Mannen die in zwembaden of bij een kinderopvang werkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
OllekebollekeGoden.
Of dat eten wat @RamboDirk hier soms post.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een banaanpannenkoek. @:anneloos
Stukje onderliggend lijden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:11 schreef fetX het volgende:
Pakketje zou vandaag bezorgd worden. Dit wordt dus morgen.
Ik ben ZIEDEND.
Dat heb ik nooitquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:11 schreef fetX het volgende:
Ik ben ZIEDEND.
Mijn pakketje zou uiterlijk 13.50 worden bezorgd. Ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:11 schreef fetX het volgende:
Ik ben ZIEDEND.
Het eerste wat ik tegenkom is een compleet nutteloze post van jou.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
User @:Scrummie2.1 krijgt tikken in COR.
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het eerste wat ik tegenkom is een compleet nutteloze post van jou.
Hardop gelachen. (zodra ik weer op twitter kan krijg je een like)quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
@:onlogisch zie ook zijn reactie hierop
Patiëntnummer Theo. @Wereldgozerquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dikke vette like gegeven maat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Heb je een ban op Twitter?quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hardop gelachen. (zodra ik weer op twitter kan krijg je een like)
Wat zou je anders op je werk moeten doen dan twitteren en een beetje fokkenquote:
Ik moet het nu nog wat onder de knie krijgen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zou je anders op je werk moeten doen dan twitteren en een beetje fokken
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Wat een machtig mooie scene blijft dit toch
Niet gekliktquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het eerste wat ik tegenkom is een compleet nutteloze post van jou.
Nee, in een stad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit
Woon jij in een gat?
Zeg maar gerust kleiderboel, hahahaha.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is weer een gezellige boel op de dagbesteding?
Het gaat niet goed hé?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb mijn advertenties weer aangezet.
Om FOK! te steunen
Hoe kan dat nou, er is een gigantische instroom van nieuwe abo's vanwege de mogelijkheid het cadeau te doen. En die miljoenen kliks op al die random pics.quote:
addsquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er is net 8k gedoneerd. Krijg je er extra adds voor terug, genot.
Dit doet me denken dat ik @Lenny_Leonard een abo heb beloofd als FEE voor oktober open zou gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, er is een gigantische instroom van nieuwe abo's vanwege de mogelijkheid het cadeau te doen. En die miljoenen kliks op al die random pics.
(ik chargeer)
Nee, blijf gewoon.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik log maar even uit voor de rest van de dag.
Snap het ook niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, er is een gigantische instroom van nieuwe abo's vanwege de mogelijkheid het cadeau te doen. En die miljoenen kliks op al die random pics.
(ik chargeer)
Nee dit keer niet. Werk toch thuis.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga trouwens tegen vijf uur mijn kop kaal scheren, @:Scrummie2.1
Doe je mee?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee dit keer niet. Werk toch thuis.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik log maar even uit voor de rest van de dag.
Young is een Chinees.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:40 schreef De_Kraam het volgende:
Young Boys, daar verloor Feyenoord ook van.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit doet me denken dat ik @:Lenny_Leonard een abo heb beloofd als FEE voor oktober open zou gaan.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ook spuit 11 Scrummie wil graag nog even meedoen.
Waarom je mij aanspreekt en niet Stijn of GGMM.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet? (graag niet antwoorden met 'alles' )
Omdat jij het nog eens doet nadat er al een andere opmerking was gemaakt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom je mij aanspreekt en niet Stijn of GGMM.
Oh. Nouja.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat jij het nog eens doet nadat er al een andere opmerking was gemaakt.
quote:
@Lenny_Leonard gaat straks wel even in de notes van GGMM spitten.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waar heb ik GGMM ook ooit voor uitgemaakt.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waar heb ik GGMM ook ooit voor uitgemaakt.
quote:
Dichtquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
Dicht mocht toen ook nog blijkbaar.
[..]
Nu is het net Noord-Korea hier.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
Dit mocht toen ook nog blijkbaar.
[..]
Ik weet niet welk mysterie, maar ik zag net dat Lenny al een abo heeft dus ik kon ‘m niet schenkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is het mysterie toch opgelost.
ik krijg nu alweer hoofdpijn als ik er aan terugdnk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
En dat mocht ook niet, maar hij was toen mod en zei dat, dus toen deed ik bewust zoiets want als hij dat dan had verwijderd had ik een groot drama gemaakt!
Maar helaas deed hij dat niet
Moest lachen om scrupulkneus.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Jongens jongens, doe allemaal eens even normaal tegen elkaar. Deze SC was al niet leuk met al die mongolen users als Befbekje, scrupuleus, etc, maar dit bevordert het teamgevoel ook niet.
Wtf, die Scrupulkneus hangt hier al meer dan 3 jaar rond?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Ik word aangevallen omdat ik in de bres spring voor een medemod. Nee, wat ben ik een Judas. Ik word opgefokt en opgenaaid en dan lopen jullie me aan te wijzen als de misdadiger.
Vieze gezwellen, vieze trieste figuren.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Jongens jongens, doe allemaal eens even normaal tegen elkaar. Deze SC was al niet leuk met al die mongolen users als Befbekje, scrupuleus, etc, maar dit bevordert het teamgevoel ook niet.
Wat heb ik mezelf aangedaan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoe kijk je terug op je gedrag in die periode?
Normaal heb je met uitgekotste users (zoals befbekje) wel dat ze na een tijdje alsnog leuk mee posten. Dit proces duurt bij scrupuleus wel erg lang.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als jij weer een keer mod zou worden. Is die kans aanwezig?
Hoe doe ik het?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Normaal heb je met uitgekotste users (zoals befbekje) wel dat ze na een tijdje alsnog leuk mee posten. Dit proces duurt bij scrupuleus wel erg lang.
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Wow daar ben ik blij meequote:Op dinsdag 29 september 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je staat in de OP dat is al heel wat.
Hoezo bedankt, @GGMM ?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow daar ben ik blij mee
Bedankt @:ggmm
Eens.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als jij weer een keer mod zou worden. Is die kans aanwezig?
Oh dacht dat hij de OP beheerdequote:Op dinsdag 29 september 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoezo bedankt, @:GGMM ?
GGMM sloopt de OP altijd weg. WOEST. @:coco.
Wtf.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je staat in de OP dat is al heel wat.
Waarom zou ik nog debielen moeten willen modereren?quote:
Je kijkt nog steeds neer op je users. Je bent ook niets veranderd he.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou ik nog debielen moeten willen modereren?
Hoe telt de ruimte bij darten? Is dat dan een soort van horeca dus 22:00 dicht? Of mogen zij open blijven?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Of DRT.
(beide geen sporten overigens)
In WLR valt het qua debielen wel mee tochquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou ik nog debielen moeten willen modereren?
Ik verwijs je door naar DRT expert @El-Stinhoquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe telt de ruimte bij darten? Is dat dan een soort van horeca dus 22:00 dicht? Of mogen zij open blijven?
Ik heb een vergelijkbare vraag gesteld in COR, maar @:capricia heeft mijn topic gesloten.
Nee, dat staat er niet. Ik heb gewoon geen zin om doremifasolfiguren te moeten modereren. Ik kan betere dingen doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kijkt nog steeds neer op je users. Je bent ook niets veranderd he.
@onlogisch probeert er te posten. Ik snap Stijn wel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
In WLR valt het qua debielen wel mee toch
Nee, zeker. Alleen moet de vrije geest behouden blijvenquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
In WLR valt het qua debielen wel mee toch
Oh, oke. @El-Stinho aangezien jij expert bent. Hoe denk jij erover?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar DRT expert @:El-Stinho
Leuke kanskaarttweet van jequote:Op dinsdag 29 september 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
Max heeft Twitter gevonden.
De likes stromen binnen!
Vrijwel iedereen dart in een kroeg.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe telt de ruimte bij darten? Is dat dan een soort van horeca dus 22:00 dicht? Of mogen zij open blijven?
Ik heb een vergelijkbare vraag gesteld in COR, maar @:capricia heeft mijn topic gesloten.
Dacht ik al. Zullen we een jingle aan de OP toevoegen? Is erg gezellig!quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Laat die gast maar lullen joh
Ik pak altijd een rondje reacties van jou mee. Ik vind jou op twitter ongeëvenaard scherp.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
Max heeft Twitter gevonden.
De likes stromen binnen!
Donder gewoon op.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht ik al. Zullen we een jingle aan de OP toevoegen? Is erg gezellig!
Dit is mijn meest recente succesvolle tweet. https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1310687578048344068quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maatik was er zelf ook wel tevreden over.
Tennis heeft niks met sport te maken. Als de bal zeiknat is begint men al te klagen.quote:Op maandag 28 september 2020 22:30 schreef capricia het volgende:
Lieverds.
Tennis is ook een sport. Die kantines gaan dus ook dicht.
Net als dit topic.🎾
Like gegeven en gevolgdquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is mijn meest recente succesvolle tweet. https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1310687578048344068
#luckydayquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Like gegeven en gevolgd
Wat een topdag!
Je mag altijd mee gaan posten in FEE. Daar zitten topusers!quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het niveau is niet gestegen sinds mijn laatste post.
Ook in FEE wordt over Hitler gesproken. @maxi-musquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je mag altijd mee gaan posten in FEE. Daar zitten topusers!
Nee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je mag altijd mee gaan posten in FEE. Daar zitten topusers!
Gaat Benji dit jaar een FEE pakje krijgen?quote:
Naaktquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
Als je goed in zijn ogen kijkt kan je mij zien staan.
Mensen die hun huisdieren een pakje aantrekken zijn niks waard.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat Benji dit jaar een FEE pakje krijgen?
Ik ben daar zelf niet zo'n voorstander van, maar de foto's van @:gutanoth vond ik toch wel leuk.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
Ik zie alleen extreme honger.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
Niet voor niks dat hij zo verschrikt kijktquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
Een random Twitterdump met een Tweet van 3 weken oud. Ook nog eens een kutfilmpje.quote:
Lekker deze maat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:57 schreef Charrell het volgende:
[..]
Niet voor niks dat hij zo verschrikt kijkt
Leuk kapsel wel. Beetje als Dumfries nu heeft.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
Genoeg werklozen op fok.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:14 schreef Zipportal het volgende:
Vannacht om 02:30: speciale uitzending met Jeroen Pauw en Sophie Hilbrand over het eerste debat tussen Amerikaanse presidentskandidaten
https://op1npo.nl/2020/09(...)residentskandidaten/
Benieuwd naar de kijkcijfers.
Ik heb toen het zo BLOEDVERZIEKEND HEET was een weekje sungold met schil gegeten omdat ik met zulk weer nooit zo'n zin heb in fruitafval.quote:
Dit topic is echt een waanzinnig groot succes.quote:
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic is echt een waanzinnig groot succes.
Toen ik dat topic opende was ik nog user. Toen moest ik nog een TR maken en hopen dat de CUL-mods mij zouden helpen.
Sindsdien ben ik mod geweest, FA geworden en heeft dit topic 22.000 views!
Wat een waanzinnig succesverhaal
Ik zou het op je linkedin zetten, René.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic is echt een waanzinnig groot succes.
Toen ik dat topic opende was ik nog user. Toen moest ik nog een TR maken en hopen dat de CUL-mods mij zouden helpen.
Sindsdien ben ik mod geweest, FA geworden en heeft dit topic 22.000 views!
Wat een waanzinnig succesverhaal
Met een lepel?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:16 schreef Caland het volgende:
Ik gebruik wel nog altijd de @:doublepain methode qua kiwi's eten.
Samurai zwaard?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:16 schreef Caland het volgende:
Stelen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:16 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een grap van doublepain
Die stond daar niet bekend om.
quote:
Niks mis mee. Ik doe zelf bruine bonensoep en een bammetje spek.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
Terwijl ik daarvoor een echte lepelaar was.
Die nagelsquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
Wel jammer dat er een aantal posters in mijn kiwi-topic nu Anoniem zijn.
Bijvoorbeeld de persoon die deze foto heeft gepost.
[ afbeelding ]
Nu zullen we nooit meer weten wie dat was.
Lekker schijten genotquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Niks mis mee. Ik doe zelf bruine bonensoep en een bammetje spek.
Ik zou door dat handje weleens afgetrokken willen worden. Altijd geil zukke nagels.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook zelf naar de nagelsalonquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou door dat handje weleens afgetrokken willen worden. Altijd geil zukke nagels.
Nagelsalom, ja.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook zelf naar de nagelsalom
Wat tandenstokers op je nagels plakken en je hebt hetzelfde effect.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou door dat handje weleens afgetrokken willen worden. Altijd geil zukke nagels.
Ik gok iemand met een bezem.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal de schuld van patientnummer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Post bewerkt, like ingetrokken.
Even de discussie aangegaan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:04 schreef Zipportal het volgende:
www.iselsrechtsdood.nl
NWS / Hartaanval Els
NEE.
Eerst even twitteren en dan naar de huisarts.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:04 schreef Zipportal het volgende:
www.iselsrechtsdood.nl
NWS / Hartaanval Els
NEE.
Dan stel ik de vraag hier:quote:
Zou raken. Daar laat ik het bij.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan stel ik de vraag hier:
Heb jij ook een mening over Anne Fleur Dekker met haar schele oogbal?
Mis dit niet. @:lonaa
Alles voor de likes. Dus gezet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb momenteel een hartaanval.
Even ter informatie
Op de playlist ermeequote:Op dinsdag 29 september 2020 18:29 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe column van DoornGOAT is uit. @:wereldgozer
Ziet er niet als gerookte kip uitquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Latertje vandaag dus lichte maaltijd.
Hollandse maaltijdsalade met gedrapeerd een gerookte plofkip in stukken gesneden. Vandaag spoelen met verse jus van Ome Albert.
[ afbeelding ]
@:Iwanius
@:Drizzt_DoUrden
Viesgezond
Dierenbeul!quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Latertje vandaag dus lichte maaltijd.
Hollandse maaltijdsalade met gedrapeerd een gerookte plofkip in stukken gesneden. Vandaag spoelen met verse jus van Ome Albert.
[ afbeelding ]
@:Iwanius
@:Drizzt_DoUrden
Viesgezond
Gewoon bitterballen de volgende keer bij weer een "latertje" @RamboDirkquote:
Heel FEE kan de tyfus krijgen. Kut Lenny sloot al mijn topics.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon bitterballen de volgende keer bij weer een "latertje" @:RamboDirk
FEE / Bij een feest horen natuurlijk bitterballen
@:lenny_leonard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo irritant is dat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Mention gezien, post weg. Erg teleurstellond.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel FEE kan de tyfus krijgen. Kut Lenny sloot al mijn topics.
Maar weet je, hij doet maar. Boeit me niks joh.Je bent nog altijd welkom in FEE, vriend. Had een voorbeeld genomen aan @derLudolf . Hij had een uitstekend topic geopend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klootzak.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
* onlogisch klikt weg
Dat SHO is echt een kut forum.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Op1?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat SHO is echt een kut forum.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Als dat zo doorgaat start ik @Wereldgozer zjin topic weer op.quote:
lolquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Op 20 sec gaat die neger de lucht in.
Akkoord, waarheid als een koe. Kan alleen oven bitterballen maken thoughquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon bitterballen de volgende keer bij weer een "latertje" @:RamboDirk
FEE / Bij een feest horen natuurlijk bitterballen
@:lenny_leonard
Goatquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:JanCees
@:Scrummie2.1
@:AFCNiels
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de andere mentions ging over Biden trouwens.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Al besproken in DE APP.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
1 van de andere mentions ging over Biden trouwens.
Hequote:Op dinsdag 29 september 2020 20:46 schreef onlogisch het volgende:
(Als het over het elektronisch oortje ging)
Yep.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:46 schreef onlogisch het volgende:
(Als het over het elektronisch oortje ging)
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Yep.
Flikker op met je kut app.
Lekker gewerkt maat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:doublepain @:jancees @:ggmm @:onlogisch
Die benen helemaal gesloopt
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:doublepain @:jancees @:ggmm @:onlogisch
Die benen helemaal gesloopt
Dit is leuk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:Elan
@:Buitendam
@:maxi-mus
@:Caland
@:Lenny_Leonard
@:Kingroland
@:Wereldgozer
Hier werkt het gewoon.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:Elan
@:Buitendam
@:maxi-mus
@:Caland
@:Lenny_Leonard
@:Kingroland
@:Wereldgozer
Bordje kots voor Jan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toeterjan is verdrietig @:ggmm
Op naar nieuwe zaadvlekken en ander witverlies !!quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:39 schreef Charrell het volgende:
Zo, lig onder een verschoond dekbed!!!
Zo fijn.
Goed topicquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Als dat zo doorgaat start ik @:wereldgozer zjin topic weer op.
FB / Het nut van mentions
Bende gekquote:Op woensdag 30 september 2020 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Graag meteen doen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Graag meteen doen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik word vooral moe van dit soort inhoudsloos gedram.
Werklozen gespot.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Zipportal het volgende:
Befhontje heeft samen met Braddie vannacht naar Trump gekeken.
We roddelen hier niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Zipportal het volgende:
Ik krijg volgende maand liefst 500 euro thuiswerkvergoeding van het UWVquote:Op woensdag 30 september 2020 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee.
@:elan
@:drizzt_dourden
@:charrell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |