Wie ben jijquote:
Welkomquote:hobby's/interesses: Voetbal en Gamen
Dat leek inderdaad helemaal nergens op.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je (nog iets van) dat debat gezien? Echt gênant. Van beide kanten trouwens.
Rotterdamquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen Amsterdam of Rotterdam?
Lol, wat een vraagquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen Amsterdam of Rotterdam?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof iemand Amsterdam zou zeggen
Niet voor Roland enquote:
quote:
De meeste mensen wel lijkt me.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof iemand Amsterdam zou zeggen
Oei, @KingRolandquote:
Wat voor sport?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport![]()
@:ggmm @:onlogisch @:kyran
Alsof die nog bestaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet.
Enkel Amsterdammers zelf eigenlijk.
Fitness dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
De hele tent afbreken
Schijven door het dak
Corona?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Fitness dus.
Ik heb helaas af moeten zeggen vanavond.
Sinds eergisteren last van keel, en vandaag beetje hoesten. Maar gisteren keken ze me al vaag aan in de gym. Ik dacht, ik neem het zekere voor het onzekerequote:
Stel jezelf anders even voorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Fitness dus.
Ik heb helaas af moeten zeggen vanavond.
In COR zullen ze blij met je zijn. Al zullen er ook een paar zijn die woedend op je zijn, omdat je je nog niet hebt laten testen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sinds eergisteren last van keel, en vandaag beetje hoesten. Maar gisteren keken ze me al vaag aan in de gym. Ik dacht, ik neem het zekere voor het onzekere
Hoezo ga je gisteren dan nog? Proleetquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sinds eergisteren last van keel, en vandaag beetje hoesten. Maar gisteren keken ze me al vaag aan in de gym. Ik dacht, ik neem het zekere voor het onzekere
Ik voelde me goedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo ga je gisteren dan nog? Proleet
Ik durf niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
In COR zullen ze blij met je zijn. Al zullen er ook een paar zijn die woedend op je zijn, omdat je je nog niet hebt laten testen.
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik voelde me goed
[..]
Ik durf niet.
Ja stop maar met denken en laat je gewoon testen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nou sorry hoor
Nee ik denk gewoon mijn jaarlijks terugkerend keelpijntje
nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja stop maar met denken en laat je gewoon testen.
Ben je wel in quarantaine?
Sommigen hier stellen zich nog steeds erg aan vanwege dat boomergriepje.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee.
Ik ben chronisch verkouden, dan moet ik elke week in quarantaine
Zal mijn werkgever leuk vinden
Ja ik was al bang dat ik de fokcoronaploeg achter mij aan zou krijgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommigen hier stellen zich nog steeds erg aan vanwege dat boomergriepje.
Oei, op die leeftijd breek je al snel wat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik lees dat onze goede vriendin @:yvonne is gevallen.
Erg vervelend om te lezen. Ik hoop dat Yvonne het naar omstandigheden goed maakt. Gelukkig is JackyGOD er om haar te troosten.
Ja, praat het maar goed voor jezelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee.
Ik ben chronisch verkouden, dan moet ik elke week in quarantaine
Zal mijn werkgever leuk vinden
Vergeet @Elan niet!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, praat het maar goed voor jezelf.
En een werkgever hebben
@:charrell @:drizzt_dourden en ik lachen hierom.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, praat het maar goed voor jezelf.
Lig jij morgen tot 12 uur in je bed te meuren?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:elan sluit ik buiten. Hij maakte laatst een rare grap dat ie werk had ofzo.
Krijg wel weer een beetje dat WW gevoel van de hele dag thuis werken.quote:
Ik zou serieus woedend zijn als je met symptomen bij mij op het werk zou verschijnen.quote:
Nee maar even serieus. Ik ging het dus tegen mijn werkgever zeggen, zegt ze: oh we hebben er allemaal last van. Zal wel een griepje zijn of stressquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou serieus woedend zijn als je met symptomen bij mij op het werk zou verschijnen.
Hypothetisch dan. Als ik werk zou hebben.
Check deze grap @:ggmm
Nee man. Baby om 7 uur wakker. Maar als de baby rond 9 uur weer gaat slapen, dan ga ik mooi ook even tukken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lig jij morgen tot 12 uur in je bed te meuren?
Ja dat was niet erg geslaagd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:elan sluit ik buiten. Hij maakte laatst een rare grap dat ie werk had ofzo.
Voor je het weet ligt de hele sociale werkplaats stil, ze kijken wel uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee maar even serieus. Ik ging het dus tegen mijn werkgever zeggen, zegt ze: oh we hebben er allemaal last van. Zal wel een griepje zijn of stressIk had serieus verwacht dat ze mij en mijn collega naar huis zou sturen
Pff. @Scrummie @Elan en ik zijn hier niet blij mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee maar even serieus. Ik ging het dus tegen mijn werkgever zeggen, zegt ze: oh we hebben er allemaal last van. Zal wel een griepje zijn of stressIk had serieus verwacht dat ze mij en mijn collega naar huis zou sturen
Ja dan hebben jij en ik geen werk meerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor je het weet ligt de hele sociale werkplaats stil, ze kijken wel uit.
4/10quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dan hebben jij en ik geen werk meer
Dat is iemands 2e account of is al eerder in de sc gekomen, anders zou ze daar geen mening over hebbenquote:
ach ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pff. @:scrummie @:elan en ik zijn hier niet blij mee.
Serieus niet trouwens. Zou zo een paar ..klappen uit willen delen in dit geval. Tyf gewoon op en blijf thuis. Door mensen zoals jij en je werkgever zitten we in deze bagger.
Bij de big 4 kom je met zo een mentaliteit niet verquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee man. Baby om 7 uur wakker. Maar als de baby rond 9 uur weer gaat slapen, dan ga ik mooi ook even tukken.
@:drizzt_dourden doe ik het zo goed?
Misschien zal een bestelling van Snackbar AdmiraalGoden uit Hilversum haar goed doen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg vervelend om te lezen. Ik hoop dat Yvonne het naar omstandigheden goed maakt. Gelukkig is JackyGOD er om haar te troosten.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is iemands 2e account of is al eerder in de sc gekomen, anders zou ze daar geen mening over hebben
wtf @Karina @Lavenderr yvonne zwanger???quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laatste. Men vatte ze niet maatquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat was niet erg geslaagd.
Moet jij nou nog langer blijven nu het weer drukker is? Of rot je gewoon de deur achter je dicht en laat je ze het uitzoeken met hun zooitje?
Gelul.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ach ja.
ze hadden niet iedereen op vakantie moeten laten gaanGewoon grenzen dicht tot eind 2020
Hilversum is wel ver voor Yvonne. @DeBraad heb je ook iets in Dordrecht? Dan bestellen we wat voor YvonneGodin.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien zal een bestelling van Snackbar AdmiraalGoden uit Hilversum haar goed doen?
Ik zie daar goede videoreviews over.
er kwamen heel veel besmette mensen terug van vakantie....quote:
Hahaha wel genot hoor! Stel me die gestreste koppen voor, die zijn natuurlijk absoluut niet blijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste. Men vatte ze niet maat
Morgen nog één overleg met andere ziekenhuizen in BrabantGod. Even voor het netwerk enzo.
net gebeld voor test corona moet 2,5 week wachten lolquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahaha wel genot hoor! Stel me die gestreste koppen voor, die zijn natuurlijk absoluut niet blij
NU net?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
net gebeld voor test corona moet 2,5 week wachten lol
dat is wel ehel langquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
net gebeld voor test corona moet 2,5 week wachten lol
weet niet man, zit thuis nu.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef Elan het volgende:
Zou @:Leonos nog Corona hebben opgelopen?
Niet gewoon een half jaar gaan bushcraften in Spanjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
er kwamen heel veel besmette mensen terug van vakantie....
Ik heb mijn vakantie verzet naar juni 2021
Hadden we nog niet genoeg van.quote:
Je mag toch alleen testen als je klachten hebt?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Amsterdam en ben geen risicogroep en geen symtonen
Spanjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gewoon een half jaar gaan bushcraften in Spanje
Symptoonquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:27 schreef KingRoland het volgende:
beetje hoesten maar dat is geen symptoon geloof ik
Is het alweer geoorloofd om @Kyran te mentionen ja?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport![]()
@:ggmm @:onlogisch @:kyran
Geen idee. Maar @Sounddragon mag volgens mij wel weer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is het alweer geoorloofd om @:Kyran te mentionen ja?
Ik had best lang opzegtermijn. Begin augustus ofzo al opgezegd. Dus ze zagen het aankomen, maar nu is het gewoon echt een ontzettend kut moment vanwege corona. Maargoed, niet mijn probleem.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahaha wel genot hoor! Stel me die gestreste koppen voor, die zijn natuurlijk absoluut niet blij
Ja alleen soundragon ofzo is een doodzonde tegenwoordigquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is het alweer geoorloofd om @:Kyran te mentionen ja?
Wat progressief van je!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:29 schreef KingRoland het volgende:
morgen ook eerste keer veganburger eten
waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:29 schreef KingRoland het volgende:
morgen ook eerste keer veganburger eten
quote:
hippe tent in Amsterdam uitproberen echt booming iedereen kent het dus goede marketing wel.quote:
We roddelen hier?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja alleen soundragon ofzo is een doodzonde tegenwoordig
Het komt toch nooit goed uit. Na dat gedoe krijg je weer zorg die je moet inhalen waarschijnlijk en/of uitval van personeel dus je kan inderdaad beter gewoon je biezen pakken als je er klaar mee bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had best lang opzegtermijn. Begin augustus ofzo al opgezegd. Dus ze zagen het aankomen, maar nu is het gewoon echt een ontzettend kut moment vanwege corona. Maargoed, niet mijn probleem.
uh oke.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
hippe tent in Amsterdam uitproberen echt booming iedereen kent het dus goede marketing wel.
ben benieuwd hoe het smaakt
Knotje: checkquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
hippe tent in Amsterdam uitproberen echt booming iedereen kent het dus goede marketing wel.
ben benieuwd hoe het smaakt
Hypocriet: checkquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Knotje: check
Baardje: check
Laptop: check
trendgevoelig: check
"eigen bedrijfje": check
Ik wil ook thuiswerken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:32 schreef fetX het volgende:
Morgen weer thuiswerken.
Nu al klaar mee.
Jaloers op @:lenny_leonard
wedstrijd bij de Belg kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Knotje: check
Baardje: check
Laptop: check
trendgevoelig: check
"eigen bedrijfje": check
Ik was er een half jaar geleden al klaar meequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:32 schreef fetX het volgende:
Morgen weer thuiswerken.
Nu al klaar mee.
Jaloers op @:lenny_leonard
Ik ging al een paar weken weer naar kantoor. Paar dagen per week.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was er een half jaar geleden al klaar mee
Je werkte in de zorg? en je hebt zelf ontslag genomen? doe je goedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had best lang opzegtermijn. Begin augustus ofzo al opgezegd. Dus ze zagen het aankomen, maar nu is het gewoon echt een ontzettend kut moment vanwege corona. Maargoed, niet mijn probleem.
Hier was het ook 50/50, nu weer 100% thuiswerken. Waardeloos. Heel af en toe naar een externe afspraakquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ging al een paar weken weer naar kantoor. Paar dagen per week.
Ja wij hadden 1 kantoordag per week maar die is ook alweer ingetrokken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ging al een paar weken weer naar kantoor. Paar dagen per week.
Ja godverdomme. Tijd voor een ander kleurtje op de muren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier was het ook 50/50, nu weer 100% thuiswerken. Waardeloos. Heel af en toe naar een externe afspraak
Ja, in het ziekenhuis. En ik had het gehad met de organisatie dus ontslag genomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je werkte in de zorg? en je hebt zelf ontslag genomen? doe je goed
Wat is nu je plan?
Eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pff. @:scrummie @:elan en ik zijn hier niet blij mee.
Serieus niet trouwens. Zou zo een paar ..klappen uit willen delen in dit geval. Tyf gewoon op en blijf thuis. Door mensen zoals jij en je werkgever zitten we in deze bagger.
Als iedereen thuis werkt kun je toch juist naar kantoor gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier was het ook 50/50, nu weer 100% thuiswerken. Waardeloos. Heel af en toe naar een externe afspraak
Grote voordeel is wel, geen reistijd, tussendoor huishouden doen. Alleen je leefwereld wordt behoorlijk klein. Maar goed we mogen niet klagen. Er is een grote groep die nu buiten de boot gaat vallen qua werk, zekerheden etc. Je zult je levenswerk als kroegbaas maar kapot zien gaan, zwaar klote.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Tijd voor een ander kleurtje op de muren.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iedereen thuis werkt kun je toch juist naar kantoor gaan
#omdenkenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iedereen thuis werkt kun je toch juist naar kantoor gaan
Cool, hopelijk komt er wat moois op je padquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, in het ziekenhuis. En ik had het gehad met de organisatie dus ontslag genomen.
Ik ga eerst op vakantie. Hoop ik. Als het nog mag. En dan leven zoals @:drizzt
Klopt, alleen ben ik thuis totaal niet productief. Maar goed, daar valt aan te werken. En ben allang blij dat ik nog een baan heb (en hoogstwaarschijnlijk ook behoud).quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Grote voordeel is wel, geen reistijd, tussendoor huishouden doen. Alleen je leefwereld wordt behoorlijk klein. Maar goed we mogen niet klagen. Er is een grote groep die nu buiten de boot gaat vallen qua werk, zekerheden etc. Je zult je levenswerk als kroegbaas maar kapot zien gaan, zwaar klote.
Bij het 50/50 werken was het naar het werk gaan juist minder productief geworden omdat al die eenzame collega's continu wilde socializenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, alleen ben ik thuis totaal niet productief. Maar goed, daar valt aan te werken. En ben allang blij dat ik nog een baan heb (en hoogstwaarschijnlijk ook behoud).
Nadeel is wel dat ik geen koffie mag declareren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Grote voordeel is wel, geen reistijd, tussendoor huishouden doen. Alleen je leefwereld wordt behoorlijk klein. Maar goed we mogen niet klagen. Er is een grote groep die nu buiten de boot gaat vallen qua werk, zekerheden etc. Je zult je levenswerk als kroegbaas maar kapot zien gaan, zwaar klote.
Please, spaar mequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtf @:karina @:lavenderr yvonne zwanger???
En @maxi-mus stemt VVD. Oprutte!!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
En ik drink toch een kop of 4 per dag.
4 euro voor 10 van die nespresso dingen
1,60 per dag x 5 x 47 is toch 376 euro per jaar
EN DE ROVERHEID DOET NIKS
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
En ik drink toch een kop of 4 per dag.
4 euro voor 10 van die nespresso dingen
1,60 per dag x 5 x 47 is toch 376 euro per jaar
EN DE ROVERHEID DOET NIKS
Komt wel goed. Ik ga wel weer een keer iets in de zorg doen. Nog genoeg te verbeteren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Cool, hopelijk komt er wat moois op je pad
Ik mag gewoon lekker gratis koffie drinken komende wekenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ik geen koffie mag declareren.
Teringlijers.
En elektrisch. Je hebt ook zo'n pauperversie waar je moet draaien.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
Maar mogen vanaf volgende maand wel een nieuw bureau en een ekte ekte bureaustoel uitkiezen. Hopelijk komt er een bureau die de hoogte in kan in het assortiment.
Sowieso van dat poederspul.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mag gewoon lekker gratis koffie drinken komende weken
Hoop dat ze een goed apparaatje hebben, dat wisselt ook wel per school
Ben benieuwd. Vooral blij met die bureaustoel, heb al een zwakke rug en had geen zin om zelf 3-400 euro voor een goede neer te leggen dus zit nu gewoon op een eettafelstoel van matige kwaliteit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En elektrisch. Je hebt ook zo'n pauperversie waar je moet draaien.
Snap ik. Skere tijden maat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Vooral blij met die bureaustoel, heb al een zwakke rug en had geen zin om zelf 3-400 euro voor een goede neer te leggen dus zit nu gewoon op een eettafelstoel van matige kwaliteit.
Wel weer lekker sparen nu de kroegen weer dichtgaan de komende tijdquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik. Skere tijden maat.
Bij de Big4 krijg je deze volledige bureauset aan huis.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Vooral blij met die bureaustoel, heb al een zwakke rug en had geen zin om zelf 3-400 euro voor een goede neer te leggen dus zit nu gewoon op een eettafelstoel van matige kwaliteit.
Oja die fietsen staan bij ons ook stof te happen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij de Big4 krijg je deze volledige bureauset aan huis.
[ afbeelding ]
@:KingRoland
Die zou ongeopend retour gaan. Als je hierop kruipt verdien je vergevorde botcovid.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij de Big4 krijg je deze volledige bureauset aan huis.
[ afbeelding ]
@:KingRoland
Gaat ze af en toe lekker op en neer erop?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja die fietsen staan bij ons ook stof te happen.
Al hebben we wel 1 aansteller die zo nu en dan op zo’n skippybal zit (wel een lekker wijf trouwens)
Absoluut.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat ze af en toe lekker op en neer erop?
Is een beste tegenvaller als je echt 100% mijn leef na gaat doenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, in het ziekenhuis. En ik had het gehad met de organisatie dus ontslag genomen.
Ik ga eerst op vakantie. Hoop ik. Als het nog mag. En dan leven zoals @:drizzt
Zoals aangeraden: niet gekliktquote:
Het wisselt echt.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Goed. Ik neem m’n woorden terug.
Hoi.
waarom dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In dat geval: beter tyf je op
Van een anoniempje ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar ben je een kloon?
Wie?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Van een anoniempje ja.
Haags vroeg of ik in oktober weer kwam posten, dus bij deze
Tyf zelf op.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In dat geval: beter tyf je op
WATquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Justin_Case heet hij nu geloof ik![]()
@:Justin_case ??
Dat is waarquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is maar 1 JC en dat is @:JanCees
Ik bedoelde Haags_Kwartiertje.quote:
Zo is dat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is maar 1 JC en dat is @:JanCees
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:25 schreef De_Kraam het volgende:
@:Justin_case is echt een mongolennaam dus ja dat is inderdaad Haags.
Vond ik leukquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
waarom heb je je naam veranderd?
Jorienquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik blijf altijd Jojoortje.
Of Jojoodje.
Of Johoretje.
@:Caland
Hoi Jojoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik blijf altijd Jojoortje.
Of Jojoodje.
Of Johoretje.
@:Caland
Bijna vakantie? Wanneer?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee joh, bijna vakantie, ben je gek ofzo?
Acht weken dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
wow echt.
Zolang zijn de scholen toch nog niet bezig?
Prima hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niels! Hoe is het?
Wow ik zag een onbekende smiley:
En welterustenquote:
herfstvakantie, heb jij vroeg dit jaar? Hier pas de week van 17 okt.quote:
Regio noord?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee joh, bijna vakantie, ben je gek ofzo?
Dit vond ik toch de leukste die ik vanavond langs heb zien komen.quote:
quote:
Ha Nelisquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het China Virus, ik moest eigenlijk vooral denken aan onze huispsycholoog/politicoloog, @:JanCees .Er is toch niemand hier die dit soort gebeurtenissen bet er kan verklaren dan hij.
Dit wordt zo'n enge kakker waar Daniel Arends het over heeftquote:
Hey Harriequote:
is wel te hopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof die china flu Trump klein gaat krijgen
trump niet, die moet nog even 4 jaar laten zien dat hij de goat is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Biden mag het van mij ook krijgen hoor, die 2 horen in een bejaardentehuis
die heeft al 4 jaar de tijd gehad en failed al was niet alles slechtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
trump niet, die moet nog even 4 jaar laten zien dat hij de goat is.
Is dit een act of denk je dit echt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
trump niet, die moet nog even 4 jaar laten zien dat hij de goat is.
@Tarado is blijkbaar meer een supporter van sleepy/creepy Joe biden, a.k.a. Joe Hiden, Basement Biden.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Tarado is blijkbaar meer een supporter van sleepy/creepy Joe biden, a.k.a. Joe Hiden, Basement Biden.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Biden mag het van mij ook krijgen hoor, die 2 horen in een bejaardentehuis
Ik denk nog steeds dat Biden niet wint.quote:
Het is een beetje van beiden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit een act of denk je dit echt?
Ja, dat moest hij snel posten terwijl ik aan het typen was, #CROOKEDTARADOquote:
DRAIN THE SWAMPquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat moest hij snel posten terwijl ik aan het typen was, #CROOKEDTARADO
Alsof ik daar al niet bij zit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan zo bij de Proud Boys met die kale kop van je.
Sterkte ouwe reus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:14 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn gehemelte pijn gedaan bij het pizza eten gisteren en dat doet ook vandaag nog pijn.
Sla een kruisje voor me.
Vervelend voor je makker. Gelukkig mocht je Ansu Fati gisteren weer aanschouwen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:14 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn gehemelte pijn gedaan bij het pizza eten gisteren en dat doet ook vandaag nog pijn.
Sla een kruisje voor me.
Twee leuke dingen (hele goede dingen) zien doen en dat was het wel. Maar dat mag op je 17-jarige leeftijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vervelend voor je makker. Gelukkig mocht je Ansu Fati gisteren weer aanschouwen.
Daniel Arends is zelf die enge kakker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit wordt zo'n enge kakker waar Daniel Arends het over heeft
quote:
Pics graag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:40 schreef Charrell het volgende:
Zo even naar de visboer, haring halen voor lunch!
Een watquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze foto heeft een ezelsoor.
Lees eens een tweedehands exemplaar van Oeroeg van Hella S. Haasse en wie weet kom je er dan vanzelf achter wat dat is.quote:
Nee, heb niks met Hella’s.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lees eens een tweedehands exemplaar van Oeroeg van Hella S. Haasse en wie weet kom je er dan vanzelf achter wat dat is.
Oke Doublepain.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
Zonder dat kutboek te hoeven lezen. hij bedoelt waarschijnlijk de roze ding rechtsboven.
Oh dat is de Happiness.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
Zonder dat kutboek te hoeven lezen. hij bedoelt waarschijnlijk de roze ding rechtsboven.
Alles beter dan redjepakketjequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Zojuist pakketje gekregen.
3 uur te laat. PostNL
Tss.. ben nog geen dertig!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is toch voor vrouwen met een midlife crisis?
Mention werktequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:54 schreef Zipportal het volgende:
@:coco
@:charrell
@:lenny_leonard
@#ANONIEM
![]()
![]()
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
Ben er wel klaar mee voor vandaag. Weekend.
Welke idioot heeft weer iemand uit ONZ hierheen gelokt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Fijn weekend!
Ik moet nog tot half 6
Ik kom hier al langer dan jijquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke idioot heeft weer iemand uit ONZ hierheen gelokt?
Donder op!
Hoe was je weekend?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:drizzt_dourden check dit. Uitkijken naar weekend
Alvast indrinken voor VI?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
Ben er wel klaar mee voor vandaag. Weekend.
@jojoortje en @onlogisch zijn het hier niet mee eens!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze onzin mag je in ONZ posten.
Wegwezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |