Ik probeer het onder de seconde te krijgen!quote:Op zondag 27 september 2020 22:19 schreef Em31 het volgende:
@:Strani kun je nog sneller liken? had nog niet eens op invoeren gedrukt.
Ach. Daar is-ie weer hoorquote:Op zondag 27 september 2020 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer het onder de seconde te krijgen!
Die heeft zichzelf meteen het raam uit gemiktquote:Op zondag 27 september 2020 22:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nah. Hij is veel te blij dat je weer terug bent.
Strani met zijn postwedstrijdjesquote:Op zondag 27 september 2020 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer het onder de seconde te krijgen!
Nee johquote:Op zondag 27 september 2020 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
Nou Jobi terug is, moet ik morgen weer 3 topics teruglezen
WIDM was gisteren erg leuk en had een interessante ontknopingquote:Op zondag 27 september 2020 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
Nou Jobi terug is, moet ik morgen weer 3 topics teruglezen
Hoe zeg ik dit aardig..quote:Op zondag 27 september 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He ik heb nooit gezegd dat er gefilmd mocht worden bij die sjoelmeet
Ik had het eerlijk gezegd niet eens zo goed gevolgdquote:Op zondag 27 september 2020 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
WIDM was gisteren erg leuk en had een interessante ontknoping![]()
Daar gaat je koffiepauze morgen
Fok is stiekem van jou?quote:Op zondag 27 september 2020 22:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je weet het misschien nog niet, maar..
Beide zijn wel van toepassing op het afgelopen jaarquote:Op zondag 27 september 2020 22:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dit aardig..
BEN JE AANGEKOMEN?
Of heb je je haar geverfd?
Je haar is aangekomen?quote:Op zondag 27 september 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beide zijn wel van toepassing op het afgelopen jaar
Dan doen wij het wel voor jequote:
Ja joh, ik heb ze allemaal op dieet gezet!quote:
Dat wordt flink sluik haar.quote:Op zondag 27 september 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb ze allemaal op dieet gezet!
Die snap ik niet.quote:Op zondag 27 september 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
Ik zag net een reclame van Heineken waarin ze social distancing promoten met het motto 'het enige mooier dan een avond uit is nog een avond uit'
Wil je nou zeggen dat ik kalend benquote:
Ik snap wat ze bedoelen, maar het hoeft maar 1 wappie te zijn die dan denkt "hoppa, lekker feesten dus"quote:Op zondag 27 september 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
Ik zag net een reclame van Heineken waarin ze social distancing promoten met het motto 'het enige mooier dan een avond uit is nog een avond uit'
Ik ontken alles.quote:Op zondag 27 september 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik kalend ben
Dat als je in de kroeg wil kunnen blijven hijsen, je nu uit mekaar moet gaan staan anders gaat die hele sodemieterse bende weer dichtquote:
Wat een gedoe ook allemaal.quote:Op maandag 28 september 2020 00:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat als je in de kroeg wil kunnen blijven hijsen, je nu uit mekaar moet gaan staan anders gaat die hele sodemieterse bende weer dicht
Makkelijk hoorquote:
Ik dacht eerst: best handig toch dat sommige complicaties het niet meer doen.quote:Gebruikers melden problemen Apple Watch Series 3 na installatie watchOS 7
Ook wordt geklaagd over vertragingen in de software, het zomaar vergrendelen van de Watch tijdens het dragen en doen sommige complicaties het niet meer.
Waarschijnlijk één merk waar die fout ooit gemaakt is, maar toen hebben ze gewoon gezegd dat het gewoon de juiste term er voor is, en in de loop der tijd is dat het ook geworden.quote:Op maandag 28 september 2020 08:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: best handig toch dat sommige complicaties het niet meer doen.
Maar goed, het blijkt in de horlogelarie een bekende term te zijn voor een speciale functie op de wijzerplaat.
quote:Op maandag 28 september 2020 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een mobiel met klokfunctie.
quote:Op maandag 28 september 2020 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk één merk waar die fout ooit gemaakt is, maar toen hebben ze gewoon gezegd dat het gewoon de juiste term er voor is, en in de loop der tijd is dat het ook geworden.
Avrilquote:
Ik heb een mobiele klok.quote:Op maandag 28 september 2020 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een mobiel met klokfunctie.
quote:Op maandag 28 september 2020 08:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]Inderdaad. Volgens mij heb ik nog nooit een horloge gehad.
Er is al een topic over op de ESF Privé-pagina van de FPquote:
Ik heb precies 11 minuten geklokt tussen Molloot zijn opmerking en jouw schok. (en 11 is het gekkengetal) Dus ik ben nu benieuwd of dit een subtiele manier is om Molloot gek te noemen omdat ie nog nooit een horloge heeft gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Hahahaha, misschien 'geschokt' ook nog in hoofdletters?quote:Op maandag 28 september 2020 09:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is al een topic over op de ESF Privé-pagina van de FP![]()
Fred_B haalt paraplu uit de kast wegens aanhoudende regen.......26
Strani geschokt doordat Molloot nooit een horloge had.....326
IJs_beer haalt uit naar lastige mug in de slaapkamer....14
quote:Op maandag 28 september 2020 09:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb precies 11 minuten geklokt tussen Molloot zijn opmerking en jouw schok. (en 11 is het gekkengetal) Dus ik ben nu benieuwd of dit een subtiele manier is om Molloot gek te noemen omdat ie nog nooit een horloge heeft gehad.
Weet je wat, neem ik ook snel een kop en dan reageer ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@koffieleuk opstaan, we gaan ZmL kijken!!!
Daar zijn jullie laat meequote:Op maandag 28 september 2020 09:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, neem ik ook snel een kop en dan reageer ik.
@:Koffieleuk opstaan, we gaan ZmL kijken!!!
quote:Op maandag 28 september 2020 09:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is al MzL Maandag zonder Lubach hoorquote:Op maandag 28 september 2020 09:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, neem ik ook snel een kop en dan reageer ik.
@:Koffieleuk opstaan, we gaan ZmL kijken!!!
quote:Op maandag 28 september 2020 09:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is al MzL Maandag zonder Lubach hoor
Schok gaat door slowchat nadat Airfryer blijkt te kunnen ontploffen door slijtage....03quote:Op maandag 28 september 2020 09:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dat wel moeten ja. En zo'n ondertitel bij het artikel in de trant van 'Spaanse ESF'er kon oren niet geloven toen hij het nieuws hoorde'.quote:Op maandag 28 september 2020 09:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahahaha, misschien 'geschokt' ook nog in hoofdletters?
Hmmm, ik vraag me af welke veelposter hier centraal staat in dit artikel.quote:Op maandag 28 september 2020 09:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schok gaat door slowchat nadat Airfryer blijkt te kunnen ontploffen door slijtage....03
Wat er TOEN gebeurde raad je NOOITquote:Op maandag 28 september 2020 09:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dat wel moeten ja. En zo'n ondertitel bij het artikel in de trant van 'Spaanse ESF'er kon oren niet geloven toen hij het nieuws hoorde'.
IJs_beer verwondert zich over opmerking Fred_B: 'Je zou toch zeggen dat het heel duidelijk is'quote:Op maandag 28 september 2020 09:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, ik vraag me af welke veelposter hier centraal staat in dit artikel.
voetbalquote:Op maandag 28 september 2020 09:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
IJs_beer verbaasd over opmerking Fred_B: 'Je zou toch zeggen dat het heel duidelijk is'
(Clickbait invoetbalzone
stijl)
stam + d?quote:Op maandag 28 september 2020 09:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
IJs_beer verbaasd over opmerking Fred_B: 'Je zou toch zeggen dat het heel duidelijk is'
(Clickbait invoetbalzone
stijl)
Ja, IJs_beer is een zeldzame journalist die goed Nederlands spreekt.quote:
Top.quote:Op maandag 28 september 2020 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, IJs_beer is een zeldzame journalist die goed Nederlands spreekt.
In ESF respecteren wij alle sporten! Daar staat ESF voor! Een veilige plek voor alle sportliefhebbers.quote:
ESF, Elke Sport Fan.quote:Op maandag 28 september 2020 09:29 schreef Strani het volgende:
[..]
In ESF respecteren wij alle sporten! Daar staat ESF voor! Een veilige plek voor alle sportliefhebbers.
quote:
Ja, heb je al een nieuwe TT in je hoofd?quote:Op maandag 28 september 2020 09:35 schreef ijs_beer het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic snel vol posten.
"Terug naar de basisschool"quote:Op maandag 28 september 2020 09:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, heb je al een nieuwe TT in je hoofd?
Of:quote:
Jammer dat je blauw bent, want anders ga ik TT kapenquote:Op maandag 28 september 2020 09:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of:
"De teckel van de tante van de buurvrouw"
Daar ben ik nog niet helemaal aan uit.
Dan moet men zich (beter) aan de beperkingen houden.quote:Op maandag 28 september 2020 09:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dan moeten er geen nieuwe landelijke coronamaatregelsen worden afgekondigd
Uit eten in een restaurantquote:
Haha deze is leukquote:Op maandag 28 september 2020 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Samenvatting van de GP van Russia van gisteren
Wilde even zeggen dat ik deze nu toch minder leuk vind dan ik hem ooit vondquote:
Ik heb het juist andersomquote:Op maandag 28 september 2020 09:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wilde even zeggen dat ik deze nu toch minder leuk vind dan ik hem ooit vond
IJsland > Litouwen
Italiëquote:Op maandag 28 september 2020 09:55 schreef Em31 het volgende:
Ben op Italië na alle nummers van 2020 al zat![]()
Van het ESF of gewoon in het algemeen? Indien het tweede, dan deel ik die mening.quote:Op maandag 28 september 2020 09:55 schreef Em31 het volgende:
Ben op Italië na alle nummers van 2020 al zat![]()
Ik vond begrijpend lezen niet eens zo heel erg een paar jaar terugquote:Op maandag 28 september 2020 09:58 schreef Strani het volgende:
Nou, @:koffieleuk en ik vonden ZmL ook leuk (alleen weet zij dat nog niet).
Carnavalstukje was inderdaad erg grappig en het stuk over lezen ook interessant.
Ik denk niet dat ik nu nog zou kunnen aanwijzen hoe alle onderdelen in een zin heten.quote:Op maandag 28 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond begrijpend lezen niet eens zo heel erg een paar jaar terug
Maar daar gaat het ook niet om bij begrijpend lezen toch? Dat onderdeel heette (bij mij althans) Taalkundig ontleden - Zinsdelen of Grammatica - Zinsdelen.quote:Op maandag 28 september 2020 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nu nog zou kunnen aanwijzen hoe alle onderdelen in een zin heten.
Zinnen ontleden is wel een onderdeel van Begrijpend lezen. Maar bij mij viel het allemaal onder het vak Nederlands.quote:Op maandag 28 september 2020 10:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar daar gaat het ook niet om bij begrijpend lezen toch? Dat onderdeel heette (bij mij althans) Taalkundig ontleden - Zinsdelen of Grammatica - Zinsdelen.
En je had ook nog Taalkundig ontleden - Woordsoorten, dat was bijna hetzelfde maar toch net anders.
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is, maar een jaar of 20 terug, toen ik middelbaar onderwijs deed, werd elk leesplezier er ook wel uit geramd door de ellenlange leeslijsten. In de 5e en 6e klas moest je toen 10 boeken lezen voor Nederlands, 10 voor Engels, 8 voor Duits en 6 voor Frans. Dat zijn er dus 34, in de periode September-Maart. In de praktijk deed natuurlijk niemand dat daadwerkelijk, of alleen voor Nederlands, maar die enorme dwang zorgde er wel voor dat elk enthousiasme om later nog eens iets literairs te gaan lezen bij velen verdween.quote:Op maandag 28 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond begrijpend lezen niet eens zo heel erg een paar jaar terug
En bij Nederlands moest je ook boeken lezen van een Nederlandse schrijver. En dat waren over het algemeen niet de leuke verhalen.quote:Op maandag 28 september 2020 10:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is, maar een jaar of 20 terug, toen ik middelbaar onderwijs deed, werd elk leesplezier er ook wel uit geramd door de ellenlange leeslijsten. In de 5e en 6e klas moest je toen 10 boeken lezen voor Nederlands, 10 voor Engels, 8 voor Duits en 6 voor Frans. Dat zijn er dus 34, in de periode September-Maart. In de praktijk deed natuurlijk niemand dat daadwerkelijk, of alleen voor Nederlands, maar die enorme dwang zorgde er wel voor dat elk enthousiasme om later nog eens iets literairs te gaan lezen bij velen verdween.
quote:Op maandag 28 september 2020 09:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Van het ESF of gewoon in het algemeen? Indien het tweede, dan deel ik die mening.
quote:Op maandag 28 september 2020 10:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is, maar een jaar of 20 terug, toen ik middelbaar onderwijs deed, werd elk leesplezier er ook wel uit geramd door de ellenlange leeslijsten. In de 5e en 6e klas moest je toen 10 boeken lezen voor Nederlands, 10 voor Engels, 8 voor Duits en 6 voor Frans. Dat zijn er dus 34, in de periode September-Maart. In de praktijk deed natuurlijk niemand dat daadwerkelijk, of alleen voor Nederlands, maar die enorme dwang zorgde er wel voor dat elk enthousiasme om later nog eens iets literairs te gaan lezen bij velen verdween.
Ik weet niet hoe dat op andere scholen ging maar bij ons waren ze niet zo heel streng. Het "gouden ei" van Tim Krabbe mocht gewoon. Je was niet verplicht om iets van Vestdijk, Hermans of Reve op je lijst te hebben.quote:Op maandag 28 september 2020 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En bij Nederlands moest je ook boeken lezen van een Nederlandse schrijver. En dat waren over het algemeen niet de leuke verhalen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |