FOK is een goed doelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:30 schreef Caland het volgende:
Belachelijk trouwens
15 euro betalen voor een nickchange
Geef het dan aan een goed doel ofzo
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:29 schreef Coco het volgende:
User @:scrummie voorheen @:scrummie2.1 komt geagiteerd over.
Betaalde jij niet ooit 30 voor 4045?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:30 schreef Caland het volgende:
Belachelijk trouwens
15 euro betalen voor een nickchange
Geef het dan aan een goed doel ofzo
25quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Betaalde jij niet ooit 30 voor 4045?
Wie?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:32 schreef Coco het volgende:
wtf sakura is uit de OP
Nu ben ik ziedend en ga dit gelijk aanpassen!
Wat?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:32 schreef Coco het volgende:
wtf sakura is uit de OP
Ik noteer ditquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:18 schreef GGMM het volgende:
wtf
Dat puntje was onderdeel van je identiteit.
Met jou praat ik niet meer.
Hoezoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:32 schreef Coco het volgende:
wtf sakura is uit de OP
Dat was voor een goed doel Hans.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Betaalde jij niet ooit 30 voor 4045?
Geloof dat het een bus was voor een gehandicapt kind, maar pin me er niet op vast.quote:
Ja inderdaad zoiets.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof dat het een bus was voor een gehandicapt kind, maar pin me er niet op vast.
Oke. Hopelijk is het gelukt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof dat het een bus was voor een gehandicapt kind, maar pin me er niet op vast.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:18 schreef GGMM het volgende:
wtf
Dat puntje was onderdeel van je identiteit.
Met jou praat ik niet meer.
Ja maak jij maar een hoofdletter van je eerste o.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Dat hele forum gaat zo naar de godverdomme.
Dat dure ding was binnen en die user zien we opeens niet meer op FOK!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:39 schreef Scrummie het volgende:
FHF / Een rolstoelbus voor Lenthe, doneer en/of deel aub
Dat heb ik overwogen. Alleen ik vermoed dat ik me dan net zo zal voelen als @Drizztquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maak jij maar een hoofdletter van je eerste o.
Ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:45 schreef Scrummie het volgende:
Ga ik een ei bakken of haal ik kibbelingen?
Werkloos, eenzaam en depressief?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb ik overwogen. Alleen ik vermoed dat ik me dan net zo zal voelen als @:Drizzt
Inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:45 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:45 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:37 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Man (46) poept op agent: 3 weken cel
@:maxi-mus
Kibbelingenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:45 schreef Scrummie het volgende:
Zolang dat kind er maar profijt van heeft gehadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dure ding was binnen en die user zien we opeens niet meer op FOK!
@:Caland heeft hier vast een mening over.
Ze reed dat ding gelijk in de prak, toen wel weer een topic. Iets met geld.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dure ding was binnen en die user zien we opeens niet meer op FOK!
@:Caland heeft hier vast een mening over.
Dat valt wel mee, vertel het onsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze reed dat ding gelijk in de prak, toen wel weer een topic. Iets met geld.
Ik heb hier ook een mening over maar dan loopt het niet goed af.
Wie?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:59 schreef Caland het volgende:
Heeft Korneel Evers al gereageerd op de transfer?
het is toch kibbeling?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik volg hem niet.quote:
quote:
https://www.vandale.nl/gr(...)elingen#.X3Wp2S2iFTYquote:Betekenis 'kibbelingen'
Je hebt gezocht op het woord: kibbelingen.
kib·be·ling (de; v; meervoud: kibbelingen)
1
gefrituurd stukje kabeljauw
Dat mag @El-Stinho helemaal zelf weten.quote:
Bedankt. Gereageerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hij had nog wat andere tweets waarin hij nog stelliger was maar die zijn allemaal al weg.
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Anders mis ik de tweets van Korneel Evers.
Maar om eerlijk te zijn, ik zit toch te wachten op nuance.
Waarschijnlijk heb je binnen 5 minuten een blockquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag @:el-stinho helemaal zelf weten.
Dit is verder geen antwoord op mijn vraag.
[..]
Bedankt. Gereageerd.
Domme tweets van Korneel komen altijd in de timeline.quote:
Duidelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Domme tweets van Korneel komen altijd in de timeline.
Ik zou ook vanzelf dingen kapotslaan als ik teveel tweets van die man tot me neem.quote:
quote:Korneel Evers is een Nederlands acteur en cabaretier. Samen met Arjan Smit en Chris King Perryman vormt hij het cabarettrio Brokstukken. Daarnaast is hij bekend van verschillende films, tv-series en theaterproducties.
Hopelijk krijgt hij er spijt van en is het toch niet zoals hij verwacht had.quote:
Ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij er spijt van en is het toch niet zoals hij verwacht had.
Zoals @:drizzt dat had met zijn naamswijziging
je hebt ook zo'n PSV gekkie Rik nog wat nee niet Elfrink, die volg ik ook niet maar zie ik toch regelmatig voorbij komenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou ook vanzelf dingen kapotslaan als ik teveel tweets van die man tot me neem.
Dat heb ik met Kim Boonquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n PSV gekkie Rik nog wat nee niet Elfrink, die volg ik ook niet maar zie ik toch regelmatig voorbij komen
Dit ja. Daarom hou ik het ook bij onlogisch, terwijl ik een hekel heb aan nicks zonder hoofdletter.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij er spijt van en is het toch niet zoals hij verwacht had.
Zoals @:drizzt dat had met zijn naamswijziging
Nee joh gewoon doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. Daarom hou ik het ook bij onlogisch, terwijl ik een hekel heb aan nicks zonder hoofdletter.
Het zal alleen maar tegenvallen.
Rik Klein Entink, ja. Ook een speciaal figuur.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n PSV gekkie Rik nog wat nee niet Elfrink, die volg ik ook niet maar zie ik toch regelmatig voorbij komen
als ze aanbellen vind ik het moeilijk nee zeggenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreemd.
Gelukkig geloof ik het zelf wel.
Ik ben maandag vrijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:18 schreef Coco het volgende:
Ziedend!
Ik zal jullie nog eens wat vertellen.
Over 5 uur heb ik weekend.
@:Caland
Ik vind haar een lelijk hoofd hebben. Daar zeg ik gewoon nee tegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze aanbellen vind ik het moeilijk nee zeggen
die ja, "sportschooladdict" en dan een profielfoto met een kinnebak waar een mestvarken jaloers op isquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rik Klein Entink, ja. Ook een speciaal figuur.
draai je haar toch om, ik zie het probleem niet en verder als je dat lelijk vindt ga je nog een moeilijke toekomst tegemoetquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind haar een lelijk hoofd hebben. Daar zeg ik gewoon nee tegen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
draai je haar toch om, ik zie het probleem niet en verder als je dat lelijk vindt ga je nog een moeilijke toekomst tegemoet
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die ja, "sportschooladdict" en dan een profielfoto met een kinnebak waar een mestvarken jaloers op is
Eeuwig ziedende schertsvertoningen. Twee jaar terug rond de FC Twente-shitshow had je nog wel een vermakelijk Twente-figuur.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die ja, "sportschooladdict" en dan een profielfoto met een kinnebak waar een mestvarken jaloers op is
Oja, die liep ook bij Spakenburg ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eeuwig ziedende schertsvertoningen. Twee jaar terug rond de FC Twente-shitshow had je nog wel een vermakelijk Twente-figuur.
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga een uitsmijtertje maken boys.
@:Scrummie
Heb net een omelet met spek gegetenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga een uitsmijtertje maken boys.
Okequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:46 schreef Charrell het volgende:
Halloween gaat niet meer door!
Theater voorstelling volgende week nog wel.
Okequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:46 schreef Charrell het volgende:
Hopelijk was het lekker Caland.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb net een omelet met spek gegeten
Dit ter info
Wat speel je, een big?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:46 schreef Charrell het volgende:
Dat moet jij kunnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:04 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik speel bezoeker met mondkapje.
Als hij dat heeft gedaan wens ik hem een hele erge griep toequote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
User @:coco. loopt nare leugens over je te verspreiden.
Pak 'm aan Rolandquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als hij dat heeft gedaan wens ik hem een hele erge griep toe
PIK JE DIT @Coco ??????quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als hij dat heeft gedaan wens ik hem een hele erge griep toe
Hij zoekt nu aandacht in WLR.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:08 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch probeert een vuurtje aan te wakkeren.
Ook daar zal hij wel weer hopeloos falen, om vervolgens hier weer het mannetje uit te hangen.quote:
User @KingRoland en ik zijn goede vrienden. Dus ik weet dat het gewoon een gebbetje is.quote:
Koekoekquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Coco het volgende:
[..]
User @:KingRoland en ik zijn goede vrienden. Dus ik weet dat het gewoon een gebbetje is.
Iemand met vrienden zou dit weten.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja met filtertjes is iedereen een schoonheid tegenwoordig.
Gaat dat over mij danquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:charrell
Ik vind het op het eerste oog kut, maar ik ben altijd een gematigd mens dus ik kijk het nog even aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:54 schreef Coco het volgende:
@:El-Stinho wat vind jij van die Klaiber?
Je weet dat Aziaten op twitter nooit echt een goede maatstaf zijn?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het op het eerste oog kut, maar ik ben altijd een gematigd mens dus ik kijk het nog even aan.
Meer een vreemd gevoel om weinig moeite te hebben met een vertrek van Dest terwijl ze daar in Spanje hieperdepiep mee zijn.
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat Aziaten op twitter nooit echt een goede maatstaf zijn?
Buiten twitter ook niet trouwens.
Tijd dat @JanCees weer terug komt van zijn onterechte ban.quote:
het zal wel om het krediet zijn en omdat Bayern ook interesse had maar voor een topclub een vreemde aankoopquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dierendag (4 oktober) is @JanCees er weerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijd dat @:jancees weer terug komt van zijn onterechte ban.
Die heeft een uitgesproken mening over die gele a.... Aziaten.
Erg mooi.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met dierendag (4 oktober) is @:JanCees er weer
[ afbeelding ]
lol, ready for take offquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:12 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n zoontje zit niet eens op voetbal zo te zien.
Ik kan dit bevestigen!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Coco het volgende:
[..]
User @:KingRoland en ik zijn goede vrienden. Dus ik weet dat het gewoon een gebbetje is.
Iemand met vrienden zou dit weten.
wel op snuivenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:12 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n zoontje zit niet eens op voetbal zo te zien.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:34 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe CTRL + V is uit.
HitlerGod.
@:Lenny_Leonard
Crewbash.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:47 schreef KingRoland het volgende:
Zo te lezen uit zipportals post zie ik dat @:lenny_leonard achter hitler staat.
Jammer.
Als je in je scriptie net zo makkelijk conclusies trekt dan kom je nooit bij de big 4 terecht.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:47 schreef KingRoland het volgende:
Zo te lezen uit zipportals post zie ik dat @:lenny_leonard achter hitler staat.
Jammer.
Ik ben tegen corona.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
Net in de supermarkt
1 iemand met mondkapje gezien, rest had er terecht schijt aan
Mooi.
bij de mijne denk ik 30% metquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
Net in de supermarkt
1 iemand met mondkapje gezien, rest had er terecht schijt aan
Mooi.
nee valt wel mee, wel (relatief) veel expatsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Woon jij in zo'n wijk waar mensen allemaal woke zijn?
Ah dat zal het zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee valt wel mee, wel (relatief) veel expats
Ben benieuwd of hij dankzij Gordon corona heeftquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:15 schreef Zipportal het volgende:
De Amsterdamse politie heeft donderdagmiddag in de hoofdstad een 23-jarige man aangehouden, die mogelijk betrokken is bij de gewelddadige beroving van Gordon.
https://twitter.com/telegraaf/status/1311669624539234313
Twitter hep nog een storing.
Nee dat is ook weer zo. Rasheed en Jamaal met hun ''get out of my club'', whooptidoo.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer wel, het coachen van Dickie is een genot opzich.quote:FOX Sports gaat vanaf dit weekend stadiongeluiden toevoegen
Dit weekend is de eerste speelronde van de Eredivisie waarin geen supporters aanwezig mogen zijn. Om de voetbalsupporters thuis wat meer gevoel mee te geven van de wedstrijd voegt FOX Sports extra stadiongeluiden toe aan de wedstrijden, zo meldt FOX Sports op haar website.
Ook tijdens de wedstrijd van Willem II tegen Feyenoord zullen er geluiden worden toegevoegd aan de wedstrijd, zodat er een betere beleving zal zijn voor de supporters thuis.
Wat een gedoe over een uit de hand gelopen sexdate.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:15 schreef Zipportal het volgende:
De Amsterdamse politie heeft donderdagmiddag in de hoofdstad een 23-jarige man aangehouden, die mogelijk betrokken is bij de gewelddadige beroving van Gordon.
https://twitter.com/telegraaf/status/1311669624539234313
Twitter hep nog een storing.
Dom varkenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
@:3rror
@:Jr-Style93
Lekker vroeg weekend deze week allen.
Enkele van deze mentions keur ik af.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
@:GGMM
@:Coco
@:scrupuleus
@:Zipportal
@:onlogisch
@:Tarado
@:Charrell
@:El-Stinho
@:Muskusboktor57
@:Wereldgozer
@:Buitendam
@:Elan
@:KingRoland
@:JanCees
@:Jojoortje
@:Lange_Lans
@:Tjacka
@:Justin_Case
@:Maxi-mus
@:Drizzt_DoUrden
@:GurneyIsBestOke
@:fetX
@:De_Kraam
@:Neef_Wuppie
@:Mortaxx
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
Jammer dat die kamerleden zich liever lijken te laten informeren door Lange Frans dan door JaapGOAT.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah dat zal het zijn.
Wat dat betreft heet JaapGOAT het land prima opgeleid door vanaf het begin af aan al te verkondigen dat mondkapjes onzin zijn
Waar zouden we toch zijn zonder Jaap.
Zou hij nog leven of inmiddels gestorven zijn aan obesitas?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
tijdens de lockdown was het toch ook niet nodig in de supermarkt dus waarom nu welquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah dat zal het zijn.
Wat dat betreft heet JaapGOAT het land prima opgeleid door vanaf het begin af aan al te verkondigen dat mondkapjes onzin zijn
Waar zouden we toch zijn zonder Jaap.
Ik was ook al verbaasd makkerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enkele van deze mentions keur ik af.
Fijn weekend.
Hoop dat je een goede uitvaartverzekering hebtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:38 schreef Charrell het volgende:
Maar heb ook een beetje een pijnlijke keel
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
Stik jij lekker in je avond eten, mongol.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop dat je een goede uitvaartverzekering hebt
Huigje geraakt?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:38 schreef Charrell het volgende:
Maar heb ook een beetje een pijnlijke keel
Jij zit echt de gehele dag snoep te vreten he?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:38 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee schuld van zoete sinterklaas schuimpjes
Ik vind het ook grote onzin.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
tijdens de lockdown was het toch ook niet nodig in de supermarkt dus waarom nu wel
Pak zo af en toe eens een handje als ik langs de snoeplade loop..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zit echt de gehele dag snoep te vreten he?
Omdat men maar wat doet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
tijdens de lockdown was het toch ook niet nodig in de supermarkt dus waarom nu wel
Wow gelijk helemaal bozigquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:40 schreef Charrell het volgende:
[..]
Stik jij lekker in je avond eten, mongol.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou hij nog leven of inmiddels gestorven zijn aan obesitas?
Alive and kicking, succesvol ondernemer zelfs.quote:Mein Name ist Matthias, 23 Jahre alt und arbeite hauptberuflich als Elektroniker fόr Betriebstechnik. Schon in meiner frόhen Jugend befasste ich mich mit allem was mit Computern zu tun hatte.
Nun habe ich mich dazu entschieden mein Hobby zum Beruf zu machen . Also grόndete ich „TMcomputing“ als Nebengewerbe.
het is weer die tijdquote:
hij kan er toch niks aan doen dat deepthroaten nog steeds pijn doetquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:40 schreef Charrell het volgende:
[..]
Stik jij lekker in je avond eten, mongol.
Werd ze dat maar eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:charrell wordt flink aangepakt!
moet jij wetenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:44 schreef Coco het volgende:
Het wordt weer ordinair hier.
Ik ga maar alvast inpakken.
Waarvoor, komt het arrestatieteam je zo ophalen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:44 schreef Coco het volgende:
Het wordt weer ordinair hier.
Ik ga maar alvast inpakken.
Je moeder komt mij ophalen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarvoor, komt het arrestatieteam je zo ophalen?
De moeder van rambodirk is ook van alle markten thuis. Gisteravond met de benen wijd, nu taxichauffeur van de dagbesteding.quote:
4/10quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De moeder van rambodirk is ook van alle markten thuis. Gisteravond met de benen wijd, nu taxichauffeur van de dagbesteding.
Dit is leuker.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De moeder van rambodirk is ook van alle markten thuis. Gisteravond met de benen wijd, nu taxichauffeur van de dagbesteding.
Dit iets te ver gezocht.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt door het altijd hoge niveau in de APPquote:
Flikker op met je app.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt door het altijd hoge niveau in de APP
madquote:
dit is jokequote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. De aanvragen waren niet te houden sinds bekend werd dat jij eruit bent gegaan.
Wat een kutonderwerp.quote:
Ouwe snoeperd die Gommersgodquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:53 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/fa(...)en-bedacht~a017137b/
Het wordt met het uur walgelijker
@Charrellquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
© @:de_boswachter
pics van je nichtjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:56 schreef Scrummie het volgende:
@:drizzt macaroni zoals mijn oma het maakte, nichtje komt eten.
Met wat speeksel dat uit haar kunstgebit naar beneden rolde?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:56 schreef Scrummie het volgende:
@:drizzt macaroni zoals mijn oma het maakte, nichtje komt eten.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:53 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/fa(...)en-bedacht~a017137b/
Het wordt met het uur walgelijker
nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Met wat speeksel dat uit haar kunstgebit naar beneden rolde?
Nee, dat is al een aantal jaar niet meer nodig. (regionale spreektaal)quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Fatsoeneer jij ook wel eens haar onderbroekje?
Hoe was dat bij jou? Oh wacht, vrienden. Hahahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:00 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/b(...)n-vrienden~ae4fa1f7/
Gelachen
Ongeveer dezelfde hoeveelheid als in jouw hoofd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:00 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/b(...)n-vrienden~ae4fa1f7/
Gelachen
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde hoeveelheid als in jouw hoofd.
Je mag tegenwoordig niks meer. Voor je het weet beschuldigen ze je van verkrachting en moord.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Fatsoeneer jij ook wel eens haar onderbroekje?
Wat een karige kapsalon.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag een lokale ondernemer gesteund en een kapsalon bestelt. Inmiddels gearriveerd. Spoelen we vandaag weg met Ayran Turkse melk.
[ afbeelding ]
@:Iwanius
laatste bezoek: 373 dagen, 2 uur geleden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag een lokale ondernemer gesteund en een kapsalon bestelt. Inmiddels gearriveerd. Spoelen we vandaag weg met Ayran Turkse melk.
[ afbeelding ]
Jikes... geschaafd vleesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Sla apart, geen vettige kaas bovenopquote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Medium, prima formaatje. Niks mis mee.
Daar is helemaal niks mis mee.quote:
Even een expert raadplegen. @onlogischquote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sla apart, geen vettige kaas bovenop
Geen kapsalon dus
Nee heeft een zoutige smaak, best lekker. Bestel dat er standaard bij, dat vind Hassan mooi als een kaaskop die "exotische" shit bestelt. Geeft een band, en daardoor mats hij me weer. Doet hij er baklava soms bij enzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:42 schreef Charrell het volgende:
Turkse melk?!!!
Is dat van schapen... extra dik en zoet ofzo.
Niet akkoord. Dit is een kapsalon. Bulkt niet van de vettigheid, zoals het hoort.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sla apart, geen vettige kaas bovenop
Geen kapsalon dus
Walgelijk hoe jij praat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet akkoord. Dit is een kapsalon. Bulkt niet van de vettigheid, zoals het hoort.
Brrrquote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee heeft een zoutige smaak, best lekker. Bestel dat er standaard bij, dat vind Hassan mooi als een kaaskop die "exotische" shit bestelt. Geeft een band, en daardoor mats hij me weer. Doet hij er baklava soms bij enzo.
Dit een kapsalon noemenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Niet akkoord. Je kapsalon weghalen bij van die walgelijke goedkope establishments die denken dat de enorme hoeveelheid goedkope kaas en verlepte friet de kapsalon maaktquote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit een kapsalon noemen
Log uit walgelijk stuk verdriet dat je bent.
Ik neem aan dat je 3 van dit soort tussendoortjes wegwerkt?
Ik wil weleens ingezeept worden zonder handen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:18 schreef Charrell het volgende:
Kunnen jullie ook normaal tegen elkaar praten of?
lekker dit hequote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
© @:de_boswachter
Eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze kan beter praten dan Trump zelf.
Heb je (nog iets van) dat debat gezien? Echt gκnant. Van beide kanten trouwens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Daarom zal ze ook wel press sec zijn.
Ja een fragmentje van het begin, en dat beloofde zo weinig goeds dat ik maar afging op de reacties en die waren idd voor beide kanten dramatisch.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je (nog iets van) dat debat gezien? Echt gκnant. Van beide kanten trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |