Dat is vrijwel precies hetzelfde als je een beetje begrijpend kunt lezen.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan wat je net zei. Kom ik godverdomme over als een bijstandsmoedertje of zo?
@:charrell
Je maakt dingen onnodig ingewikkeld. Je staat hier bekend als werkloos dus dat zal altijd zo blijven.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan wat je net zei. Kom ik godverdomme over als een bijstandsmoedertje of zo?
Het is evengoed een wonder dat die nickchange gelukt is en hij niet ergens in het proces een spelfout heeft gemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wist niet dat Scrummie een Chinees is.
Kan je deze ook even uitleggen? Ik snap het weer eens niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wist niet dat Scrummie een Chinees is.
Je typte 'welk' in plaats van 'werk'. (een Chinees maakt vaak van de letter 'r' een 'l' )quote:Op woensdag 30 september 2020 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je deze ook even uitleggen? Ik snap het weer eens niet.
Dat is geen werk. Domoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik neuk elke avond je moeder tegen betaling.
Boos.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ja godverdomme, typ ik een hele uitleg.
Dat lijkt mij wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet wat Elan zojuist omschreef!
Een gigolo is een (mannelijke) prostitué; meestal wordt hiermee een man bedoeld die seksuele diensten aan vrouwen levert tegen betaling.quote:
Precies, hij betaalt mijn moeder. Niet andersom.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een gigolo is een (mannelijke) prostitué; meestal wordt hiermee een man bedoeld die seksuele diensten aan vrouwen levert tegen betaling.
Elan:
Ik neuk elke avond je moeder tegen betaling.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies, hij betaalt mijn moeder. Niet andersom.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies, hij betaalt mijn moeder. Niet andersom.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Mijn hemel. Ga maar snel terug naar Scrummie2.1. Wat een deceptie.
Waarom tagg je mij?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |