Wie ben jijquote:
Welkomquote:hobby's/interesses: Voetbal en Gamen
Dat leek inderdaad helemaal nergens op.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je (nog iets van) dat debat gezien? Echt gênant. Van beide kanten trouwens.
Rotterdamquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen Amsterdam of Rotterdam?
Lol, wat een vraagquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen Amsterdam of Rotterdam?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof iemand Amsterdam zou zeggen
Niet voor Roland enquote:
quote:
De meeste mensen wel lijkt me.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof iemand Amsterdam zou zeggen
Oei, @KingRolandquote:
Wat voor sport?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport![]()
@:ggmm @:onlogisch @:kyran
Alsof die nog bestaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet.
Enkel Amsterdammers zelf eigenlijk.
Fitness dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
De hele tent afbreken
Schijven door het dak
Corona?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Fitness dus.
Ik heb helaas af moeten zeggen vanavond.
Sinds eergisteren last van keel, en vandaag beetje hoesten. Maar gisteren keken ze me al vaag aan in de gym. Ik dacht, ik neem het zekere voor het onzekerequote:
Stel jezelf anders even voorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Fitness dus.
Ik heb helaas af moeten zeggen vanavond.
In COR zullen ze blij met je zijn. Al zullen er ook een paar zijn die woedend op je zijn, omdat je je nog niet hebt laten testen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sinds eergisteren last van keel, en vandaag beetje hoesten. Maar gisteren keken ze me al vaag aan in de gym. Ik dacht, ik neem het zekere voor het onzekere
Hoezo ga je gisteren dan nog? Proleetquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sinds eergisteren last van keel, en vandaag beetje hoesten. Maar gisteren keken ze me al vaag aan in de gym. Ik dacht, ik neem het zekere voor het onzekere
Ik voelde me goedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo ga je gisteren dan nog? Proleet
Ik durf niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
In COR zullen ze blij met je zijn. Al zullen er ook een paar zijn die woedend op je zijn, omdat je je nog niet hebt laten testen.
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik voelde me goed
[..]
Ik durf niet.
Ja stop maar met denken en laat je gewoon testen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nou sorry hoor
Nee ik denk gewoon mijn jaarlijks terugkerend keelpijntje
nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja stop maar met denken en laat je gewoon testen.
Ben je wel in quarantaine?
Sommigen hier stellen zich nog steeds erg aan vanwege dat boomergriepje.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee.
Ik ben chronisch verkouden, dan moet ik elke week in quarantaine
Zal mijn werkgever leuk vinden
Ja ik was al bang dat ik de fokcoronaploeg achter mij aan zou krijgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommigen hier stellen zich nog steeds erg aan vanwege dat boomergriepje.
Oei, op die leeftijd breek je al snel wat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik lees dat onze goede vriendin @:yvonne is gevallen.
Erg vervelend om te lezen. Ik hoop dat Yvonne het naar omstandigheden goed maakt. Gelukkig is JackyGOD er om haar te troosten.
Ja, praat het maar goed voor jezelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee.
Ik ben chronisch verkouden, dan moet ik elke week in quarantaine
Zal mijn werkgever leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |