Doe het niet!!!quote:Op woensdag 30 september 2020 11:24 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg mijn nick te veranderen in Carl_Carlson
[ afbeelding ]
Maxi-mus ook al. Het zit je niet mee! Oh wacht.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wilde een zo'n debiel mogelijke nieuwe username maar helaas is @:justin_case al bezet.
Probeer dit maar niet weer.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maxi-mus ook al. Het zit je niet mee! Oh wacht.
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, die punt moet blijven. Dat is jouw USP, bokkelul. Staan laten.
Wens jij nog enige verandering in je nu al briljante username?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, die punt moet blijven. Dat is jouw USP, bokkelul. Staan laten.
MaartenWijffelsN1Fan een optie?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wilde een zo'n debiel mogelijke nieuwe username maar helaas is @:justin_case al bezet.
Doe het gewoon dan.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Al zou ik dat streepje wel graag weg willen hebben.
Mocht ik dat willen, dan haal ik mijn account door de papierversnipperaar en kom ik spic en span terug.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wens jij nog enige verandering in je nu al briljante username?
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Al zou ik dat streepje wel graag weg willen hebben.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond ook.
Alsof daar niet iets voor te regelen valt;quote:Op woensdag 30 september 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat daar een streepje staat? (hint: iets met bezet)
Hoe vroegquote:Op woensdag 30 september 2020 11:31 schreef Coco. het volgende:
Stijn heeft uiteindelijk ook een goede username geregeld.
Hoe vroeg ons ook akkoord.
Misschien wil die beste man/vrouw op een dag weer inloggen op FOK!. Nee, dat ga ik iemand niet afpakken.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof daar niet iets voor te regelen valt;
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 19 (gemiddeld 1 per dag)
Bedenk eens een betere, maximus is een beetje kinderachtig.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat daar een streepje staat? (hint: iets met bezet)
Dat zou ik misschien overwegen als het mij ook maar één seconde kon interesseren wat jouw mening is.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bedenk eens een betere, maximus is een beetje kinderachtig.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bedenk eens een betere, maximus is een beetje kinderachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Doe niet zo stoer tegen scrupuleus.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik misschien overwegen als het mij ook maar één seconde kon interesseren wat jouw mening is.
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer tegen scrupuleus.
Stuk eigenwijsquote:Op woensdag 30 september 2020 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik misschien overwegen als het mij ook maar één seconde kon interesseren wat jouw mening is.
Ja. Dit ga ik voortaan laten.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik je maar wat aandacht geven dan?
En onnodige mentions worden weggehaald.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Dit ga ik voortaan laten.
doe ff een dm als je dat echt wilt. is gewoon een nickchange. Gezien de status van de user zonder de punt is dit wel te realiseren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |