Ik denk nog steeds dat Biden niet wint.quote:
Het is een beetje van beiden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit een act of denk je dit echt?
Ja, dat moest hij snel posten terwijl ik aan het typen was, #CROOKEDTARADOquote:
DRAIN THE SWAMPquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat moest hij snel posten terwijl ik aan het typen was, #CROOKEDTARADO
Alsof ik daar al niet bij zit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan zo bij de Proud Boys met die kale kop van je.
Sterkte ouwe reus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:14 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn gehemelte pijn gedaan bij het pizza eten gisteren en dat doet ook vandaag nog pijn.
Sla een kruisje voor me.
Vervelend voor je makker. Gelukkig mocht je Ansu Fati gisteren weer aanschouwen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:14 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn gehemelte pijn gedaan bij het pizza eten gisteren en dat doet ook vandaag nog pijn.
Sla een kruisje voor me.
Twee leuke dingen (hele goede dingen) zien doen en dat was het wel. Maar dat mag op je 17-jarige leeftijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vervelend voor je makker. Gelukkig mocht je Ansu Fati gisteren weer aanschouwen.
Daniel Arends is zelf die enge kakker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit wordt zo'n enge kakker waar Daniel Arends het over heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |