Snap de reden ook niet zo. Zijn koopavonden de ultieme besmettingshaard?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:51 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-koopavond-van-2020/
Beetje bij beetje schaven ze onze vrijheden eraf.
Denk dat je Het Virus kunt zien als ideale hefboom voor bepaalde maatregelen die onze maatschappij (nogal radicaal) herinrichten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Snap de reden ook niet zo. Zijn koopavonden de ultieme besmettingshaard?
Ze verschuiven het probleem telkens. Eerst waren het de vakantielanden. Toen waren het de jongeren. Daarna was het thuis. Toen was het in de horeca en nu is het in de stad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Snap de reden ook niet zo. Zijn koopavonden de ultieme besmettingshaard?
Wie gaat dat betalenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom verruimen ze de winkeltijden niet gewoon zodat winkels 24/7 open kunnen? Zorgt voor meer spreiding, en dan kan iedereen die risico wil mijden wel een rustig uurtje vinden. Dit is echt een onzinmaatregel.
Winkels (zeker grote winkelketens) willen echt wel langer open hoor. Als je de winkeltijden zou verruimen, zou AH zeker van 7 t/m 24 uur opengaan, misschien in de steden (waar het virus zo rondgaat) ook wel in de nacht. Dan zetten ze overdag wel minder personeel in als het dan rustiger wordt.quote:
Nee joh, niemand gaat personeel betalen om de winkel om 3u 's nachts te bemannen voor die halve klant die misschien een sixpack pils komt halen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Winkels (zeker grote winkelketens) willen echt wel langer open hoor. Als je de winkeltijden zou verruimen, zou AH zeker van 7 t/m 24 uur opengaan, misschien in de steden (waar het virus zo rondgaat) ook wel in de nacht. Dan zetten ze overdag wel minder personeel in als het dan rustiger wordt.
In andere landen kan dat toch ook.
Vrijhedenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:51 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-koopavond-van-2020/
Beetje bij beetje schaven ze onze vrijheden eraf.
Ja maar je vrijheid!!11!!!EINZ!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee joh, niemand gaat personeel betalen om de winkel om 3u 's nachts te bemannen voor die halve klant die misschien een sixpack pils komt halen.
Succes ook met personeel vinden dat daar trek in heeft.
De vrijheid van het onderbetaalde kassameisje om 's nachts lekker in bed te liggen jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja maar je vrijheid!!11!!!EINZ!!
Ja, lach jouw vrijheden maar weg. Nog een paar weken en we hebben een avondklok.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vrijheden![]()
![]()
Misschien zouden mensen eens wat avker naar koopavonden moeten gaan ipv alles online kopen, want als je de afgelopen jaren hier naar een koopavond ging was het toch al aardig uitgestorven.
Dat niemand hier nog aan gedacht heeft. Gewoon alles 24/7 open gooien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom verruimen ze de winkeltijden niet gewoon zodat winkels 24/7 open kunnen? Zorgt voor meer spreiding, en dan kan iedereen die risico wil mijden wel een rustig uurtje vinden. Dit is echt een onzinmaatregel.
In sommige steden in Nederland mocht de horeca al 23 uur per dag open zijn. Geen hond die dat ooit heeft gedaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Winkels (zeker grote winkelketens) willen echt wel langer open hoor. Als je de winkeltijden zou verruimen, zou AH zeker van 7 t/m 24 uur opengaan, misschien in de steden (waar het virus zo rondgaat) ook wel in de nacht. Dan zetten ze overdag wel minder personeel in als het dan rustiger wordt.
In andere landen kan dat toch ook.
Waarom over een paar weken pas?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:56 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ja, lach jouw vrijheden maar weg. Nog een paar weken en we hebben een avondklok.
Vrijheden zijn jouw niks waard? Wat ben je voor een lafaard? Met een griep doe je toch ook niet zo. Mexicaanse griep/varkensgriep ook niet. Ziektes zijn er nu eenmaal. Als je bang bent, dan loop je zelf maar met zo'n masker, maar ga niet, vanuit jouw eigen angst, lopen verplichten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom over een paar weken pas?
Waarom is het mondkapje nog niet verplicht?
Ik zie echt nog niet 1 op 10 mensen met een masker op.
Wat lul je nou? Ik vraag waarom die avondklok over een paar weken pas gaat plaatsvinden en het niet nu al het geval is, hoe de fuck associeer jij dat met hoeveel waarde ik aan vrijheid hecht?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:11 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Vrijheden zijn jouw niks waard? Wat ben je voor een lafaard? Met een griep doe je toch ook niet zo. Mexicaanse griep/varkensgriep ook niet. Ziektes zijn er nu eenmaal. Als je bang bent, dan loop je zelf maar met zo'n masker, maar ga niet, vanuit jouw eigen angst, lopen verplichten.
De overheid heeft geen zorgplicht om de vrijheid van haar burgers om in goede gezondheid te leven te beschermen?quote:
"Ziektes zijn er nu eenmaal". Goed argument. Moord en doodslag zijn er evenzo nu eenmaal, daar ook niks meer aan doen? Mijn vrijheid om de buurman z'n hersens in te slaan gaat boven de vrijheid van mijn buurman om niet door mij de hersens in te worden geslagen?quote:Wat ben je voor een lafaard? Met een griep doe je toch ook niet zo. Mexicaanse griep/varkensgriep ook niet. Ziektes zijn er nu eenmaal. Als je bang bent, dan loop je zelf maar met zo'n masker, maar ga niet, vanuit jouw eigen angst, lopen verplichten.
In de grote steden valt dat prima te doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Je bent voor een avondklok? Nou dat zegt dan wel genoeg toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:14 schreef illusions het volgende:
hoe de fuck associeer jij dat met hoeveel waarde ik aan vrijheid hecht?
Wat doe je nu weer eigenwijs? In bepaalde gebouwen van de gemeente moet je hem dus wel dragen. Ik heb al 2 keer gehad dat ik hem op moest zetten. Dus dan kan je lekker zeggen ze zijn nog niet verplicht.., maar als je ergens een afspraak hebt staan moet je dus wel zo'n ding opzetten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:14 schreef illusions het volgende:
Masker is ook nog steeds niet verplicht volgens mij, of woon je niet in Nederland?
Ik weet niet 100% meer zeker..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:11 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Vrijheden zijn jouw niks waard? Wat ben je voor een lafaard? Met een griep doe je toch ook niet zo. Mexicaanse griep/varkensgriep ook niet. Ziektes zijn er nu eenmaal. Als je bang bent, dan loop je zelf maar met zo'n masker, maar ga niet, vanuit jouw eigen angst, lopen verplichten.
Heb je een beetje problemen met lezen ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:28 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Je bent voor een avondklok? Nou dat zegt dan wel genoeg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |