Hilversum is wel ver voor Yvonne. @DeBraad heb je ook iets in Dordrecht? Dan bestellen we wat voor YvonneGodin.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien zal een bestelling van Snackbar AdmiraalGoden uit Hilversum haar goed doen?
Ik zie daar goede videoreviews over.
er kwamen heel veel besmette mensen terug van vakantie....quote:
Hahaha wel genot hoor! Stel me die gestreste koppen voor, die zijn natuurlijk absoluut niet blijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste. Men vatte ze niet maat
Morgen nog één overleg met andere ziekenhuizen in BrabantGod. Even voor het netwerk enzo.
net gebeld voor test corona moet 2,5 week wachten lolquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahaha wel genot hoor! Stel me die gestreste koppen voor, die zijn natuurlijk absoluut niet blij
NU net?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
net gebeld voor test corona moet 2,5 week wachten lol
dat is wel ehel langquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
net gebeld voor test corona moet 2,5 week wachten lol
weet niet man, zit thuis nu.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef Elan het volgende:
Zou @:Leonos nog Corona hebben opgelopen?
Niet gewoon een half jaar gaan bushcraften in Spanjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
er kwamen heel veel besmette mensen terug van vakantie....
Ik heb mijn vakantie verzet naar juni 2021
Hadden we nog niet genoeg van.quote:
Je mag toch alleen testen als je klachten hebt?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Amsterdam en ben geen risicogroep en geen symtonen
Spanjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gewoon een half jaar gaan bushcraften in Spanje
Symptoonquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:27 schreef KingRoland het volgende:
beetje hoesten maar dat is geen symptoon geloof ik
Is het alweer geoorloofd om @Kyran te mentionen ja?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport![]()
@:ggmm @:onlogisch @:kyran
Geen idee. Maar @Sounddragon mag volgens mij wel weer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is het alweer geoorloofd om @:Kyran te mentionen ja?
Ik had best lang opzegtermijn. Begin augustus ofzo al opgezegd. Dus ze zagen het aankomen, maar nu is het gewoon echt een ontzettend kut moment vanwege corona. Maargoed, niet mijn probleem.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahaha wel genot hoor! Stel me die gestreste koppen voor, die zijn natuurlijk absoluut niet blij
Ja alleen soundragon ofzo is een doodzonde tegenwoordigquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is het alweer geoorloofd om @:Kyran te mentionen ja?
Wat progressief van je!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:29 schreef KingRoland het volgende:
morgen ook eerste keer veganburger eten
waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:29 schreef KingRoland het volgende:
morgen ook eerste keer veganburger eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |