Ik was al in het overzicht aan het kijken en vroeg me af waar het nieuwe topic wasquote:
Je reactiesnelheid was goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was al in het overzicht aan het kijken en vroeg me af waar het nieuwe topic wasToen viel het kwartje
Kun je nagaan hoe snel ik van alles kan doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je reactiesnelheid was goed.
Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Uhu etdeefquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe snel ik van alles kan doen
Oh ja verdikkemequote:
Maar na het wennen lukte het weer? Of ligt de versnellingsbak in puin?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Auto is vandaag bij de dealer voor een trekhaak![]()
Heb een Aygo meegekregen als leenauto, moest ineens weer schakelen dus dat was even wennen
Geen idee, de versnellingsbak ligt nog ergens bij Zuidhorn in de berm.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar na het wennen lukte het weer? Of ligt de versnellingsbak in puin?
Was mijn eerste reactie wel eigenlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:17 schreef Dave het volgende:
Toch typisch dat je bij het Corona nieuws van Trump eerst denkt, zou ie het niet verzinnen?
Nah, hij was zo trots op z'n evenementen zonder mondkapjes en social distancing dat ik me niet kan voorstellen dat hij blij is om nu te melden dat hij corona heeft. Want z'n signaal was toch juist "reopen everything".quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:17 schreef Dave het volgende:
Toch typisch dat je bij het Corona nieuws van Trump eerst denkt, zou ie het niet verzinnen?
Ik heb ooit een auto gehad waarbij voortdurend het 'check engine'-lampje brandde. Uiteindelijk toch maar eens de kap open gedaan, die motor zat er gewoon in, maar dat eigenwijze lampje bleef aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen idee, de versnellingsbak ligt nog ergens bij Zuidhorn in de berm.
[ afbeelding ]
Nee inderdaad, ik geloof ook wel dat ie het heeft hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nah, hij was zo trots op z'n evenementen zonder mondkapjes en social distancing dat ik me niet kan voorstellen dat hij blij is om nu te melden dat hij corona heeft. Want z'n signaal was toch juist "re-open everything".
Of juist wel, want hij kan zeggen dat ie nergens last van heeft, dus dat heel dat virus wel mee valt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nah, hij was zo trots op z'n evenementen zonder mondkapjes en social distancing dat ik me niet kan voorstellen dat hij blij is om nu te melden dat hij corona heeft. Want z'n signaal was toch juist "reopen everything".
Of heeft ie tijdens het debat extra richting het gezicht van Biden staan schreeuwen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:24 schreef Dave het volgende:
Of is er deze week weer een debat waar ie onderuit wil?
15 oktober pas weer, geloof ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:24 schreef Dave het volgende:
Of is er deze week weer een debat waar ie onderuit wil?
Oh, jij droomde ook al van reizen naar Scandinavië?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:28 schreef Greys het volgende:
JONGENS KIJK DAN, WANNEER GAAN WE
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:28 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dit echt zo gebeurenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of juist wel, want hij kan zeggen dat ie nergens last van heeft, dus dat heel dat virus wel mee valt.
Als het dichterbij was zou je het bijna als weekendverblijf overwegen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:28 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Ohhquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:28 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
In juli vond ik deze, die was nóg toffer maar die is inmiddels verkocht. Ik vind zoeken op zulke sites zó leuk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, jij droomde ook al van reizen naar Scandinavië?
Echt he! Met een paar mensen kopen en dan samen delen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Als het dichterbij was zou je het bijna als weekendverblijf overwegen!
Oh ja zo wil ik wel wonen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:28 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Of hij gaat weer hydroxychloroquine en zeggen dat dat hem beter heeft gemaakt . Of wat was dat andere ook weer? Bleekmiddel of zonlicht in je aderen spuiten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of juist wel, want hij kan zeggen dat ie nergens last van heeft, dus dat heel dat virus wel mee valt.
Ja dat magquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mag ik hardop wensen dat hij er een paar weken goed ziek van wordt?
Lief dit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik droom eigenlijk nooit over jullie.![]()
Behalve over @:cyan9 dan natuurlijk, hem wel.
ALWEER NIET???quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof dat Cyan niet eens bij het groepje zat in mijn droom![]()
Hoe kom je door de Zweedse cookie melding?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:28 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Ja jou had ik me echt wel herinnerd!quote:
Op "jø øk øccøptøør ølløs" geklikt!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoe kom je door de Zweedse cookie melding?
quote:
Ik voel me bijzonder buitengesloten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jou had ik me echt wel herinnerd!
Nee ik doe het mobiel en dan vertaalt ie het ook nog allemaal naar Nederlands.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik klikte dan denk ik op die andere en kreeg een hele enquête.
Ik ga komende nacht extra hard mijn best doen om over jou te dromenquote:
Ik was er zeker ook niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jou had ik me echt wel herinnerd!
Jij wil gewoon in een land wonen waar ze vaker dan eens in de 44 jaar winnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
In juli vond ik deze, die was nóg toffer maar die is inmiddels verkocht. Ik vind zoeken op zulke sites zó leuk.
[ twitter ]
Volgens mij was jij er welquote:
Dat mag. Ik snap ook niet zo goed wat de ouderenbond hoopt hiermee te bereiken.quote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:44 schreef summer52 het volgende:
Dromend over een mooie woning in de middle off nowhere heb ik toch maar een klus lijstje voor mijn huidige woning gemaakt! Want ja ik moet mijzelf toch bezig houden in deze tijd, kan wel gaan zitten sippen maar daar schiet je ook niets mee op. Maar mijn hond en katten vinden het heerlijk, ze hebben nog nooit zoveel aandacht gehad![]()
[ afbeelding ]
Vraag anders wat tips aan @ijs_beerquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga komende nacht extra hard mijn best doen om over jou te dromen
Ik denk dat ze vooral vrezen dat ouderen die buiten deze tijden winkelen bekritiseerd worden.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij was jij er welAlleen je deed niet zoveel
Goed bezig!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:44 schreef summer52 het volgende:
Dromend over een mooie woning in de middle off nowhere heb ik toch maar een klus lijstje voor mijn huidige woning gemaakt! Want ja ik moet mijzelf toch bezig houden in deze tijd, kan wel gaan zitten sippen maar daar schiet je ook niets mee op. Maar mijn hond en katten vinden het heerlijk, ze hebben nog nooit zoveel aandacht gehad![]()
[ afbeelding ]
Dat schijnt toch al te gebeuren? “Dan bestel je toch lekker online”, “Jij moet ook tussen 7 en 8” etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral vrezen dat ouderen die buiten deze tijden winkelen bekritiseerd worden.
Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van het seniorenuurtje, laat mijn boodschappen wel thuis bezorgen, maar er zijn vast wel ouderen die dankbaar gebruik maken van dit uurtje!quote:
Nou @ijs_beer HELP MEquote:
Op de een of andere manier leest ik dat met de melodie van 'love is forever'quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed bezig!
En ja de honden hier denken ook COVID FOREVAHHHHH.
Ja dat is wel een drama voor Max en Red Bull. Want er zijn weinig andere opties.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ESF1Gamer
https://www.gpfans.com/nl(...)rug-uit-de-formule-1
Waarschijnlijk dat ouderen helemaal niet zo zwak zijn en dus geen aparte winkeltijd nodig hebben of zoiets. Ik heb het artikel niet gelezen, maar het klinkt een beetje als een 6-jarige die niet van het kindermenu wil bestellen omdat het 'nu echt heel groot is'quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik snap ook niet zo goed wat de ouderenbond hoopt hiermee te bereiken.
Inderdaad. Dus nog één jaartje en dan vier auto's minder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is wel een drama voor Max en Red Bull. Want er zijn weinig andere opties.
Dat dan weer niet, want Red Bull en Alpha Tauri hebben net het nieuwe Concorde Agreement getekend waardoor ze weer voor jaren verbonden zijn aan de sport. Daar zijn wel manieren om er onderuit te komen (de tent failliet laten gaan bijvoorbeeld) maar echt makkelijk zal het niet gaan. Het is waarschijnlijker dat Renault gedwongen wordt om motoren te leveren, omdat die de minste auto's van power voorzien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus nog één jaartje en dan vier auto's minder.
Je het gekke is, ik weet dat je blond bent, maar in mijn droom had je donker haarquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:49 schreef Em31 het volgende:
@:Aoibhin hoe zag ik er eigenlijk uit in je droom?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je het gekke is, ik weet dat je blond bent, maar in mijn droom had je donker haarVerder was je het wel, want we noemden je ook Em enzo
We merken er hier anders weinig van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe snel ik van alles kan doen
Juist omdat ze heel snel allemaal andere dingen zit te doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
We merken er hier anders weinig van.
Dat is ook raar. Genoeg ouderen die dit maar al te prettig vinden.quote:
Wanneer je geen motoren hebt, heeft het geen nut om mee te doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, want Red Bull en Alpha Tauri hebben net het nieuwe Concorde Agreement getekend waardoor ze weer voor jaren verbonden zijn aan de sport. Daar zijn wel manieren om er onderuit te komen (de tent failliet laten gaan bijvoorbeeld) maar echt makkelijk zal het niet gaan. Het is waarschijnlijker dat Renault gedwongen wordt om motoren te leveren, omdat die de minste auto's van power voorzien.
Dat zou veel verklaren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Juist omdat ze heel snel allemaal andere dingen zit te doen
Daarom ook de laatste zin van mijn postquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer je geen motoren hebt, heeft het geen nut om mee te doen.
?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
Hier zit een sample in, maar ik kom er maar niet uit van welk nummer..
Ja maar niemand geeft me ook even een duwtje ofzo!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
We merken er hier anders weinig van.
Ik snap precies niks van deze postquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom ook de laatste zin van mijn postF1 heeft altijd regels dat actieve leveranciers gedwongen kunnen worden om x% van de grid van hun spullen te voorzien. Mercedes levert al zat motoren, Ferrari heeft naast het eigen team ook nog Haas en Alfa Romeo, blijft Renault over die alleen Alpine gaat leveren en verder niemand. Daar zitten Red Bull en Renault allebei niet op te wachten, maar ze kunnen wel ertoe gedwongen worden.
Denk dat het voor de sport niet goed is als je een motorleverancier en twee teams gaat dwingen samen te werken,quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom ook de laatste zin van mijn postF1 heeft altijd regels dat actieve leveranciers gedwongen kunnen worden om x% van de grid van hun spullen te voorzien. Mercedes levert al zat motoren, Ferrari heeft naast het eigen team ook nog Haas en Alfa Romeo, blijft Renault over die alleen Alpine gaat leveren en verder niemand. Daar zitten Red Bull en Renault allebei niet op te wachten, maar ze kunnen wel ertoe gedwongen worden.
Hoe dan ook, Red Bull en Alpha Tauri hebben gezegd te blijvenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk dat het voor de sport niet goed is als je een motorleverancier en twee teams gaat dwingen samen te werken,
Ik kan het wat duidelijker uitleggen als je dat graag hebtquote:
Zeker niet als ze al slechte ervaringen met elkaar hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk dat het voor de sport niet goed is als je een motorleverancier en twee teams gaat dwingen samen te werken,
Maar die laatste twee zijn nooit met ruzie uit elkaar gegaan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker niet als ze al slechte ervaringen met elkaar hebben.
Aan de andere kant, Gommers en Famke Louise houden nu ook van elkaar. Dus het kán.
Lekker nummer wel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
Hier zit een sample in, maar ik kom er maar niet uit van welk nummer..
Amai, zeker niet!quote:
Ella Henderson op het ESF lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Lekker nummer wel!
Het VK mag haar wel sturen
Neuh dankjequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan het wat duidelijker uitleggen als je dat graag hebt
Er zijn verschillende teams die tegen elkaar (st)rijden. Maar die hebben allemaal een motorleverancier nodig. Zonder motor rijdt hun auto niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:06 schreef Meke het volgende:
Hoeft ook niet hoor, maar meestal snap ik nog wel een beetje dingen van al jullie sporterijen, maar dit was echt abracadabra![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |