Zit Bellemoeke in Irak? Alweer buitenlandse namen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:40 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Bellemoeke is uit.
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:43 schreef Zipportal het volgende:
Deze pagina werkt nietforum.fok.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:17 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Altijd beter dan de overgewaardeerde Belleman.
Ik krijg niks. Had niet de goede functie. En volgens mij wilde ze ook mensen uitsluiten vanaf een bepaalde schaal.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik krijg volgende maand liefst 500 euro thuiswerkvergoeding van het UWVTijd voor een nieuwe videokaart
![]()
Heb jij je 1000 euro al gekregen?
Op naar BUG!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:43 schreef Zipportal het volgende:
Deze pagina werkt nietforum.fok.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg niks. Had niet de goede functie. En volgens mij wilde ze ook mensen uitsluiten vanaf een bepaalde schaal.
Zo word ik weer genaaid door Rutte. @:maxi-mus
Maar waarom krijg je die 500 euro dan van het UWV?
ik ook, UWV keert toch alleen aan werklozen uit?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier ben ik ook benieuwd naar.
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik krijg volgende maand liefst 500 euro thuiswerkvergoeding van het UWVTijd voor een nieuwe videokaart
![]()
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook, UWV keert toch alleen aan werklozen uit?
quote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
6 jaar geleden ja, je loopt weer eens hopeloos achter de feiten aan.
Terecht, je laat de toko in de steek middenin een pandemie.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg niks. Had niet de goede functie. En volgens mij wilde ze ook mensen uitsluiten vanaf een bepaalde schaal.
Maar waarom krijg je die 500 euro dan van het UWV?
Is opzich wel waar ja. Ik had geen slechter moment kunnen uitkiezen om weg te gaan.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terecht, je laat de toko in de steek middenin een pandemie.
JODEN LOPEN ALTIJD WEG
Wanbeleid . Als je de schoonmaker geeft moet je de boekhouder ook geven.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh je denkt echt dat ik werkeloos ben lolquote:Maar waarom krijg je die 500 euro dan van het UWV?
Schiet eens op @Justin_Casequote:Op woensdag 30 september 2020 10:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De servers roken door al die nieuwe naamsveranderingen.
Zeker wanbeleid. Ik durf het zelfs puur bedrog te noemen!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanbeleid . Als je de schoonmaker geeft moet je de boekhouder ook geven.
[..]
Oh je denkt echt dat ik werkeloos ben lol
Bel de wouten.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WTF IS DIT?
BREAKING!!11!
@:scrummie2.1
@:scrummie
werk je bij het UWV?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanbeleid . Als je de schoonmaker geeft moet je de boekhouder ook geven.
[..]
Oh je denkt echt dat ik werkeloos ben lol
Guess who's back!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WTF IS DIT?
BREAKING!!11!
@:scrummie2.1
@:scrummie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |