Vergeet @Elan niet!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, praat het maar goed voor jezelf.
En een werkgever hebben
@:charrell @:drizzt_dourden en ik lachen hierom.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, praat het maar goed voor jezelf.
Lig jij morgen tot 12 uur in je bed te meuren?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:elan sluit ik buiten. Hij maakte laatst een rare grap dat ie werk had ofzo.
Krijg wel weer een beetje dat WW gevoel van de hele dag thuis werken.quote:
Ik zou serieus woedend zijn als je met symptomen bij mij op het werk zou verschijnen.quote:
Nee maar even serieus. Ik ging het dus tegen mijn werkgever zeggen, zegt ze: oh we hebben er allemaal last van. Zal wel een griepje zijn of stressquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou serieus woedend zijn als je met symptomen bij mij op het werk zou verschijnen.
Hypothetisch dan. Als ik werk zou hebben.
Check deze grap @:ggmm
Nee man. Baby om 7 uur wakker. Maar als de baby rond 9 uur weer gaat slapen, dan ga ik mooi ook even tukken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lig jij morgen tot 12 uur in je bed te meuren?
Ja dat was niet erg geslaagd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:elan sluit ik buiten. Hij maakte laatst een rare grap dat ie werk had ofzo.
Voor je het weet ligt de hele sociale werkplaats stil, ze kijken wel uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee maar even serieus. Ik ging het dus tegen mijn werkgever zeggen, zegt ze: oh we hebben er allemaal last van. Zal wel een griepje zijn of stressIk had serieus verwacht dat ze mij en mijn collega naar huis zou sturen
Pff. @Scrummie @Elan en ik zijn hier niet blij mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee maar even serieus. Ik ging het dus tegen mijn werkgever zeggen, zegt ze: oh we hebben er allemaal last van. Zal wel een griepje zijn of stressIk had serieus verwacht dat ze mij en mijn collega naar huis zou sturen
Ja dan hebben jij en ik geen werk meerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor je het weet ligt de hele sociale werkplaats stil, ze kijken wel uit.
4/10quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dan hebben jij en ik geen werk meer
Dat is iemands 2e account of is al eerder in de sc gekomen, anders zou ze daar geen mening over hebbenquote:
ach ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pff. @:scrummie @:elan en ik zijn hier niet blij mee.
Serieus niet trouwens. Zou zo een paar ..klappen uit willen delen in dit geval. Tyf gewoon op en blijf thuis. Door mensen zoals jij en je werkgever zitten we in deze bagger.
Bij de big 4 kom je met zo een mentaliteit niet verquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee man. Baby om 7 uur wakker. Maar als de baby rond 9 uur weer gaat slapen, dan ga ik mooi ook even tukken.
@:drizzt_dourden doe ik het zo goed?
Misschien zal een bestelling van Snackbar AdmiraalGoden uit Hilversum haar goed doen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik lees dat onze goede vriendin @:yvonne is gevallen.
Erg vervelend om te lezen. Ik hoop dat Yvonne het naar omstandigheden goed maakt. Gelukkig is JackyGOD er om haar te troosten.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is iemands 2e account of is al eerder in de sc gekomen, anders zou ze daar geen mening over hebben
wtf @Karina @Lavenderr yvonne zwanger???quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik lees dat onze goede vriendin @:yvonne is gevallen.
Erg vervelend om te lezen. Ik hoop dat Yvonne het naar omstandigheden goed maakt. Gelukkig is JackyGOD er om haar te troosten.
Laatste. Men vatte ze niet maatquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat was niet erg geslaagd.
Moet jij nou nog langer blijven nu het weer drukker is? Of rot je gewoon de deur achter je dicht en laat je ze het uitzoeken met hun zooitje?
Gelul.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ach ja.
ze hadden niet iedereen op vakantie moeten laten gaanGewoon grenzen dicht tot eind 2020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |