quote:Op maandag 28 september 2020 09:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is al een topic over op de ESF Privé-pagina van de FP![]()
Fred_B haalt paraplu uit de kast wegens aanhoudende regen.......26
Strani geschokt doordat Molloot nooit een horloge had.....326
IJs_beer haalt uit naar lastige mug in de slaapkamer....14
Het is al MzL Maandag zonder Lubach hoorquote:Op maandag 28 september 2020 09:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, neem ik ook snel een kop en dan reageer ik.
@:Koffieleuk opstaan, we gaan ZmL kijken!!!
quote:Op maandag 28 september 2020 09:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is al MzL Maandag zonder Lubach hoor
Schok gaat door slowchat nadat Airfryer blijkt te kunnen ontploffen door slijtage....03quote:Op maandag 28 september 2020 09:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is al een topic over op de ESF Privé-pagina van de FP![]()
Fred_B haalt paraplu uit de kast wegens aanhoudende regen.......26
Strani geschokt doordat Molloot nooit een horloge had.....326
IJs_beer haalt uit naar lastige mug in de slaapkamer....14
Eigenlijk zou dat wel moeten ja. En zo'n ondertitel bij het artikel in de trant van 'Spaanse ESF'er kon oren niet geloven toen hij het nieuws hoorde'.quote:Op maandag 28 september 2020 09:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahahaha, misschien 'geschokt' ook nog in hoofdletters?
Hmmm, ik vraag me af welke veelposter hier centraal staat in dit artikel.quote:Op maandag 28 september 2020 09:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schok gaat door slowchat nadat Airfryer blijkt te kunnen ontploffen door slijtage....03
Wat er TOEN gebeurde raad je NOOITquote:Op maandag 28 september 2020 09:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dat wel moeten ja. En zo'n ondertitel bij het artikel in de trant van 'Spaanse ESF'er kon oren niet geloven toen hij het nieuws hoorde'.
IJs_beer verwondert zich over opmerking Fred_B: 'Je zou toch zeggen dat het heel duidelijk is'quote:Op maandag 28 september 2020 09:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, ik vraag me af welke veelposter hier centraal staat in dit artikel.
voetbalquote:Op maandag 28 september 2020 09:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
IJs_beer verbaasd over opmerking Fred_B: 'Je zou toch zeggen dat het heel duidelijk is'
(Clickbait invoetbalzone
stijl)
stam + d?quote:Op maandag 28 september 2020 09:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
IJs_beer verbaasd over opmerking Fred_B: 'Je zou toch zeggen dat het heel duidelijk is'
(Clickbait invoetbalzone
stijl)
Ja, IJs_beer is een zeldzame journalist die goed Nederlands spreekt.quote:
Top.quote:Op maandag 28 september 2020 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, IJs_beer is een zeldzame journalist die goed Nederlands spreekt.
In ESF respecteren wij alle sporten! Daar staat ESF voor! Een veilige plek voor alle sportliefhebbers.quote:
ESF, Elke Sport Fan.quote:Op maandag 28 september 2020 09:29 schreef Strani het volgende:
[..]
In ESF respecteren wij alle sporten! Daar staat ESF voor! Een veilige plek voor alle sportliefhebbers.
quote:
Ja, heb je al een nieuwe TT in je hoofd?quote:Op maandag 28 september 2020 09:35 schreef ijs_beer het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic snel vol posten.
"Terug naar de basisschool"quote:Op maandag 28 september 2020 09:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, heb je al een nieuwe TT in je hoofd?
Of:quote:
Jammer dat je blauw bent, want anders ga ik TT kapenquote:Op maandag 28 september 2020 09:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of:
"De teckel van de tante van de buurvrouw"
Daar ben ik nog niet helemaal aan uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |