Zit Bellemoeke in Irak? Alweer buitenlandse namen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:40 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Bellemoeke is uit.
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:43 schreef Zipportal het volgende:
Deze pagina werkt nietforum.fok.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:17 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Altijd beter dan de overgewaardeerde Belleman.
Ik krijg niks. Had niet de goede functie. En volgens mij wilde ze ook mensen uitsluiten vanaf een bepaalde schaal.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik krijg volgende maand liefst 500 euro thuiswerkvergoeding van het UWVTijd voor een nieuwe videokaart
![]()
Heb jij je 1000 euro al gekregen?
Op naar BUG!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:43 schreef Zipportal het volgende:
Deze pagina werkt nietforum.fok.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg niks. Had niet de goede functie. En volgens mij wilde ze ook mensen uitsluiten vanaf een bepaalde schaal.
Zo word ik weer genaaid door Rutte. @:maxi-mus
Maar waarom krijg je die 500 euro dan van het UWV?
ik ook, UWV keert toch alleen aan werklozen uit?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier ben ik ook benieuwd naar.
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik krijg volgende maand liefst 500 euro thuiswerkvergoeding van het UWVTijd voor een nieuwe videokaart
![]()
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook, UWV keert toch alleen aan werklozen uit?
quote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
6 jaar geleden ja, je loopt weer eens hopeloos achter de feiten aan.
Terecht, je laat de toko in de steek middenin een pandemie.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg niks. Had niet de goede functie. En volgens mij wilde ze ook mensen uitsluiten vanaf een bepaalde schaal.
Maar waarom krijg je die 500 euro dan van het UWV?
Is opzich wel waar ja. Ik had geen slechter moment kunnen uitkiezen om weg te gaan.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terecht, je laat de toko in de steek middenin een pandemie.
JODEN LOPEN ALTIJD WEG
Wanbeleid . Als je de schoonmaker geeft moet je de boekhouder ook geven.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh je denkt echt dat ik werkeloos ben lolquote:Maar waarom krijg je die 500 euro dan van het UWV?
Schiet eens op @Justin_Casequote:Op woensdag 30 september 2020 10:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De servers roken door al die nieuwe naamsveranderingen.
Zeker wanbeleid. Ik durf het zelfs puur bedrog te noemen!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanbeleid . Als je de schoonmaker geeft moet je de boekhouder ook geven.
[..]
Oh je denkt echt dat ik werkeloos ben lol
Bel de wouten.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WTF IS DIT?
BREAKING!!11!
@:scrummie2.1
@:scrummie
werk je bij het UWV?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanbeleid . Als je de schoonmaker geeft moet je de boekhouder ook geven.
[..]
Oh je denkt echt dat ik werkeloos ben lol
Guess who's back!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WTF IS DIT?
BREAKING!!11!
@:scrummie2.1
@:scrummie
Eens.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het blijft een lelijk ding.
(de verf)quote:Op woensdag 30 september 2020 10:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn poging tot humor komt weer eens niet zo goed uit te verf merk ik. Gras....
geen grapjes over geld maken, ik krijg al een maand geld terug van onze blauwe vrienden, die zijn ook zo lekker traagquote:
Gelukkig ben je geen gedupeerde van die toeslagen onzin. Even tot eind 2021 wachten op compensatie.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen grapjes over geld maken, ik krijg al een maand geld terug van onze blauwe vrienden, die zijn ook zo lekker traag
Als ze geld moeten hebben zijn ze wel snel.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen grapjes over geld maken, ik krijg al een maand geld terug van onze blauwe vrienden, die zijn ook zo lekker traag
Hoezoquote:Op woensdag 30 september 2020 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(de verf)
Ik denk dat je imago bij sommige mensen zo is dat ze het nogal aannemelijk vinden dat je werkloos bent.
Danny verzint in rap tempo verdienmodel na verdienmodel.quote:
Omdat ze er vanuit gaan dat het geen grapje is. (jeetje, zo moeilijk was dat toch niet?)quote:Op woensdag 30 september 2020 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Je denkt dingen over mijn imago dus ik ben benieuwd waar je dat vandaan haalt.
Doet ie goed. Jammer dat het de afgelopen 10 jaar zo stil heeft gelegen alleen.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Danny verzint in rap tempo verdienmodel na verdienmodel.
welkquote:Op woensdag 30 september 2020 11:02 schreef Scrummie het volgende:
Wat voor welk zou @:Elan doen?
McDonalds?
Dat is iets anders dan wat je net zei. Kom ik godverdomme over als een bijstandsmoedertje of zo?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ze er vanuit gaan dat het geen grapje is. (jeetje, zo moeilijk was dat toch niet?)
Sclummie.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wist niet dat Scrummie een Chinees is.
Ik neuk elke avond je moeder tegen betaling.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:02 schreef Scrummie het volgende:
Wat voor welk zou @:Elan doen?
McDonalds?
Okequote:Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik neuk elke avond je moeder tegen betaling.
Dat is vrijwel precies hetzelfde als je een beetje begrijpend kunt lezen.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan wat je net zei. Kom ik godverdomme over als een bijstandsmoedertje of zo?
@:charrell
Je maakt dingen onnodig ingewikkeld. Je staat hier bekend als werkloos dus dat zal altijd zo blijven.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan wat je net zei. Kom ik godverdomme over als een bijstandsmoedertje of zo?
Het is evengoed een wonder dat die nickchange gelukt is en hij niet ergens in het proces een spelfout heeft gemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Kan je deze ook even uitleggen? Ik snap het weer eens niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Je typte 'welk' in plaats van 'werk'. (een Chinees maakt vaak van de letter 'r' een 'l' )quote:Op woensdag 30 september 2020 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je deze ook even uitleggen? Ik snap het weer eens niet.
Dat is geen werk. Domoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Boos.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ja godverdomme, typ ik een hele uitleg.
Dat lijkt mij wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet wat Elan zojuist omschreef!
Een gigolo is een (mannelijke) prostitué; meestal wordt hiermee een man bedoeld die seksuele diensten aan vrouwen levert tegen betaling.quote:
Precies, hij betaalt mijn moeder. Niet andersom.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een gigolo is een (mannelijke) prostitué; meestal wordt hiermee een man bedoeld die seksuele diensten aan vrouwen levert tegen betaling.
Elan:
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies, hij betaalt mijn moeder. Niet andersom.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies, hij betaalt mijn moeder. Niet andersom.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Mijn hemel. Ga maar snel terug naar Scrummie2.1. Wat een deceptie.
Waarom tagg je mij?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijd voor betaalde emoticons.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Danny verzint in rap tempo verdienmodel na verdienmodel.
Pics graagquote:Op woensdag 30 september 2020 11:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even een broodje halen bij de supermarkt.
Doe het niet!!!quote:Op woensdag 30 september 2020 11:24 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg mijn nick te veranderen in Carl_Carlson
[ afbeelding ]
Maxi-mus ook al. Het zit je niet mee! Oh wacht.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wilde een zo'n debiel mogelijke nieuwe username maar helaas is @:justin_case al bezet.
Probeer dit maar niet weer.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maxi-mus ook al. Het zit je niet mee! Oh wacht.
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, die punt moet blijven. Dat is jouw USP, bokkelul. Staan laten.
Wens jij nog enige verandering in je nu al briljante username?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, die punt moet blijven. Dat is jouw USP, bokkelul. Staan laten.
MaartenWijffelsN1Fan een optie?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wilde een zo'n debiel mogelijke nieuwe username maar helaas is @:justin_case al bezet.
Doe het gewoon dan.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Al zou ik dat streepje wel graag weg willen hebben.
Mocht ik dat willen, dan haal ik mijn account door de papierversnipperaar en kom ik spic en span terug.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wens jij nog enige verandering in je nu al briljante username?
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Al zou ik dat streepje wel graag weg willen hebben.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond ook.
Alsof daar niet iets voor te regelen valt;quote:Op woensdag 30 september 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat daar een streepje staat? (hint: iets met bezet)
Hoe vroegquote:Op woensdag 30 september 2020 11:31 schreef Coco. het volgende:
Stijn heeft uiteindelijk ook een goede username geregeld.
Hoe vroeg ons ook akkoord.
Misschien wil die beste man/vrouw op een dag weer inloggen op FOK!. Nee, dat ga ik iemand niet afpakken.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof daar niet iets voor te regelen valt;
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 19 (gemiddeld 1 per dag)
Bedenk eens een betere, maximus is een beetje kinderachtig.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat daar een streepje staat? (hint: iets met bezet)
Dat zou ik misschien overwegen als het mij ook maar één seconde kon interesseren wat jouw mening is.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bedenk eens een betere, maximus is een beetje kinderachtig.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bedenk eens een betere, maximus is een beetje kinderachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Doe niet zo stoer tegen scrupuleus.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik misschien overwegen als het mij ook maar één seconde kon interesseren wat jouw mening is.
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer tegen scrupuleus.
Stuk eigenwijsquote:Op woensdag 30 september 2020 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik misschien overwegen als het mij ook maar één seconde kon interesseren wat jouw mening is.
Ja. Dit ga ik voortaan laten.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik je maar wat aandacht geven dan?
En onnodige mentions worden weggehaald.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Dit ga ik voortaan laten.
doe ff een dm als je dat echt wilt. is gewoon een nickchange. Gezien de status van de user zonder de punt is dit wel te realiseren.quote:
Kopen?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
PSV fanquote:Op woensdag 30 september 2020 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk traag in je hoofd als @:buitendam
Hahahaha, lekker voor je.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren zijn na 7 weken eindelijk mijn nieuwe matrassen geleverd. Hebben die klootzakken de verkeerde maat geleverd.
IK BEN WOEDEND MENSEN.
Wat een klootzakken.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren zijn na 7 weken eindelijk mijn nieuwe matrassen geleverd. Hebben die klootzakken de verkeerde maat geleverd.
IK BEN WOEDEND MENSEN.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
IK BEN WOEDEND MENSEN.
@Dannyquote:Op woensdag 30 september 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
Je mag als je anoniem bent toch niet weer je oude usernaam nemen
Is dit wel toegestaan @:scrummie
Ik heb geen zin om dit uit te zoeken maar ik neem aan dat jij dit gedaan hebt.
Heb ik niet gedaan. Succes met uitzoeken!quote:Op woensdag 30 september 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
Je mag als je anoniem bent toch niet weer je oude usernaam nemen
Is dit wel toegestaan @:scrummie
Ik heb geen zin om dit uit te zoeken maar ik neem aan dat jij dit gedaan hebt.
Dat snap ik @Scrummie is een ijzersterke username die jou natuurlijk erg jaloers maakt.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Succes met uitzoeken!
Geen refunds, voortaan eerst even de kleine lettertjes lezen Scrummie.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hoopt dat FOK! 15 euro verliest dus.
Waarom zou jij je geld terugkrijgen omdat je iets gedaan hebt wat overduidelijk niet toegestaan is.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hoopt dat FOK! 15 euro verliest dus.
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:06 schreef Scrummie het volgende:
Krijg de klere, stelletje klootzakken.
moet jij wetenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef Scrummie het volgende:
Even wat motivatie voor @:GGMM om het toch uit te zoeken:
Als het inderdaad niet mag en ik terug moet naar Scrummie2.1 gaat het weer op anoniem en post ik nooit weer op FOK!.
niet mijn probleemquote:Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef Scrummie het volgende:
Even wat motivatie voor @:GGMM om het toch uit te zoeken:
Als het inderdaad niet mag en ik terug moet naar Scrummie2.1 gaat het weer op anoniem en post ik nooit weer op FOK!.
Wel schattig dit.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde het laten gaan, maar toen deed je zo walgelijk gemeen tegen mijn makker @:onlogisch dat ik toch even de vraag stelde.
Ik heb alleen nieuwe matrassen besteld.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:onlogisch
Is het bedframe wel van de juiste maat?
Wil je dat we geld inzamelen voor ook een bedframe?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb alleen nieuwe matrassen besteld.
Dank je makker. Ik heb liever dat je je nagelriemen schoonmaakt.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wil je dat we geld inzamelen voor ook een bedframe?
Beautyuurtje bij @Charrellquote:Op woensdag 30 september 2020 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je makker. Ik heb liever dat je je nagelriemen schoonmaakt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je makker. Ik heb liever dat je je nagelriemen schoonmaakt.
Als dit iets ernstigs blijkt te zijn waarvan mensen over 10 jaar nog vragen "hoe hoorde jij dat van Parijs?" dan zal ik altijd blijven zeggen: User Scrupuleus van het FOK!-forum!quote:
Tegen wie dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit iets ernstigs blijkt te zijn waarvan mensen over 10 jaar nog vragen "hoe hoorde jij dat van Parijs?" dan zal ik altijd blijven zeggen: User Scrupuleus van het FOK!-forum!
Het was een straaljager door de geluidsbarrière. Denk niet dat je dit over 10 jaar nog weet.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit iets ernstigs blijkt te zijn waarvan mensen over 10 jaar nog vragen "hoe hoorde jij dat van Parijs?" dan zal ik altijd blijven zeggen: User Scrupuleus van het FOK!-forum!
Oh wat een anticlimaxquote:Op woensdag 30 september 2020 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was een straaljager door de geluidsbarrière. Denk niet dat je dit over 10 jaar nog weet.
Die term heb ik al sinds januari geblokt. Toen deden sommige mensen alsof 25 miljoen euro een fooi en een schande was. Daar werd ik zo doodmoe van.quote:
ik heb na de positieve reviews van @Caland en @fetX adidas mondkapjes besteld gisterenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:20 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAA eindelijk mijn enorme voorraad mondkapjes verzilveren![]()
@:maxi-mus
@:Tjacka
@:madame_paon
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat een anticlimax
Nee, dit ben ik over een uurtje al vergeten.
dus Klaiber ga je nog blokken?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die term heb ik al sinds januari geblokt. Toen deden sommige mensen alsof 25 miljoen euro een fooi en een schande was. Daar werd ik zo doodmoe van.
Anders mis ik de tweets van Korneel Evers.quote:
O gaat dat zo.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ja wanneer wordt er een kind in je getrapt?
ik had tot vanmorgen nog nooit van die gast gehoordquote:Op woensdag 30 september 2020 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Anders mis ik de tweets van Korneel Evers.
Maar om eerlijk te zijn, ik zit toch te wachten op nuance.
Die zie ik veel booshuilen over Ajax en sinds de VAR is ingevoerd. Matige acteur die iets bij RTV Utrecht mag doen.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had tot vanmorgen nog nooit van die gast gehoord
Ik heb ook die Adidas gekocht, maar je kunt er niet mee sporten zal ik je vast verklappen.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb na de positieve reviews van @:Caland en @:fetX adidas mondkapjes besteld gisteren
waarom niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb ook die Adidas gekocht, maar je kunt er niet mee sporten zal ik je vast verklappen.
Ok ik overdrijf weer eens jij doet alleen krachttraining maar cardio is geen doen je gaat als het ware hyperventileren omdat je je gedeeltelijk eigen stikstof opnieuw inademt .quote:
Zitten ze nog strakker dan je moeder?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb ook die Adidas gekocht, maar je kunt er niet mee sporten zal ik je vast verklappen.
het lijkt me ook helemaal niets maar ik heb ze dan maar vast voor het geval dat, sportschool heeft wel het aantal sporters/uur verminderd.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok ik overdrijf weer eens jij doet alleen krachttraining maar cardio is geen doen je gaat als het ware hyperventileren omdat je je gedeeltelijk eigen stikstof opnieuw inademt .
wtfquote:Op woensdag 30 september 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/coronavirus/6080784/-.html
DIT KAN NIET
Tering!!quote:Op woensdag 30 september 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET
Wil je je jouw naam niet met een hoofdletter laten beginnen? Misschien wil dat @Danny dat wel even doen voor jou?quote:
(Femke Halsema) مساء الاثنينquote:Op woensdag 30 september 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET
In de horeca drink ik de hele tijd dus niet echt nodig heb ik wel weer door.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:20 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAA eindelijk mijn enorme voorraad mondkapjes verzilveren![]()
@:maxi-mus
@:Tjacka
@:madame_paon
Alleen bij zitten gaan wssquote:Op woensdag 30 september 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de horeca drink ik de hele tijd dus niet echt nodig heb ik wel weer door.
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET
Dat zal het virus lerenquote:Dat je in de horeca met een mondkapje op naar binnen gaat en naar je tafeltje loopt’’, noemt Dijkhoff als voorbeeld.
Klasse! Ga je geen spijt van krijgen. Prima mondkapjesquote:Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb na de positieve reviews van @:Caland en @:fetX adidas mondkapjes besteld gisteren
Ik heb wel spijt van mijn mondkapjes. Ook zwarte, maar ze zitten voor geen meter (kan ook aan mijn dikke kop liggen).quote:Op woensdag 30 september 2020 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Klasse! Ga je geen spijt van krijgen. Prima mondkapjes
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Klasse! Ga je geen spijt van krijgen. Prima mondkapjes
Waarom zou je uberhaupt met een mondkapje gaan sportenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
En nu ze er eenmaal aan beginnen komen we er ook nooit meer vanaf waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat ze al vanaf het begin aangeven dat dit geen nut heeft.
Nee inderdaad Elan, we lopen over 100 jaar nog met een mondkapje.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
En nu ze er eenmaal aan beginnen komen we er ook nooit meer vanaf waarschijnlijk.
Dan ken jij Nederlanders slecht.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
En nu ze er eenmaal aan beginnen komen we er ook nooit meer vanaf waarschijnlijk.
Voor die harses van jou zou dat alleen maar wenselijk zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee inderdaad Elan, we lopen over 100 jaar nog met een mondkapje.
Omdat ze die onzin misschien gaan verplichten, ik heb gisteravond even de proef op de som genomen. Gewoon omdat het kon.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt met een mondkapje gaan sporten
helemaal eens maar ze zouden het zomaar kunnen verplichtenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt met een mondkapje gaan sporten
KOEKOEKquote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor die harses van jou zou dat alleen maar wenselijk zijn.
Hoe lang ben jij inmiddels al single?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een teringdebielquote:Op woensdag 30 september 2020 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ze die onzin misschien gaan verplichten, ik heb gisteravond even de proef op de som genomen. Gewoon omdat het kon.
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ze die onzin misschien gaan verplichten, ik heb gisteravond even de proef op de som genomen. Gewoon omdat het kon.
Die UA die jij net postte ziet er wel nice uit ook dat concept qua ademen ik ga die bestellen denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal eens maar ze zouden het zomaar kunnen verplichten
Je hebt er toch al 500 of zo?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Die UA die jij net postte ziet er wel nice uit ook dat concept qua ademen ik ga die bestellen denk ik.
Apart dit.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef fetX het volgende:
[..]
https://www.adidas.nl/mondkapje-m-l-3-pack/H08837.html
Een L is aan te raden.
ik vind het wel aan de prijsquote:Op woensdag 30 september 2020 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Die UA die jij net postte ziet er wel nice uit ook dat concept qua ademen ik ga die bestellen denk ik.
Hoezoquote:Op woensdag 30 september 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een teringdebiel
Wat is dan het nut van een mondkapje?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:12 schreef Elan het volgende:
Gewoon tijdens rondje hardlopen joh, toch geen hond die je tegenkomt.
nondeju zegquote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wil het toch uittesten of het enigszins haalbaar is om te doenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van een mondkapje?
Jij bent leraar toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wil het toch uittesten of het enigszins haalbaar is om te doen
Waarom zou je dat doen voor allerlei maatregelen die er misschien ooit gaan komen?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wil het toch uittesten of het enigszins haalbaar is om te doen
Om te ervaren of dat goed te doen is qua ademhaling. Dat viel smerig tegen, dus ga ik nu een speciaal sportkapje bestellen.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van een mondkapje?
Nee, ik snap het niet. Je geeft aan dat je nooit iemand tegenkomt tijdens het hardlopen, waarom zou je dan een mondkapje op doen?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Om te ervaren of dat goed te doen is qua ademhaling. Dat viel smerig tegen, dus ga ik nu een speciaal sportkapje bestellen.
Was het wel een succes had dat niet gehoeven. Snap je?
Om te kijken of het beviel, zodat hij hem ook op kan doen bij andere sporten waar hij wel mensen tegenkomt.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet. Je geeft aan dat je nooit iemand tegenkomt tijdens het hardlopen, waarom zou je dan een mondkapje op doen?
cardio zou ik sowieso buiten doen als het enigszins kan tenminste, ik begrijp mensen niet die daarvoor naar de sportschool komen, voor warming up ok.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Om te ervaren of dat goed te doen is qua ademhaling. Dat viel smerig tegen, dus ga ik nu een speciaal sportkapje bestellen.
Was het wel een succes had dat niet gehoeven. Snap je?
Nee, dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Om te kijken of het beviel, zodat hij hem ook op kan doen bij andere sporten waar hij wel mensen tegenkomt.
Ik ben graag goed voorbereid weet je toch.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen voor allerlei maatregelen die er misschien ooit gaan komen?
Nee, ik vind het debiel om zaken te testen die helemaal (nog) niet ter zake doen. Een beetje zoals voor 1000 euro aan boodschappen kopen terwijl de schappen gewoon vol liggen.quote:
Dat duurt nog maanden. Nee, dit slaat nergens op. Misschien zijn de sportscholen dan wel weer dicht.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben graag goed voorbereid weet je toch.
Als het straks -8 buiten is en ik moet er verplicht een op in de sportschool kan ik anders geen cardio doen dus ik hecht daar best wat waarde aan.
Ik ben het met je eens Elan en ik vind dat je een prima voorbereiding hebt getroffenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben graag goed voorbereid weet je toch.
Als het straks -8 buiten is en ik moet er verplicht een op in de sportschool kan ik anders geen cardio doen dus ik hecht daar best wat waarde aan.
Ik kijk daar wel naar uit. Flesje wijn open vanavond.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
De sfeer in dit topic is al de hele dag grimmig, terwijl Zaagmans gewoon komt buurten vandaag.
Hou absoluut niet van kou laat staan in de regen hardlopen. Mietje ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
cardio zou ik sowieso buiten doen als het enigszins kan tenminste, ik begrijp mensen niet die daarvoor naar de sportschool komen, voor warming up ok.
Oke Thierry.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik vind het debiel om zaken te testen die helemaal (nog) niet ter zake doen. Een beetje zoals voor 1000 euro aan boodschappen kopen terwijl de schappen gewoon vol liggen.
doe het al jaren niet meer kan me nog wel goed het verschil tussen binnen en buiten herinneren, dat scheelt zoveel qua energieverbruikquote:Op woensdag 30 september 2020 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou absoluut niet van kou laat staan in de regen hardlopen. Mietje ja.
ja toch veel makkelijker buitenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
cardio zou ik sowieso buiten doen als het enigszins kan tenminste, ik begrijp mensen niet die daarvoor naar de sportschool komen, voor warming up ok.
Dat kan, in dat geval heb ik in elk geval een comfortabel mondkapje om de boodschappen mee te doen. Die Under Armor ziet er ook gewoon goed uit, voor zover je daar natuurlijk van kan spreken bij een mondkapje.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat duurt nog maanden. Nee, dit slaat nergens op. Misschien zijn de sportscholen dan wel weer dicht.
Nou ja veel plezier ermee.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan, in dat geval heb ik in elk geval een comfortabel mondkapje om de boodschappen mee te doen. Die Under Armor ziet er ook gewoon goed uit, voor zover je daar natuurlijk van kan spreken bij een mondkapje.
Ik vind in de regen heerlijk. Kou niet zo.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
In de kou hardlopen is juist heerlijk man.
In de regen niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
In de kou hardlopen is juist heerlijk man.
Beide wel, je bent toch geen mietje. Kou kun je jezelf ook gewoon op kleden. (of harder lopen)quote:Op woensdag 30 september 2020 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind in de regen heerlijk. Kou niet zo.
heb je weer een nieuw accountquote:Op woensdag 30 september 2020 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind in de regen heerlijk. Kou niet zo.
Was er maar zoiets als een wielersubforum.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef Elan het volgende:
Wil misschien een keer een goede fiets kopen, helaas zijn alle experts op dit gebied inmiddels weg uit dit topic.
Sportschool eens.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beide wel, je bent toch geen mietje. Kou kun je jezelf ook gewoon op kleden. (of harder lopen)
Hardlopen in een sportschool lijkt mij echt dodelijk saai.
in wlr willen ze je vast wel helpenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef Elan het volgende:
Wil misschien een keer een goede fiets kopen, helaas zijn alle experts op dit gebied inmiddels weg uit dit topic.
Ik loop ook altijd in open vlaktes maar heb het eigenlijk nooit koud.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sportschool eens.
Maar in de kou vind ik het niet fijn in het gezicht vooral. Ik loop ook vaak open vlaktes, dus wat meer wind.
Daar mag ik niet komen. Zal deskundige @onlogisch eens vragen om advies.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was er maar zoiets als een wielersubforum.
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in wlr willen ze je vast wel helpen
ga je hem dan gebruiken voor zwift? toch altijd maar koud buiten he.
Oh oke.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd in open vlaktes maar heb het eigenlijk nooit koud.
Fijn dummie, fijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Dan zal ik mij in het vervolg niet meer zo aanstellen!
Braaf.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke.
Dan zal ik mij in het vervolg niet meer zo aanstellen!
In de zomer niet hequote:Op woensdag 30 september 2020 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in wlr willen ze je vast wel helpen
ga je hem dan gebruiken voor zwift? toch altijd maar koud buiten he.
moet altijd wel lachen als ik van die bierbuiken met die carbon fietsjes zie, totaal geen verstand van overigensquote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef Elan het volgende:
ja dat slaat nergens opquote:Op woensdag 30 september 2020 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet altijd wel lachen als ik van die bierbuiken met die carbon fietsjes zie, totaal geen verstand van overigens
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet altijd wel lachen als ik van die bierbuiken met die carbon fietsjes zie, totaal geen verstand van overigens
Is geen bier, maar pasta om genoeg energie voor de rit te hebben.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
En het leven overdenken?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk daar wel naar uit. Flesje wijn open vanavond.
Gelovigen worden vaak uitgezonderd van maatregelen. Iedereen is gelijk maar gelovigen zijn iets gelijker dan anderen.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat je kerkgroepje nog wel door?
Maandagavond niet geweest, maar blijkbaar waren er weinig aangezien er ''Waar is de rest'' als antwoord kwam op mijn afmelding.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat je kerkgroepje nog wel door?
Uh, oké.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |