Die nagelsquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
Wel jammer dat er een aantal posters in mijn kiwi-topic nu Anoniem zijn.
Bijvoorbeeld de persoon die deze foto heeft gepost.
[ afbeelding ]
Nu zullen we nooit meer weten wie dat was.
Lekker schijten genotquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Niks mis mee. Ik doe zelf bruine bonensoep en een bammetje spek.
Ik zou door dat handje weleens afgetrokken willen worden. Altijd geil zukke nagels.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook zelf naar de nagelsalonquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou door dat handje weleens afgetrokken willen worden. Altijd geil zukke nagels.
Nagelsalom, ja.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook zelf naar de nagelsalom
Wat tandenstokers op je nagels plakken en je hebt hetzelfde effect.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou door dat handje weleens afgetrokken willen worden. Altijd geil zukke nagels.
Ik gok iemand met een bezem.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal de schuld van patientnummer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Post bewerkt, like ingetrokken.
Even de discussie aangegaan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:04 schreef Zipportal het volgende:
www.iselsrechtsdood.nl
NWS / Hartaanval Els
NEE.
Eerst even twitteren en dan naar de huisarts.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:04 schreef Zipportal het volgende:
www.iselsrechtsdood.nl
NWS / Hartaanval Els
NEE.
Dan stel ik de vraag hier:quote:
Zou raken. Daar laat ik het bij.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan stel ik de vraag hier:
Heb jij ook een mening over Anne Fleur Dekker met haar schele oogbal?
Mis dit niet. @:lonaa
Alles voor de likes. Dus gezet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb momenteel een hartaanval.
Even ter informatie
Op de playlist ermeequote:Op dinsdag 29 september 2020 18:29 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe column van DoornGOAT is uit. @:wereldgozer
Ziet er niet als gerookte kip uitquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Latertje vandaag dus lichte maaltijd.
Hollandse maaltijdsalade met gedrapeerd een gerookte plofkip in stukken gesneden. Vandaag spoelen met verse jus van Ome Albert.
[ afbeelding ]
@:Iwanius
@:Drizzt_DoUrden
Viesgezond
Dierenbeul!quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Latertje vandaag dus lichte maaltijd.
Hollandse maaltijdsalade met gedrapeerd een gerookte plofkip in stukken gesneden. Vandaag spoelen met verse jus van Ome Albert.
[ afbeelding ]
@:Iwanius
@:Drizzt_DoUrden
Viesgezond
Gewoon bitterballen de volgende keer bij weer een "latertje" @RamboDirkquote:
Heel FEE kan de tyfus krijgen. Kut Lenny sloot al mijn topics.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon bitterballen de volgende keer bij weer een "latertje" @:RamboDirk
FEE / Bij een feest horen natuurlijk bitterballen
@:lenny_leonard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo irritant is dat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Mention gezien, post weg. Erg teleurstellond.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel FEE kan de tyfus krijgen. Kut Lenny sloot al mijn topics.
Maar weet je, hij doet maar. Boeit me niks joh.Je bent nog altijd welkom in FEE, vriend. Had een voorbeeld genomen aan @derLudolf . Hij had een uitstekend topic geopend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klootzak.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
* onlogisch klikt weg
Dat SHO is echt een kut forum.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Op1?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat SHO is echt een kut forum.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Als dat zo doorgaat start ik @Wereldgozer zjin topic weer op.quote:
lolquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Op 20 sec gaat die neger de lucht in.
Akkoord, waarheid als een koe. Kan alleen oven bitterballen maken thoughquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon bitterballen de volgende keer bij weer een "latertje" @:RamboDirk
FEE / Bij een feest horen natuurlijk bitterballen
@:lenny_leonard
Goatquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:JanCees
@:Scrummie2.1
@:AFCNiels
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de andere mentions ging over Biden trouwens.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Al besproken in DE APP.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
1 van de andere mentions ging over Biden trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |