abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195522492
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 09:51 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-koopavond-van-2020/

Beetje bij beetje schaven ze onze vrijheden eraf.
Snap de reden ook niet zo. Zijn koopavonden de ultieme besmettingshaard?
pi_195522540
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 09:52 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Denk dat je Het Virus kunt zien als ideale hefboom voor bepaalde maatregelen die onze maatschappij (nogal radicaal) herinrichten.

Zo kun je bepaalde dingen die onlogisch overkomen iets beter snappen.
pi_195522579
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 09:52 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ze verschuiven het probleem telkens. Eerst waren het de vakantielanden. Toen waren het de jongeren. Daarna was het thuis. Toen was het in de horeca en nu is het in de stad.

Als deze maatregelen het beste zijn wat ze kunnen bedenken, dan heb ik de hoop in dat het goed komt verloren.
pi_195525135
Waarom verruimen ze de winkeltijden niet gewoon zodat winkels 24/7 open kunnen? Zorgt voor meer spreiding, en dan kan iedereen die risico wil mijden wel een rustig uurtje vinden. Dit is echt een onzinmaatregel.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:31:57 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195525157
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom verruimen ze de winkeltijden niet gewoon zodat winkels 24/7 open kunnen? Zorgt voor meer spreiding, en dan kan iedereen die risico wil mijden wel een rustig uurtje vinden. Dit is echt een onzinmaatregel.
Wie gaat dat betalen _O- ?
Huilen dan.
pi_195525225
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wie gaat dat betalen _O- ?
Winkels (zeker grote winkelketens) willen echt wel langer open hoor. Als je de winkeltijden zou verruimen, zou AH zeker van 7 t/m 24 uur opengaan, misschien in de steden (waar het virus zo rondgaat) ook wel in de nacht. Dan zetten ze overdag wel minder personeel in als het dan rustiger wordt.

In andere landen kan dat toch ook.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:49:48 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195525464
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Winkels (zeker grote winkelketens) willen echt wel langer open hoor. Als je de winkeltijden zou verruimen, zou AH zeker van 7 t/m 24 uur opengaan, misschien in de steden (waar het virus zo rondgaat) ook wel in de nacht. Dan zetten ze overdag wel minder personeel in als het dan rustiger wordt.

Nee joh, niemand gaat personeel betalen om de winkel om 3u 's nachts te bemannen voor die halve klant die misschien een sixpack pils komt halen.

Succes ook met personeel vinden dat daar trek in heeft _O- .
Huilen dan.
pi_195525548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 09:51 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-koopavond-van-2020/

Beetje bij beetje schaven ze onze vrijheden eraf.
Vrijheden _O- :')
Misschien zouden mensen eens wat avker naar koopavonden moeten gaan ipv alles online kopen, want als je de afgelopen jaren hier naar een koopavond ging was het toch al aardig uitgestorven.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195525553
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee joh, niemand gaat personeel betalen om de winkel om 3u 's nachts te bemannen voor die halve klant die misschien een sixpack pils komt halen.

Succes ook met personeel vinden dat daar trek in heeft _O- .
Ja maar je vrijheid!!11!!!EINZ!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:56:07 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195525566
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja maar je vrijheid!!11!!!EINZ!!
De vrijheid van het onderbetaalde kassameisje om 's nachts lekker in bed te liggen ja :( :( .
Huilen dan.
pi_195525574
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vrijheden _O- :')
Misschien zouden mensen eens wat avker naar koopavonden moeten gaan ipv alles online kopen, want als je de afgelopen jaren hier naar een koopavond ging was het toch al aardig uitgestorven.
Ja, lach jouw vrijheden maar weg. Nog een paar weken en we hebben een avondklok.
pi_195525633
quote:
Dat niemand hier nog aan gedacht heeft. Gewoon alles 24/7 open gooien. :D

Als dat ook voor de kroeg geldt ben ik voor. :P
pi_195525652
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

In sommige steden in Nederland mocht de horeca al 23 uur per dag open zijn. Geen hond die dat ooit heeft gedaan.

Niemand gaat om 3 uur 's nachts naar de Hema omdat je overdag meer risico hebt op corona.
pi_195525677
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ja, lach jouw vrijheden maar weg. Nog een paar weken en we hebben een avondklok.
Waarom over een paar weken pas?

Waarom is het mondkapje nog niet verplicht?

Ik zie echt nog niet 1 op 10 mensen met een masker op.
pi_195525813
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom over een paar weken pas?

Waarom is het mondkapje nog niet verplicht?

Ik zie echt nog niet 1 op 10 mensen met een masker op.
Vrijheden zijn jouw niks waard? Wat ben je voor een lafaard? Met een griep doe je toch ook niet zo. Mexicaanse griep/varkensgriep ook niet. Ziektes zijn er nu eenmaal. Als je bang bent, dan loop je zelf maar met zo'n masker, maar ga niet, vanuit jouw eigen angst, lopen verplichten.
pi_195525841
"Vrijheden" _O- _O-

Slachtoffer much.
Conscience do cost.
pi_195525849
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Vrijheden zijn jouw niks waard? Wat ben je voor een lafaard? Met een griep doe je toch ook niet zo. Mexicaanse griep/varkensgriep ook niet. Ziektes zijn er nu eenmaal. Als je bang bent, dan loop je zelf maar met zo'n masker, maar ga niet, vanuit jouw eigen angst, lopen verplichten.
Wat lul je nou? Ik vraag waarom die avondklok over een paar weken pas gaat plaatsvinden en het niet nu al het geval is, hoe de fuck associeer jij dat met hoeveel waarde ik aan vrijheid hecht? :')

Masker is ook nog steeds niet verplicht volgens mij, of woon je niet in Nederland?
pi_195525986
Weet je wanneer ik over vrijheid begin te janken? Als je in een apenland zoals Spanje stokslagen krijgt omdat je op straat wordt aangetroffen en je bonnetje van de supermarkt is een half uur te oud, of je krijgt een reprimande omdat je voor 2 dagen boodschappen hebt gedaan i.p.v. voor de hele week in te slaan en je verder niet je huis uit mag.

Als zaken zoals Albert Heijn mondkapjes mogen verplichten maar letterlijk niet 1 zaak dat ook daadwerkelijk heeft gedaan, voel ik persoonlijk nog niet echt de nood om de wapens uit de kast te trekken nee. Ik denk niet dat iemand zich nu serieus aangetast voelt qua vrijheid.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:24:33 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195526002
quote:

[..]

Vrijheden zijn jouw niks waard?
De overheid heeft geen zorgplicht om de vrijheid van haar burgers om in goede gezondheid te leven te beschermen?

quote:
Wat ben je voor een lafaard? Met een griep doe je toch ook niet zo. Mexicaanse griep/varkensgriep ook niet. Ziektes zijn er nu eenmaal. Als je bang bent, dan loop je zelf maar met zo'n masker, maar ga niet, vanuit jouw eigen angst, lopen verplichten.
"Ziektes zijn er nu eenmaal". Goed argument. Moord en doodslag zijn er evenzo nu eenmaal, daar ook niks meer aan doen? Mijn vrijheid om de buurman z'n hersens in te slaan gaat boven de vrijheid van mijn buurman om niet door mij de hersens in te worden geslagen?
Huilen dan.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:25:21 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195526017
quote:
In de grote steden valt dat prima te doen.
maar in dorpjes met een lokale buurt super word het lastig, deze lijden ook behoorlijk door de opgelegde regels!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195526034
Vraag me altijd af wat al die vrijheidsstrijders hebben ondernomen om hun vrijheden te beschermen. Veel verder dan memes posten gaat het volgens mij niet, maar ik sta open voor suggesties.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:26:37 #297
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195526036
Och, ik woon in Amsterdam.. voor Nederlandse begrippen toch een grote stad. In het uur voor sluiting is er in mijn appie doorgaans al geen hond meer te bekennen hoor. Die gaan echt niet langer openblijven.

Piektijden tussen 16u en 18.30 denk ik zo.
Huilen dan.
pi_195526075
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:14 schreef illusions het volgende:
hoe de fuck associeer jij dat met hoeveel waarde ik aan vrijheid hecht?
Je bent voor een avondklok? Nou dat zegt dan wel genoeg toch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:14 schreef illusions het volgende:
Masker is ook nog steeds niet verplicht volgens mij, of woon je niet in Nederland?
Wat doe je nu weer eigenwijs? In bepaalde gebouwen van de gemeente moet je hem dus wel dragen. Ik heb al 2 keer gehad dat ik hem op moest zetten. Dus dan kan je lekker zeggen ze zijn nog niet verplicht.., maar als je ergens een afspraak hebt staan moet je dus wel zo'n ding opzetten.

Daarnaast is dit nog maar het begin. Dit gaat nog wel een dingetje worden. We worden nu erin gemasseerd, zodat we niet in opstand komen als ze het gaan verplichten. We zijn het immers dan gewend.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:29:30 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195526088
quote:

[..]

Ik weet niet 100% meer zeker..
Maar had je niet te veel problemen dat je kinderen te veel VRIJ.. waren van school?

Nederland heeft erg veel wetten omtrent onze vrijheden, daar hebben we jaren aan gewerkt..
Nu komt dit virus de hoek om kijken, en de regering zit nu in de rats en kan ons geen regels op leggen juist vanwege onze vrijheden..
Zoals illusions al zegt, in andere landen is het bar en boos..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195526106
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:28 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je bent voor een avondklok? Nou dat zegt dan wel genoeg toch?
Heb je een beetje problemen met lezen ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')