Mannen die in zwembaden of bij een kinderopvang werkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
OllekebollekeGoden.
Of dat eten wat @RamboDirk hier soms post.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een banaanpannenkoek. @:anneloos
Stukje onderliggend lijden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:11 schreef fetX het volgende:
Pakketje zou vandaag bezorgd worden. Dit wordt dus morgen.
Ik ben ZIEDEND.
Dat heb ik nooitquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:11 schreef fetX het volgende:
Ik ben ZIEDEND.
Mijn pakketje zou uiterlijk 13.50 worden bezorgd. Ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:11 schreef fetX het volgende:
Ik ben ZIEDEND.
Het eerste wat ik tegenkom is een compleet nutteloze post van jou.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
User @:Scrummie2.1 krijgt tikken in COR.
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het eerste wat ik tegenkom is een compleet nutteloze post van jou.
Hardop gelachen. (zodra ik weer op twitter kan krijg je een like)quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
@:onlogisch zie ook zijn reactie hierop
Patiëntnummer Theo. @Wereldgozerquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dikke vette like gegeven maat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Heb je een ban op Twitter?quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hardop gelachen. (zodra ik weer op twitter kan krijg je een like)
Wat zou je anders op je werk moeten doen dan twitteren en een beetje fokkenquote:
Ik moet het nu nog wat onder de knie krijgen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zou je anders op je werk moeten doen dan twitteren en een beetje fokken
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Wat een machtig mooie scene blijft dit toch
Niet gekliktquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het eerste wat ik tegenkom is een compleet nutteloze post van jou.
Nee, in een stad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit
Woon jij in een gat?
Zeg maar gerust kleiderboel, hahahaha.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is weer een gezellige boel op de dagbesteding?
Het gaat niet goed hé?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb mijn advertenties weer aangezet.
Om FOK! te steunen
Hoe kan dat nou, er is een gigantische instroom van nieuwe abo's vanwege de mogelijkheid het cadeau te doen. En die miljoenen kliks op al die random pics.quote:
addsquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er is net 8k gedoneerd. Krijg je er extra adds voor terug, genot.
Dit doet me denken dat ik @Lenny_Leonard een abo heb beloofd als FEE voor oktober open zou gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, er is een gigantische instroom van nieuwe abo's vanwege de mogelijkheid het cadeau te doen. En die miljoenen kliks op al die random pics.
(ik chargeer)
Nee, blijf gewoon.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik log maar even uit voor de rest van de dag.
Snap het ook niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, er is een gigantische instroom van nieuwe abo's vanwege de mogelijkheid het cadeau te doen. En die miljoenen kliks op al die random pics.
(ik chargeer)
Nee dit keer niet. Werk toch thuis.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga trouwens tegen vijf uur mijn kop kaal scheren, @:Scrummie2.1
Doe je mee?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee dit keer niet. Werk toch thuis.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik log maar even uit voor de rest van de dag.
Young is een Chinees.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:40 schreef De_Kraam het volgende:
Young Boys, daar verloor Feyenoord ook van.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit doet me denken dat ik @:Lenny_Leonard een abo heb beloofd als FEE voor oktober open zou gaan.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ook spuit 11 Scrummie wil graag nog even meedoen.
Waarom je mij aanspreekt en niet Stijn of GGMM.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet? (graag niet antwoorden met 'alles' )
Omdat jij het nog eens doet nadat er al een andere opmerking was gemaakt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom je mij aanspreekt en niet Stijn of GGMM.
Oh. Nouja.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat jij het nog eens doet nadat er al een andere opmerking was gemaakt.
quote:
@Lenny_Leonard gaat straks wel even in de notes van GGMM spitten.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waar heb ik GGMM ook ooit voor uitgemaakt.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waar heb ik GGMM ook ooit voor uitgemaakt.
quote:
Dichtquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
Dicht mocht toen ook nog blijkbaar.
[..]
Nu is het net Noord-Korea hier.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
Dit mocht toen ook nog blijkbaar.
[..]
Ik weet niet welk mysterie, maar ik zag net dat Lenny al een abo heeft dus ik kon ‘m niet schenkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is het mysterie toch opgelost.
ik krijg nu alweer hoofdpijn als ik er aan terugdnk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
En dat mocht ook niet, maar hij was toen mod en zei dat, dus toen deed ik bewust zoiets want als hij dat dan had verwijderd had ik een groot drama gemaakt!
Maar helaas deed hij dat niet
Moest lachen om scrupulkneus.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Jongens jongens, doe allemaal eens even normaal tegen elkaar. Deze SC was al niet leuk met al die mongolen users als Befbekje, scrupuleus, etc, maar dit bevordert het teamgevoel ook niet.
Wtf, die Scrupulkneus hangt hier al meer dan 3 jaar rond?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Ik word aangevallen omdat ik in de bres spring voor een medemod. Nee, wat ben ik een Judas. Ik word opgefokt en opgenaaid en dan lopen jullie me aan te wijzen als de misdadiger.
Vieze gezwellen, vieze trieste figuren.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Jongens jongens, doe allemaal eens even normaal tegen elkaar. Deze SC was al niet leuk met al die mongolen users als Befbekje, scrupuleus, etc, maar dit bevordert het teamgevoel ook niet.
Wtf, die Scrupulkneus hangt hier al meer dan 3 jaar rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |