlopen.
Vandaar m'n smiley....

Maar dat is wat ik bedoel. Altijd bij onderzoekjes waar een bepaalde uitslag wel erg handig zou zijn komt die uitslag er ook.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:23:29 #215
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195500972
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wie kijkt er nog naar dat spook van Jinek? Als ik om me heen kijk in de buitenwereld zie ik nog steeds geen 70% met zo'n vod zelfs niet in de supermarkt. Je zou toch denken als men graag die verplichting wil dan zou die 70% nu vrijwillig met een luier gaan rondlopen.
Hier waar ik woon loopt zeker 80% met zo'n vod op in de supermarkt. Apart dat het zo verschillend is. Ik wilsde gisteren zo snel mogelijk uit de supermarkt. Naar sfeertje.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:24:18 #216
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195500984
twitter


Valt verder weinig aan toe te voegen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:25:11 #217
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195501002
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:23 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hier waar ik woon loopt zeker 80% met zo'n vod op in de supermarkt. Apart dat het zo verschillend is. Ik wilsde gisteren zo snel mogelijk uit de supermarkt. Naar sfeertje.
wow dat is een overdosis main stream media :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:27:23 #218
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195501032
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:25 schreef Summers het volgende:

[..]

wow dat is een overdosis main stream media :Y
Ja, ik schrok er eigenlijk wel van. Had niet verwacht dat het er zo veel zouden zijn. :N
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:29:43 #219
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195501076
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Valt verder weinig aan toe te voegen.
Yes die had ik ook gekeken . Hij heeft helemaal gelijk dit is een ernstige misdaad tegen de menselijkheid !
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:32:27 #220
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195501112
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Valt verder weinig aan toe te voegen.
Nou nou, dat zou mooi zijn zo'n groot proces. Mooi dat dit soort mensen zich publiekelijk uiten.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:37:17 #221
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195501191
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:32 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nou nou, dat zou mooi zijn zo'n groot proces. Mooi dat dit soort mensen zich publiekelijk uiten.
Is het niet nu dan komt het wel later, die lui ontspringen de dans niet. Hier kun je zijn pleidooi in zijn geheel bekijken.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 10:03:13 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195501600
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 08:28 schreef Tingo het volgende:
George Carlin- Germs and the immune system
Zou mooi zijn als het in werkelijkheid had gewerkt, Dan was hij misschien nog onder ons.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 10:06:17 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195501659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Yes die had ik ook gekeken . Hij heeft helemaal gelijk dit is een ernstige misdaad tegen de menselijkheid !
En wat ga JIJ daar aan doen?
Hem aanklagen?

Of het gebruikelijke digitale vervloeken?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 10:09:10 #224
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195501699


[ Bericht 30% gewijzigd door Summers op 08-10-2020 10:28:54 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 8 oktober 2020 @ 10:51:55 #225
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195502419
:W
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195502592
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Valt verder weinig aan toe te voegen.
Een advocaat zal er wel meer verstand van hebben dan een viroloog :D

En... "de grootste misdaad tegen de menselijkheid in de geschiedenis"? Lol... dan weet ik zo nog wel 40-45 ergere dingen...
pi_195502630
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 08:34 schreef Tingo het volgende:
Meer over Kary Mullis....

https://off-guardian.org/(...)u-that-you-are-sick/

Sommige van de comments ook leuk zijn....

JoeC wrote:
'This virus covers all bases. You can get sick or not from it. Anyone or everyone can get it. Some will die and some will recover and for some nothing will happen. It spreads quickly yet I still don’t know anyone who has it or even know someone who knows someone who has it. But I might have it and know people who might have it that also know people who might have it, but don’t know unless we all get tested. And even if we get tested and don t have it, we still might get it. And even if we get it and recover, we still might get it again. This virus is never ending.'
-----
Dankje wel voor je gedachten,JoeC!
But even if we get tested – we still won't know if we have the dreaded 'virus' or not.
Ik ken inmiddels 2 mensen die er ziek van zijn geweest waarvan er 1 een paar weken op de IC heeft gelegen.
Dat je niemand kent die er ziek van is geworden heeft voornamelijk te maken met het aantal vrienden dat je hebt, de grootte van je familie of de regio waar je woont.
pi_195502661
quote:
80s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 08:38 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Maar als je dan 's avonds Jinek ( :') ) opzet tijdens de grote corona show, blijkt heel toevallig dat 70% van de mensen voor een mondkapjes plicht is. Je verwacht het niet :D
Ik kan die 70% nergens vinden in de echte wereld hoor.
Want jij houdt dagelijks een poll onder iedereen die je tegenkomt?

In de supermarkt en bouwmarkt hier loopt inmiddels zo'n 50% met mondkapjes, dan lijkt me 70% die voor een verplichting is niet ongeloofwaardig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 11:11:39 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195502792
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Want jij houdt dagelijks een poll onder iedereen die je tegenkomt?

In de supermarkt en bouwmarkt hier loopt inmiddels zo'n 50% met mondkapjes, dan lijkt me 70% die voor een verplichting is niet ongeloofwaardig.
Verplichting valt net als de app niet te realiseren tenzij de volledige grond word aangepast, en daar zijn er veel te veel tegen, plus het zal het imago van Nederland ontzettend schaden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195502942
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Is het niet nu dan komt het wel later, die lui ontspringen de dans niet. Hier kun je zijn pleidooi in zijn geheel bekijken.

Ah, vandaar dat ze in Spanje en Italië geen Covid-19 hebben.
Deze man is slim _O-


Gewoon een advocaat die zich zou moeten beperken tot zijn vakgebied: consumentrecht.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 11:36:29 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195503235
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat ze in Spanje en Italië geen Covid-19 hebben.
Deze man is slim _O-


Gewoon een advocaat die zich zou moeten beperken tot zijn vakgebied: consumentrecht.
als er het zonnetje niet schijnt..
ben je dus gedoemd ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd even verder zoeken .. kom je vaak wat leuks tegen! :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:40:29 #232
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195504160
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat ze in Spanje en Italië geen Covid-19 hebben.
Deze man is slim _O-


Gewoon een advocaat die zich zou moeten beperken tot zijn vakgebied: consumentrecht.
Wat een droeftoeter ben jij zeg, echt verschrikkelijk.
Hij is in ieder geval een stuk slimmer dan jij.
En als volgens jou een advocaat alleen over zijn vak mag praten, blijf jij dan ook lekker op het ESF forum en bemoei je niet met BNW. ;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195504427
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:40 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat een droeftoeter ben jij zeg, echt verschrikkelijk.
Hij is in ieder geval een stuk slimmer dan jij.
En als volgens jou een advocaat alleen over zijn vak mag praten, blijf jij dan ook lekker op het ESF forum en bemoei je niet met BNW. ;(
Dus je hebt geen argumenten?

Of hij slimmer is dan ik doet er niet echt toe. Als je goed bent in je vakgebied, betekent niet dat je dat ook bent buiten je vakgebied. Hij is geen viroloog maar advocaat in consumentrecht, hij claimt dat "zonlicht het beste desinfectant" is. Nogmaals, dat is een domme uitspraak. Florida, Spanje, Italië hebben echt geen tekort aan zonlicht maar wel een forse uitbraak.

En je kan een hoop van me zeggen maar ik dump hier zelden links of filmpjes maar onderbouw m'n posts (eventueel aangevuld met quotes en bronvermeldingen) én ik zoek altijd verder.

Ik ben kritisch en dat is toch waar BNW om draait? Kritisch zijn? Niet zomaar alles klakkeloos accepteren?

Het is net als met dat plaatje van de Wereldbank: er wordt iets klakkeloos neergeplempt, keihard "ja geknikt" door enkelen hier maar als je even wat moeite doet om de originele (en openbare!) PDF op te zoeken, zie je dat het gewoon een kredietdocument is met motivering en uiteraard een einddatum, zoals dat werkt met kredieten.

Misschien zie je mij als een vervelende "stoorzender" in dit topic maar ik zet me wel in om aan waarheidsvinding te doen. En dat doe je niet door dik aangezette filmpjes en Tweets zonder bronvermelding te plaatsen of de hele dag met het IQ van een goudvis "mondluiers" te roepen.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:07:16 #234
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195504624
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:40 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat een droeftoeter ben jij zeg, echt verschrikkelijk.
Hij is in ieder geval een stuk slimmer dan jij.
En als volgens jou een advocaat alleen over zijn vak mag praten, blijf jij dan ook lekker op het ESF forum en bemoei je niet met BNW. ;(
Ondertussen wel stand-by-your-man charlatan Saint Bill vertrouwen de computer nerd die nu ook een expert is op het gebied van virussen en vaccins. Laat die gast gewoon tikken, en zijn oogkleppen en mondvod ophouden, dat staat hem goed. De (niet zo) frisse prins is meer geïnteresseerd in jou dan jij in hem moet je maar denken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195504710
quote:
12s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Verplichting valt net als de app niet te realiseren tenzij de volledige grond word aangepast, en daar zijn er veel te veel tegen, plus het zal het imago van Nederland ontzettend schaden!
Half Europa heeft op enig moment een vorm van mondkapjesplicht gehad. Dat Nederland daar met zijn slechte besmettingscijfers nog niet bij hoort is wat voor imagoschade zorgt. In Duitsland maken ze zich zorgen over de softe maatregelen die er in Nederland zijn.

En heel Nederland is tegen coronawappies zoals die van Viruswaarheid. Veruit de meeste Nederlanders willen dat de overheid strengere maatregelen instelt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:13:27 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195504727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:56 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dus je hebt geen argumenten?

Of hij slimmer is dan ik doet er niet echt toe. Als je goed bent in je vakgebied, betekent niet dat je dat ook bent buiten je vakgebied.
Sterker nog: je ziet vaker dat topwetenschappers of experts in het ene vakgebied hun eigen kunnen in andere vakgebieden ernstig overschatten. Er zijn talloze voorbeelden daarvan, zoals vooraanstaande natuurkundigen die er nogal opmerkelijke denkbeelden op het gebied van eugenetica op nahouden. Of politicologen die zich met klimaatwetenschap gaan bemoeien en de plank gigantisch missen.

Dus inderdaad: wanneer het op infectieziekten aankomt dan zou ik de afwijkende mening van één of andere advocaat niet heel erg serieus nemen.
Huilen dan.
pi_195505116
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Want jij houdt dagelijks een poll onder iedereen die je tegenkomt?

In de supermarkt en bouwmarkt hier loopt inmiddels zo'n 50% met mondkapjes, dan lijkt me 70% die voor een verplichting is niet ongeloofwaardig.
Je hoeft geen poll te houden. Je ziet het toch in de winkels...
Ik zie echt nog geen 20% een kapje dragen.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:54:34 #238
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195505454
Bedankt voor deze anekdotische bewijsvoering.
Huilen dan.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:55:12 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195505465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Half Europa heeft op enig moment een vorm van mondkapjesplicht gehad. Dat Nederland daar met zijn slechte besmettingscijfers nog niet bij hoort is wat voor imagoschade zorgt. In Duitsland maken ze zich zorgen over de softe maatregelen die er in Nederland zijn.

En heel Nederland is tegen coronawappies zoals die van Viruswaarheid. Veruit de meeste Nederlanders willen dat de overheid strengere maatregelen instelt.
Het aantal besmettingen is in aantal regionen best hoog dat klopt, maar het aantal opnames en dodelijke slachtoffers is gedaald.
Het komt nu ook meer doordat er zoveel meer getest word.
Persoonlijk gezien vind ik de maatregelen nu meer dan voldoende. (als men er tenminste aan houd)

Dat laatste?? wat bedoel je daar mee?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:56:05 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195505493
quote:
80s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:34 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Je hoeft geen poll te houden. Je ziet het toch in de winkels...
Ik zie echt nog geen 20% een kapje dragen.
jullie wonen dicht bij elkaar :? :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195505596
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het aantal besmettingen is in aantal regionen best hoog dat klopt, maar het aantal opnames en dodelijke slachtoffers is gedaald.
Het komt nu ook meer doordat er zoveel meer getest word.
Persoonlijk gezien vind ik de maatregelen nu meer dan voldoende. (als men er tenminste aan houd)

Dat laatste?? wat bedoel je daar mee?
Het aantal opnames neemt ontzettend toe en de meeste ziekenhuizen hebben hun reguliere zorg al afgeschaald vanwege de grote aantallen corona patienten.

Dat laatste: jij zei dat een mondkapjesplicht niet te realiseren viel en dat 'daar veel te veel tegen zijn'. Even er van uitgaande dat je daar burgers mee bedoeld is dat onjuist. De Nederlandse burger wil juist een strenger mondkapjes beleid.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:04:19 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195505664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het aantal opnames neemt ontzettend toe en de meeste ziekenhuizen hebben hun reguliere zorg al afgeschaald vanwege de grote aantallen corona patienten.

Dat laatste: jij zei dat een mondkapjesplicht niet te realiseren viel en dat 'daar veel te veel tegen zijn'. Even er van uitgaande dat je daar burgers mee bedoeld is dat onjuist. De Nederlandse burger wil juist een strenger mondkapjes beleid.
ah sorry met dat nieuws li ik wat achter..

oh ik bedoelde die van viruswaarheid? is dat een protest actie groep ofzo?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195505723
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ondertussen wel stand-by-your-man charlatan Saint Bill vertrouwen de computer nerd die nu ook een expert is op het gebied van virussen en vaccins. Laat die gast gewoon tikken, en zijn oogkleppen en mondvod ophouden, dat staat hem goed. De (niet zo) frisse prins is meer geïnteresseerd in jou dan jij in hem moet je maar denken.
Bill Gates claimt nergens dat hij verstand heeft van virussen, vaccins, gezondheidszorg, sanitair, hygiëne, voeding of energie.

Maar het Bill & Melinda fonds heeft wel betaalde professionals in dienst die dat voor hem kunnen onderzoeken en uitleggen en hem helpen bij het schrijven van een wetenschappelijk onderbouwde speech.

Bill z'n rol is voornamelijk fundraising, ofwel: praatjes houden en miljardairs overtuigen om ook geld te storten.
En daar is hij goed in.

Dat betekent niet dat Bill Gates geen ideeën heeft maar hij hoeft niet zelf uit te zoeken of ze werken of niet.

Misschien denk je bij Bill Gates alleen maar aan "vaccins" maar zijn foundation heeft ook het waterloze toilet uitgevonden voor landen waar stromend water en riolering niet vanzelfsprekend is.

(dit is uiteraard een transparante versie om te demonstreren hoe het er uit ziet van binnen)




---

Of wat dacht je van apparaten die (op zonne-energie) CO2 uit de lucht kunnen halen:



[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 08-10-2020 14:15:41 ]
pi_195505760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah sorry met dat nieuws li ik wat achter..

oh ik bedoelde die van viruswaarheid? is dat een protest actie groep ofzo?
Dat is de groep van die Willem Engel die telkens in het nieuws komt omdat ze scholen en verzorgingstehuizen lastig vallen die coronamaatregelen hanteren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195505806
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

jullie wonen dicht bij elkaar :? :P
Geen idee. Blijkbaar niet :D
pi_195505809
Met betrekking tot het aantal sterfgevallen gaat het wel de goede kant op. Een steeds lager percentage overlijd aan corona wat vooral te danken is aan het feit dat we steeds betere behandelingen hebben voor de ergste gevallen en omdat de gemiddelde leeftijd van opgenomen patienten steeds lager word.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195505821
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Met betrekking tot het aantal sterfgevallen gaat het wel de goede kant op. Een steeds lager percentage overlijd aan corona wat vooral te danken is aan het feit dat we steeds betere behandelingen hebben voor de ergste gevallen en omdat de gemiddelde leeftijd van opgenomen patienten steeds lager word.
Oh absoluut, dat is zeker een lichtpunt.
pi_195505833
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:54 schreef Isdatzo het volgende:
Bedankt voor deze anekdotische bewijsvoering.
Ik ben niet de enige die dat hier constateert ;). Overigens naar beide kanten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 14:13:51 ]
pi_195505937
quote:
80s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:13 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die dat hier constateert ;). Overigens naar beide kanten.
Ik heb helaas alleen de Lidl en de AH in Surhuisterveen en de Hornbach in Groningen als anekdotisch bewijs :P

Het zou zot zijn om alle supermarkten in Nederland langs te gaan en een nieuw soort superverspreider te worden :P
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:18:22 #250
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195505948
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

bla

Hang een poster van jouw saint boven je bed met je eeuwige mantra en draag dit vod als je de straat opgaat



:{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195506000
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hang een poster van jouw saint boven je bed met je eeuwige mantra en draag dit vod als je de straat opgaat

[ afbeelding ]

:{w
Dit komt op mij over als:



Ik geef je een hele uitleg met motivaties en illustraties waarom Bill Gates meer is dan "vaccins" en "iemand met een mening" en je komt niet verder dan het samenvatten als "bla".

Je wil serieus genomen worden, neem een ander dan ook serieus.

[ Bericht 6% gewijzigd door TheFreshPrince op 08-10-2020 14:25:52 ]
pi_195506019
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik heb helaas alleen de Lidl en de AH in Surhuisterveen en de Hornbach in Groningen als anekdotisch bewijs :P

Het zou zot zijn om alle supermarkten in Nederland langs te gaan en een nieuw soort superverspreider te worden :P
Ja, en ik maar een 10? winkels in Limburg ;) .
Maar soit, aan beide 'kanten' zijn mensen die zeggen dat overal maar 20% zien, en mensen die zeggen dat 80% dragers zien.

Anyway. Ik vind het altijd frappant dat stellingen altijd exact lijken te onderbouwen wat een programma wilt aankaarten. Ik vind het vaak allemaal wat te toevallig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 14:21:58 ]
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:21:31 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195506021
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is de groep van die Willem Engel die telkens in het nieuws komt omdat ze scholen en verzorgingstehuizen lastig vallen die coronamaatregelen hanteren.
Niet mee gekregen maar wat een debiel!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:22:48 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195506049
quote:
80s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:12 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Geen idee. Blijkbaar niet :D
Nja jou reactie op die winkels percentage, hij gaf ook aan dat bij hem in de buurt het geval was.
Hier zou ik het percentage ook op 25% inschatten
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195506064
quote:
80s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ja, en ik maar een 10? winkels in Limburg ;) .
Maar soit, aan beide 'kanten' zijn mensen die zeggen dat overal maar 20% zien, en mensen die zeggen dat 80% dragers zien.

Anyway. Ik vind het altijd frappant dat stellingen altijd exact lijken te onderbouwen wat een programma wilt aankaarten. Ik vind het vaak allemaal wat te toevallig.
Ik stel dat het zo'n 50% is. Gek genoeg veel (relatief) jongeren en vrijwel geen ouderen (60+).

Op zich ook opvallend omdat het aantal besmettingen in mijn regio laag is.
Je zou eerder zo'n percentage verwachten in een grote stad als Den Haag, Amsterdam of Rotterdam.
pi_195506070
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nja jou reactie op die winkels percentage, hij gaf ook aan dat bij hem in de buurt het geval was.
Hier zou ik het percentage ook op 25% inschatten
Dan wonen wij toch eerder bij elkaar in de buurt :P ?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 14:23:53 ]
pi_195506080
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik stel dat het zo'n 50% is. Gek genoeg veel (relatief) jongeren en vrijwel geen ouderen (60+).
I know, was ook niet persoonlijk naar jou. Als kapjes de drager niet beschermen (maar de ander) maakt dat ook weinig uit dan trouwens.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 14:25:02 ]
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:26:32 #258
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195506118
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dit komt op mij over als:

[ afbeelding ]

Ik geef je een hele uitleg met motivaties en illustraties waarom Bill Gates meer is dan "vaccins" en "iemand met een mening" en je komt niet verder dan het samenvatten als "bla".

Je wil serieus genomen worden, neem een ander dan ook serieus.
Je bent de kleuterklas wel ontgroeid inmiddels, toch?
Jup klopt als een bus zeker bij jou want zo fris ben je niet. Ik neem jou en je maskerfanaten allang niet meer serieus weet je toch? Je kunt wel stoppen met mij proberen te overtuigen het gaat je niet lukken sjappie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195506196
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

bla
Wat is je mening over die waterloze toiletten voor landen waar stromend water en riolering niet vanzelfsprekend is?
Wat vind je van CO2 scrubbers?

En wat vind je er van dat zijn foundation ook onderzoek doet naar vleesvervangers? (omdat voor vlees > 5x meer kostbare landbouwgrond, water en planten nodig is dan wanneer je er direct een product van maakt)

En hoezo "overtuigen"?

Denk je serieus dat er ook maar 1 haar op mijn oude hoofd is dat denkt dat ik jou kan overtuigen?
Kom nou. JIj bent totaal niet ontvankelijk voor andere meningen en inzichten dus jou overtuigen is een nutteloze exercitie.

Maar ik kan je wel naar onderbouwingen vragen of daar op antwoorden met mijn eigen onderbouwingen.

Je kan wel een volwassen en inhoudelijke reactie geven toch? Is beledigen je enige capaciteit?
Juist met dit soort reacties hou je dat mensen je weg blijven zetten als "hersenloze conspiracy aluhoedjes".
Dat is niet mijn mening maar je doet ook weinig om het te ontkrachten.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 08-10-2020 14:37:16 ]
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:39:47 #260
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195506426
Fijn om te horen van die haar op je kop. Dus hou dan maar op om mij te betrekken in je grenzeloze fascinatie voor de man. Je schijnt het maar niet te kunnen laten op een of andere manier.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195506460
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Fijn om te horen van die haar op je kop. Dus hou dan maar op om mij te betrekken in je grenzeloze fascinatie voor de man. Je schijnt het maar niet te kunnen laten op een of andere manier.
Jij schijnt maar niets te kunnen onderbouwen op een of andere manier.

Of uberhaupt een punt te kunnen maken.

:')
pi_195506492
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Fijn om te horen van die haar op je kop. Dus hou dan maar op om mij te betrekken in je grenzeloze fascinatie voor de man. Je schijnt het maar niet te kunnen laten op een of andere manier.
Bedankt voor het bevestigen van het punt dat ik probeerde te maken.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:49:25 #263
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195506571
Er is al eens eerder een uitgebreid stuk geplaatst over hoe de zogenaamde charity van Saint Bill inelkaar steekt scroll maar terug, zoek het op of niet whatever dudes. Ga daar verder liever niet op in met de bekende fanboys van het eerste uur want het stand-by-your-man zit diep blijkt maar weer.

Nu alweer genoeg woorden aan jullie besteed. O-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195506612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is al eens eerder een uitgebreid stuk geplaatst over hoe de zogenaamde charity van Saint Bill inelkaar steekt scroll maar terug, zoek het op of niet whatever dudes. Ga daar verder liever niet op in met de bekende fanboys van het eerste uur want het stand-by-your-man zit diep blijkt maar weer.

Nu alweer genoeg woorden aan jullie besteed. O-)
Doe geen moeite, we zijn het gewend.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:26:23 #265
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195507265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Fijn om te horen van die haar op je kop. Dus hou dan maar op om mij te betrekken in je grenzeloze fascinatie voor de man. Je schijnt het maar niet te kunnen laten op een of andere manier.
Weer een ander heeft grenzeloze kotsneigingen zoveel mensen zoveel meningen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:51:36 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195507645
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Weer een ander heeft grenzeloze kotsneigingen zoveel mensen zoveel meningen .
Gelukkig kan dat hier allemaal he..
En leven we niet in Noord Korea... en toch maar klagen dat we het zo slecht hebben!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:22:48 #267
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195508149
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Gelukkig kan dat hier allemaal he..
En leven we niet in Noord Korea... en toch maar klagen dat we het zo slecht hebben!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaat nergens op om alleen misstanden te benoemen die ver weg zijn en geen invloed op je leven hebben en alles te negeren en goed te praten waar je zelf mee te maken hebt . grow up . En je spoiler ga ik niet eens bekijken want het komt toch uit struisvogel land .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195508532
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Slaat nergens op om alleen misstanden te benoemen die ver weg zijn en geen invloed op je leven hebben en alles te negeren en goed te praten waar je zelf mee te maken hebt . grow up . En je spoiler ga ik niet eens bekijken want het komt toch uit struisvogel land .
Australië?
pi_195508577
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:45 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Australië?
Daar hebben ze Emu's, lijken op Struisvogels, maar zijn het niet ;)
Ik zou zeggen Namibië.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:51:15 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195508657
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Slaat nergens op om alleen misstanden te benoemen die ver weg zijn en geen invloed op je leven hebben en alles te negeren en goed te praten waar je zelf mee te maken hebt . grow up . En je spoiler ga ik niet eens bekijken want het komt toch uit struisvogel land .
Ik praat niks goed, ik plaats 9 op de 10 keer mijn eigen mening!
Als ik iets aan wil tonen. post ik wel een link!

En in de spoiler staat het volgende!

( wel echte Nederlandse eigenschap op internet klagen) maar dat is mijn mening :s)

Jou issue is dat je zoveel klaagt maar NIKS doet!
Jou wereldbeeld word er geen haar beter van als je plaatjes van wat volgens jou issues zijn en hier in een topic plaatst.. de gene die hier kijken zijn er verder maar al te bekend mee.. dus in feite bereik je niks!

Je bent zo trots met je verhaaltje dat je een konijnen hol in moet om verder te kijken, maar het is niet meer dan je kop in zand steken( news flash dat is wat struisvogels doen) met je vingers in je oren, want een andermans MENING doet jou helemaal niets..

Vragen beantwoorden is veel te moeilijk vooral het iemand is waar je het niet mee eens bent.

Ik kijk ik observeer en constateer doe (eigen) onderzoek en daar bouw ik mijn mening op!
En als er iets is wat mij aan gaat en ik stoor mij er aan of bemerk dat het niet goed is dan ga ik er voor de straat op!
Protesteren als het moet ( en vaak zat gedaan ) want dat mag en kan in Nederland w/

dit doet me denken aan het volgende
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195508674
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daar hebben ze Emu's, lijken op Struisvogels, maar zijn het niet ;)
Ik zou zeggen Namibië.
Oh ja, goed punt. Al hebben ze struisvogels wel geïmporteerd :P
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:52:56 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195508708
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daar hebben ze Emu's, lijken op Struisvogels, maar zijn het niet ;)
Ik zou zeggen Namibië.
Je hebt ook nog de Zuid-Amerikaanse nandoe's. Misschien zijn het die wel? Benieuwd of @Summers iets specifieker kan zijn zodat we het in elk geval over 't zelfde beestje hebben.
Huilen dan.
pi_195517511
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zie je nu al gebeuren idd. Gisteren die protestdemonstratie van mensen die allemaal géén mondkapje droegen.
Er is ook een kentering gaande. In het begin werd je raar aangekeken als je een mondkapje droeg, nu zie je het tegenovergestelde. Men gaat toch uiteindelijk overstag en doet dus maar zo'n ding op.
Probeer je mij nou te dissen? begrijp het niet helemaal..

Vandaag in de AH in Eindhoven, rond een uur of 7 boodschappen wezen doen... stuk of 30 mensen aanwezig, 1 mondkapje gezien _O_ mooie dingen
pi_195517644
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 23:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Probeer je mij nou te dissen? begrijp het niet helemaal..

Vandaag in de AH in Eindhoven, rond een uur of 7 boodschappen wezen doen... stuk of 30 mensen aanwezig, 1 mondkapje gezien _O_ mooie dingen
Nee, integendeel. Ben het juist met je eens.
pi_195522460
https://www.geenstijl.nl/(...)-koopavond-van-2020/

Beetje bij beetje schaven ze onze vrijheden eraf.
pi_195522492
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 09:51 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-koopavond-van-2020/

Beetje bij beetje schaven ze onze vrijheden eraf.
Snap de reden ook niet zo. Zijn koopavonden de ultieme besmettingshaard?
pi_195522540
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 09:52 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Snap de reden ook niet zo. Zijn koopavonden de ultieme besmettingshaard?
Denk dat je Het Virus kunt zien als ideale hefboom voor bepaalde maatregelen die onze maatschappij (nogal radicaal) herinrichten.

Zo kun je bepaalde dingen die onlogisch overkomen iets beter snappen.
pi_195522579
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 09:52 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Snap de reden ook niet zo. Zijn koopavonden de ultieme besmettingshaard?
Ze verschuiven het probleem telkens. Eerst waren het de vakantielanden. Toen waren het de jongeren. Daarna was het thuis. Toen was het in de horeca en nu is het in de stad.

Als deze maatregelen het beste zijn wat ze kunnen bedenken, dan heb ik de hoop in dat het goed komt verloren.
pi_195525135
Waarom verruimen ze de winkeltijden niet gewoon zodat winkels 24/7 open kunnen? Zorgt voor meer spreiding, en dan kan iedereen die risico wil mijden wel een rustig uurtje vinden. Dit is echt een onzinmaatregel.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:31:57 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195525157
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom verruimen ze de winkeltijden niet gewoon zodat winkels 24/7 open kunnen? Zorgt voor meer spreiding, en dan kan iedereen die risico wil mijden wel een rustig uurtje vinden. Dit is echt een onzinmaatregel.
Wie gaat dat betalen _O- ?
Huilen dan.
pi_195525225
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wie gaat dat betalen _O- ?
Winkels (zeker grote winkelketens) willen echt wel langer open hoor. Als je de winkeltijden zou verruimen, zou AH zeker van 7 t/m 24 uur opengaan, misschien in de steden (waar het virus zo rondgaat) ook wel in de nacht. Dan zetten ze overdag wel minder personeel in als het dan rustiger wordt.

In andere landen kan dat toch ook.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:49:48 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195525464
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Winkels (zeker grote winkelketens) willen echt wel langer open hoor. Als je de winkeltijden zou verruimen, zou AH zeker van 7 t/m 24 uur opengaan, misschien in de steden (waar het virus zo rondgaat) ook wel in de nacht. Dan zetten ze overdag wel minder personeel in als het dan rustiger wordt.

In andere landen kan dat toch ook.
Nee joh, niemand gaat personeel betalen om de winkel om 3u 's nachts te bemannen voor die halve klant die misschien een sixpack pils komt halen.

Succes ook met personeel vinden dat daar trek in heeft _O- .
Huilen dan.
pi_195525548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 09:51 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-koopavond-van-2020/

Beetje bij beetje schaven ze onze vrijheden eraf.
Vrijheden _O- :')
Misschien zouden mensen eens wat avker naar koopavonden moeten gaan ipv alles online kopen, want als je de afgelopen jaren hier naar een koopavond ging was het toch al aardig uitgestorven.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195525553
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee joh, niemand gaat personeel betalen om de winkel om 3u 's nachts te bemannen voor die halve klant die misschien een sixpack pils komt halen.

Succes ook met personeel vinden dat daar trek in heeft _O- .
Ja maar je vrijheid!!11!!!EINZ!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:56:07 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195525566
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja maar je vrijheid!!11!!!EINZ!!
De vrijheid van het onderbetaalde kassameisje om 's nachts lekker in bed te liggen ja :( :( .
Huilen dan.
pi_195525574
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vrijheden _O- :')
Misschien zouden mensen eens wat avker naar koopavonden moeten gaan ipv alles online kopen, want als je de afgelopen jaren hier naar een koopavond ging was het toch al aardig uitgestorven.
Ja, lach jouw vrijheden maar weg. Nog een paar weken en we hebben een avondklok.
pi_195525633
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom verruimen ze de winkeltijden niet gewoon zodat winkels 24/7 open kunnen? Zorgt voor meer spreiding, en dan kan iedereen die risico wil mijden wel een rustig uurtje vinden. Dit is echt een onzinmaatregel.
Dat niemand hier nog aan gedacht heeft. Gewoon alles 24/7 open gooien. :D

Als dat ook voor de kroeg geldt ben ik voor. :P
pi_195525652
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Winkels (zeker grote winkelketens) willen echt wel langer open hoor. Als je de winkeltijden zou verruimen, zou AH zeker van 7 t/m 24 uur opengaan, misschien in de steden (waar het virus zo rondgaat) ook wel in de nacht. Dan zetten ze overdag wel minder personeel in als het dan rustiger wordt.

In andere landen kan dat toch ook.
In sommige steden in Nederland mocht de horeca al 23 uur per dag open zijn. Geen hond die dat ooit heeft gedaan.

Niemand gaat om 3 uur 's nachts naar de Hema omdat je overdag meer risico hebt op corona.
pi_195525677
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ja, lach jouw vrijheden maar weg. Nog een paar weken en we hebben een avondklok.
Waarom over een paar weken pas?

Waarom is het mondkapje nog niet verplicht?

Ik zie echt nog niet 1 op 10 mensen met een masker op.
pi_195525813
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom over een paar weken pas?

Waarom is het mondkapje nog niet verplicht?

Ik zie echt nog niet 1 op 10 mensen met een masker op.
Vrijheden zijn jouw niks waard? Wat ben je voor een lafaard? Met een griep doe je toch ook niet zo. Mexicaanse griep/varkensgriep ook niet. Ziektes zijn er nu eenmaal. Als je bang bent, dan loop je zelf maar met zo'n masker, maar ga niet, vanuit jouw eigen angst, lopen verplichten.
pi_195525841
"Vrijheden" _O- _O-

Slachtoffer much.
Conscience do cost.
pi_195525849
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Vrijheden zijn jouw niks waard? Wat ben je voor een lafaard? Met een griep doe je toch ook niet zo. Mexicaanse griep/varkensgriep ook niet. Ziektes zijn er nu eenmaal. Als je bang bent, dan loop je zelf maar met zo'n masker, maar ga niet, vanuit jouw eigen angst, lopen verplichten.
Wat lul je nou? Ik vraag waarom die avondklok over een paar weken pas gaat plaatsvinden en het niet nu al het geval is, hoe de fuck associeer jij dat met hoeveel waarde ik aan vrijheid hecht? :')

Masker is ook nog steeds niet verplicht volgens mij, of woon je niet in Nederland?
pi_195525986
Weet je wanneer ik over vrijheid begin te janken? Als je in een apenland zoals Spanje stokslagen krijgt omdat je op straat wordt aangetroffen en je bonnetje van de supermarkt is een half uur te oud, of je krijgt een reprimande omdat je voor 2 dagen boodschappen hebt gedaan i.p.v. voor de hele week in te slaan en je verder niet je huis uit mag.

Als zaken zoals Albert Heijn mondkapjes mogen verplichten maar letterlijk niet 1 zaak dat ook daadwerkelijk heeft gedaan, voel ik persoonlijk nog niet echt de nood om de wapens uit de kast te trekken nee. Ik denk niet dat iemand zich nu serieus aangetast voelt qua vrijheid.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:24:33 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195526002
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Vrijheden zijn jouw niks waard?
De overheid heeft geen zorgplicht om de vrijheid van haar burgers om in goede gezondheid te leven te beschermen?

quote:
Wat ben je voor een lafaard? Met een griep doe je toch ook niet zo. Mexicaanse griep/varkensgriep ook niet. Ziektes zijn er nu eenmaal. Als je bang bent, dan loop je zelf maar met zo'n masker, maar ga niet, vanuit jouw eigen angst, lopen verplichten.
"Ziektes zijn er nu eenmaal". Goed argument. Moord en doodslag zijn er evenzo nu eenmaal, daar ook niks meer aan doen? Mijn vrijheid om de buurman z'n hersens in te slaan gaat boven de vrijheid van mijn buurman om niet door mij de hersens in te worden geslagen?
Huilen dan.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:25:21 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195526017
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom verruimen ze de winkeltijden niet gewoon zodat winkels 24/7 open kunnen? Zorgt voor meer spreiding, en dan kan iedereen die risico wil mijden wel een rustig uurtje vinden. Dit is echt een onzinmaatregel.
In de grote steden valt dat prima te doen.
maar in dorpjes met een lokale buurt super word het lastig, deze lijden ook behoorlijk door de opgelegde regels!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195526034
Vraag me altijd af wat al die vrijheidsstrijders hebben ondernomen om hun vrijheden te beschermen. Veel verder dan memes posten gaat het volgens mij niet, maar ik sta open voor suggesties.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:26:37 #297
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195526036
Och, ik woon in Amsterdam.. voor Nederlandse begrippen toch een grote stad. In het uur voor sluiting is er in mijn appie doorgaans al geen hond meer te bekennen hoor. Die gaan echt niet langer openblijven.

Piektijden tussen 16u en 18.30 denk ik zo.
Huilen dan.
pi_195526075
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:14 schreef illusions het volgende:
hoe de fuck associeer jij dat met hoeveel waarde ik aan vrijheid hecht?
Je bent voor een avondklok? Nou dat zegt dan wel genoeg toch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:14 schreef illusions het volgende:
Masker is ook nog steeds niet verplicht volgens mij, of woon je niet in Nederland?
Wat doe je nu weer eigenwijs? In bepaalde gebouwen van de gemeente moet je hem dus wel dragen. Ik heb al 2 keer gehad dat ik hem op moest zetten. Dus dan kan je lekker zeggen ze zijn nog niet verplicht.., maar als je ergens een afspraak hebt staan moet je dus wel zo'n ding opzetten.

Daarnaast is dit nog maar het begin. Dit gaat nog wel een dingetje worden. We worden nu erin gemasseerd, zodat we niet in opstand komen als ze het gaan verplichten. We zijn het immers dan gewend.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:29:30 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195526088
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Vrijheden zijn jouw niks waard? Wat ben je voor een lafaard? Met een griep doe je toch ook niet zo. Mexicaanse griep/varkensgriep ook niet. Ziektes zijn er nu eenmaal. Als je bang bent, dan loop je zelf maar met zo'n masker, maar ga niet, vanuit jouw eigen angst, lopen verplichten.
Ik weet niet 100% meer zeker..
Maar had je niet te veel problemen dat je kinderen te veel VRIJ.. waren van school?

Nederland heeft erg veel wetten omtrent onze vrijheden, daar hebben we jaren aan gewerkt..
Nu komt dit virus de hoek om kijken, en de regering zit nu in de rats en kan ons geen regels op leggen juist vanwege onze vrijheden..
Zoals illusions al zegt, in andere landen is het bar en boos..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195526106
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:28 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je bent voor een avondklok? Nou dat zegt dan wel genoeg toch?
Heb je een beetje problemen met lezen ofzo?
pi_195526239
Dicht.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')