wtfquote:Op woensdag 30 september 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/coronavirus/6080784/-.html
DIT KAN NIET
Tering!!quote:Op woensdag 30 september 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET
Wil je je jouw naam niet met een hoofdletter laten beginnen? Misschien wil dat @Danny dat wel even doen voor jou?quote:
(Femke Halsema) مساء الاثنينquote:Op woensdag 30 september 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET
In de horeca drink ik de hele tijd dus niet echt nodig heb ik wel weer door.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:20 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAA eindelijk mijn enorme voorraad mondkapjes verzilveren![]()
@:maxi-mus
@:Tjacka
@:madame_paon
Alleen bij zitten gaan wssquote:Op woensdag 30 september 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de horeca drink ik de hele tijd dus niet echt nodig heb ik wel weer door.
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET
Dat zal het virus lerenquote:Dat je in de horeca met een mondkapje op naar binnen gaat en naar je tafeltje loopt’’, noemt Dijkhoff als voorbeeld.
Klasse! Ga je geen spijt van krijgen. Prima mondkapjesquote:Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb na de positieve reviews van @:Caland en @:fetX adidas mondkapjes besteld gisteren
Ik heb wel spijt van mijn mondkapjes. Ook zwarte, maar ze zitten voor geen meter (kan ook aan mijn dikke kop liggen).quote:Op woensdag 30 september 2020 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Klasse! Ga je geen spijt van krijgen. Prima mondkapjes
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Klasse! Ga je geen spijt van krijgen. Prima mondkapjes
Waarom zou je uberhaupt met een mondkapje gaan sportenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb ook die Adidas gekocht, maar je kunt er niet mee sporten zal ik je vast verklappen.
En nu ze er eenmaal aan beginnen komen we er ook nooit meer vanaf waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat ze al vanaf het begin aangeven dat dit geen nut heeft.
Nee inderdaad Elan, we lopen over 100 jaar nog met een mondkapje.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
En nu ze er eenmaal aan beginnen komen we er ook nooit meer vanaf waarschijnlijk.
Dan ken jij Nederlanders slecht.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
En nu ze er eenmaal aan beginnen komen we er ook nooit meer vanaf waarschijnlijk.
Voor die harses van jou zou dat alleen maar wenselijk zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee inderdaad Elan, we lopen over 100 jaar nog met een mondkapje.
Omdat ze die onzin misschien gaan verplichten, ik heb gisteravond even de proef op de som genomen. Gewoon omdat het kon.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt met een mondkapje gaan sporten
helemaal eens maar ze zouden het zomaar kunnen verplichtenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt met een mondkapje gaan sporten
KOEKOEKquote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor die harses van jou zou dat alleen maar wenselijk zijn.
Hoe lang ben jij inmiddels al single?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een teringdebielquote:Op woensdag 30 september 2020 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ze die onzin misschien gaan verplichten, ik heb gisteravond even de proef op de som genomen. Gewoon omdat het kon.
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ze die onzin misschien gaan verplichten, ik heb gisteravond even de proef op de som genomen. Gewoon omdat het kon.
Die UA die jij net postte ziet er wel nice uit ook dat concept qua ademen ik ga die bestellen denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal eens maar ze zouden het zomaar kunnen verplichten
Je hebt er toch al 500 of zo?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Die UA die jij net postte ziet er wel nice uit ook dat concept qua ademen ik ga die bestellen denk ik.
Apart dit.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef fetX het volgende:
[..]
https://www.adidas.nl/mondkapje-m-l-3-pack/H08837.html
Een L is aan te raden.
ik vind het wel aan de prijsquote:Op woensdag 30 september 2020 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Die UA die jij net postte ziet er wel nice uit ook dat concept qua ademen ik ga die bestellen denk ik.
Hoezoquote:Op woensdag 30 september 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een teringdebiel
Wat is dan het nut van een mondkapje?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:12 schreef Elan het volgende:
Gewoon tijdens rondje hardlopen joh, toch geen hond die je tegenkomt.
nondeju zegquote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wil het toch uittesten of het enigszins haalbaar is om te doenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van een mondkapje?
Jij bent leraar toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wil het toch uittesten of het enigszins haalbaar is om te doen
Waarom zou je dat doen voor allerlei maatregelen die er misschien ooit gaan komen?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wil het toch uittesten of het enigszins haalbaar is om te doen
Om te ervaren of dat goed te doen is qua ademhaling. Dat viel smerig tegen, dus ga ik nu een speciaal sportkapje bestellen.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van een mondkapje?
Nee, ik snap het niet. Je geeft aan dat je nooit iemand tegenkomt tijdens het hardlopen, waarom zou je dan een mondkapje op doen?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Om te ervaren of dat goed te doen is qua ademhaling. Dat viel smerig tegen, dus ga ik nu een speciaal sportkapje bestellen.
Was het wel een succes had dat niet gehoeven. Snap je?
Om te kijken of het beviel, zodat hij hem ook op kan doen bij andere sporten waar hij wel mensen tegenkomt.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet. Je geeft aan dat je nooit iemand tegenkomt tijdens het hardlopen, waarom zou je dan een mondkapje op doen?
cardio zou ik sowieso buiten doen als het enigszins kan tenminste, ik begrijp mensen niet die daarvoor naar de sportschool komen, voor warming up ok.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Om te ervaren of dat goed te doen is qua ademhaling. Dat viel smerig tegen, dus ga ik nu een speciaal sportkapje bestellen.
Was het wel een succes had dat niet gehoeven. Snap je?
Nee, dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Om te kijken of het beviel, zodat hij hem ook op kan doen bij andere sporten waar hij wel mensen tegenkomt.
Ik ben graag goed voorbereid weet je toch.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen voor allerlei maatregelen die er misschien ooit gaan komen?
Nee, ik vind het debiel om zaken te testen die helemaal (nog) niet ter zake doen. Een beetje zoals voor 1000 euro aan boodschappen kopen terwijl de schappen gewoon vol liggen.quote:
Dat duurt nog maanden. Nee, dit slaat nergens op. Misschien zijn de sportscholen dan wel weer dicht.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben graag goed voorbereid weet je toch.
Als het straks -8 buiten is en ik moet er verplicht een op in de sportschool kan ik anders geen cardio doen dus ik hecht daar best wat waarde aan.
Ik ben het met je eens Elan en ik vind dat je een prima voorbereiding hebt getroffenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben graag goed voorbereid weet je toch.
Als het straks -8 buiten is en ik moet er verplicht een op in de sportschool kan ik anders geen cardio doen dus ik hecht daar best wat waarde aan.
Ik kijk daar wel naar uit. Flesje wijn open vanavond.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
De sfeer in dit topic is al de hele dag grimmig, terwijl Zaagmans gewoon komt buurten vandaag.
Hou absoluut niet van kou laat staan in de regen hardlopen. Mietje ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
cardio zou ik sowieso buiten doen als het enigszins kan tenminste, ik begrijp mensen niet die daarvoor naar de sportschool komen, voor warming up ok.
Oke Thierry.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik vind het debiel om zaken te testen die helemaal (nog) niet ter zake doen. Een beetje zoals voor 1000 euro aan boodschappen kopen terwijl de schappen gewoon vol liggen.
doe het al jaren niet meer kan me nog wel goed het verschil tussen binnen en buiten herinneren, dat scheelt zoveel qua energieverbruikquote:Op woensdag 30 september 2020 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou absoluut niet van kou laat staan in de regen hardlopen. Mietje ja.
ja toch veel makkelijker buitenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
cardio zou ik sowieso buiten doen als het enigszins kan tenminste, ik begrijp mensen niet die daarvoor naar de sportschool komen, voor warming up ok.
Dat kan, in dat geval heb ik in elk geval een comfortabel mondkapje om de boodschappen mee te doen. Die Under Armor ziet er ook gewoon goed uit, voor zover je daar natuurlijk van kan spreken bij een mondkapje.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat duurt nog maanden. Nee, dit slaat nergens op. Misschien zijn de sportscholen dan wel weer dicht.
Nou ja veel plezier ermee.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan, in dat geval heb ik in elk geval een comfortabel mondkapje om de boodschappen mee te doen. Die Under Armor ziet er ook gewoon goed uit, voor zover je daar natuurlijk van kan spreken bij een mondkapje.
Ik vind in de regen heerlijk. Kou niet zo.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
In de kou hardlopen is juist heerlijk man.
In de regen niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
In de kou hardlopen is juist heerlijk man.
Beide wel, je bent toch geen mietje. Kou kun je jezelf ook gewoon op kleden. (of harder lopen)quote:Op woensdag 30 september 2020 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind in de regen heerlijk. Kou niet zo.
heb je weer een nieuw accountquote:Op woensdag 30 september 2020 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind in de regen heerlijk. Kou niet zo.
Was er maar zoiets als een wielersubforum.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef Elan het volgende:
Wil misschien een keer een goede fiets kopen, helaas zijn alle experts op dit gebied inmiddels weg uit dit topic.
Sportschool eens.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beide wel, je bent toch geen mietje. Kou kun je jezelf ook gewoon op kleden. (of harder lopen)
Hardlopen in een sportschool lijkt mij echt dodelijk saai.
in wlr willen ze je vast wel helpenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef Elan het volgende:
Wil misschien een keer een goede fiets kopen, helaas zijn alle experts op dit gebied inmiddels weg uit dit topic.
Ik loop ook altijd in open vlaktes maar heb het eigenlijk nooit koud.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sportschool eens.
Maar in de kou vind ik het niet fijn in het gezicht vooral. Ik loop ook vaak open vlaktes, dus wat meer wind.
Daar mag ik niet komen. Zal deskundige @onlogisch eens vragen om advies.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was er maar zoiets als een wielersubforum.
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in wlr willen ze je vast wel helpen
ga je hem dan gebruiken voor zwift? toch altijd maar koud buiten he.
Oh oke.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd in open vlaktes maar heb het eigenlijk nooit koud.
Fijn dummie, fijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Dan zal ik mij in het vervolg niet meer zo aanstellen!
Braaf.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke.
Dan zal ik mij in het vervolg niet meer zo aanstellen!
In de zomer niet hequote:Op woensdag 30 september 2020 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in wlr willen ze je vast wel helpen
ga je hem dan gebruiken voor zwift? toch altijd maar koud buiten he.
moet altijd wel lachen als ik van die bierbuiken met die carbon fietsjes zie, totaal geen verstand van overigensquote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef Elan het volgende:
ja dat slaat nergens opquote:Op woensdag 30 september 2020 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet altijd wel lachen als ik van die bierbuiken met die carbon fietsjes zie, totaal geen verstand van overigens
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet altijd wel lachen als ik van die bierbuiken met die carbon fietsjes zie, totaal geen verstand van overigens
Is geen bier, maar pasta om genoeg energie voor de rit te hebben.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
En het leven overdenken?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk daar wel naar uit. Flesje wijn open vanavond.
Gelovigen worden vaak uitgezonderd van maatregelen. Iedereen is gelijk maar gelovigen zijn iets gelijker dan anderen.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat je kerkgroepje nog wel door?
Maandagavond niet geweest, maar blijkbaar waren er weinig aangezien er ''Waar is de rest'' als antwoord kwam op mijn afmelding.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat je kerkgroepje nog wel door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |