quote:Op woensdag 30 september 2020 12:06 schreef Scrummie het volgende:
Krijg de klere, stelletje klootzakken.
moet jij wetenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef Scrummie het volgende:
Even wat motivatie voor @:GGMM om het toch uit te zoeken:
Als het inderdaad niet mag en ik terug moet naar Scrummie2.1 gaat het weer op anoniem en post ik nooit weer op FOK!.
niet mijn probleemquote:Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef Scrummie het volgende:
Even wat motivatie voor @:GGMM om het toch uit te zoeken:
Als het inderdaad niet mag en ik terug moet naar Scrummie2.1 gaat het weer op anoniem en post ik nooit weer op FOK!.
Wel schattig dit.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde het laten gaan, maar toen deed je zo walgelijk gemeen tegen mijn makker @:onlogisch dat ik toch even de vraag stelde.
Ik heb alleen nieuwe matrassen besteld.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:onlogisch
Is het bedframe wel van de juiste maat?
Wil je dat we geld inzamelen voor ook een bedframe?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb alleen nieuwe matrassen besteld.
Dank je makker. Ik heb liever dat je je nagelriemen schoonmaakt.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wil je dat we geld inzamelen voor ook een bedframe?
Beautyuurtje bij @Charrellquote:Op woensdag 30 september 2020 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je makker. Ik heb liever dat je je nagelriemen schoonmaakt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je makker. Ik heb liever dat je je nagelriemen schoonmaakt.
Als dit iets ernstigs blijkt te zijn waarvan mensen over 10 jaar nog vragen "hoe hoorde jij dat van Parijs?" dan zal ik altijd blijven zeggen: User Scrupuleus van het FOK!-forum!quote:
Tegen wie dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit iets ernstigs blijkt te zijn waarvan mensen over 10 jaar nog vragen "hoe hoorde jij dat van Parijs?" dan zal ik altijd blijven zeggen: User Scrupuleus van het FOK!-forum!
Het was een straaljager door de geluidsbarrière. Denk niet dat je dit over 10 jaar nog weet.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit iets ernstigs blijkt te zijn waarvan mensen over 10 jaar nog vragen "hoe hoorde jij dat van Parijs?" dan zal ik altijd blijven zeggen: User Scrupuleus van het FOK!-forum!
Oh wat een anticlimaxquote:Op woensdag 30 september 2020 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was een straaljager door de geluidsbarrière. Denk niet dat je dit over 10 jaar nog weet.
Die term heb ik al sinds januari geblokt. Toen deden sommige mensen alsof 25 miljoen euro een fooi en een schande was. Daar werd ik zo doodmoe van.quote:
ik heb na de positieve reviews van @Caland en @fetX adidas mondkapjes besteld gisterenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:20 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAA eindelijk mijn enorme voorraad mondkapjes verzilveren![]()
@:maxi-mus
@:Tjacka
@:madame_paon
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat een anticlimax
Nee, dit ben ik over een uurtje al vergeten.
dus Klaiber ga je nog blokken?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die term heb ik al sinds januari geblokt. Toen deden sommige mensen alsof 25 miljoen euro een fooi en een schande was. Daar werd ik zo doodmoe van.
Anders mis ik de tweets van Korneel Evers.quote:
O gaat dat zo.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ja wanneer wordt er een kind in je getrapt?
ik had tot vanmorgen nog nooit van die gast gehoordquote:Op woensdag 30 september 2020 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Anders mis ik de tweets van Korneel Evers.
Maar om eerlijk te zijn, ik zit toch te wachten op nuance.
Die zie ik veel booshuilen over Ajax en sinds de VAR is ingevoerd. Matige acteur die iets bij RTV Utrecht mag doen.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had tot vanmorgen nog nooit van die gast gehoord
Ik heb ook die Adidas gekocht, maar je kunt er niet mee sporten zal ik je vast verklappen.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb na de positieve reviews van @:Caland en @:fetX adidas mondkapjes besteld gisteren
waarom niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb ook die Adidas gekocht, maar je kunt er niet mee sporten zal ik je vast verklappen.
Ok ik overdrijf weer eens jij doet alleen krachttraining maar cardio is geen doen je gaat als het ware hyperventileren omdat je je gedeeltelijk eigen stikstof opnieuw inademt .quote:
Zitten ze nog strakker dan je moeder?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb ook die Adidas gekocht, maar je kunt er niet mee sporten zal ik je vast verklappen.
het lijkt me ook helemaal niets maar ik heb ze dan maar vast voor het geval dat, sportschool heeft wel het aantal sporters/uur verminderd.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok ik overdrijf weer eens jij doet alleen krachttraining maar cardio is geen doen je gaat als het ware hyperventileren omdat je je gedeeltelijk eigen stikstof opnieuw inademt .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |