Wat heb ik mezelf aangedaan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoe kijk je terug op je gedrag in die periode?

Normaal heb je met uitgekotste users (zoals befbekje) wel dat ze na een tijdje alsnog leuk mee posten. Dit proces duurt bij scrupuleus wel erg lang.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Jongens jongens, doe allemaal eens even normaal tegen elkaar. Deze SC was al niet leuk met al die mongolen users als Befbekje, scrupuleus, etc, maar dit bevordert het teamgevoel ook niet.
Wtf, die Scrupulkneus hangt hier al meer dan 3 jaar rond?

quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als jij weer een keer mod zou worden. Is die kans aanwezig?

Hoe doe ik het?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Normaal heb je met uitgekotste users (zoals befbekje) wel dat ze na een tijdje alsnog leuk mee posten. Dit proces duurt bij scrupuleus wel erg lang.

Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Jongens jongens, doe allemaal eens even normaal tegen elkaar. Deze SC was al niet leuk met al die mongolen users als Befbekje, scrupuleus, etc, maar dit bevordert het teamgevoel ook niet.
Wtf, die Scrupulkneus hangt hier al meer dan 3 jaar rond?

Wow daar ben ik blij meequote:Op dinsdag 29 september 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je staat in de OP dat is al heel wat.

Hoezo bedankt, @GGMM ?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow daar ben ik blij mee
Bedankt @:ggmm

Eens.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als jij weer een keer mod zou worden. Is die kans aanwezig?

Oh dacht dat hij de OP beheerdequote:Op dinsdag 29 september 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoezo bedankt, @:GGMM ?
GGMM sloopt de OP altijd weg. WOEST. @:coco.

Wtf.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je staat in de OP dat is al heel wat.

Waarom zou ik nog debielen moeten willen modereren?quote:

Je kijkt nog steeds neer op je users. Je bent ook niets veranderd he.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou ik nog debielen moeten willen modereren?

Hoe telt de ruimte bij darten? Is dat dan een soort van horeca dus 22:00 dicht? Of mogen zij open blijven?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Of DRT.
(beide geen sporten overigens)

In WLR valt het qua debielen wel mee tochquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou ik nog debielen moeten willen modereren?

Ik verwijs je door naar DRT expert @El-Stinhoquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe telt de ruimte bij darten? Is dat dan een soort van horeca dus 22:00 dicht? Of mogen zij open blijven?
Ik heb een vergelijkbare vraag gesteld in COR, maar @:capricia heeft mijn topic gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |